Search

Content

Saturday, September 15, 2012

ROSSMAN BITCHES!

Jako że nie pracuję aktualnie, mam mało pieniędzy a dużo wydatków, a niech podniesie rękę ten kto nie lubi kupować kosmetyków? no własnie. ;D

Na co wydałem dziś moje ostatnie pieniądze? <o zgrozo jak trudno się o tym mówi-ostatnie>


Zaraz pokażę, tylko zrobię zdjęcia.


Uznałem ze na moim blogu z czasem musi znaleźć się wszystko! w końcu jest uniwersalny.



Maseczki Perfecta od lewej: wygładzająca, głęboko nawilżająca i oczyszczająca. 
KLIK
KLIK KLIK
Tonik Ziaja BIO aloesowy odświeżenie i nawilżenie twarzy- cera normalna,sucha KLIK
Olejek Alterra do masażu MIGDAŁY I PAPAJA-moj pierwszy olejek Alterry KLIK
Odżywka Nivea Long Repair KLIK
Alterra chusteczki nawilżające i oczyszczające ALOE VERA do skory wrażliwej i suchej KLIK

Znajdują się tutaj 3 rzeczy już przeze mnie używane: maseczka gruszkowa która jest dla mnie HITem ale męczy mnie troszkę jej aplikacja i zmywanie, ugh! wiecie o czym mówię? zmyć zaschniętą już maseczkę.
ale maseczki perfecta są dla mnie najlepsze, ubolewam tylko nad brakiem kremu gruszkowego który był dla mnie prawdziwym wybawieniem! teraz muszę brać wit.B6 żeby mieć w miarę ogarniętą twarz, choć ostatnio musiałem ograniczyć z 2 dziennie na 1 i juz widzę lokatorów na mojej buzi. zmniejszyłem dawkę, bo czułem się okropnie nerwowy a to na pewno przez witaminę. nie można jej brać długo ja biorę od maja 2011 bo nie widzę innego wyjścia  na moja cerę. dlatego powoli ją odstawiam i chce wypróbować inne metody stąd np sławne chusteczki aloesowe i 2 inne rodzaje maseczek (jedna maseczka jest dla mnie na 2 aplikacje więc 4 maseczki będę miał na długo), kolejna jest odzywka Nivea która kocham dzięki Bunny :* i maszynkę jednorazową no ale w sumie mogłem sobie odpuścić już umieszczanie jej tutaj bo co ona wnosi? no nic ale jak zakupy z rossmana to i ona też :D

+ papierosy i karta do telefonu i Andy wyszedł na zero :(

Pozdrawiam was serdecznie :*

12 komentarze:

  1. ja nie lubię kupować kosmetyków. szlag mnie trafia jak mam coś wybrać, a na dodatek zwykle jest tak, że jak coś kupię, to się okazuje że mam od tego uczulenie albo pryszcze. i pieniądze w błoto.
    znasz jakiś dobry i tani krem nawilżający, mój drogi?

    a tak w ogóle to po co ci olejek do masażu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. olejek chce używać na włosy i do twarzy bo wg wizaż.pl jest wielofunkcyjny.

      krem? mi odpowiada bardzo Balea soft creme
      http://www.pinkmelon.de/wp-content/uploads/2011/06/bal_soft_creme_funkel_teas1.jpg

      Delete
  2. kocham zakupy kosmetyczne! ;) moglabym je robic ciagle jak i kupowac szpilki ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyobrażasz sobie naszą łazienkę i szafę gdybyśmy razem mieszkali? O.o szał macicy normalnie

      Delete
  3. Nie cierpię na manię zakupową, aż tak bardzo :D na szczęście :P
    Natomiast te maseczki tez bardzo lubię.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no masz szczęście, nie znasz tego bólu jak wchodzisz do sklepu wydając wszystkie pieniądze a potem płaczesz.

      stosowałaś wszystkie 3 jakie sa na zdjęciu? ja tylko gruszkową, aloesowa i jabłkowa to dla mnie nowości

      Delete
  4. też bardzo lubię tą gruszkową z perfecty, mogę Ci jeszcze polecić siarkową moc z barwy, też jest w rossmanie, i siarkowe mydło antybakteryjne do papy, też super sprawa! a co do olejków alterry to ja ostatnio nie mogę znaleźć, obeszłam ostatnio 3 rossmany i były tylko te do masażu, a ja chcę takie typowo kosmetyczne, do włosów, bo fajne są, a moje włosy proszą się o olejowanie, i nie było :(((

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie mam 4 do zużycia maseczki xD sięgnę po siarkową jak polecasz ale po tych :)
      co do olejków, kotku :* sa TYLKO TE do masażu, firma przeznaczyła je do masazu ale sa wielofunkcyjne, olejek to olejek. xd ja będe go używał do włosów i twarzy szczególnie.

      Delete
  5. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa w komentarzu :-) Pozdrawiam Cię ciepło i życzę dużo sukcesów w przygodzie z blogowaniem!

    www.wieszaknawybiegu.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ja odebrałam także swoją paczkę z Ori :D O dziwo nie było podkładu mineralnego, bo szefowa zapomniała o nim ;((((

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...