Search

Content

Saturday, July 21, 2012

How to make Born This Way make-up!

Witam was, dziś pokażę wam fotorelację, jak zrobiłem implanty-rogi z lateksu, zamierzenie bylo takie jak widać na poniższych zdjęciach na twarzy Lady Gagi:




Jako, ze wybieram się za miesiąc na koncert LG, postanowiłem mieć taką samą charakteryzację, zaczynamy:



Co potrzebujemy?
-płynny latex-ok 35zł firma KRYOLAN (100ml)
-nożyczki
-ołówek
-linijka
-pędzelek (mniejszym łatwiej się nakłada mleczko lateksowe)
-puder (ja uzyłem dwóch: miss sporty So Matte Perfect Stay odcień 001 Light, oraz
AA Make Up podkład rozświetlający odcień 3 Miód)
-no i suszarki do włosów (każda kolejną warstwę warto podsuszyć suszarką żeby szybciej wyschła 


Korzystałem z porad w filmiku powyżej, w ten sposób wykonałem "formę" na moje implanty, które następnie pokrywałem kolejnymi warstwami lateksu.


wycinamy kwadrady 7x7cm



 wycinamy z nich jeden trójkąt od środka


po czym składamy i sklejamy


lateks po wylaniu na talerzyk



pierwsza warstwa



i kolejna...



po pierwszej warstwie pudru


po którejś z kolei warstwie pudru (nakładałem na przemian puder-latex-puder)







tyle lateksu poszło (buteleczka 100ml)


efekt końcowy:



nieco odbiega od tego, na którym sie wzorowałem, aczkolwiek myślę, że to kwestia pudru jak mocno kryjący on jest, jeżeli znacie puder który zrówna to w jednolitą całość, bardzo proszę o poradę w komentarzu. Dzięki za uwagę i pozdrawiam. :*

11 komentarze:

  1. Andy ^^ fajnie ci to wyszło. walniesz odpowiedni puder i będzie wyglądało zaje*iście ♥ *muah*
    ~Bellatrix~

    ReplyDelete
  2. fajny efekt, ale chyba musisz jeszcze trochę popracować nad przejściem z rogu na skórę :) tak żeby nie oddzielało się to bardzo i wyglądało naturalnie
    o ile róg może wyglądać naturalnie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie wiem... to moje 2 podejście, 1 było niewypałem ze względu na zbyt grubą warstwę i ciężkość owego rogu :)

      kompletnie nie wiem jak wyrównać brzegi. ale spróbuję zrobic co w mojej mocy! dzięki :)

      Delete
  3. całkiem spoko ci to wyszło, jeszcze jak na pierwszy raz... trochę za bardzo widać w miejscu łączenia za skórą, ale nie wiem, co na to poradzić

    ReplyDelete
    Replies
    1. no wiem kocie ;( postaram sie to zniwelowac ale nie mam osobistej makijarzystki ani charakteryzatora jak Gaga :( no i nie dysponuje taką kasą :D

      Delete
  4. Dobrze wyszło. Do koncertu nabierzesz wprawy :P
    Kreatywnie. Zastanawiam się ile osób jeszcze na to wpadnie ^^"

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam pojęcia. :D
      ale dziekuję bardzo :*

      Delete
  5. tez mysle ze odpowiednie dobranie pudru i bedzie swietnie ;) fajny pomysl podziwiam:)

    ReplyDelete
  6. Następnym razem odciśnij sobie te papierowe implanty np w plastelinie i zalej cienką warstewką, powinny wyjść gładsze. A tą cieniutką błonkę która ma wygładzić łączenie ze skórą możesz nałożyć bezpośrednio na twarzy, powinno dać lepszy efekt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to było już tak dawno :D teraz używałbym innego produktu już nie lateksu

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...