Search

Content

Tuesday, March 26, 2013

Mokka Ombre

Dzisiejszy wpis będzie o najnowszym trendzie w koloryzacji włosów na wiosnę-lato 2013.
 MOKKA OMBRE.

Czym jest Mokka Ombre?

W tym sezonie wracamy do natury! Rządzą fryzury pełne naturalnej dynamiki, wolności, lekkości. L’Oréal Professionnel na nowo definiuje modne od kilku sezonów ombre hair, proponując tzw. mokka ombre - trend, który zdobył wiosenne wybiegi mody. Na czym polega ten rodzaj koloryzacji ? Na całe włosy nakładany jest odcień mokka, odpowiednio dobrany do rodzaju urody i upodobań, a następnie tworzy się delikatne pasemka ombre, które rozświetlają fryzurę i pozwalają uzyskać efekt 3D na włosach. Najważniejsza we fryzurze mokka ombre jest głębia i dynamika, uzyskana poprzez koloryzację. Zobacz przykłady fryzur z wykorzystaniem tej techniki!


Osobiście wolę takie ombre, bardziej naturalne, od tego które było modne w zeszłym roku, z wyraźnym kontrastem ciemne-jasne.

Moją modelką była Agnieszka.
Chciała naturalnie wyglądający kolor, więc padło na ombre :)

Farby jakich użyłem to palette icc N5 
oraz Garnier Color Sensation 8.0 

Nie robiłem ombre tą techniką co dotychczas, dotychczas robiłem dwuetapowo, najpierw tapirując włosy rozjaśniając końcówki a następnie nakładanie ciemniejszego odcienia na nasadę przeciągając go później niżej. Tym razem z racji jasnego już koloru na włosach Agnieszki, nałożyłem N5 od nasady do około połowy długości włosów, a 8.0 na końcówki + częściowo nakładałem 8.0 w folię, bliżej nasady, aby kolor się rozmył.

Włosy Agnieszki przed koloryzacją (widoczny niemal roczny odrost + wyrudziały blond) 



Po koloryzacji i wysuszeniu:



Po zakręceniu GHD:



Różnica między końcówkami a nasadą:


Po przeczesaniu loków:





Mam nadzieję że efekt końcowy się podoba :)
Takie ombre lubię najbardziej! naturalnie wyglądające, najlepiej na falach/lokach <3

Kolor na zdjęciach wygląda zdecydowanie gorzej niż w realu, jest bardzo "ruchomy" i żywy.


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*




79 komentarze:

  1. fajny ten nowy trend :D A wyszło Ci baardzo naturalnie;)

    ReplyDelete
  2. Wyszło naprawdę przepięknie, bardzo naturalnie, aż sama oddałabym się w Twoje ręce :-D otwórzcie z Bunny jakiś salon i trzepcie kasiorę, ja bym była stałym klientem na zawsze :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslisz, ze bym nie chciał :P
      Bunny jest z drugiego końca Polski cholera chyba ją porwę do Wrocławia xd

      Delete
    2. porywaj śmiało ;P
      śliczne efekty, świetna robota!

      Delete
    3. dziekuję kochanie pochwała od Ciebie jest warta górę złota :D

      porwę!

      Delete
    4. ;* jak coś robić to tylko dobrze ;)

      Delete
  3. piękny, naturalny efekt uzyskałeś! ;* pełna profeska.
    no i dowiedziałam się o nowym trendzie dzięki Tobie ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to tylko nieco zmodyfikowane stare ombre :D

      Delete
  4. andy, super te włosy robisz. ja się kiedyś zgłaszam na ochotnika, czas najwyższy oddać się w dobre ręce i doprowadzić się do porządku :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. asia zygadlo tak btw ;D co byś polecił nałożyć na włosy, które były farbowane ostatnio na czerwono ale już się strasznie wypłukały i są odrosty? myślę co mogę z nimi zrobić, żeby wyglądały w miarę naturalnie ale mam z nimi taki problem, że co bym nie nałożyła to mi wyjdą rudawe/miedziane :P jakieś wskazówki?

      Delete
    2. O HEJ ! :*

      coś z zielonym pigmentem, naturę jakąś najlepiej, pokaż mi ten kolor, na zdjęciu, jak to teraz wygląda.

      Delete
  5. jakie śliczne! takie ombre mogłabym mieć, gdyby nie fakt, że hoduję takie od góry :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to będziesz miała takie bez farbowania ;D

      Delete
  6. Andy muszę przyznać, że naprawdę mi się podoba ^^ Jestem pod wielkim wrażeniem. Teraz naucz się trwałą robić i staje się Twoją stałą klientką na przyszłość ^^

    ReplyDelete
  7. Cudnie :) Tylko takie ombre rozumiem: jak naturalne, rozjaśnione od słońca włosy.
    Pozdrawiam,
    Martyna

    ReplyDelete
  8. teraz bardzo modne fryzjerka juz mi proponowala taka zmiane, muszę sie zastanowic przy kolejnej wizycie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ombre modne jest już 2 lata jakoś, ale teraz coraz naturalniejsze i subtelniejsze :)

      Delete
  9. Wyrazy uznania dla talentu :D coś niesamowitego :D Ogromna różnica między stanem wyjściowym a końcowym efektem :D Brawo!!! Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest mi bardzo miło dziękuję serdecznie :*

      Delete
  10. pięknie :) bardziej naturalnie niż naturalne :P

    ReplyDelete
  11. wowow! Super, chcialabym taki kolor!

    ReplyDelete
  12. Jesteś GENIALNY !!! Naprawdę !!! Może Ty mi doradzisz: dlaczego wszystkie 9.1 wychodzą na moich włosach zielono ;-(((( (nakładam na naturalny blond nr 9 - już długi czas farbuję naturami, jednak teraz chcę chłodniej). Kiedyś tak nie było, zawsze wychodziły normalnie, czyli szarawo a teraz, niezależnie jakiej professki użyję - zawsze zamiast popielatych mam zielone włosy...Słyszałam, że ostatnio dość dużo popieli ma zielony barwnik a nie niebieski i tylko niektóre opierają się jeszcze na standardzie (no fajnie, ale skąd ja mam wiedzieć, które?). Nie wiem, może 9.13 byłoby ok? Bo nawet, gdyby .1 była zielona to ta .3 chyba by to zniwelowała (ponoć .3 jest na bazie czerwieni?)? Ale widzę, że Ty z drogeryjnych farb potrafisz zdziałać cuda, więc może poleciłbyś coś na uzyskanie takiego naturalnego blondu z chłodnym akcentem na poziomie 9 (nie żółtego)?

    Viola

    ReplyDelete
    Replies
    1. kochana, musialabyś kupić sobie farbę profesjonalną o numeracji np 9.21 wtedy masz perłę i odrobinę popielu, wyjdzie chłodno, lecz nie zielono, popiel czesto powoduje zieleń na włosach rozjaśnionych, beż wyjdzie rudawo na odroscie a szaro na długości, jeszcze możesz uzyć farby Londa 38 beżowy blond, wiem beż, ale ona ma perłowe odcienie własnie i wychodzi spoko, naturalnie.

      Delete
  13. Dzięki, Andy, jesteś nieziemski ;-***

    Violka.

    ReplyDelete
  14. Andy ratuj:(Moje wlosy maja naturalny kolor ciemny blond/jasny braz tzw. mysi.Dzisiaj rozjasnilam sobie wlosy farba superrozjasniajaca Alfaparf cube 11.11-podwojnie popielata.Otrzymalam taki kolor jak ten Majirel 9,03-identyczny.Looknij na te zdjecie tego kosmyka pliss: http://luxshop.com.ua/kraska-dlya-volos/brelil/6162.html.Kolor wg mnie jest zbyt cieply,chcialabym czegos chlodniejszego:(W domu mam jeszcze farbe Alfaparf 9.21-czy to ochlodziloby ten zlocisty kolorek??Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ochłodzi bo ma perłę czyli 2 więc się nadaje a powiedz jaką wodą % rozjaśniałaś te włosy? może musisz użyć mocniejszej albo mieszaj 11.11 z perłowym np 11.20

      Delete
  15. Gdyby nie chcialo sie powiekszyc te zdjecie to przesylam jeszcze tego linka : http://www.google.pl/imgres?q=http://luxshop.com.ua/kraska-dlya-volos/brelil/6162.html&um=1&hl=pl&sa=N&biw=1152&bih=574&tbm=isch&tbnid=2vOjM7mNvHt9NM:&imgrefurl=http://luxshop.com.ua/kraska-dlya-volos/brelil/6162.html&docid=vhYqDrDPHPI5JM&imgurl=http://luxshop.com.ua/media/img/products/big/6162_0.jpg&w=269&h=300&ei=LEVbUevCA4rZPODCgPAN&zoom=1&iact=rc&dur=141&page=1&tbnh=140&tbnw=126&start=0&ndsp=8&ved=1t:429,r:0,s:0,i:81&tx=83&ty=42 ps:sorrki,ze zagracam Ci miejsce:( Dorota

    ReplyDelete
  16. Andy uzylam tego Alfaparf 11.11 z 12% oksydantem i trzymalam tak jak zaleca producent 55 min.I powiem Ci,ze to sukces i tak...Poniewaz po wszystkich farbach sklepowych nawet z 12%,oraz niektorych profesek zawsze otrzymywalam wiewiorczo rudy odrost,a teraz kolorek sera zoltego:)Za miesiac jak pojawi sie odrost proponujesz zmieszac Alfaparf 11.11 z 11.20 i do tego 12%,tak??Myslisz,ze taka mieszanka wyszla by mniej zolto??Moje wlosy naprawde ciezko sie rozjasniaja ehh czemu akurat mnie,to jest flustrujace:P:P.Dorota buziaki

    ReplyDelete
  17. Hmmm a moze lepiej jakbym zmieszala 11.11 z 11.21 + 12%???Czy 11.20 sprawdzi sie lepiej??Te 0 na koncu po kropce mnie martwi troche:)Dorota

    ReplyDelete
  18. hmmm Alfaparf ma jeszcze w ofercie "korektory" A jakbym do tego 11.11 dodala kilka cm fioletowego korektora??Proponujesz 1:1 tzn pol 11.11 i pol tego 11.20 tak??:)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. też moze byc ale moze ciemniej wyjśc. tak 1:1

      Delete
  19. Oki dzieki Andy jestes swietny!!!:-)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. spoko nie ma problemu czekam na jakies rozwiązanie akcji :*

      Delete
  20. Czy mógłbyś mi zasugerować, jak uzyskać taki kolor?

    https://www.localpharmacy.com.au/LOREAL-PREFERENCE-8-CALIFORNIA/

    To nowe opakowanie już mi się jakieś żółte wydaje w zakresie koloru, no i pewnie ta 8-ka nie wychodzi tak jasno, więc pewnie 9-tkę musiałabym wziąć? Ale nie wiem, czy one nie wychodzą żółto jakoś? Bo mnie interesuje taki efekt jak u Ciebie po Garnier Color Sensation 8.0, tylko, że ta farba okropnie wysuszyła mi włosy i szukam zamiennika teraz.
    Z góry dziękuję za pomoc.


    Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. uzyłaś garniera 8.0? i on Ci dobrze wyszedł? mi tez wysusza, użyj wellatona 8/0 albo londa 17

      Delete
  21. Andy wyczytalam aby pozbyc sie zielono-glonowatego poblasku z blond rozjasnianych wlosow nalezy nalozyc szamponetke do 4-8 myc z czerwonym pigmentem na 3 minuty,czy to prawda i pomoze???Pigment czerwony zneutralizuje zielony,dobrze pisze,jesli nie popraw mnie prosze??czy blond przyciemni sie wtedy, czy zostanie na takim samym poziomie a usunie tylko zielen,jak to wyjdzie??:)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale to jest lekki poblask czy taka mocna zgniła zieleń? pokaż najlepiej. jest w rossmanie szampon do włosów rudych/czerwonych mozesz go uzyć. moze być ten szamponetka, nie powinna przyciemnić znacznie a i tak się zmyje. jeszcze opcja ze dodajesz odrobiny czerwonej farby do farby docelowej jaką się farbujesz

      Delete
  22. Wczoraj odkryłam Twojego bloga i jesteś świetny! :)
    Od miesiaca nie mogę patrzyć na swoje włosy i byłabym bardzo wdzięczna za radę, bo bardzo jej potrzebuje. Ty znasz się lepiej, każdy mówi mi co innego, a ja już sama nie wiem co robić. Całą sprawę opisałam na blogu.
    http://love-mia.pinger.pl/

    ReplyDelete
  23. Poblask tylko...Zielen widac tylko w galeri,sklepie itp.Generalnie wszedzie gdzie jest sztuczne swiatlo,oraz w pol-cieniu.W pelnym sloncu sa zlociste i zieleni wtedy w ogole nie widac.Szamponetka Marion kolor intensywna czerwien moze byc??Trzymac ja 3 min max,tak??I Andy podstawowe rzecz ktora mnie nurtuje...Mianowicie ta szamponetka marion jest do 4-8 myc jak sie zmyje to znow bedzie przebijac ten zielony kolor???Jade do Paryza za tydzien chcialam jakos wygladac a nie straszyc ludzi,jako zielona polka:-)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. zmieszaj ją z szamponem zwykłym jakimś i umyj tym włosy, potrzymaj te 3 minuty i zmyj, jak zobaczysz że nadal jest zieleń to powtórz. powinno pomóc, szaponetki nigdy nie schodzą w 100% tylko powiedzmy w 99% lekki odcień moze zostać więc myślę, ze zieleni nie powinno juz byc

      Delete
  24. Oki Andy jutro pedze do najblizszego rossmana w Krakowie po ta szamponetke i zrobie jak piszesz:)Dam znac co wyjdzie:).A jak uporam sie z tym zielonym poblaskiem to bede mogla zrobic sobie fioletowa plukanke aby ochlodzic ten zlocisty kolorek ktory nasila sie w sloncu,hmm??Tak swoja droga uzyskalam ten oliwkowy poblask bo Alfaparfie 9.21 i 3%,moze moglam na 6% oksy zrobic wtedy takich hec moze by nie bylo :( Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz wziąć joannę porzeczkową czerwień , joanna ma fajne szamponetki, myślałem ze masz juz mariona :P

      mozesz kupic sobie szampon fioletowy potem, tzn płukanke tez, aczkolwiek ja zwolennikiem płukanek nie jestem :v

      afla? 9.21 ma perly duzo i malo popielu więc skąd oliwkowy poblask? moze miałaś mega żólte włosy?

      Delete
  25. Nie nie:)Jeszcze nie kupilam ale sie zastanawialam nad ta czerwienia Mariona.Ok to wezme ta porzeczke Joaski:)Mam w domu szampon Schauma silver,srebrne refleksy(kupilam w rossmanie)pisalo,ze niby nowosc.Szampon pomimo swojego przerazajacego atramentowego koloru nie robi nic(no moze poza farbowaniem paznokci i skory glowy).Nawet 30 min trzymalam i dawalam go w duzej ilosci.Nawet po myciu wlosow przez tydzien nie neutralizowal zoltych tonow jak obiecywal producent.Wiec zniechcecilam sie "fioletowymi szamponami":P.Tak byly zolte dosc mocno na odrostach bo rozjasnianiu Alfaparf-em 11.11 z 12%.Wiec na to polozylam Alfaparf 9.21 z 3% oksy w celu stonowania zoltka.I niestety...Zielony poblask:)Aha po tym Alfaprfie 11.11 jak rozjasnialam same odrosty,na koniec zrobilam malaks i 10 minut trzymalam na calych+ jak pisalam na drugi dzien 9.21 :)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok próbuj z czerwienią , zmieszaj z szamponem i myj

      Delete
  26. Andy spytam Cie jeszcze o kapiel rozjasniajaca:-) 30ml proszku rozjasniajacego,30ml oksydantu o wybranym stezeniu,30 ml odzywki lub maski do wlosow,30 ml wody letniej przegotowanej, i odrobina szamponu do wlosow--->czy to dobry przepis na kapiel pojasniajaca??Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nigdy nie mieszałem z wodą, zawsze rozjaśniacz+oxydant+szampon, nakładane na wilgotne włosy

      Delete
  27. A jeśli dodam trochę tej czerwonej farby do docelowej np. 9-tki to wyjdzie mi blond w ogóle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tylko to musi być jasna czerwień albo najlepiej mixton czerwony. i dosłownie 1cm

      Delete
  28. wyszło niesamowicie! masz talent!
    Nie wiesz jak wychodzi na włosach farba 400 palette, to jest chyba średni blond nie pamiętam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj :P dziękuję serdecznie :*

      chcesz nią robić? :o nie za ciemno?
      z tego co mi wiadomo jasny blond wychodzi ciemno, więc średni powinien wyjść kolo brązu coś. 400 to średni blond w seriach deluxe i permanent.

      wiem ze w ICC jasny blond N7 wychodzi ładnie, łagodnie, naturalnie, jak poziom 8, seria ICC jest chyba najbezpieczniejsza

      Delete
  29. och pięknie!!!

    robiłam wczoraj włosy dziewczynie na ten efekt i nawet nie wiedziałam, że zrobiłam najnowszy trend :D:D
    jeszcze nie wrzucałam efektów... niestety mam fatalne zdjecia, Twoje dokumenty sa świetne!

    ReplyDelete
  30. Mam pytanko :) Od kilku lat mam robione pasemka jasny blond na moje mysie - jasny brąz - włosy. Tydzień temu skusiłam się na inne rozwiązanie u fryzjerki. Najpierw na odrost a następnie na resztę włosów nałożono mi farbę ( nie wiem jaką ale efekt miał być średniego, pisakowego blondu). Wyszło nieciekawie - tu gdzie odrost mam marchewkę a reszta praktycznie bez zmiany. Nie podoba mi się to i dlatego chciałabym choć odrost doprowadzić do jasnego, popielatego blondu aby zgrał się z jasnymi pasemkami. Jaką farbę powinnam nałożyć na odrost i jakiej farby używać w przyszłości gdy będę miała własny, ciemny odrost. Chciałabym mieć kolor włosów jasny bądż średni blond ale bez żadnych rudości - popiel, zimne odcienie blondu. Myślałam o Alfaparf 9.1 bądż 9.21 ? Proszę o pomoc i z góry dziękuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. podeślij mi zdjęcia jakieś, możesz na meila, żebym widział jak to mniej więcej wygląda, jaki poziom jasności i pokaż jeszcze zdjęcie koloru jaki Cię docelowo interesuje.

      Delete
  31. a czy takie ombre dobrze by wygladalo na krotkich wlosach? Mam dlugosc za uszy a z drugiej strony troche krotsze. Pewnie nie, musze poczekac az odrosna:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. takie? jasne, jeżeli jest tak subtelne to pewnie, że będzie wyglądało dobrze :)

      Delete
  32. Jak to dobrze jest trafić na takiego bloga! :) Podziwiam i piszę z prośbą poradę... Moje włosy to typowy mysi blond na końcach są rozjaśniane rozjaśniaczem po przejściach (zejście z ciemnego koloru), natomiast od 1,5 roku na odrost kładłam Majiblond 911 omijając końce. Pragnąc chłodniejszego kolorku zakupiłam Alfaparf 11.11 z wodą 9% i udałam się do fryzjerki celem nałożenia. Fryzjerka odmówiła położenia Alfy 11.11 twierdząc, że końcówki wyjdą zielone... czy miała rację? Jeśli tak, jaka byłaby optymalna kombinacja do uzyskania chłodnego jaśniutkiego blondu?
    Pozdrawiam, Karolina :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakbyś zmieszała 11.11 z 11.20 to nie będzie zielonki

      Delete
    2. Dziękuję! Następnym razem na pewno tak zrobię :) Mieszanka ma być w proporcji pół na pół?

      Delete
    3. najlepiej :) daj znać jak efekty

      Delete
    4. Fryzjerka położyła mi mieszankę Goldwella 11V z 11N i muszę przyznać, że efekt mi się podoba. Następnym razem i tak spróbuję Alfy :)

      Delete
    5. no odcień naturalny z fioletowym, dlatego powinnaś zmieszać z perłowym tą alfę ale i tam pewnie wyjdzie chłodniej niż masz teraz po goldwellu

      Delete
  33. Witam widze ze dawno nikt tu nie pisal ale moze chociaz tu Mi ktos pomoze... chodzi o farby alfaparf, otoz mam farbowane wlosy ciemny blond/braz chcialabym miec wlosy blond na poziomie 10 cos z naturalnego blondu jaka farbe i oksydant wybrac by taki kolorek uzyskac. Z gory dziekuje

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozumiem że masz w 100% naturalne włosy tak?

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...