Search

Content

Thursday, July 12, 2012
Hmm no to dziś wrzucę wam kilka moich rysunków, co by nie wrzucać wszystkich na raz.
Kompletny brak pomysłu na prowadzenie tego bloga, doprowadził do tego, że będzie on zwyczajnie o mnie, o tym co robię, czym się zajmuję, więc tak, pora na kilka rysunków, oczywiście modelką jest Lady Gaga. zapraszam do oglądania:










Rysunki zostały zeskanowane i przeszły lekką obróbkę w PS w celu podkręcenia kontrastu i zmiany kolorów zdjęć na czarno-białe ;)


PAWS UP!



7 komentarze:

  1. Replies
    1. ano, jeszcze wtedy chudzinka z niej była ;D

      Delete
  2. Replies
    1. boże...naobiecywałem Ci rysunki? a tak! za pomoc w konkursie! <3 boze moja pamięc jest tragiczna az zapominam się załamać z tego powodu xd

      Delete
  3. Replies
    1. moim ulubionym jest 5, bo pierwszy z tych tutaj obecnych. :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...