Search

Content

Sunday, December 30, 2012

New Year. New Image.

Witam wszystkich serdecznie, dzisiejszy wpis będzie o końcówce tego roku oraz o moich nowych włosach.
Jak wszyscy dobrze wiedzą jutro Sylwester, więc macie jeden dzień aby pomyśleć sobie jakieś życzenie na nowy, oby lepszy rok.

Przyznam się, że nie umiem składać życzeń więc przepraszam was z góry za to. Po prostu życzę wszystkim wam szczęśliwego nowego roku, wielu sukcesów, spełnienia marzeń, życzę wam tego czego samemu sobie.
Nie zdradzę wam moich marzeń i planów na 2013 rok, jak się spełnią to się dowiecie ^^ w sumie jedno już się spełniło <3

nie powiem że żałuję tego roku, bo nie, było wiele rzeczy które sprawiły mi przykrość i smutek, jak i tych które sprawiły mi szczęście (tych niestety było mniej)

Poznałem w 2012 roku wiele nowych ciekawych znajomych, ten rok na pewno mi coś dał, dał co myślenia.

co by tu jeszcze ... no zmieniłem włosy, mam  krótkie i ciemne (pigmentacja farbą Palette Intensive Color Creme N4 Jasny Brąz) jest ok, podobno wyglądam jak Elvis ?! mniejsza o to, ważne że coś zmieniłem bo brzydko mówiąc wkurwiały mnie te włosy (mimo iż były ładne) zwłaszcza zimą jak wiatr psuł wszystko co stworzyłem rano -.-  tak więc odwyk od prostowania, farb, nawet masek których już nie potrzebuję.

Do napisania w 2013 :*





5 komentarze:

  1. genialnie Ci pasują te włosy, Ci powiem :)

    ReplyDelete
  2. Super masz kolor włosów, bardzo Ci pasuje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nieco zjaśniał co widzę po tym że jest różnica w tych ostatnich odrostach a rozjaśnianych włosach (przy tej pigmentacji odrosty mialy 1cm) i widzę tą różnicę teraz, poprzednie odrosty są obecnie ciemniejsze a włosy rozjaśniane, poddane pigmentacji, sa nieco jaśniejsze, o pół tonu może

      Delete
  3. O, jaka zmiana :)) Kurcze, chyba wolałam ten słoneczny blond.. :/ ale tak jest bardziej męsko :)

    dzięki za zmianę czcionki na blogu, wreszcie nie wybałuszam oczu, by cos przeczytać :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie powiedziane ze jak odrosną to nie rozjaśnię :D
      ta czcionka mi tez wyszła na dobre :d cieszy mnie, że wygodniej sie czyta :*

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...