Search

Content

Monday, April 22, 2013

another Ombre

Witam, wczoraj pewnie doznaliście szoku, po co mi dwa rozjaśniacze i prawie czarna farba? no to nie było dla mnie :D

Dziś zrobiłem ombre na włosach Dominiki, której włosy miały kolor czarny (2 lata farbowane) i kilku centymetrowy mysi odrost.


Przypomnę użyte produkty:

Przed:


Włosy zostały podtapirowane, rozjaśniacz nałożony na długość około 2/3 długości pod folię, łącznie trzymany około godziny.

Po zmyciu rozjaśniacza:


Na nasadę została nałożona farba Palette ciemny brąz, po upływie 20 min przeciągnięta niżej na niecałe 10 min i na koniec malaks dosłownie na pół minuty.

Efekt końcowy:



Generalnie nie jestem zadowolony w 100% z efektu gdyż liczyłem na mocniejsze rozjaśnienie, ale muszę się liczyć z tym, ze to drogeryjny rozjaśniacz a tylko na taki mogliśmy sobie pozwolić na obecną chwilę.

Zaznaczę od razu, że naszym zamierzeniem było uzyskanie ombre zaczynającego się już tak wysoko.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

25 komentarze:

  1. mnie sie podoba, fajny efekt, rozświetliłeś buzię modelce.
    ale ta palette wyglada jak czern ;d ale smoła...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co nie rozjaśniałem jej góry bo za mało rozjasniacze dwa było :v czerni na górze nie ruszałem

      Delete
    2. to dlatego taki efekt... juz rozumiem.

      Delete
  2. Spodziewałam się większej ekstrawagancji :D A tu po prostu ombre ;) Zrobione jak zwykle super, ale osobiście bym się na takie nie zdecydowała. Ważne, że właścicielka zadowolona ;)

    ReplyDelete
  3. a mnie się efekt podoba. tylko w przypadku takich kolorków widzę go raczej na ciut krótszych i bardziej pocieniowanych włosach ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. będziemy pewnie kolejnym razem poprawiali i robili inny odcień znając życie :) ale dziękuję :*

      Delete
  4. Zgadłam :D

    Miałam podobne swego czasu (dokładnie rok i dwa miesiące temu :D), z tym że ja robiłam rozjaśniaczem joanny -.- No i miałam to ombre baaardzo delikatne ;-)

    ReplyDelete
  5. Andy.Zadziwiasz mnie ;P .Świetny efekt a ty 'marudzisz' ;P Modelka wygląda pięknie,taka lekka fryzura teraz-bardzo oryginalnie.Brawo!!!większe rozjasnienie?na mój gust niepotrzebne ;P Pozdrawiam cieplutko-Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo zawsze marudzę jak wyjdzie inaczej od tego, co zakładałem :D

      Delete
  6. Modelka w calych czarnych wlosach musiala wygladac smutno i przytlaczajaca:(Taka ladna dziewczyna!!!100 % lepiej po Twojej metamorfozie.Modelka swietnie wygladala by w calych takich wlosach jakie ma na koncach.Lub ewentualnie jakies pasma na grzywce zrobione od nasady a zeby jeszcze ocieplic ladna twarz modelki.Andy czy to prawda,ze wlosy rozjasniane rozjasniaczem do jasnego blondu(poziom 9/10) trzeba przyciemniac tylko cieplymi odcieniami azeby uniknac glona???Interesuje mnie teraz poziom 6-ciemny blond.Szczerze to nie znosze cieplych kolorow :(Czy polozona natura 6 np z Majirel zaowocowalaby zielenia??:)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomyślimy nad innym kolorem kolejnym razem już mamy wspólną wizję dla modelki :)

      tak, nałożenie 6 zaowocuję zielenią lub szarością. powinnaś kupić dwie. 7.0 i 7.23 takie zestawienie proponuję ja, zrobisz pigmentację przez co kolor się nie wypłucze (jak nałozysz farbe na rozjasnione włosy, ona zejdzie do blondu jasnego po pewnym czasie bo tak sie dzieje) więc proponuję pigmentację 7.0 i nałożenie 7.23 i powinno być ok. poziom 7 bo i tak wyjdzie ciemniej niż na palecie.

      Delete
  7. Dzieki Andy:) Czyli Majrel 7.0 i 7.23,zakupie po weekendzie majowym:).Czy po tej mieszance kolor bedzie mocno cieply??bo co jak co ale 3 po kropce tam gdzies sie pojawia:)Andy napisz prosze jeszcze jak mam nalozyc te farbki ,tzn na ile i z jakimi oksydantami,oki??:*Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie będzie mocno ciepły powinien być naturalny.
      7.0 nakładasz na mokre wlosy, sam krem bez oxydantu, rozczesz ją dokładnie na włosach aby było równo! ważne!

      po 20 min nie zmywaj tej 7.0 tylko na to nałóż już rozmieszaną z oxydantem 6% tą 7.23 i juz trzymaj pełen czas normalnej koloryzacji

      Delete
  8. Andy spytam Cie jeszcze...Co to sa odcienie metaliczne np. 6.7 Alfaparf-a??To odcien cieply,czy zimnny,jaki zawiera pigment??Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem kazda firma ma swoje dziwne oznaczenia podejrzewam ze metal to zielonkawo popielaty, zimny stonowany kolor.

      Delete
  9. jak to jest z tym trzymaniem wlosow pod folią? bo czytalam na roznych forach ze mozna w ten sposob stracic włosy... z kolei kiedy ja robilam sobie na moich czarnych farbowanych wlosach czerwona grzywkę fryzjerka takze trzymala je pod folią....i komu tu wierzyc? obecnie mam wlosy do pasa, dalej farbowane na czarno...czy moge zastosowac rozjasniacz +folię? czy bedzie to zabojstwo? dodam ze mam bardzo grube mocne i zdrowe wlosy. prosze o poradę;)pozdrawiam;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w przypadku farby nie ma sensu stosowac folii, w przypadku rozjaśniacza możesz, ale wtedy rozjaśnienie będzie szybsze i mocniejsze (co za tym idzie włosy moga ucierpieć mocniej) dlatego sugeruję Ci że jak zamierzasz zawijac włosy w folię przy rozjaśniaczu to jednocześnie zastosuj niższe stężenie wody %

      Delete
  10. dziekuje za odpowiedz, zastanawiam sie jeszcze czy jesli np wezme wode 9% i folie to bedzie dla wlosow to samo, gdybym wzieła samą wodę 12% i nałożyła bez folii? czy folia jakos specjalnie potęguje efekt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak potęguje, nie wiem czy tak samo jak sama 12% ale ciepło potęguje efekt

      Delete
  11. Witaj ponownie! Pisze Do Ciebie żeby podziękować za porady! Wczoraj rozjaśniłam moje włosy i jestem w szoku!!!! Farbowałam włosy od 8 lat na czarno, jak pisalam mam je aż do pasa. Nakładając rozjaśniacz myslałam, że albo popale włosy albo nic z tego nie będzie a tu proszę! Mam włosy na całości takie jak modelka wyżej RUDE! jestem w szoku, że w godzinę udało mi się uzyskać taki efekt dzięki folii i rozjaśniaczowi - co więcej z moimi wlosami kompletnie nic się nie stało- przy myciu zauwazylam dosłownie 3 włosy w zlewie a podczas czesania nie było zadnych problemów. bałam się ze moje wlosy będą jak guma na mokro, że bede musiala je obciąć do ramion - ale tak bardzo chcialam pozbyc sie czarnego ze bylo juz mi wszystko jedno, szukałam pretekstu zeby się ich pozbyc nawet kosztem popalenia ale nie udało się;) Dzisiaj włosy są normalne, nie widze rozdwojonych koncowek, moze są troszkę suchsze niż zwykle, ale naprawde nie oczekiwałam takiego niesamowitego efektu bez niszczenia wlosów! teraz chcialabym jedynie podciąć je o jakies 10-20cm zeby było mi lżej i pofarbowac.... wlosy sa tak fajnie rude ze myslalam zeby nałożyć jakąś piękną rudą/pomarańczową farbę i tutaj mam do ciebie pytanie - jaką farbę byś mi polecił? a i mam jeszcze taki problem, mianowicie wlosy rozjasnialam sobie sama przed lustrem i miejscami widze mam ciemniejsze plamy (chyba tam nie dostal sie rozjasniacz lub bylo go za mało) na pewno wiesz o co chodzi;) i zastanawiam sie czy zeby to skorygowac powinnam nalozyc miejscowo tylko na te punkty rozjasniacz? ile go wtedy trzymać? bo jesli pofarbuje np na rudo to mysle ze te ciemniejsze miejsca i tak beda przeswitywac, wiec chcialabym zrobic to raz a porzadnie;) pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję, bo gdybym nie trafiła na Twojego bloga do konca życia byłabym czarnowłosa;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D kochana! cieszę się ze wszystko wyszło zgodnie z planem! tak najlepiej jak rozjaśnisz teraz te wszystkie plamy i dopiero położysz farbę, Fajne są te rozjaśniające i od razu farbujące na dane odcienie, mi osobiście podoba się red copper z Affinage i mogłabyś ją rzucić sobie na 9 albo 12% to by Ci może nawet troche pojaśniło

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...