Search

Content

Monday, March 4, 2013

Zakupy - nowości - Rossman!

Witajcie. Spontaniczna i szybka notka o tym co kupiłem będąc w Rossmanie.
Odżywka Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Oil Elixir (prawdopodobnie zamiennik ulubionej czarnej serii Ultimate Repair).W sieci nie ma żadnych informacji o tej serii jeszcze. Zmieniła się szata graficzna serii oraz skład:

Schwarzkopf Gliss Kur Ultimate Oil Elixir 
zdanie: Ułatwia rozczesywanie, przeciw łamaniu się włosów
przeznaczona do: Włosy zniszczone, przesuszone


Producent o odżwyce:
Odżywka ULTIMATE OIL ELIXIR z odżywczym eliksirem oraz kompleksem z płynną keratyną ulatwia rozczesywanie włosów oraz zapewnia intensywną pielęgnację. Wzmacnia strukturę włosa i redukuje liczbę łamiących się włosów.

Skład:
Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Isopropyl Myristate, Argania Spinosa Kernel Oil, Hydrolized Keratin, Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolized Keratin, Panthenol, Glycerin, Citric Acid, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Parfum, Mica, Methylparaben, Dimethiconol, Polyquaternium-67, Silica, Hexyl Cinnamal, Linalool, Cyclomethicone, Limonene, Potassium Sorbate, Cl 77891, Cl 77491, Cl 15985.

kupiłem za 10,49zł

Jak na moje oko (nie umiem za dobrze odczytywać składów) to ona ma proteiny i emolienty więc nie powinna stwarzac nieporządanych skutków. przy poprzedniej serii gdzie była sama keratyna, mogło wystąpić przeproteinowanie, a tu z uwagi na obecność olejku arganowego ponad keratyną, spodziewam się umiarkowanej pielęgnacji.

Kolor ma taki budyniowy beżowy, złotawy, a zapach taki jak poprzednia seria Ultimate Repair. Jeszcze jej nie używałem, jutro po 1 dniu moze napiszę moje pierwsze wrażenie i edytuję za miesiąc.

Kolejny jest płyn do kąpieli Original Source o zapachu czekolady i mięty:

nie ma się co rozpisywac pewnie każdy z was go zna, wystepuje w 2 formach: żel pod prysznic oraz płyn do kąpieli. Ja wybralem płyn bo jest o 1zł droższy od żelu a ma 500ml (żel 250ml) jest rzadszy i się słabiej pieni ale trudno, na zdjeciu butelka po 2 użyciach. Zapach przepiękny, jak te czekoladki:
MNIAM. 
z wydajnościa średnio, jakbym miał go używać jako płynu do kąpieli to by pół buteleczki szło na jedną kąpiel w wannie :v



OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

22 komentarze:

  1. muszę sobie kupić ten płyn do kąpieli :O

    ReplyDelete
  2. czy dobrze zrozumiałam? płyn do kąpieli pieni się słabiej niż ten żel? to ja mam w dupie taki interes, żel kupiłam ostatnio na promocji w biedronce, ale więcej go nie kupię, bo poza zapachem to to nic dobrego. pół butelki muszę wylać żeby się zapieniło na gąbce sensownie umożliwiając codzienne higieniczne zabiegi. myślałam żeby kupić płyn do kąpieli, ale skoro ma się nie pienić, to taki zakup jednak mija się z celem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ej ale kazdy żel jest inny tzn czytałem opinie i różne warianty zapachowe mają różne opinie pod względem pienienia się. moze to też zalezy od oczekiwań, każdemu co innego pasuje

      Delete
  3. Ten plyn do kapieli wyglada apetycznie:P.W rossmanie w Krakowie widzialam ta odzywke.Maski tez maja z tej lini gliss kurka??Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. są ale nie miałem akurat kasy na maskę chciałem na razie odżywkę

      Delete
  4. oo, to fajne zakupy zrobiłeś ;)
    daj znać koniecznie jak się spisuje odżywka :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. jutro dopiszę bo będę po 1 użyciu

      Delete
  5. ta odzywka to nowa wersja poprzedniej czarnej. a juz myslalam ze jakies nowe cudo wypuscili ;D

    ReplyDelete
  6. Ta odzywka jest dobra. Oj dobra. Tylko nie cierpię jej zapachu :D:D

    ReplyDelete
  7. Hej Andy,

    Prowadzisz ciekawego bloga, dodaję do obserwowanych ;)

    Mam też fryzjerskie pytanie: otóż chciałabym rozjaśnić włosy, mój naturalny kolor to taki popielato-złocisty ciemny blond/ jasny brąz. Już sobie kupiłam Palette a10, ale nie wiem, czy taki kolor będzie mi pasował... Najpierw celowałam w Mroźny Beż Garniera, ale przeczytałam, że ta farba lubi wychodzić rudawo... Jestem w kropce, bo boję się, że jednak ten popiel może być dla mnie za chłodny, a beż pewnie byłby idealny, tylko jak go uzyskać bez rudości? A może na mojej naturze wyjdzie beż dzięki a10?

    Pozdrawiam, Imaginacja :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. powinno wyjsć A10 dobrze, jak wyjdzie za chłodno to zafarbujesz innym odcieiem ale palette dobrze rosjaśniają, garniery słabiej.

      Delete
  8. Drogi Andy Pandy. Wpadła mi w oko w dniu wczorajszym w drogerii wielka litrowa butla odżywki do włosów z Joanny. Mając na względzie doskonałą rudą farbę do włosów, zastanowiło mnie to bardzo i zastanawiam się czy warto coś takiego kupić.
    Bezgranicznie oddana ja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiedziałem że joanna ma produkty w litrowych pojemnościach (pomijając serię pro) :o

      jakaż to doskonała ruda farba?

      nie wątpię, że oddana

      Delete
    2. nie wiem jaka to seria, wiem że widziałam coś takiego i mnie zaskoczyło.

      no jakaś tam którą mi poleciłeś i która po jakimś czasie idealnie się sprała, i nie mam dużej różnicy pomiędzy naturalnym blondem a tym spranym. no nieważne.

      Delete
  9. jasne że ja :p

    ReplyDelete
  10. Andy - Fryzie, to ja -> Vea z wizaz.pl.
    Mam zagwozdkę - otóż zakupiłam sobie w mojej hurto taki naprawdę miodowy blond nr 9 z firmy Framesi Glamour - jest to kolor z serii "CIEPŁA NATURA" i wszystko fajnie, wiesz, bo taki kolor mi teraz chodzi po głowie, ALE na palecie, którą widziałam na żywo, jest on naprawdę ciemny jak taki deep poziom 8-ty (omg....), I TERAZ nie wiem, jakiego oksy użyć? AKTUALNIE MAM JAAAAAASNE WŁOSY (taki prawdziwy poziom 9-ty podchodzący już nawet pod 10-ty), no ale obawiam się, że na 6% to przy tak ciemnym kolorze w tej tubce to mogę wyjść jakaś ciemnowłosa, a tego nie chcę. Z kolei na 9% może będzie za jasno? Chociaż ten kolor jest naprawdę mega ciemny....może zrobić na 7,5%? CHCĘ mieć odrobinkę, tak 0,5 tonu ciemniej niż mam teraz.

    Zresztą, looknij tutaj w link - poziom ciemności tego koloru jest adekwatny do moich spostrzeżeń:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce968b423b1e53b1.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz wydaję mi się że powinno wyjśc dobrze, jasniej od próbnika mam nadzieję. możesz na 7,5% zrobić :)

      Delete
  11. Andy - Fryzie, to ja -> Vea z wizaz.pl.
    Mam zagwozdkę - otóż zakupiłam sobie w mojej hurto taki naprawdę miodowy blond nr 9 z firmy Framesi Glamour - jest to kolor z serii "CIEPŁA NATURA" i wszystko fajnie, wiesz, bo taki kolor mi teraz chodzi po głowie, ALE na palecie, którą widziałam na żywo, jest on naprawdę ciemny jak na poziom 9-ty - wg mnie to wygląda raczej jak taki deep poziom 8-ty (omg....), I TERAZ nie wiem, jakiego oksy użyć? AKTUALNIE MAM JAAAAAASNE WŁOSY (taki prawdziwy poziom 9-ty podchodzący już nawet pod 10-ty), no ale obawiam się, że na 6% to przy tak ciemnym kolorze w tej tubce mogę wyjść jakaś ciemnowłosa, a tego nie chcę. Z kolei na 9% może będzie za jasno? Chociaż ten kolor jest naprawdę mega ciemny....może zrobić na 7,5%? CHCĘ mieć odrobinkę, tak 0,5 tonu ciemniej niż mam teraz.

    Zresztą, looknij tutaj w link - poziom ciemności tego koloru jest adekwatny do moich spostrzeżeń:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce968b423b1e53b1.html

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...