Search

Content

Wednesday, October 17, 2012

Ombre

Może zacznę od tego, ze ombre zawsze mi sie podobało, ale jakoś nie miałem typowego na własnych włosach, za to każdemu innemu z pasja bym chciał robić bo to moja ulubiona koloryzacja.
Miałem coś podobnego gdy połowa długości moich włosów była krotko po rozjaśnianiu a odrosty robiłem juz samymi farbami i farby wychodziły po prostu ciemniej u nasady więc efekt sam się tworzył. 
nie lubię nie toleruję i nigdy bym nikomu nie zrobił ombre takiego jak robi sobie większość, samemu bądź u fryzjera tzn równo odcięta linia pomiędzy 2 kolorami ugh ciemny brąz a od połowy złoty blond.
Na początek przedstawię historię moich włosów z przed miesiąca:
Syoss ciemny blond 6-8

 Potem postanowiłem przyciemnić na chwilę szamponetką, z joanny bo to moja ulubiona, wychodzi ładnie i sie zmywa w 100% był to kasztanowy brąz 010. nie mam zdjęć po zmyciu, przedstawiam zdjęcie z szamponetką na włosach, bo...bo podoba mi się kolor i to jak włosy m się ułożyły ;D az zastanawiałem się intensywnie nad ścięciem ich tak i nad takim kolorem. no zobaczymy/

Kolor z wczoraj, czyli wszystko sprane już, po podcięciu końcówek
 odrost
 1 etap mamy za sobą, rozjaśnienie końcówek + refleksy, przykro mi że nie pokażę wam jak nakładałem, ale robiłem tak, ze tapirowałem włosy, robiłem takie smużki pędzelkiem , tak z 4-5 na "partii włosów" szerokości 5cm no i na końcówki, do rozjaśnienia użyłem rozjaśniacza Leo, wody 9% ale rozcieńczałem ją na oko , nie wiem ile miała w rezultacie, do tego szampon joanna miód i cytryna, i pare kropelek olejku Alterra (chciałem załagodzić działanie rozjaśniacza) trzymałem ....z 10 min? rozjaśniło o 1 ton, miejscami o 2, słabo widać bo flesz. a i włosy są to bez odżywki, więc wyglądają na suche
 2 etap nakładanie ciemniejszej farby tu posłużyła mi Londa Color Blend ciemny blond 15, na zdjęciu wydzieliłem paskami 3 długości bo w takiej kolejności nakładałem farbę, szczerze nie wiem ile trzymałem, bo ja patrzę na efekt , jak nie ma efektu to trzymam, jak jest to zmywam, na każdych włosach inaczej dlatego czasami gdy konsultujemy się z kimś internetowo w sprawie koloryzacji i ktoś nas pyta (mnie np pytają, ile trzymać?) to nie wiemy co odpowiedzieć konkretnie bo to indywidualna sprawa zgodzicie się ze mną prawda?

więc, na ok 30 min na odrost + kawałek dalej, po tym czasie jak zauwazyłem ciemnienie, pryskałem wodą w te miejsca i rozczesywałem grzebieniem o szerokich ząbkach kawałek dalej, gdzie farba była moze z 15-20 min i tu popełniłem błąd bo wszystko ciemniało ciemniało....ale w efekcie po umyciu kolor nie był ciemny i ombre jest bardzo jasne ale o tym później.

na koniec malaks na ok 10 min już wraz z rozjaśnionymi końcówkami i tu WAŻNE! jeżeli ktoś z was chce zrobić to tak jak ja, w tym momencie stoimy i obserwujemy co sie dzieje z końcówkami bo mogą złapać farbę szybko, kolor ma się zrobić taki "brudny" i możemy zmywać.
 na mokro, nawet spoko.
 rano...no...jest jasno, spodziewałem się ciemniejszego koloru.

 po wyprostowaniu




Podsumowując jestem zadowolony, aczkolwiek wolałbym bardziej widoczny efekt, Londa jest farbą dobrze kryjącą, sądziłem ze poradzi sobie zwłaszcza ciemny blond, mogłem trzymać dłużej w momencie przeciągania farby grzebieniem. ale i tak jest ok.

Pozdrawiam was :*


BTW! zapomniałem dopisac, ze wrócił do moich łask Gliss Kurs Ultimate repair (ten czarny) maska+szampon i juz się nie martwię o moje włosy, wiem ze za miesiąc będą grubsze. 
Bunny chyba się ucieszy, ze ombre nie wyszło po mojemu, ciemniej :D

12 komentarze:

  1. osz ty niedobry ;P
    kombinowałeś jak koń po górę ;) nie wyszlo ufff... bo już się bałam że skończysz wlaśnie z jasnym brazem u nasady i zlotymi końcowkami blond bleeee....jak dla mnie- twoj efekt to typowe refleksy, tylko po prostu awangardowe, zmodyfikowane a nie tak jak sie robi najprostszą metodą. ombre to ja bym tego nie nazwała.
    ale powiem ci że przekonuję sie do ombre ;) widziałam juz na mieście zajebiste blond popielaty- dalej pastelowy róz i mocny roz konce, oraz czarne wlosy, dalej metalik zielen i końcoweczki toner taka trawka jaskrawa. świetne! i takie ombre jestem w stanie zaakceptować ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. chciałem ciemniej do 2/3 długości własnie mieć. ale dobra jest ok. sądziłem po prostu że Londa mi mocniej złapie.
      wiem ze nie wygląda jak ombre ale miało byc ombre więc taki tytuł wpisu :D

      Delete
  2. Replies
    1. gdyby chodziło o grzywkę to ok, ale nie, chodzę do znajomej fryzjerki bardzo ją lubię, bo generalnie ścinam tył i boki raz w miesiącu bo nie wygląda to inaczej.

      Delete
    2. bo na ost 2 fotach, tu co masz wlosy na jedna strone... nie wiem czy tak ma byc taka linia jak od linijki... ale lepiej by to wygladalo jakby to strzyc nożyczkami trzymanymi pionowo do pasma wlosow albo lekko zdegażowac, bo takie ciezkie sie wydaja.
      no chyba ze tak mialo byc to cofam powyższe ;P

      Delete
    3. właśnie unikam cieniowania ich z tej strony, ewentualnie lekko subtelnie, ale o to mi chodziło, jest tak, jak mi się podoba, jak widzisz większość włosów jest po tamtej stronie, a grzywka była kiedyś na ukos, dlatego też najkrótsze elementy grzywki odróżniają się jeszcze od całości tego ukosa, wiesz o co mi chodzi, to najbliżej twarzy co powinno być najdłuższe teraz

      Delete
  3. Doskonale Ci to wyszło, bardzo mi się podoba.
    Nawet.. bardzo bardzo!

    Mój blond 7 się już spiera, o panie! - na szczęście! :D Ale liczę, że teraz traktowanie odrostu sama ciemniejszą farbą da samoiste ombre i nie takie "na poły babka wróżyła" ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. da :) miło mi :* dziękuję :)
      rób teraz same odrosty. subtelne ombre powinno samo sie pojawić, ewentualnie przeciągaj do połowy długości na 15 min

      Delete
  4. Super! Bardzo naturalnie wyszło. I to jest właśnie rola ombre hair, wyglądać jak włosy naturalnie płowiejące.

    ReplyDelete
    Replies
    1. obecnie są inne bo przyciemniałem nasadę i rozjasniałem końce więc kontrast mocniejszy
      tu to widac:

      http://www.photoblog.pl/iamafreebitchbaby/136804251

      Delete
  5. Ej zajebiście Ci to wyszło! Też chcę taki kolo na swoim łbie uzyskać :d!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo :) to zabieraj się do roboty i zrób ;D

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...