Search

Content

Wednesday, August 22, 2012

Born This Way Ball in Lithuania 21.08.2012


Wczorajszy koncert troszkę zawiódł, a trochę napełnił szczęściem i radością, nie doszło to do mnie jeszcze nawet....nie czuje tego.....wszystko skończyło się niesamowicie szybko, bo dobrze się bawiliśmy ♥ od początku! przybyliśmy o ponad 3 godzinki za późno więc było juz troche ludzi -.- jestem pewien ze klucz i backstage byłby nasz! no ale cóż ;) pocieszyliśmy sie samym Monster Pitem do którego sie wymarzliśmy jak cholera i byliśmy głodni i wgl co Ci ludzie wyprawiali :X dorwę ten turkusowy łeb i rozszarpiemy dziwkę na strzępy! no masakra! głupie rosjanki czy tam litwinki nagadywały na nas ochronie, BO ONE MUSIAŁBY BYĆ PIERWSZE I BAŁY SIE STRACIĆ POZYCJĘ -.- bitch please.... ale ok. czekanie od 7 do 20.30 (chyba?) na Gagę która wyszła na 2 godzinki? WARTO ♥ pewnie nie odczuwam tego z taką radością jak inni, bo raz, że scena była mniejsza, duzo mniejsza niż na wcześniejszych BTWBall'ach, scena była wysoko (co uniemożliwiało wrzucenie prezentów) ci co byli na przeciwko Gagi rzucili, ja byłem na prawo bo zawsze tam siadała, nie tym razem, więc mój prezent do niej niestety nie trafił :( Łzy na Intro i Highway Unicorn, zajebiste Bad Romance, Scheiße, piękne The Edge of Glory ♥ paczyła się na nas! ja rozumiem, że to był koncert na Litwie, ale to nie oznacza tego samego co koncert TYLKO dla litwinów :X mieliśmy wiele flag, największe transparenty i Gagulec na Princess Die i Y&I widziała tylko to, patrzyła tylko na nas, spuszczając wzrok, jakby było jej głupio, że nic nie moze zrobic. tak to troche wyglądało, jakby nie brała nas pod uwagę, bo nie jesteśmy na koncercie w Polsce :X no ale spoko....poczekamy na album Artpop który będzie za pól roku i rozszerzenie trasy ♥ moze nas odwiedzi.
to teraz trochę zdjęć:
My przed wyjściem (nawet przed zrobieniem włosów)-od lewej: Cyndi, Ja i Marika 

i juz w Wilnie kolejnego dnia

Marika nagrała nas idących do kolejki do Monster Pit <3 wybaczcie brak glosu!



Scena podczas prób




 Cyndi nasza polska Gaga
 jedyne zdjęcie podczas Fashion of his love


i parę nagrań-niestety nie moich, nie robiłem zdjęć ani nic nie nagrałem podczas koncertu, szkoda zabawy 


Highway Unicorn jako 1 piosenka <3 od razu wywołała u mnie łzy.

Scheiße jako moja ulubiona piosenka z choreografią
Heavy Metal Lover z motorem <3

Marry The Night jako ostatnia piosenka, na scenie z małą fanką







Zapomniałbym dodać, ze Wilno jest paskudne, 3/4 miasta to sam las, obdrapane bloki i chatki drewniane, jak to jest stolica to ja nie chce chyba widzieć wsi .

 w każdym bądź razie, trasa zaliczona :3 dziekuję wszystkim z ktorymi byłem, których poznałem i tych których znów zobaczyłem :) :* kocham potworki. Mam nadzieję ze to ciekawy wpis.

8 komentarze:

  1. wreszcie poznałem mojego brata i siostrę ♥

    ReplyDelete
  2. wow! zazdroszczę! wielki plus za szczerość bijącą z tej notki;) zapraszam do siebie, myślę że mamy wiele wspólnych tematów.

    ReplyDelete
  3. cześć :) jak można z Wami pojechać na koncert Gagi ?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...