Search

Content

Wednesday, March 13, 2013

Garnier Color Sensation 8.0 świetlisty jasny blond

Dziś napiszę o moim ostatnim (w sumie dzisiejszym) farbowaniu farbą, którą już kiedyś stosowałem dwa razy (jeżeli chcecie zobaczyć efekty to zapraszam na bloga Blond Bunny TUTAJ i TUTAJ )

Dla przypomnienia, włosy które mialem od końca grudnia przed dekoloryzacją

Farba o której mowa dziś



Generalnie jak zauważycie zaraz, już nie mam ciemnych włosów i trochę mi one odrosly a były scinane i farbowane na ciemno 29 grudnia.

Nie będę się rozpisywał o samej farbie, jest bo jest średniej jakości jak dla mnie, podrażnia skórę ale tym razem wykorzystałem pomysł Bunny aby mycie przed koloryzacja umyć włosy odżywką i faktycznie! prawie nie piekło!

Poprzednie koloryzacje garnierem robiłem na osobnej mojej wodzie 9%, tym razem uzyłem wody z opakowania i odrost jest lekko miedziany (nie widać nic na zdjęciach ale ja widzę) więc nie wiem czy w farbie jest 6%? moze.

Przy okazji koloryzacji skróciłem sobie boki włosów i tył, mam nadzieję, ze nie wyszło mi mega krzywo :X

Generalnie kupiłem garniera bo była promocja, a chyba lepiej było wziąć moją londę...

Ok efekty:


Przed koloryzacją

Kolor jaki uzyskałem z ciemnego to efekt dekoloryzacji resztką Erasera, następnie kąpiel rozjaśniająca rozjasniaczem LEO, potem mieszanka palette A10+C10, i Londa 18.


Efekt PO farbowaniu, podcięciu i ułożeniu włosów.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

BTW w weekend miałem przyjemnosć pierwszy raz w życiu mieć praktyczną styczność z keratynowym prostowaniem które przeprowadzałem na włosach koleżanki (Encanto jeden zestaw 50ml) starczył na włosy do ramion + doczepiane włosy 50cm. niestety nie mam zdjęc ale nieługo mam zamiar robić kolejny zabieg i wtedy może dodam osobny wpis o zabiegu, na chwilę obecną powiem, ze trwało to 8 godzin, suszenie nie jest jakies strasznie uciążliwe natomiast wprasowywanie keratyny prostownicą śmierdzi potwornie.




27 komentarze:

  1. świeetny efekt <3
    to czekam na wpis o encanto, myślałam o tym kiedyś ;)

    ReplyDelete
  2. Hej Andy, świetny wyszedł ci kolorek ;) Zrobiłam 2 podejście do Lady Gagy - dziękuję za zdjęcia!!!

    ReplyDelete
  3. Ładny kolorek, naturalny efekt ;)

    ReplyDelete
  4. Oooo Andy znow przechodzi" z ciemnosci w jasnosc" :) Ladnie Ci w blond wloskach,a kolorek wyszedl mega naturalnie.Zdaje sie,ze aktualnie posiadasz czysty poziom 8:).Chcialam Andy przyciemnic sobie za okolo miesiaca wloski,ale tylko tak poltrwalo:)Wybor padl na L'oreal profesionel Luo color odcien 8-naturalny jasny blond-tzn taki zakupilam juz.Obecnie mam wlosy na poziomie 9 troche juz zzolkniety,choc nie kurczak:)Kolor ten uzyskalam rozjasniaczem+ tonerem bezowym.Zeby teraz przyciemnic moje wloski musze uzyc do tego Luo color tylko 3% oksydantu,tak??Czy po tej naturze Luo nr 8 nie otrzymam cieplego odcienia blond??Moze powinnam dokupic do tego luo druga tubke odcien np. 8.21 i zmieszac pol na pol aby wyszlo bardziej chlodno,co o tym myslisz??:)Anka

    ReplyDelete
  5. Sorrki Andy pomylilam sie we wczesniejszym wpisie:(.Luo nie ma w palecie 8.21:( Powiedz moze tak...Jakby wyszla na moich wlosach farba Luo color 8(sama),druga propozycja to rowniez Luo color ale odcien 8.02 rowniez sama,lub zastanawialam sie aby zmieszac 8 i 8.02 pol na pol,jakim sposobem najlepiej przyciemnie blond do poziomu 8 i nadam jemu chlodny odcien??Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. sam 8 nie wyjdzie źle. mozesz zawsze sprawdzić na jednym pasemku ale powinno wyjść ok. luo miesza się z wodą 7,5%

      Delete
  6. Do przyciemnienia tez musze dac 7,5% ??Ja juz sie poglubilam myslalam,ze 3% to wystarczy:/Wiec mowisz,ze sama 8 nie wyjdzie rudawo-zlocisto??No wlasnie natura powinna wyjsc na chlopski rozum ni cieplo ni zimno tak??.Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale z tego co mi wiadomo luo ma jedną firmową wodę 7,5% i że z taką tylko się go robi... nie wiem jaki efekt jest na innych stężeniach.

      natura ma mocne krycie i powinna wyjśc chłodno i naturalnie zwłaszcza jeżeli przyciemniasz kolor

      Delete
    2. http://allegro.pl/loreal-luo-color-farba-oxydant-wszystkie-kolory-i3067534867.html tu np widzę że jest 8,21

      Delete
  7. ooo 8,21 mi sie podoba :)A powiedz jak farba mogla by wyjsc w dwoch przypadkach.Sam odcien:8,21-czy przyciemni moje wlosy po rozjasniaczu,nie wyjda zielone lub szaro-stalowe?? Drugi przypadek mieszam 8,21 + 8,powiedzmy pol na pol.Czy wyjdzie wtedy bardziej chlodno niz sama 8??Pytam bo uwielbiam bardzo chlodne blondy,choc moze wolalabym uniknac efektu babcinej plukanki fioletowej:)Anka

    ReplyDelete
    Replies
    1. zmieszana 8,21 z 8 mocniej pokryje. sama 8,21 lżej wyjdzie. obydwa powinny być chłodne

      Delete
  8. No proszę-nasz Andy wraca do blondów :D I bardzo dobrze! ;P
    Po przewertowaniu Twoich postów osobiście uważam że odcienie blond bardzo pasują do Twojej karnacji-nie gniewaj się ale w ciemnych taki jakiś smutny jesteś...To nie Twoja bajka na dłuższą metę ;P
    Co się tyczy zaprezentowanej farbki-hm,generalnie lubię szampony koloryzujące Garniera i serię Color Naturals(mowa o blondach poziom 8) ale ta seria jak dla mnie to niewypał;/ Piecze niemiłosiernie (a nie mam tendencji w tym kierunku,nawet mycie odżywką przed nie pomogło)i robi mega siano-takie są moje wrażenia.Raz się nacięłam i dziękuję:D
    Londa? owszem jak najbardziej na TAK ;D ale nie ta color blend-nie łapie moich pasm-o niebo lepsze są pozostałe.
    Poczytam z przyjemnością o keratynowym prostowaniu-z czym sie to je i czemu ma to służyć???
    Pozdrawiam! Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez tak uważam :) czuję się najlepiej w blondzie i dziękuję serdecznie za ciepłe słowa :*

      wziąłem color sensation bo skusiła mnie promocja a ja ostatnio bez kasy.

      keratynowe prostowanie ma za zadanie wygładzić włosy, nadać im blasku, zniwelować puszenie się, sprawić ze włosy wyglądają na zdrowe itp na okres 3-6 miesięcy chyba. zależnie oczywiście od włosów, od ich kondycji, od produktu jakim robimy keratynowe prostowanie

      Delete
  9. Nie przepadam za tą serią Garnierów, jakoś mi nie leżą pod względem odcieni i pielęgnacyjnych właściwości.
    Kolor sympatyczny, taki trochę, hmm.. pudrowy? Ale wygląda troszkę żółtawo. Widywałam ładniejsze odcienie na Twoich włosach :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie jestem z niego zadowolony od początku nie wiedziałem po co go kupiłem a mam jeszcze połowę farby :v
      była promocja za 9 z groszami a mi żal było na londe 13zł
      kolejny raz biorę Londę 38 chyba, 18 mi pasuje ale wychodzi lekko zielonkawo na obecnym kolorze po rozjasnianiu a beżowy może wyjdzie ładniej.

      wiem, ze widywałaś ładniejsze, moje włosy muszą "dojść" tzn wyjść w sumie z brudnego blondu jaki zawsze mam po pozbywaniu sie ciemnego. do wakacji moze będę miał jakiś czysty kolor. :*

      Delete
    2. biedaki jeszcze się nie otrząsnęły a za chwilę znów pewnie będą czarne :D

      może teraz coś szalonego, jak kilka kolorów naraz? Lubie Twoje odważne zmiany ^^

      Delete
    3. szczerze powiem że znudziły mi sie już te szalone zmiany. może na chwilę coś zrobię ale na prawdę najlepiej się odnajduję w blondzie i nie chce już ciemnych, to była odskocznia na chwilę, ja działa pod wpływem impulsu Mysiu :D

      Delete
  10. Ładnie Ci w blondzie :)

    Skorzystam z Twojej chęci pomocy w sprawie fryzjerstwa:P
    Co zrobić aby włosów było mniej? Mam od spodu kręcone a z wierzchu falowane włosy, po myciu, wysuszeniu i rozczesaniu mam push-up na głowie. Jak wiążę je w ogon, to ich objętość jest większa od mojej głowy, wygląda to fatalnie i nic nie pomaga. Ani cieniowanie, ani ścinanie na prosto;/ Mam suszarkę z jonizatorem i suszę letnim powietrzem. Zresztą, czy suszę, czy same schną, to i tak jest to samo.

    Także moje pytanie brzmi co ja mam zrobić, żeby móc wyglądać jak człowiek?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. przede wszystkim czy odpowiednio je pielęgnujesz? może sie puszą a góra się nie kręci tylko faluje z powodu nieodpowiedniej pielęgnacji, cieniowanie wzmaga puszenie się włosów (zalezy jeszcze jakie ja mówie o degazowaniu :x )
      czym pielęgnujesz włosy?

      Delete
    2. Obecnie używam zamiennie szamponu Head&Schoulders do włosów wypadających i Joanna, z apteczki babuni - szampon wzmacniający.
      Poza tym używam odżywki Timotei głęboki brąz. Wcześniej używałam Joanna Rzepa.
      I raz w tygodniu używałam maskę Pilomax - express wax, a teraz używam maski intensywnie regenerującej Biowax kreatyna+jedwab. No i jedwab na końcówki.

      Ja właściwie nie wiem, czy to jest puszenie, bo kiedyś, kiedyś jak je prostowałam i suszyłam gorącym powietrzem, to dopiero była tragedia i to dopiero było puszenie.

      Zawsze chciałam mieć proste włosy, albo ładne duże loki.
      A nie takie nie wiadomo co..:(

      Delete
    3. masz mocno proteinową pielęgnację zmień ją na bardziej emolientową.
      proponuję tak:

      http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=43249 to do mycia włosów. możesz myć zamiennie tym oraz odżywką. do mycia odżywką dobre sa odzywki bez spłukiwania joanny naturia te o:
      http://4.bp.blogspot.com/-X1ZDsVXt5HA/Tsk6HlRQPOI/AAAAAAAABVQ/XObOP4vnqhM/s1600/IMG_1276.JPG

      do pielęgnacji to np te:
      http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=36819

      http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=38398

      http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=56417

      i postaraj się ich nie suszyć! zawiń w ręcznik do odsiąknięcia wody, potem nie rozczepsuj ich, rozczesuj grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami podczas gdy mają na sobie odzywkę/maskę.

      pozwól im wyschnąć samym i możesz je gnieść podczas tego procesu, będą sie ładniej kręciły, jak będa w 90% suche możesz wgnieść w nie żel np taki :
      http://republika.pl/blog_jl_5011911/7769658/tr/zel_002.jpg

      on nie sklei nie usztywni włosów a doda im skrętu.

      dobre w pielęgnacji będzie tez olejowanie - nakładaj olejek na pół godziny do godziny przed umyciem włosów, dobry jest ten:
      http://4.bp.blogspot.com/-xJplNsS81Mc/TxxnpDHOi4I/AAAAAAAAAyg/UtGQcmn_16w/s1600/IMG_7573.JPG

      dostaniesz wszystko w rossmanie

      Delete
    4. Ok, odżywkę Joanny z miodem i cytryną bez spłukiwania mam nawet w domu, kupiłam, ale jeszcze nie używałam. Mam też z tej serii szampon i też jeszcze nie używałam. Ale i tak kupię ten który mi poleciłeś, czyli ten rossmanowy:)

      Wiesz co, ja mam bardzo dużo włosów i zwykle nie wysychają mi do rana, ale postaram się odstawić suszarkę.

      Myślałam, że będę musiała kupować jakieś mega drogie kosmetyki, a tu widzę, że całkiem fajnie cenowo to wygląda :)

      Dziękuje za pomoc, w przyszłym tygodniu wszystko kupię i zacznę stosować :)

      Delete
    5. zmiana pielegnacji na bardziej emolientowa powinna pomóc. jak bardzo długo Ci schną to podsusz je lekko ciepłym powietrzem ugniatając rekoma ale dosusz je do tych 80-90% zeby wilgotne troszke zostały i wtedy żelem

      Delete
  11. Super Ci wyszedł ten kolor! Tak w 200%-ach naturalnie - w życiu bym nie powiedziała, że masz pofarbowane włoski! Naprawdę!

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...