Search

Content

Wednesday, August 1, 2012

La Riche Directions

Dziś post dotyczący bardzo popularnych tonerów firmy La Riche a są to Directions'y. Post na prośbę BlondBunny (pozdrawiam Cię kochana wizażanko :* )
Co pisze producent o nich?


"Półtrwały toner do włosów firmy La Riche. Nadaje włosom oryginalny kolor, idealny na karnawał, na wakacje oraz dla śmiałych fryzur kreatywnych. Idealny do pasemek i pojedyńczych kosmyków. Kolor utrzymyje się przez okres około miesiąca w zależności od jego intensywności oraz indywidualnych cech włosa. Najlepiej zastosować na włosy wcześniej rozjeśnione. Szczególnie dotyczy to jasnych odcieni."

No i tak, faktycznie trzeba uprzednio rozjasnić włosy , na naturlnych możemy liczyć na efekt, aczkolwiek będzie subtelny, nietrwały, mowa tu o bardzo jasnym blondzie naturalnym.
Ja osobiście jako podkład pod toner robiłem kiedyś zwykle rozjasniaczem, chociaż noszę blond juz od roku, farbuję odrosty samą farbą blond z wodą 9% to wystarczy aby je rozjasnić, końcówki pamietają jeszcze rozjaśniacz, ale to zaraz.
No więc, na rozjasnionych włosach przez farbę również toner złapie, a nawet jestem skłonny powiedziec, że lepiej niż na rozjaśniacz.

Paleta odcieni:


ja osobiście korzystając z directionsów miałem odcienie Atlantic, Midnight, Lagoon oraz obecny Turqoise.


Teraz parę zdjęć jak owe kolory wychodziły u mnie:


pierwsze podejście, Atlantic blue na ciemny brąz (cel-granatowa czerń) efekt-czerń


po zamówieniu dekoloryzatora elgon i rozjasniacza tej samej firmy bez amoniaku, uzyskałem KUPĘ, żółto-brązowo-zielone coś, ale Atlantic wyrównał jak widac powyżej.


tez Atlantic.


po Atlantic byl Midnight, wychodził na prawdę granatowo



Lagoon blue



Później (pierwszy raz to było w czerwcu tego roku) był Turqoise i jak dotąd mój ulubiony z directionsow:




Na zdjęciu u mnie pod grzywką turqoise 




Dziś ten sam kolor (+ robiore w międzyczasie odrosty, nie przeszkodziły kolorowi w egzystencji) po ponad 6 tygodniach! od aplikacji (zdjęcie w okularach to efekt po farbowaniu)


no to jedziemy z koksem,! odzielamy i mieszamy!



dzis nie chcąc zbyt intensywnego koloru, rozcieńczyłem pól na pół z odzywką (jak zobaczycie na osttanich zdjęciach, i tak jest mocny)





ciekawostka- wygląda i pachnie jak fabka plakatówka ^^



dzisiejszy efekt, niestety zdjęcie nie oddaje koloru całkowicie, a szkoda, bo razi. 



Podsumowując:
-Łatwo dostępny-sklepy frzyjerskie, allegro ebay
-korzystna cena w stosunku do wydajności (88ml - 30zl) - na zdjęciu w otwartym słoiczku widac ile ubyło na moją gzrywkę + końcówki ombre u koleżanki
-paleta przedstawia realistyczne kolory, faktycznie wychodzą własnie takie, ale musimy pamiętać, że na wlosach rozjaśnionych, bo to barwi włosy od zewnątrz, 
-odżywia wlosy-jest mniej szkodliwy od szamponetki, po zmyciu nie myje szamponem, tylko płuczę az woda będzie w miarę czysta i juz,
-trwały! widzicie jak wygląda po 6 tygodniach
-super konsystencja
-jako minus podam, że barwi oj mocno, skórę, np palce jak się dotkniemy, czy przy zmywaniu, ale to po 2-3 dniach zejdzie,

jako ciekawostkę powiem co nie co o trwałości, widzicie zdjęcie koloru przed farbowaniem? przy nasadzie jest seledynowy odcień, a końcówki? nic, czemu? bo końcówki pamiętają rozjaśniacz, a od ponad pół roku farbuję farbami, więc jeżeli macie naturalne, farbą rozjaśnijcie pod toner, będzie dłużej się trzymał :)

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam was :*

w razie jakichkolwiek pytań, pozostawcie je w komentarzach :)

11 komentarze:

  1. dziękuje za wpis ;*
    kolorki flamingo czy carnation moje ;3
    na tobie podoba mi sie atlantic i w ogole fryzura jaka wtedy miales ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uhuhu! zaszalej kiedyś i zrób sobie cos z różem, nie wiem, są wakacje :D
      Atlantic jest cudny ale teraz wole do siebie samego turkus, szczerze powiedziawszy, bardzo chetnie pokazałbym kolor jaki mi wyszedl, ale moja lustrzanka nie łapie tego :D na zdjeciu jest blado, u mnie na zywo jest jaskrawo i soczyście.

      Delete
  2. Andy, zabezpieczaj skórę na czole (tłustym kremem, oliwką, nawet olejem), bo bardzo widać ciapy :) Poza tym - super!
    Ja właśnie kładę pillarbox red na moje czerwone włochale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nienawidzę mieć nic tłustego na twarzy, NEVER! zawsze ewentualne plamy zmywałem szamponem a potem wacikiem z mydłem, a w tym przypadku kiedy nie myłem całych włosów tylko zmywałem toner z jednego miejsca to mycie było trudniejsze

      Delete
  3. Cześć, cześć ;-))))))))
    Proszę o rozszyfrowanie takiego odcienia blondu, który na palecie ma nazwę: "AMBER" i numerację: 9.46. Jaki to kolor mi wyjdzie na jasnym blondzie? Marzy mi się jakiś fajny, naturalnie wyglądający rudy (nie żarówa i nie marchewa - bleee). Na palecie ten kolor wygląda świetnie, ale już zauważyłam, że próbniki swoje, a życie swoje, więc wolałabym wiedzieć, co się kryje po tą nazwą "amber" 9.46?
    Oświecisz mnie? pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....
    KaroLINA

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jaka to konkretnie farba? amber to bursztyn a 9.46 standardowo to bardzo jasny blond miedziano czerwony więc spodziewaj sie stonowanej, jasnej rudości. aczkolwiek nie wiem jaka to firma więc numeracja może być inna.
      jak chcesz naturalnie wyglądający rudy to ze sklepowych możesz zmieszać syossy: miodowy blond z płomienną lawą albo wellaton 8/73 karmelowa czekolada z 9/3 .
      z profesjonalnych to np loreal majirel kolory:
      8,04 jasny blond miedziany naturalny albo 8,42 jasny blond miedziano-opalizujący , 8,34 jasny blond złocisto-miedziany,

      Delete
  4. Z jaką odżywką mieszałeś farbę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kompletnie nie pamiętam , bez znaczenia , chyba garnier fructis color resist

      Delete
  5. Mam nietypowa sprawę, otóż nalozylam na swoje naturalne wlosy koloru dość jasny brąz pomieszane tonery alpine i turquoise. Myslalam , ze toner nie zlapie, wiec trzymalam na Galowie cala noc, no i mam za swoje. Kolor który mi się podoba trzy mal się kilka dni, za to teraz mam koszmar ze sraczkowatym zielonym. Często myje wlosy, które wygladaja na coraz bardziej jasne, wciąż zielone. I teraz tak, czy przez to ze tak dlugo trzymalam toner, mogl on mi wyrzrec naturalny pigment ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tonery sie nie wżerają. są różne sposoby na wypłukiwanie niechcianego koloru, mozesz do szamponu dodać sody oczyszczonej i to pacnąć na włosy na 30 min, ale włosy będą poplątane.

      najszybciej chyba walnąć czerwoną szamponetke na nie teraz. czerwień z zielenią się neutralizują

      Delete
  6. Hej zajebisty blog a mi te directions slanbo łapią x/ właśnie nalozylam ebody ponownie bo miałam zielone!!!

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...