Search

Content

Wednesday, November 28, 2012

Schwarzkopf Palette Salon Colors 7-0

Witam :* dziś napiszę coś o nowej farbie firmy Schwarzkopf a jest nią Palette Salon Colors. Niby taka profesjonalna, modne kolory i w ogóle.
Producent mówi o tej farbie następująco:
Krem trwale koloryzujący, zawiera profesjonalną mieszankę intensywnych pigmentów, wyselekcjonowanych i przygotowanych przez profesjonalnych stylistów - kolorystów, którzy na co dzień pracują przy pokazach mody! Efekt koloryzacji to wysoka intensywność koloru, wyjątkowy połysk, oraz doskonałe pokrycie siwych włosów. Zastosowana po koloryzacji wzmacniająca odżywka zapewnia włosom głęboką pielęgnację, odbudowuje ich strukturę od wewnątrz i otula ochronną warstwą od zewnątrz. Nowa Palette Salon Colors to wyjątkowo intensywny kolor inspirowany trendami mody i zdrowy wygląd włosów o niesamowitym blasku! 

Co ja o niej sądzę? miałem styczność z 3 odcieniami w tym jeden na mojej głowie, na pewno mogę stwierdzić że kolor wychodzi wiarygodnie, nie odbiega bardzo od tego na opakowaniu, śmierdzi podobnie do farb Syoss, piecze.

Niedawno był konkurs w którym można było wygrać wybrany odcień farby i go przetestować, wybrałem 7-0 średni blond, aczkolwiek miesiąc temu przysłali mi 4-0 średni brąz, nie użyłbym go, nie lubię siebie w tak ciemnych kolorach... farba poleciała dla kuzynki która się farbuje na brązy :)
o dziwo... 2 dni temu do mych drzwi zapukał kurier z paczką z odcieniem 7-0. no w sumie, fajnie, mam (miałem) dwie farby :) postanowiłem wykorzystać fakt ze miałem już odrosty i zmienić moje ombre w jednolity średni blond.

Zamieszczam zdjęcie jakiego koloru były moje włosy przed zabawą (na zdjęciu z Mynx):





końcówki były rozjaśniane a na nasadę kładłem wtedy farbę Londa Color Blend 15 ciemny blond. twarda suka z niej, ciemna i nie schodzi.

w ruch poszedł Vincent Ledier mój ulubiony rozjaśniacz  woda 6%, kąpiel rozjasniająca (dodałem szamponu Gliss Kur Ultimate Repair i troszkę odzywki z Loreal Preference)





nie mam zdjęcia koloru po kąpieli, nakładałem tylko na ciemną nasadę i kawałek dalej , no jakoś połowa długości, bez końcówek.  moje naturalne odrosty były platynowo złote a te ciemne zrobiły się takie hm morelowe.

no i w ruch poszła opisana Palette, domieszałem tylko 1/4 gołębiego popielu z Joanny do mieszanki.



Efekt ostateczny po wyprostowaniu , w świetle dziennym.







przebija złoto, ale jest ok, jestem zadowolony, dobry kolor aby wyrównać to rude rozjaśnione i końcówki, kolor jest jednolity, błyszczący, ale włosy przesuszone dlatego już nie sięgnę po tą Palette.

kolejną będzie albo nowa Palette Intensive Color Creme z nowa formułą , albo stara Londa 18 która wychodziła ślicznie jasno i naturalnie u mnie, ale to jak ten kolor się spierze, a wierzę, ze tak się stanie.


tak btw zalozyłem sobie tumblr'a który zawsze był dla mnie magią O.o

Niesamowicie jaram sie nadchodzącym ARTPOP'em <3 
Buźka :*


EDIT:

uznałem, że jest za ciemno i postanowiłem użyć palette C10 z serii ICC (nowe opakowanie i nowa formuła z płynną keratyną) jak widać , porównując do koloru wyżej , rozjaśniła ładnie, ale przyznam ze przekombinowałem z chemią ostatnio moje biedne włosy i są na prawdę suche...zasługują na odpoczynek teraz.  Maska Gliss kur keratynowa będzie leżała conajmniej godzinę codziennie na nich

14 komentarze:

  1. Fajny kolor, taki naturalny... ja ostatnio robiłam włosy Palette yyy nazwy nie pamiętam ale na blogu jest foto produktu. wyszło spoko, choć na zdjęciach jest bardziej intensywny kolor ;) Teraz będę próbować czegoś z wyższej półki, może L'Oreal kolor Pure ScarletT? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale czerwień masz na myśli ze robiłaś? loreale nie są trwałe.

      Delete
    2. Popieram ja robiłam wszystkie czerwienie z farb loreal i żaden nie wytrzymał nawet 10 dni tragedia jak po szamponie koloryzującym :( szkoda kasy farby po 30 złotych albo i więcej i nie trzymają koloru do tego po prodigy przesuszone są włosy tragedia...

      Delete
  2. No bajka! Pięknie!

    Syoss należy do koncernu Palette i za granicą funkcjonuje normalnie pod ta nazwą, a nei jako Syoss ;D, pewnie dlatego mają te same zapaszki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. podoba się? :D dziekuję :*
      wiem wiem, schwarzkopf wszystko bo schwarzkopf robi te nowe produkty jak króliki jakieś... ale pachnie bardziej syossem niż jak inne palette o to mi chodzi :D

      Delete
    2. pachnie bardziej syossem :D dobre ^^

      moje tempo odpowiadania ślimacze, azkolwiek lepiej późno niż wcale hehehe

      kolor był bardzo ładny, neutralny. szkoda, że suszy włosy.
      generalnie stykam się z opiniami, że salony z palety wychodzą mega ciemno i brudno.
      u Ciebie było świetnie.

      Delete
    3. to nic ;* właśnie masz racje lepiej późno niż wcale :D

      suszy niestety. używałem ciemny złoty blond jeszcze (nie na sobie) i wyszedł też jak powinien

      Delete
  3. Replies
    1. czeka na nie palette C10 bo chcę jaśniej :P
      uwierz mi...one takie są dzięki tej masce gliss kur czarnej <3 ona je pogrubia i wzmacnia między farbowaniami

      Delete
    2. bo jest niezle napakowana :)

      Delete
    3. Keratynką :3 ale przekarmiłem je ostatnio

      Delete
  4. jestem po Salon colors miedziany blond i o ile kolorek jest super, szczęśliwie nie za ciemny to włosy siano :(...też do niej nie wrócę...bo masakruje okropnie..inspirujący blog..pozdrawiam ..

    ReplyDelete
  5. Cześć ;-)))).
    Słuchaj, od zawsze miałam chłodny blond (popiele, opale) a teraz mam niesamowitą fazę na coś cieplejszego i spodobał mi się kolor z Ce-Ce nr 9/36 z opisem: "CZEKOLADOWY ŚWIETLISTY BLOND". Biorąc pod uwagę numerację to jest to złocisto-mahoniowy blond, czyli co, wyjdzie mi jakoś czerwoniasto/buraczkowo może albo rażący rudy jakiś? i teraz nie wiem, bo w tym linku ten kolor jest fajny, ale boję się, że nie wyjdzie taki normalny, ciepły, beżowy blond tylko ceglasty????:

    http://sklep.emporium.com.pl/CE-CE-Color-Creme-9-36-Czekoladowy-Swietlisty-Bl(3,15612,17095).aspx


    Co sądzisz?

    Kama.

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...