Search

Content

Friday, January 11, 2013

TESTOWANIE AFFINAGE

Witam was dziś pokażę wam co za produkty dostałem do testowania, są to produkty angielskiej  firmy Affinage tworzącej produkty fryzjerskie do włosów. Jest to firma dość mało znana niestety na chwilę obecną, w najbliższym poście postaram się wam przybliżyć nieco o firmie jak i samych produktach które otrzymałem do testowania.

Dekoloryzator Eraser Colour Removal System (3x100ml)

A.S.P kitoko Advanced Hair Therapy Active Recstructurant (250ml)
(rekonstruktor do włosów bez spłukiwania w sprayu; podobno także jako odżywka do ciała)

Farba Affinage Infiniti - permanentna farba do włosów odcień 8.035 Cappuccino+oxydand 6%
100ml + 250ml

Maski Affinage WHITE ICE :
-Moisturepac treatment-nawilżająca
-Proteinpac treatment-regenerująca
2x250ml


wosk Affinage Funky styler strong hairwax (75ml)



Mam nadzieję, że po weekendzie napiszę o nich już coś, a przynajmniej o farbie i dekoloryzatorze 

4 komentarze:

  1. Replies
    1. OJ TAM OJ TAM! zakładaj wizaz.pl i działaj może też Ci się poszczęści :*

      Delete
  2. Też zazdroszczę! Super zestaw.
    Jestem ciekawa farby.

    ReplyDelete
    Replies
    1. farba idzie na 1 ogień, może jeszcze dziś wpis :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...