Search

Content

Friday, September 7, 2012

The beginning



Zastanawiam się, czy cofam się o krok, czy robię krok do przodu?
nie wiem, to wyniknie w przyszłości, bliższej lub dalszej, ale wyniknie
chyba rozwijam swoje wnętrze i potrzebuję na to czasu, nie zabierajcie mi go.

Zejdźcie ze mnie proszę, chyba w tym momencie czuje sie komfortowo tylko sam ze sobą...
własnie zjadłem kotleta z pączkiem, i chyba zjem jeszcze.

Czy gdybyśmy podąrzali własymi ścieżkami, nie byłoby nam lepiej? niż gonić za resztą robiąc to co inni? chyba tak! 

Takie podsumowanie dzisiejszego dnia.

2 komentarze:

  1. swietne stwierdzenie :) kazdy z nas jest indywidualnoscia we wlasniej skorze! jednak szkoda ze wiekszosc stara sie dopasowac do innych..

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda. straszne jest czasami ze trzeba niektóre osoby wręcz dosłownie pchać do zrobienia tego czego chcą a sie boją

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...