Search

Content

Tuesday, August 28, 2012

New face

Dziś zaprezentuję efekty wczorajszej, dość spontanicznej sesji zdjęciowej
modelką stała się moja przyjaciółka Marlena.
 Tak wiem, zdjęcia nie są najlepszej jakości, nie jestem profesjonalistą, robię zdjęcia w wolnej chwili, lub gdy mam na to ochotę, więc proszę o wyrozumiałość kochani :)














tak, mejkap robiłem ja, tego też nie potrafię robić ale mam nadzieję, że nie jest najgorzej co? 

na koniec postanowiliśmy, ze nagramy backstage'owy filmik, ale wyszło zupełnie cos innego, jeszcze bardziej spontanicznego, postanowiliśmy nie przerywać i kontynuować, może wyglądać nieco dziwnie i śmiesznie, ale nam się efekt podoba.




Film nie był w najmniejszych ilościach modyfikowany z braku naszych umiejętności, więc jest prosto z telefonu :)

12 komentarze:

  1. haha ;) bardzo fajny filmik ;) + fajna stylizacja :D

    ReplyDelete
  2. stylizacja bardzo mi sie podoba, a filmik swietny ;D jestescie niezle pojechani hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie ;D nigdy nie byłem poważny :D

      Delete
  3. Jezu, przejrzałem twój blog, już Cię kocham.
    Takie męskiego bloga mi brakowało, świetny !!!!
    Super fotki, bardzo fajny make up.
    Widzę, że również kochasz Mother Monster i lubisz modę, super !!!!

    ReplyDelete
  4. Dobre zdjęcia, jak na amatorskie! Super, i ten kultowy pasek na oczach!:D

    zapraszam do mnie na nową notkę, xx

    ReplyDelete
  5. :D Fajnie wyszło. szkoda, że zdjęcia takiej jakości i nie skadrowane, mogłyby śmiało uczestniczyć w jakimś konkursie. Modelka wygląda, jakby ją piorun strzelił, ale pasuje to do obranej scenerii ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Mysiu :* one są skadrowane, ale po mojemu ;) ja nie lubię trzymać się zasad, jeżeli cos wyszło nie tak jak powinno, ja robię o po swojemu, a co do jakości to niestety, aparat jest prezentem, nie wybierałem go sobie i żałuję.

      Delete
  6. Jej cudowne, bardzo pomysłowe:)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...