Search

Content

Friday, September 7, 2012

A little bit of fashion?

Uważam, że jestem kompletnie niemodny, chociaż słyszę wiele komplementów które świadczą o czymś przeciwnym, nie staram się podążać za modą, staram się ubierać tak, abym się podobał sobie i czuł się dobrze. Nie jest to blog modowy, jest to blog o mnie, ale skoro już usłyszałem na ulicy kilka miłych słów na temat tego jak dziś wyglądam, to czemu mam się z wami tym nie podzielić? 











Kurtka:      C&A
Spodnie:     Espirit
T-shirt:     New Yorker
Rękawiczki:  RockMetalShop.pl
Okulary:     New Yorker
Trampki:     Converse
Szaliczek:   Reserved (chyba? to było dawno)


MIŁEGO DNIA!

9 komentarze:

  1. Replies
    1. to te które kupiłem 3 lata temu, były za duze, zwężałem, sam odciąłem tyle ze mozna drugie takie zrobić :D

      Delete
  2. ale masz boski ten kolor włosów! *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję kochana to ta Revia ciemny blond....tak wiem, z nazwą nie ma nic wspólnego, bałem sie go nakładać ze wyjdzie ciemno, a jak widac trzeba było brać brąz O.o

      Delete
  3. ooo zauwazylam swietnego zakretasa na wlosach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. prostownicą ;D akurat teraz mam taki czas gdzie codziennie je kręcę, bo całe wakacje prostowałem

      Delete
  4. Jest fajnie - podoba mi się ta stylizacja :) Wrzucaj ich więcej

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...