Search

Content

Wednesday, October 31, 2012

Halloween

Uwielbiam to święto, bo jest takie odległe, zawsze chcemy mieć to, czego nie mamy.
Niestety albo ja sie wyprowadzę do innego kraju, albo nigdy nie przeżyję tego na prawdę, a to jest cudowne i magiczne :)

a ja kupiłem dziś dynię, z której mam super lampion, nasiona dyni które uwielbia moja mama i dwa ciasta dyniowe zrobiłem :3


oraz tradycyjny halloween'owy make up

rzadko sie maluję, raczej okazjonalnie, nie potrafię tego robić, tu poszła w ruch sama kredka do oczu. moze 40-50 min roboty. I hope you like it :)


16 komentarze:

  1. stylizacja mega ;P oddaje charakter halloween w 100%, podziwiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. stylizacja tam od razu, sam mejkap :D a wiesz ze zejść nie chciał.
      cała kredka na niego poszła, będę wiedział, że jak będe chciał go powtórzyć to kupować nową kredkę bo zejdzie cała

      Delete
  2. łał, świetny makijaż! musisz mnie tak kiedyś pomalować :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaznaczam ze ja serio nie potrafię malować, ani siebie ani kogoś ale sie staram xd nigdy sie nie uczyłem, ale spoko spróbuję też C to zrobić :*

      Delete
    2. to umiejętność wrodzona widocznie, bo mega Ci wyszło :)

      Delete
    3. e tam xD nie przesadzaj ;D ale zrobie Ci go

      Delete
  3. Nominowałam cię ;) będzie mi miło jeśli odpowiesz na pytania ;*

    ReplyDelete
  4. hej! dodałam do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo ładna czacha i to samą kredką - to się chwali.

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...