Search

Content

Friday, December 7, 2012

Rodzeństwo Garnier+aktualizacja wlosowa

Dzisiaj krótko, o dwóch odżywkach firmy Garnier i aktualizacji mojego koloru włosów.


Jako, że rozjasniłem włosy ponad tydzień temu z ombre i walnąlem średni blond ktory je sporo wysuszył...a kilka dni po tym zajściu rozjaśniłem je podownie farbą Palette ICC C10 co znów je wysuszyło, końcówki się łamały i były sztywne, ale w sumie miałem tylko maskę gliss kur ultimate repair (ta czarna z keratyną) więc co? miałem też przeproteinowane włosy stąd suchość poniekąd. więc co? kupiłem najzwyklejszą odżywkę która zapewni moim włosom zmiękczenie i nawilży je, bo gliss kur tylko regenerował.
Padło w rossmanie na Garniera Ultra Doux, miałem ją juz kilka razy i dobrze wspominałem zawsze więc i tym razem doprowadziła moje włosy do ładu, na tyle że nie łamią się , końce nie są spuszczone, suche i sztywne a włosy lśnią i są miękkie.




a dzisiaj będąc na chwilę w małym sklepiku "Kropka" padłem ze szczęścia widząc Fructisa w tym jedynym miejscu w moim miasteczku <3 Bunny  mnie do niej zachęciła po opisaniu jej u siebie, że ma 7 olejków. udało się! :D
była tylko seria Fruity Passion-ta nowa oraz na objętość. sięgnąłem po odżywkę z serii Fruity Passion (poniżej zdjęcie)

troszkę informacji o odzywce od producenta:
Odżywka Fructis Skoncentrowana Miękkość do włosów normalnych i suchych to idealne uzupełnienie działania szamponu.
    Odkryj odżywkę Fructis Skoncentrowana Miękkość: siła do wewnątrz, blask na zewnątrz. Formuła wzbogacona w ekstrakt z owocu marakui 
    i olejku z kokosa, wzmacnia włókna włosów od nasady. Włosy są jedwabiste i wspaniale miekkie, błyszczace i lekkie.
Dzięki koktajlowi ekstraktu z owocu marakui i olejku z kokosa, włosy są wyjątkowo jeszcze nigdy nie były tak miękkie. Włosy doskonale się rozczesują, są promienne i intensywnie błyszczące. 

Pisząc teraz do was tą notkę, mam mokre włosy, więc o działaniu mogę powiedzieć tyle, że od razu po nałożeniu włosy momentalnie miękkie, ja trzymałem chyba 10-15 min, nie pamiętam. konsystencja jak garnier...nie za gęsta nie za rzadka (jak color resist który był za rzadki np) 
odżywka ma biały kolor, ale co najlepsze...pachnie tak cudnie, wakacyjnie, że w dzisiejszy zimowy poranek (południe w sumie :D czuje sie tak cudnie jak w lato)
Po prostu pachnie pięknie, świeżo, owocowo, mi się kojarzy z sokiem Caprio multiwitamina, kojarzycie? 
w sumie dotykając włosów, no są miękkie, ale więcej powiem po dłuższym używaniu, czy przeciążą itp.



No i aktualizacja włosowa, dla przypomnienia, jest to Palette ICC C10 opisywana dwa posty wcześniej.

moim zdaniem kolor wymył sie na tyle, że nic nie muszę poprawiać, a w słońcu było ponoć rudo zielono, jak widać nie warto panikować (jestem niecierpliwym panikarzem) i poczekać kilka dni w moim przypadku tak wygląda kolor po 4 myciach. 

Btw: jako że dziś moje urodziny, ah 20-ste. już nie jestem nastolatkiem.... no więc w związku z tym jadę do Wrocławia na co najmniej 3 dni, nie wiem nawet czy będę przez dłuższą chwilę na FB w tym czasie.
Ok to żegnam się z wami :) miłego czytania :* 


Polecam Serdecznie Konkurs :

Paletka Sephora + Charms'y

12 komentarze:

  1. no to wszystkiego naj i poszalej, 20 lat ma się tylko raz ;P
    kolor po c10 uwielbiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuję kochana :* no raz, raz :D z kolorami już szaleć nie chcę... :D
      wiem, że uwielbiasz. może być on, ja sie jaram odżywką garniera :3

      Delete
  2. Powinien to być post najnowszy na blogu, może być z przed kilku dni. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. ja nie moge uzywac fructisa bo zabardzo wyplukiwal mi kolor

    zapraszam do konkursu do wygrania BIŻUTERIA
    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/12/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale który? ten ktory opisuję ma olejki więc nawilża i zamyka włosy, raczej powinien pomóc w utrzymaniu koloru

      Delete
  4. zapraszamy Cię na konkurs z okazji półrocznicy naszego bloga:) Do wygrania zimowy gadżet ;)

    ReplyDelete
  5. kocham tego fructisa, włosy są lejące ale zarazem lekkie, mięciutkie i błyszczące. no i zapach... super.

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię tę odżywkę z Garniera, świetne włoski są po niej :-) tej z Fructisa jeszcze nie miałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. po tej z fructisa są lepsze :P

      Delete
    2. To w takim razie będzie następna, jak zużyje mój zapas ;-)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...