Search

Content

Friday, August 31, 2012

Jak się pozbyć Tonera La Riche Directions?

 Ah zły ten Andy męczy te włosy, które są jakby ze stali!


turkus (który na zdjęciu wyszedł jak niebieski) był zrobiony tylko i wyłącznie na koncert, nosiłem go jeszcze 2 tygodnie ale juz go nie chciałem. mając mało pieniędzy postanowiłem zrobic tańszą wersję dekoloryzacji, nie chcąc zbytnio zniszczyć włosków które jak wiecie przeszły i tak swoje....mam w domu pudełko rozjaśniacza LEO i wode 9%, dokupiłem farbę joanny karmelowy blond (ta wersja 28 myc) i do dzieła! zacząłem po godzinie 15, skończyłem po 20


zdjęcia produktów których używałem:
Pan LEO

Pani Joanna


Karmelowy Blond

Krok 1:
-kąpiel rozjaśniająca leo+ rozcieńczona woda 9% (na oko miała z 4%) + szampon shauma kokos, na wilgotne włosy, czekam....NIC. po 40 min zmyłem i widząc, ze nic się nie dzieje przeszedłem do kroku 2
Krok 2:
-ponowna kąpiel ale bez rozcieńczania, czyli 9%, przykryłem folią...czekamy....włosy robią się bardzo jasno turkusowe/miętowe.
Zmywamy, mam żółte odrosty i bardzo jasny, blady tuskus. nie chcąc ich niszczyc juz przeszedłem do kroku następnego
Krok 3:
- nałożyłem na wlosy przecier pomidorowy-czytając gdzieś tam kiedyś tam, ze niweluje zieleń, no zrobiło się bardziej szaro niz turkusowo. ostatecznie odrosty blond i dalej szaro zielony kolor ale jasny.
Krok 4:
-joanna karmelowy blond na całość, nie wiem ile trzymałem bo jak widzę, ze nic sie nie dzieje to trzymam dalej. ostatecznie złagodził się kolor i miałem bardzo jasny szaro zielono błekitne włosy z blond odrostem i końcówkami
Krok 5:
-2 raz z joanną karmelowym blondem (dzielę opakowanie na 2 razy) i tu trzymałem na pewno cos koło godziny nie mniej. po czym zrobiłem malaks na chwile i jeszcze trzymałem z 10 min.
Krok 6:
-maska gliss kur ultimate repair na 20 min pod ręcznik 

Efekt widać na zdjęciu nr 2 gdzie włosy mam mokre, wybaczcie, że nie robiłem zdjęc pomiędzy zabiegami, ale całośc i tak trwała 5 godzin więc..no nie miałem na to siły juz. więc przepraszam was :)



Kolor wyjściowy


Włosy mokre, zaraz po spłukaniu maski , noc, więc flesz, można zauważyć z boku pasmo z pozostałością turkusu


po ok godzinie, jak samoistnie wyschły, również flesz



No i z rana na balkonie, w świetle dziennym.

nie wiem czy jest potrzeba poprawienia ? mam ciemny blond w szufladzie jakbym chciał ombre , bo w sumie taki miałem zamiar ale jeszcze zostawię ten kolor ;)


Na zakończenie powiem wam, ze nie wiem jak innym, ale mi toner la riche directions trzyma mocno! 
mogłem zrobic to dekoloryzatorem obyłoby się bez strachu o kondycję włosów, ale poradziły sobie nieźle.

a co do samej kondycji włosów, są cieńsze w dotyku, nie łamią się ani nie kruszą, nie są ani sztywne, ani suche czy twarde, jest ok. dam im czas zeby je nakarmić troche zeby wróciły do formy. 
Pozdrawiam 

138 komentarze:

  1. Ile ja bym dała za taki blond. Niestety za nic taki kolor nie chce wyjść na moich włosach.

    ReplyDelete
  2. a jakie masz włosy? i czym farbujesz że nie chce wyjść? wszystko się da ;)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. la riche directions odcień turqoise, wcześniej rozjasnij. wszystko

      Delete
  4. masz włosy jak serena van der woodsen teraz, bejb.

    ReplyDelete
  5. oooj, kiedyś te włosy ci się "odwdzięczą" za to ciągłe niszczenie! moje właśnie to robią :( są tak zniszczone, że w ogóle nie myślę o farbowaniu (no, może henną!) i żadne odzywki nic nie dają :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie używasz nie odopowiednich dla nich kosmetyków, moje były wielokrotnie spalone, juz do tego nie dopuszcze kochana, wiem jak się z nimi obchodzic i ja uważać.

      powinnaś skupić się na tym ze masz naturalnie kręcone i zapewnic im taką własnie pielęgnację jakiej wymagają. jaki masz szampon? odzywke? maske? serum? cokolwiek...jak czeszesz włosy?

      Delete
  6. Znam ból, pamiętam jak pozbywałam się czerwonego la riche :o Białe końcówki i różowe odrosty, żadne rozjaśniacze nie pomagały, aż kupiłam blond PRZYCIEMNIAJĄCY z Palette, bo i tak już były rożowo-białe... Byłam przygotowana na jakiś rudy, a po 5 minutach już nie było śladu różu. Nie wiem na jakiej to zasadzie działa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. czerwień niwelujemy zielonym a natury np blond w Twoim przypadku ma zielony barwnik :) więc rózowe i czerwone tony zniknęły

      Delete
  7. Wow zazdroszczę Ci tego turkusu a ten blond! wyszedł przepięknie!nie ma ani jednego rudego pasemka!(a włosy lubią tak robić gdy się je rozjaśnia)

    ReplyDelete
    Replies
    1. po rozjasnianiu nakładałem karmelowy blond wiec ciepły, rudawy kolor, bo miałem pozostałości po turkusie który jest zimnym kolorem, więc nakładając na turkus (zimny) coś ciepłego (karmel np) to mam zwykły blond nie idący w żadną stronę, ani zimny ani ciepły.

      Delete
  8. Matko, ale zaraza z tego tonera :/
    Mnie ktoś pytał, jak ten zielony zdjąć, ale nie do blondu, to poleciłam ,6 po przecinku biorąc poprawkę o ton jasniej, bo czerwony z zielonym daje szaro-brązowy własnie. Ale niestety istota nie dała już znaku życia, więc nie wiem, jak poszło ;)

    A do jasnego zdjąłeś fantastycznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;* no nie! co za maniery! mi zawsze sie chwalą jak wyszło, troche tak przykro, dobrze jest widzieć pozytywny efekt i zadowolenie kogoś komu sie radzi :)

      Delete
  9. CZYLI KARMELOWY BLOND ZAŁATWIŁ SPRAWĘ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na dobrą sprawę tak, obeszłoby się bez rozjasniacza.

      Delete
  10. Oj, to muszę spróbować, bo też mam aktualnie problem z zielonką ;-((((

    ReplyDelete
  11. Jak mi się marzy taki blond...CUDOWNY...ja schodząc z czarnego uzyskałam kolor cholernie sprany jasny brąz mama mówi że to sraczkowaty :/ z poświatą zielonego. Spróbuję tego koncentratu pomidorowego aby zniwelować chociaż zieleń:( grrrr rozpacz :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie z tonera, farbą drogeryjną zawsze na czekoladowy brąz u mnie wychodziły czarne. Teraz mam kolor zupełnie sprany hmhm jakby to powiedzieć mam na głowie kolory tęczy blond, rude, szare, zółte, i blond odrost. Chodzę zawsze w koku to tak tego nie widać. Mimo iż pół roku nie farbowałam teraz tylko odżywiam ciągle włosy kolor zielony(khaki) został. Pasmo przez całą głowę na wysokości oczu, grzywka i z 5 cm końce. Próbowałam nawet ten koncentrat pomidorowy i nic. Już sama wolę nie ryzykować pójdę jednak do fryzjera a to dopiero za 2 msc :/ ach ten człowieczy los :) Podziwiam Cię za odwagę. Życzę dużo sukcesów.

      Delete
    2. wyślij mi zdjęcia jak Twoje włosy wyglądają to może poradzimy coś ;)

      Delete
    3. Oj za późno ::( wróciłam do ciemnego i przy tym zostanę, jednak nie jestem taka odważna, ale Twoje włosy są chyba nie do zdarcia :D Trzymam kciuki :)

      Delete
  12. Hej,
    Andy znasz się na wszystkim a ja mam dylemat: słuchaj, chcę pofarbować włosy profesjonalną farbą Ce-Ce, ale kurcze, kolor, który mnie interesuje jest tylko w kategorii super-rozjaśniających blondów>
    Chodzi mi o kolor 10/71 (jest to odpowiednik 10.21). I nie wiem, czy moge taki gotowy kolor machnąć na 6%? czy może lepiej stworzyc taki 9/71, o który mi chodzi: tak myślę, że może do "9"-tki możnaby dodać mix-tony fioletowy i niebieski (jakie proporcje??? ) i może wtedy wyszedłby taki 9/71? a może lepiej do 9/1 dodać mixa fioletowego? Chcę uzyskać taki chłodny blond ale nie jakiś mega zimny a po samych popielach wychodzi mi zielonka. Poradzisz coś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm nie używałem Ce-Ce więc trudno mi powiedzieć wiesz. wydawało mi się, że masz już swoją idealną farbę! :D

      chyba możesz 10/71 na 6%. ewentualnie do 10/71 dodasz samej 9 np albo 1/3 8-emki

      Delete
  13. Ja aktualnie mam bardzo intensywny róż, który trzyma się jak rzep psiego ogona i nie chce zjeść (efekt nakładania tonera na blond włosy trzy razy potraktowane białą farbą). I się tak zastanawiam, czy gdybym nałożyła na nie czarny toner, to czy po jakimś czasie zacząłby się zmywać na szaro, czy poszedłby raczej w strony wiśni i burgundu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no a jaki kolor Cię interesuje żeby otrzymać? wiśnię chcesz? no masz jasne włosy skoro różowe więc nałóż ciemną czerwień z fioletem ( z tonerów)

      Delete
    2. Ne, ne, chciałabym czarne. Tylko toner jak toner się spłukuje. I nie chciałabym później chodzić z szarymi włosami...
      Dzisiaj chciałam sobie zbić trochę ten róż - nałożyłam białą farbę z 6% utleniaczem. Efekt: nieco jaśniejszy, ale dalej tak samo jaskrawy odcień xD

      Delete
    3. jaką Ty tą białą farbę nakładasz? i po co!? zeby tylko włosy zniszczyć? kup dwie czarne farby i zrób pigmentację to się nie zmyje kolor i już, chcesz czarne i farbujesz je na biało dla mnie to nielogiczne . czerń przykrywa każdy kolor więc nad czym się zastanawiasz?

      Delete
    4. bo mam naturalnie jasne włosy, i zawsze miałam. Wiec nie chcę nakładać teraz normalnej czarnej farby, by później się martwić o jej zdjęcie, jeśli mi się znudzi/nie spodoba. Dlatego chcę użyć tonera.
      Logiczne.
      Używam fryzjerskiej białej farby CeCe, która tak bardzo niszczy mi włosy, że podczas farbowania wypada mi cały jeden -.-' nie chcę mówić jak bardzo niszczy je rozjaśniacz...

      Delete
    5. no to przemyśl decyzję bo fakt czarny usunąc łatwo nie jest chyba ze nałożysz jedną farbę nie mocną. potem zejdziesz do jasnych dekoloryzacją jak Ci sie znudzi , aczkolwiek toner będzie sie zmywał na zielono szaro niebiesko- czarny toner.

      ej bez ironii, pytasz się, a ja chcę pomóc więc sie dopytuję, dla mnie jest nielogiczne używanie białej farby na włosy już jasne, kiedy chcesz czarne.

      a kto mówi o rozjaśniaczu?

      teraz decyzja nalezy do Ciebie czy chcesz czarne czy nie.

      Delete
  14. Ok, Dzięki Andy, czyli ogólnie rzecz ujmując MOŻNA EXTRA JASNE BLONDY ROBIĆ NA OKSY 6%? bo wszędzie piszą w ulotkach, że stosować wodę 9% lub 12%, dlatego wpadłam w wątpliwość ;-(((, bo ja rozjaśniać włosów nie chcę - odpowiada mi blond z poziomu 9-ego na oksy 7,5%, dlatego boję się, ze takie rozjaśniające 10.21 zrobi mi białe włosy lub żółte jakieś na tym 6% ;-(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. no raczej każdą farbę można z każdą wodą ;) 10 nie jest jeszcze poziomem 11 czy 12 które są rozjaśniające, ja sie eksperymentów nie boję. ale dla pewności oczywiście możesz zrobić poziomem 9 popielatym dodając perły czy tam fioletu.
      ja nie używałem cece więc nie wiem jak one działają serio... ewentualnie tak jak pisałem przyciemnisz tą 10-tkę dodając samo 9

      Delete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  16. mam problem z zielonką, będę próbowała zabić ją henną khadi z amlą (miedziana), czy to ma szansę powodzenia?
    poza tym jak chciałabym to przypadkiem rozjaśnić, to oczywiście niebieski rozjaśniacz odpada i tutaj pojawia się pytanie - jaki nie jest? tzn. z jakiej firmy? rozumiem, że jeśli nie chce znowu zielonych przygód to potrzebuję perłowego/fioletowego rozjaśniacza kładąc na rudy? byłabym wdzięczna za wszelkie propozycje... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a przecież wygodniej taniej i lepiej czerwoną szamponetkę nałożyć na te zielone to masz teraz. w razie rozjasniania jak chcesz możesz zielony vincelt ledier on rozjaśnia najmocniej i mało niszczy

      Delete
  17. wow jakie wlosy:) bardzo mi sie podobaja a blond super ci wyszedl i jak zdrowo wygladaja :) fajnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję ;* maska z gliss kur zawsze mi je ratuje

      Delete
  18. Andy: Mam blond kudełki, spód to sprana czerwień i spierająca się czerń. Chciałabym walnąć włosy na violet la riche. Nie wiem czy to nie zbyt drastyczna zmiana i czy w razie kłopotu mi zejdzie kolor w jakiś szybki sposób. Do tego te rozjasnianie przed nałożeniem tonera, boję się tego.
    Powiedz mi czym w razie czego zmyć ten fiolet do normalnego koloru??
    I jeszcze jedno.. Kiedyś farbowałam mój blondzik na rudo szamponetką do 8 myć - kolor nie zszedł do końca, przeobraził się w coś a la' rudy z domieszką różowatego (na taki prześwitywał) czy możliwe, że z tonerem też będzie problem zmywalności? :/

    ReplyDelete
  19. Witam: ) Czyli zeby zdjac toner la riche (np kiedy chce przejsc do innego koloru) wystarczy nalozyc jakis blond joanny?:( ten karmelowy chyba dla mnie za ciemny,pod turkusem mam przeciez biale od rozjasniacza, moge uzyc innej farby? poza tym mam z 7 cm ciemno zoltych odrostow ( zle rozjasnione przez fryzjera..) wiec licze ze po Joannie od razu sie rozjasnia tez te zolte : ( bo moj turkus na nich jest zielony...(a na reszcie wlosow ciemno niebieski bo polozony na lagoon blue) Licze na pomoc, nie wiem co mam z tym zrobic a do fryzjra na pewno juz nie pojde :( Mieszkam w uk i mam dostep tylko do serii naturia... chyba,ze jakis loreal? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak w uk masz joanny? :o
      a generalnie jakie farby masz w uk? najlepiej jakiś ciepły blond jak uzyjesz, taki co ma wodę 9%

      Delete
    2. Mam, na necie : ) Powiedz mi czy tym odcienim moge zdjac turkus? Czy to koniecznie musi byc ten karmelowy ? Wybacz,ze Ci truje,ale boje sie,ze one beda za ciemne po karmelowym.. I czy ja w ogole po tym calym zdjeciu koloru bede mogla na nowo polozyc toner ?:(

      http://www.m-shop.eu/product-pol-11770-Joanna-Multi-Soft-Color-Szampon-koloryzujacy-22-Ksiezycowy-blond-5901018001858.html


      Potrzebuje zakupic ten szampon koloryzujacy + farbe z woda 9 ktora poloze na te zolte ( a moze przyda mi sie ona do pozniejszego rozjasniania wlosow farba ?)
      Hm, tutaj w sklepach jest duzo roznych farb niektorych nawet w Polsce nie widzialam ... Napisz mi co polecasz a ja sie rozejrze jak najszybciej i sprobuje cos zdobyc... Wybacz jeszcze raz za ilosc napisanych slow :] Mam nadzieje,ze tym razem dobrze juz wyjasnilam o co mi chodzi, uf. Domi

      Delete
    3. nie nie czekaj czekaj. jeśli masz dostep do tego karmelowego to go kup, on zdejmie Ci turkus i rozjasni lekko włosy, te niebieskie, nie te na górze co fryzjerka zjebała. te co fryzjerka zjebala to zrób sobie syossem 13-0, albo inaczej, polóż syossa 13-0 na te ciemne odrosty które nie łapią tonera, potrzymaj te 30 min i polej włosy wodą, przemasuj tą farbę syossa na całe włosy i potrzymaj kolejne 10-15 min, całośc się rozjasni ale nadal będa turkusowe wtedy na całe włosy nałoz ten karmelowy blond! wtedy juz będziesz miała idealna bazę pod toner nowy jakiś

      Delete
    4. Czy ten syoss 13-0 to nie jest rozjasniacz ? Moze napisze ze mialam robione te 9-miesieczne odrosty rozjasniaczem wella z woda 9, trzymane chyba z 30 minut, iz uznala,ze sie skrusza i trzeba zmyc :] chyba stad ten zolty kolor, a niektore wlosy ciemno zolte jakby brazowe - teraz sa zielone. Reszta wlosow (do polowy lopatek) przeszla odnowe, bo byly w naprawde kiepskim stanie kiedys. Nie zniszczy mi on wlosow ? Pytam,poniewaz nie chcialabym wrocic znowu do punktu wyjscia i spalic wlosow.

      Delete
    5. tak to rozjaśniacz ale dość delikatny dlatego na ciemniejszą nasadę się nada i malaksowanie (z wodą już) na całośc na chwilke. Powinno być ok

      Delete
  20. Uff, moge rowniez zakupic szampony koloryzujace : ) wtedy ten szampon k. + jaka farba z woda 9 % na te zolte miejsca i powinno sie wyrownac ? czy nie ?:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. a co chcesz uzyskać tym mieszaniem?

      Delete
    2. Troche zagmatwalam xD
      Farbuje tonerami na wczesniej rozjasniane wlosy. 9 miesiecy nie rozjasnialam odrostow, na reszte kladlam niebieski. gdy poszlam do fryzjerki, rozjasnila mi odrosty na zolto;/( w niektorych miejscach nawet sa dalej brazowe!). ja na te swoje zolto-niebieskie wlosy polozylam turkus... w tym momencie mam zielone od gory a reszta niebiesko-turkusowe.
      Dzieki Tobie juz wiem jak zdjac toner,ale nadal pozostana mi te zolte odrosty a zaden toner na nich przeciez nie wyjdzie : (
      Jaka farbe polozyc zeby one byly w miare jasne, zeby pozniej tonery wychodzily normalnie? Napisales,ze cieply blond z woda 9%. poczytam jeszcze u BlondBunny o tych odcieniach cieplych i zimnych,bo narazie nic nie lapie. Dzieki, ze odpisales. Pozdrawiam, Domi.

      Delete
    3. cieply blond to taki ktory ma odcienie zlote, czerwone lub miedziane, albo beż, jest pół na pół zimno/ciepły ale my mówimy o mocno cieplym kolorze najlepiej złoto i miedź. bo Ty masz turkus a turkus to zimny kolor, kolory neutralizujemy przeciwnymi więc jak połozysz cieply kolor na zimny, wyjdzie neutralny, na takiej zasadzie działa np fioletowa płukanka która neutralizuje żółć na włosach

      Delete
  21. Jak często myjesz włosy,że toner tak długo Ci się utrzymuje?
    Ja myję codziennie,dlatego zrezygnowałam z turkusu i mam czerwone-jednak są trwalsze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatni raz miałem toner na włosach rok temu.
      http://andyfromhell.blogspot.com/2012/07/la-riche-directions.html
      tu masz odpowiedzi

      Delete
  22. Ja właśnie zakupiłam ten karmelowy blond, bo również borykam się z lekką zielenią na włosach, ale mam teraz dylemat, bo wcześniej zakupiłam majirelkę 8.13 i teraz nie wiem, czy gdy już ten karmelowy zeżre zielone to mogę potem zaaplikować sobie ten 8.13, żeby ściemnić trochę kolor i czy znowu nie wyjdą mi zielone? oto jest pytanie.
    A swoją drogą to furorę zrobiłaby firma, która wyprodukowałaby coś w stylu "s.o.s. no-green" lub "no-red", "no-yellow", czyli wszystkie wpadki po farbowaniu i to byłoby takie antidotum. To byłby hit ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a po jakiej farbie powstała zieleń?

      Delete
  23. po majirel 7.0 niestety... no nic, zrobię tym karmelowym, ale czy ten kolor tym uzyskany nie zniknie zbyt szybko z włosów i nie odsłoni znowu zielonych czasem? tego się boję, bo u mnie wszelakie szampony do 24-28 zmyć znikają po 5-ciu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej, 7.0 to głęboka natura, to dlatego. nie powinien odsłonić, powinien nawet rozjasnić. on działa jak farba

      Delete
  24. Głęboka natura wychodzi zielono? Uhm, to nie wiedziałam, bo na palecie wyglądał dość ładnie ten 7.0, no ale teraz będę bardziej świadoma (dzięki ;-))) ). Skoro polecasz ten karmelowy to go zastosuję - mam nadzieję, że zniweluje tą okropną zieleń, bo czuję się dziwnie w tym odcieniu. Oby to zadziałało. Dziękuję Tobie po 3-kroć ;-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podziękuj jak już zadziała :* i pochwal się

      Delete
  25. Hej, właśnie wysuszyłam włosy po tym karmelowym blondzie i powiem Ci, Andy, że ZADZIAŁAŁO !!!! zielonki niet (huuuura !!!), ale nie wiem, co dalej. Efekt, jaki uzyskałam to naprawdę jaaaaaaaaaaaaaasny blondzik w takiej ciepławej tonacji tak jak u Ciebie (moje włoski bardzo szybko się rozjaśniają), i nie wiem teraz: CZY MOGĘ NAŁOŻYĆ NA TO JUŻ JUTRO MAJIREL 8.13????? bo dla mnie za jasny ten blond i ciut za ciepły, no ale poczekam na odp z Twojej strony, bo jeśli to grozi ponowną zielenią to ja dziękuję. Czekam więc z niecierpliwością ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym nie nakładał 8.13 , moze wyjść szarawo, ale możesz spróbować na jednym pasemku, ja bym perłą przyciemniał

      Delete
  26. No zrobię na pasemku, jako, że zakupiłam wcześniej już to 8.13 i szkoda tego nie zużyć. Szaro - ok, żeby tylko green nie było ;-) Dam znać, jak wyszło, gdy już zrobię ;) no ale DZIĘKUJĘ CI BAAAAAAAAAAAAAAARDZO, BAAAAAAAAAARDZO ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  27. Boże, ten niebieski był piękny.

    ReplyDelete
  28. że te włosy jeszcze żyją... ;p

    ReplyDelete
  29. Hej Andy,
    można zrobić kąpiel rozjasniającą na włosach które były wcześniej rozjasniane i farbowane co miesiąc tylko na odrostach? Niestety potraktowane zostały ziemistym balejażem z poziomu 5 (tak jak moja natura) i wyglądają szaro- buro, gloniasto. Taka kąpiel byłaby chyb super dla wyrównania i "wyczyszczenia" koloru? No ale te wczesniejsze rozjasniania odrostów chyba mnie nie kwalifikują co?
    Pozdrawiam, wiksa

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wykwalifikują, chyba że masz w złej kondycji włosy? bo ucierpieć troszkę mogą, to nigdy nie wykluczone.
      zrób na 6%

      Delete
    2. Końcóweczki trochę porozdwajane na długości do około 1cm i nieco siankowate na końcach (i tak muszę to podciąć). Od nasady też troszkę je przesuszyłam szorowaniem szamponem przeciwłupieżowym... Może woda 3% też dałaby radę ściągnąć ten balejaż?
      Dzięki wielkie za tak szybką poradę :), wiksa

      Delete
    3. 6% bedzie ok. dodaj do szamponu 2 porcje i troszke maski albo odzywki

      Delete
    4. Więc podsumowując: porcja rozjasniacza, 2 porcje utleniacza 6%, porcja szamponu i odżywki i obserwacja akcji ratunkowej? :)

      Dzięki jeszcze raz, dobrze że jesteś :)

      Delete
  30. Hej Andy,
    ja się zastanawiam jak przechodzić pomiędzy tymi kolorwoymi tonerami, teraz mam fioletowe, i w sumie to wypróbowałam wszystkie odcienie fioletu z palety la riche, aktualnie mam violet do połowy włosów a na końcach plum, ale oba kolorki już sprane - zresztą już mi się to całe zamieszanie z fioletem znudziło i chciałabym spróbować np. silver albo lagun blue. Boje się jednak położyć jedno na drugie żeby jakiś bałagan nie wyszedł, a do silver to pewnie konieczne będzie rozjaśnianie, albo dekoloryzacja?? Moje włosy już ze mną dużo przeszły, więc wolałabym metody jak najmniej inwazyjne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a podstawą tych kolorów jaki był? rozjasnione są ? połóż farbę złotą, złoto miodową takie odcienie.
      np ta:
      http://www.palette.schwarzkopf.pl/content/dam/palette/pl/pl/Products/Sliders-280x450/ColorShampoo/ProductSliderColorShampoo_308_280x450.png

      albo ta
      http://www.palette.schwarzkopf.pl/content/dam/palette/pl/pl/Products/Sliders-280x450/Deluxe/ProductSliderDeluxe_345_280x450.png

      złoty zniweluje sie z fioletem i będziesz mogła położyć nowy kolor. blue lagoon potrzbuje 2-3 aplikacje pod rząd zeby wyszedł dobrze, za 1 razem moze złapać na biało, za 2 na błękit.

      z tych palette to proponuje ci w sumie ten złoty blond color shampoo. weź dwa opakowania i nałóż na to co masz teraz :)

      Delete
    2. przed fioletem był czerwony- ale malowane farbą - za pierwszym razem u fryzjera, nie wiem czego użyli, potem poprawiałam którymś z czerwonych z loreal i z palette też... więc po czerwieni robiłam dekoloryzacje u fryzjera i to oni mi nałożyli pierwszy fiolet. A wcześniej miałam blond włosy. Wracając do teraz - w niektórych spranych pasmach wychodzi mi jeszcze ten czerwoniasty...

      A jeśli bym chciała wrócić do blondu - to wystarczy że położę jedną z tych farb, które mi wysłałeś?

      Dzięki!!

      Delete
    3. nie, myślałem ze przed fioletem one były czyste blond.
      czyli miałaś tak: blond-czerwień-dekoloryzacja-fiolet?
      masz fiolet taki jak na zdjęciu po wejsciu na Twój profil na google?
      https://plus.google.com/110913328240733929970/posts

      jeśli to Twój obecny to nałóż tą deluxe farbe, napisz mi do wyszło i kładź ten lagoon :) w sumie proponuję Ci osobiście kupić atlantic i rozcieńczać go z odżywką byle jaką. np 2 porcje odzywki i jedna porcja toneru- wyjdzie jaśniejszy niebieski. bo jak mówiłem sam lagoon położony na blond wychodzi szaro

      Delete
  31. tak: blond-czerwień-dekoloryzacja-fiolet, ale już nie mam tego fioletu, teraz mi zostało to:
    http://www.pinterest.com/pin/478014947920147090/

    plum sprał się do niebieskiego, violet do różu, a gdzie niegdzie widać brudnawo czerwonawe pasma ... ;/

    atlantic wygląda sztucznie, bardziej mi się podoba midnight blue - jest bardziej matowy - to może jakby go rozcieńczyć z odżywką...

    I co z tym blondem ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. dodawałem wpis ogólnie o tonerze la riche i tam zobaczysz efekty u mnie po 4 odcieniach niebieskiego tonera.

      dasz bardziej realistyczne zdjęcie? zrobione np teraz w słońcu, tak żebym widział kolor jak wygląda na prawdę.

      midnight jest granatowy, ciemny, atlantic jest śliczny, bardzo bardzo chłodny bez domieszki fioletu ani zieleni.

      Delete
  32. kolor wygląda dokładnie tak ja na zdjęciu, robiłam je dzisiaj rano, w dziennym świetle z myślą o Tobie ;) (niech cie nie zwiedzie czarno białe tło, nic poza tym na zdjęciu nie było poprawiane), ale jeszcze jutro rano coś pstryknę, bo mieszkam na drugiej półkuli i u mnie już noc.

    Czytałam Twojego posta o tonerach i najbardziej podobał mi się właśnie midnight, chociaż zdjęcie jest trochę ciemne i możliwe że w rzeczywistości wyglądało to inaczej. Pewnie na końcu i tak wyjdzie na to że spróbuję oba ;) Sorki za męczonko, ale trudno znaleźć w tej dziedzinie kompetentnych doradztwo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mhm no to nie farbuj już niczym tylko tonerem już . midnight wyjdzie serio ciemno :) ale spierze się więc Twoja decyzja. midnight ma odcienie fioletu, taki głęboki kosmiczny granat połyskujący fioletem

      Delete
  33. Hej, w poszukiwaniu sposobu na pozbycie sie zielonego koloru wpadlam tutaj i wlasnie siedze z karmelowym blondem na wlosach...a wlosiska moje biedne mowiac krotko przeszly wiecej niz w brazylijskiej telenoweli : od platyny w wieku lat 15stu, potem kilka lat roznych kolorow, potem 6 lat farbowania na czarno i naglej zmiany sprzed dwoch tygodni na "brazo-rudo- jajkowo - ZIELONE":( no wlasnie zielone i to tak perfidnie ze na srodkowej czesci wlosow tylko. Zapewne od farby 3,0 z joanny ktora kladlam pare dni przed pierwsza kapiela rozjasniajaca.. moj przypadek jest beznadziejny ale jesli moglbys podrzucic mi jakies uwagi/rady cokolwiek bylabym wdzieczna.. Pozdrawiam cieplo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kąpiel wybiła CI zieleń? jak karmelowy sobie nie poradzi to zrób zapienienie miedziano czerwoną farbą na 5 min

      Delete
    2. wychodzi na to ze kapiel jest winowajca.. bo po niej zaczynaly robic sie zielone, dzisiaj robilam jeszcze dekoloryzacje renee blanche i zielen jest jeszcze bardziej zielona a przy rudych odrostach i koncowkach wyglada to fatalnie :( juz widze ze karmelowy blond nie pomaga.. a powiedz mi czy jesli zrobie zapienienie to bede w stanie dojsc z tymi zielonymi do takiego blondu?
      http://m.ocdn.eu/_m/328e4b944f3227148ac37fac3953fa80,62,37.jpg

      bo mniej wiecej o 2 tony ciemniejsze mam teraz reszte wlosow (odrosty i konce)
      Szczerze mam juz dosc ciemnych kolorow potrzebuje zmiany :( prosze pomoz. Dzieki

      Delete
    3. wiesz tak sobie mysle, (odpowiadajac sama sobie na zadane wczesniej pytanie) ze raczej nie uzyskam takie blndu jak ze zdjecia i chyba najrozwazniej byloby isc w strone mysiego europejskiego burego blondu (moj naturalny) .. tylko pomoz mi dojsc do niego do bede Cie na rekach nosic!!! :)

      Delete
    4. pokaż mi zdjęcie jutro realistyczne tego co masz obecnie

      Delete
  34. Ratunku! Rozjasnilam kąpielą rozjasniająca henne Khadi ciemny braz, pozniej polozylam joanne slodkie capuccino i wyszly ZIELONE tam gdzie byl rozjasniacz bo przy skorze nie są. Fryzjerka polozyla mi na to koniakowy blond i do pierwszego mycia przykryl kolor a teraz znowu sa zielone.. co z tym zrobi?!?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem nie widzę zdjęcia. slodkie cappucino ma popielato opalizujące pigmenty więc fiolet i niebieski.
      w ślepo doradze kąpiel a potem odpowiednio stonować kolor zależnie od tego co wyjdzie po kąpieli. albo zrób dekoloryzację redukcyjną

      Delete
  35. Hey specjalisto.! :) chcę sobie zafarbować włosy tonerem na początku sierpnia w kolorze alpine albo apple. Jestem naturalnie jasną blondynką, i martwię się, że przez miesiąc kolorek mi nie zejdzie. Jeśli wiesz coś na ten temat, umiesz poradzić, to chętnie skorzystam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nawet nie złapie dobrze bo masz naturalne, ale nawet jak złapie to zejdzie szybko

      Delete
  36. Hej :) Wiem że wątek jest stary, ale mam problem, z tonerami oczywiście.
    Naturalnie mam włosy w kolorze jasnobrązowym, połyskujące na złoto. W czerwcu w fryzjera zrobiłam ombre, mniej więcej od ust, złote, kolor mniej więcej pszenicy. Nie miałam tam żadnej farby, samo rozjaśnianie.
    Dwa tygodnie temu farbowałam włosy tonerami la riche, połowa włosów na fiolet, połowa na niebiesko, turkus.
    No i włoski trochę się sprały, na górze mam naturalne z zielonymi połyskami, a na dole takie zielone/niebieskie ombre. Fiolet mniej więcej zrównał się z turkusem, obecnie to wygląda jakbym całe włosy robiła jednym kolorem. Problem w tym, że dalej nie chce schodzić, a bardzo chciałabym wrócić do tego złotego ombre z czerwca. Nie wiesz może jak to szybko zmyć? Wolałabym bez farb, jeśli oczywiście jest taka możliwość.

    ReplyDelete
  37. Hej! Coś mnie podkusiło i zachciało mi się turkusowego pasemka na głowie.. Fryzjer najpierw rozjaśnił mi włosy do białego i pofarbował turkusem Elumena. Kolor wypłukał się już troche, końcówki robią się białawe a włosy u nasady są nadal turkusowe. Chciałabym zafarbować to pasemko na "normalny" kolor. Kupiłam szamponetkę Palette w kolorze brązu. Proszę opinię czy mogę pofarbować tym to pasemko,czy nie skończe z jakimś dziwnym kolorem na głowie ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem co wyjdzie, zdekoloryzuj to pasmo

      Delete
  38. witam. mam poważny problem od kilku dni. po dekoloryzacji u fryzjera wyszly mi dwa kolory na glowie- na odrostach pomaranczowy na farbowanych na ciemny brąz- zielono zółty (celem było rozjasnienie z ciemnego brązu do ciemnego blondu). fryzjer postanowil pofarbowac na sredni brąz zeby ujednolicic kolor, ale po kilku dniach wyplukał się i znowu widoczne były dwa kolory. Zdecydowałam zrobic rozjaśnianie w domu niebieskim rozjasniaczem ale odrosty zostawiłam w spokoju. W wyniku czego na obecną chwilę mam odrosty ciemnopomaranczowo-brązowe i na dole pasma zielone i jasnopomarańczowe. Istna tęcza...
    potrzebuję porady odnosnie koloru jaki wybrac żeby ujednolicić całość. na tym głównie mi teraz zależy. Strzelam w ciemnoczerwoną farbę ktora zje zielony i ujednolici te pomarańcze. Czy dobrze myślę?
    jak włosy odpoczną zamierzam za jakies 2 miesiące użyć zielonego rozjaśniacza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jaką wodą rozjasniałaś wlosy? pokaż zdjęcie tej tragedii bo w opisie brzmi przerażająco :v

      Delete
  39. użyłam rozjaśniacza Delia cameleo. jestem załamana... mam zrobione zdjcia dzisiejszego wieczoru przy sztucznym oświetleniu i nie oddają tego jak strasznie to wygląda w rzeczywistości, ale wyślę je na meila

    ReplyDelete
  40. Hey Andy.
    Otóż moja historia z włosami wygląda tak:

    U fryzjerki miałam rozjaśnione włosy, potem na to nałożyła la riche violet, gwarantując że po 'spraniu' rudo żółte włosy ochłodzą się i bedzie ok. Nie za bardzo w to uwierzyłam ale cóż oddałam się przecież w ręce 'specjalistki'. Teraz po męczeniu włosów ciągłym myciem... mają kolor zielonkowatego blondu z ciemno turkusowymi końcami :/ a odrost został jasno fioletowy. Czy na te zielonkowate włosy podziała karmelowy blond, i czy wyrówna ich koloryt? Z odrostem jeszcze powalcze przeciwłupieżowym szamponem, ale jeśli to się nie uda to co bym mogła zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rzuć go na całe włosy i zobacz, ja aplikowałem go dwukrotnie

      Delete
  41. Po pierwszej próbie z karmelem prawie zeszłam na zawał, turkusowy odrost a reszta włosów bardziej zielona niż wcześniej. Sprawką była resztka fioletu który najwidoczniej był bardzo napigmentowany niebieskim, przez co powstała cała zielonka. Teraz siedze z karmelem drugi raz zielonki już znacznie mniej, ale będe musiała powtorzyć farbowanie karmelem jeszcze raz lub dwa. Zobaczymy co będzie po spłukaniu. :>

    ReplyDelete
  42. Po drugiej aplikacji całe włosy są...wściekło seledynowe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to dalej męcz karmelem u mnie tez przechodziły przez seledyn

      Delete
  43. Andy a mnie jakoś poratujesz? :o
    we wrzesniu robilam sobie ombre la riche turkus + taki neonowy zolty. Efekt piekna zielona trawa ♡ Jednak szybko nudze sie kolorem wiec nastepnego miesiaca ombre only turkus. Po miesiacu zamarzylam sobie kolorku niebiesko fioletowego.. nalozylam atlantic blue + plum.. po miesiacu chcialam odswiezyc kolor ale wlosy nie chcialy chlonąć koloru... i powstal taki nijaki pastelowy kolor... postanowilam zejsc do blondu 8.3. Lub 9.3. Rozjasnilam włosy z tym nijakim kolorem ale wyszedl mi miętowy! :0
    Narazie nie ruszam ich poniewaz musze je podreperowac.. Liczę na Twoja poradę w tej sprawie. Pozdrawiam goraco! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. podeślij foty na meila jak bardzo jasny jest ten kolor

      Delete
  44. Andy, będzie jakaś rożnica gdy użyje farby a nie 'szamponu' koloryzującego? Bo nagle nie mogę go dostać w żadnej drogeri. :/

    ReplyDelete
  45. Niestety wycofali. Jestem pofarbowaniu farbą karmelkiem i...żadnej różnicy, nadal seledyn :(

    ReplyDelete
  46. Zawsze zmywam toner środkami marki ÜBER nie zawiera żadnych szkodliwych substancji, które moga zniszczyć włosy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem, używałem go, ale dekoloryzatory nie usuwają produktów półtrwałych ;/

      Delete
  47. Ogólnie - tonery polecam. Można pobawić się kolorami. Zaczęłam od ombre – CERISE. Po kilku myciach kolor zmył się do lawendy, ale i tak z blondem wyglądał świetnie. W te wakacje znów się zdecyduję, może tym razem na CARNATION PINK. Przeraża mnie powrót do blondu, ale, co tam...

    ReplyDelete
  48. Hej ;) Widzę, że bardzo dobrze znasz się na włosach i mam takie pytanie. Farbowałam włosy przez rok tonerem la riche midnight blue i niedługo zamierzam spowrotem wrócić do rudych. Myślisz, że jak najpierw zejdę do blondu w takim sam sposób jak Ty, a potem położę na nie rudą farbę to będzie ok?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście że tak, byle byś zeszła do żółci.

      Delete
  49. hej, Twój blog spadł mi z nieba!
    Pomalowałam włosy tonerem la riche w kolorze violet. Nie rozjaśniałam włosów, bo miałam dosyc jasne, bo wczesniej farbowałam na blond, a jedyne czego żałuje to tego, że nie zrobiłam nic z odrostami, bo wiadomo, ciemniejszy odcień wyszedł na górze. Mimo wszystko jestem zadowolona z efektu. Ogółem nie jest żle hah ;) Jednak teraz juz myslę nad tym w jaki sposób wrócić do jasnego blondu. Co byś mi poradził zrobić, żeby ten spłukany juz fioletowy kolor całkowicie odpuścił, Jeżeli pomalowałam włosy na fioletowo, a wczesniej mialam dosc jasne wlosy to rozumiem, ze sam z siebie ten kolor nie zejdzie, by miec spowrotem takie jak mialam :c Prosze o jakąs rade :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm....dwie opcje, rozjaśniacz, potem farba. pewnie rozjaśnią się na jasny fiolet i wtedy mogłabyś położyć złotą farbę. albo spróbuj ściągnąc dekoloryzatorem ale nie daję uciąć sobie ręki ze zadziała

      Delete
    2. Czyli ta złota farba przykryje ten fioletowy odcień i nie bedzie przeswitów?, (zalezy mi by wrocic do dosc jasnego blondu)i czy polecasz jakiś rozjaśniacz i farbe konkretnie? :)
      Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odpowiedz

      Delete
    3. schwarzkopf blond me na 3% moze fajnie rozjaśnić a potem jakaś miodowo złota farba na wodzie 3% i juz

      Delete
    4. Dziekuje bardzo :) Pewnie mam sie spodziewac nierownego koloru? bo ten fiolet sie nie rowno splukuje u mnie ;/
      Bylam u fryzjerki wczoraj i powiedziala mi, ze blondu juz nie moge miec, ze ona nic nie zrobi, jedynie co moze to pofarbowac na ciemny kolor...Nie wiem czy szukac dalej fryzjerek czy dzialac na wlasna reke. Tylko boje sie troche o stan moich wlosow ;/

      Delete
    5. jeżeli fiolet będzie blady i jasny to farba go zje

      Delete
  50. Witam!
    Zafarbowałam swoje rozjaśnione włosy niebieskim tonerem jakieś 3 tygodnie temu i do teraz nie potrafię się go pozbyć. Myję włosy mocnym ziołowym szamponem co drugi dzień. Aktualnie włosy są wyblakło niebieskie ale chciałabym zejść do popielatego blondu. Czy mogę to zrobić jakimś konkretnym sposobem, najlepiej bez użycia farby? Byłabym wdzięczna za pomoc. :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie , albo rozjaśnisz, albo ruda farba

      Delete
    2. Aktualnie włosy wyglądają tak - http://zapodaj.net/7e201d8e172d0.jpg.html
      Boję się, że po rudej farbie przy głowie będę faktycznie ruda. Nie mogłabym położyć jakiegoś ciepłego blondu?

      Delete
    3. no ale nie kładź jej na całe włosy tylko na niebieskie fragmenty bo inaczej nasada faktycznie wyjdzie ruda

      Delete
    4. Nie ma takiej opcji bo mam nieregularnie kolor bardzo gładko to przechodzi. :(

      Delete
    5. no to nie umiem Ci poradzić bo inaczej sama nie wyjdziesz z tego koloru chyba że zafarbujesz wszystko na ciemno

      Delete
  51. Rozjaśniłam włosy ale nadal są seledynowe. Ciemno to znaczy farby 6,7 czy 8 by wystarczyła żeby pokryć te resztki? :)
    Dziękuję za pomoc, tak czy siak. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrobiłam rudym blondem i jestem rudawa. :D Kolor nie jest zły ale za jakieś 2 tygodnie chciałabym jednak coś z tym zrobić. Czy mogę to potraktować którąś z farb Loreal Preference? (Piszę o tej bo jestem za granicą i ta jest chyba najlepsza z tu dostępnych) Chciałabym je lekko rozjaśnić i zmienić odcień z rudego na popielaty. :)

      Delete
    2. nie wiem jak to wygląda, ciężko mi cokolwiek tak doradzać bez zdjęć chociażby

      Delete
  52. Hej. Wiem, ze to stary post, ale bardzo zalezy mi na odpowiedzi. Kiedys miałam taki sam kolorek włosów aktualnie mam granat z ciemnym niebieskim chce pozbyć sie tego koloru ale bardziej interesują mnie odcienie brązu lub czarnego, chce zapytać czy farba od razu mi chwyci włosy, i jaka wybrac? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. połóż najpierw jakąś mocno rudą farbę na to, najlepiej lekko rozjaśniającą. potem brąz

      Delete
  53. Witaj,
    Chciałam prosic cię o radę.
    Mam włosy rozjasnione prawie do platyny i chciałabym uzyskac biały kolorem na włosach. Wiem że fioletowy kolor niweluje żółte refleksy a niebieski, rude. Chciałam nałożyć toner la riche silver albo white ale obawiam się że biały tonerami mi nie złapie. Co sądzisz mi zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie da sie uzyskać czystej bieli, trzeba je do sutku rozjaśniać

      Delete
  54. Hej,
    Potrzebuje porady.
    Mam włosy rozjasnione prawie do platyny ale marzą mi sie białe. Zełoski. Myślałam nad tym żeby położyć na nie toner la riche silver albo white, no właśnie tylko ktory? Zamieszać silver z odzywka? A może nałożyć sam toner white? Co mi radzisz ? Nie chce wydawać fure kasy jezeli mi to nie złapie. Liczę na pomoc i z góry dziękuję

    ReplyDelete
  55. Hej :)

    Chyba potrzebuje ratunku ;) miałam roz schwarzkopf live, chciałam go zdjąć, nałożyła dekoloryzator, dzi3lnie doczekałam 20 minut, zmykam a moje włosy są błękitne... jakiś pomysł co z tym zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśniacz i farba blond w ciepłym odcieniu z miodowym lub rudo zlotym pigmente\m

      Delete
    2. Problem polega na tym, że absolutnie w każdym ciepłym odcieniu wyglądam dramatycznie :(

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...