Search

Content

Wednesday, September 5, 2012

Revia Ciemny Blond i drobne problemy.

Oszalałem! szamponetka się sprała a mi było za jasno więc użyłem farby Revia w odcieniu Ciemny blond, który jak widać na zdjęciach, z ciemnym nie ma nic wspólnego, ale nie będe ich już męczył. Włosy zostały podcięte po 15 miesiącach zapuszczania (grzywka - 2cm) no i tradycyjnie boki i tył tez zostały poddane skróceniu.

Zdjęcia po farbowaniu (jeszcze było w miare dobre światło):


Zdjęcia po podcięciu, ponoć nie widać różnicy, ja widzę, a zwłaszcza czuję w jakości końcówek.



Nie wiem czy powinienem o tym mówić, ale skoro już mówiłem o tym na Photoblogu, to dlaczego nie na Blogu?
Moje załamanie nerwowe chyba niedługo doprowadzi mnie albo do długotrwałej depresji, poważnego zaburzenia nerwowego, albo czegoś bardziej tragicznego...ludzie mnie załamują, czasami? codziennie!
Tylko Ty mnie rozumiesz, czekam, az odwiedzisz nas w Polsce ze swoim zameczkiem i ropierdolisz jakiś z naszych stadionów na proch <3


Piosenka na dziś to Marina i jej diamenty



Do kolejnego napisania potwory!

11 komentarze:

  1. ja bym szału z taką grzywą dostała! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja wytrwałem 15 miesięcy zeby mieć się czym chwalić <3

      Delete
  2. Kolor jest świetny, bardzo naturalny i bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. oh darling, grzywa jak lew, wiadomo, ale co do początku wpisu, to przeczytałam "Oszalałam!". adekwatnie? i dobrze wiedzieć że nie ma sensu poznawać Mariny i diamentów, skoro już nawet ty znasz, co znaczy że pewnie w radiu słyszałeś albo gdzieś. smuteczek.

    zgadnij kto.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dlaczego nie ma sensu? jest sens :) Marinka jest fajna, ja poznałem marinkę na tiny przez moich znajomych bo spamowali mi nią aż ściągnąłem album ;) Radia ani TV nie używam.

      Kot?

      Delete
  4. A gdzie kupiłeś tę farbę? bo ja nigdzie jej nie widziałam...a kolor rewelka ;-)

    Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja w kropce. ale powinna być we właśnie takich mniej znanych chemicznych sklepach

      Delete
  5. Aha, Andy, a może jeszcze mnie oświecisz w zakresie tego, jaki to jest BRĄZOWY BARDZO JASNY BLOND NR 9/60 Z FARB ACTIVIA PLANT?

    http://www.lendanpolska.pl/produkty/farby-do-wlosow/activia-plant.html

    Ania

    ReplyDelete
  6. Aha, dzięki ;-)
    Ania

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...