Search

Content

Saturday, July 28, 2012

Paper idea

Moja przyjaciółka pokazała mi kiedyś swoje zdjęcie, na którym była owinięta starymi gazetami, niestety miała tylko jedno takowe zdjęcie, obiecywałem ze kiedyś to odnowimy. No i przyszła do tego okazja jaką był wernisaż Młodych Talentów w Środzie Śl. (tak tu mieszkam).
Jako, że Ona występowała śpiewając, pomyślałem ze fajnie by było gdyby zalozyła coś innego, więc zrobiłem dla niej suknię mojego projektu ze starych gazet. Oczywiście jej udział w tworzeniu też był znaczący :)


zapraszam do oglądania tego, co wyszło (to moja pierwsza taka praca)












fot: Adaś

3 komentarze:

  1. szkoda, że nie masz zdjęcia z bliska, żeby dokładnie było widać sukienkę, zwłaszcza górę, bo dół jeszcze dość widać i jest całkiem spoko :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ona leży w mojej szafie, mogłas mówic jak byłas u mnie :P

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...