Search

Content

Sunday, November 11, 2012

NOMINACJA LIEBSTER BLOG

Ponieważ Blond Bunny nominowała mnie w tej zabawie/grze <?>  zamieszczam tą notkę, aby odpowiedzieć na jej pytania oraz zadać moje, kolejnym 10 blogerom. więc zaczynajmy!

*a ja odpowiedziałem u Bunny w komentarzu oj ja tępy *.*

 Zasady wyróżnienia:
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."




Pytania które otrzymałem od Bunny:
1. Najważniejsza dla was wartość w życiu?
Samorealizacja, spełnienie, miłość, wiara.
2. Znak zodiaku?
Strzelec
3. W związku czy singiel?
W związku
4. Dyskoteka czy domówka?
Dyskoteka
5.  Ulubione perfumy?
Thierry Mugler A*Men
6. Ulubiony styl ubioru?
Mój
7. Czego nigdy być w życiu nie zrobiła/nie zrobił?
trudne pytanie... nie chciałbym ani świadomie, ani nieświadomie nigdy nikogo skrzywdzić.
8. Jakie zakupy lubisz robić najbardziej?
Kosmetyki w Ross *.*
9. Szczotka czy grzebień?
Grzebień dla mnie, szczotka do innych ^^
10. Włosy proste czy kręcone?
Kręcone
11. Największe marzenie na chwile obecną?
oj, nie spełni sie podobno jak powiem xD

Blogi nominowane przeze mnie:

a oto moje pytania do was:

1.Pierwsza piosenka jaka Ci w tym momencie przyszła do głowy!
2.Czy byłaś/łeś kiedykolwiek na jakimś koncercie? jeżeli tak, to czym to był?
3.Czy pozwoliłaś/łeś kiedykolwiek, aby ktoś się na Tobie zawiódł?
4.Jaką farbą obecnie farbujesz swoje włosy? (o tak wychodzi mój nałóg) soo...
5.Jakie papierosy palisz? jeżeli nie palisz, to jakie by one były? (wiem, że nie każdy pali, ale jakoś tak mi przyszło do głowy)
6.Czy uważasz, ze potrafisz gotować? 
7.Kiedy ostatnim razem miałaś/łeś wakacje całkiem "dla siebie" ?
8.Pies czy kot?
9.Tatuaż czy kolczyk?
10.Dom i rodzina czy praca/kariera?
11.Horror cz komedia romantyczna?

20 komentarze:

  1. oczywiscie juz poprawiam u siebie post i dodaje twoje pytania i moje odpowiedzi :)

    ReplyDelete
  2. no teraz wyszło że mamy podobne charaktery ;)

    ReplyDelete
  3. Dziękuję pięknie, pracuję nad opracowaniem całego zestawu Tagów ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem kochana, że to nie jest hop siup :*

      Delete
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    ReplyDelete
  5. Zauważyłam dopiero dzisiaj hahaha :D spoko :P

    ReplyDelete
  6. musze się w końcu za to zabrać :d zrobię wpis zbiorczy, bo już kilka osób mnie do tego "nominowało" :D

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...