Search

Content

Sunday, April 28, 2013

Farbowanie i zakupy !

Witam was moi kochani, zaprezentuję nowy kolor na moich włosach i na wstępie już was zadziwię tym, że wybrałem kolor CIEPŁY! :o oraz zaprezentuję co nowego kupiłem. 

Zacznijmy od wlosów...

Ostatnie farbowanie odbyło się z użyciem Joanny 212 szlachetna perła, w poniedziałek zrobiłem sobie zielone włosy, na potrzeby zdjęć, kolor prezentował się tak:



Gdyby ktoś chciał zobaczyć więcej zdjęć zapraszam TUTAJ

Jako, ze kolor miał być tylko do zdjęć, więc następnego dnia już zrobiłem kąpiel rozjaśniającą w celu pozbycia się go...efekt?


żółtawe włosy, które pomęczyłem fioletowym szamponem Marion ultramocny i po 3 myciach wyglądały one tak:

aczkolwiek kolor wydawał mi się za jasny, wyglądał praktycznie jak platyna po wyprostowaniu włosów, w dodatku w słoneczny dzień.

Farba jaką kupiłem przy okazji zakupów , była to Londa Naturals 13/8 Miodowy Blond.
nie wiedziałem jaki odcień chce, wiedziałem, że chcę Londę, a ponieważ serii Naturals nie miałem nigdy przyjemności stosować to padło na 13/8 bo pełowy wydawał się za jasny na moje obecne włosy.
Farbę położyłem od razu na całośc na 30 min. wyszedł kolor na poziomie hm 8/7, beżowy raczej, bo od nasady rudawo a końcówki popielate-dla mnie ten odcień jest beżowy. Od razu zrobiłem troszkę pasemek refleksów rozjasniaczem, bez folii itp, po prostu oddzielałem włoy przedziałkami i "maziałem" po nich pędzelkiem cienkie smużki, po 15 min zmyłem, wyprostowałem i byłem w gruncie rzeczy zadowolony! nadal jestem.  Niestety nie mam zdjęć, bo nie farbowałem się u siebie i brak mi było aparatu, ale mam zdjęcie z dziś-jedno mycie po farbowaniu.


Tak to wygląda na chwilę obecną, podoba mi się efekt i chciałbym go zachować, mam jeszcze połowę tej Londy 13/8 i kolejnym razem może wymieszam ją z inną Londą np 18- na odrosty.

Teraz druga część tego postu, czyli co kupiłem:

Szampon Garnier Ultra Doux awokado i masło karite 400ml
Maska Garnier Fructis Nutri-odbudowa 200ml


Szampon Marion Ultra Mocny do włosów siwych/rozjaśniony (moim skromnym zdaniem najlepszy z fioletowych szamponów ever!) 250ml
Lirene Dermo Program żel pod prysznic Kusząca gruszka  250ml -cudny zapach na wiosnę/lato
Marion Termoochrona serum 30ml (jako jedwab/odzywka bs/produkt termoochronny-juz kiedyś o nim pisałem)
Rimmel Stay Matte Foundation odcień 100 Ivory- czyli jasny podkład 30ml


Londa Naturals miodowy blond 13/8


Okulary CROPP



pasek CROPP





słuchawki Sony MDR-EX10LP  KLIK


T-shirt New Yorker rozmiar XS kolekcja SMOG(ostatnio uwielbiam siebie w szarych ubraniach :P)





buty CROPP


co prawda to nie zakup, bo obciąłem po prostu stare spodnie, żeby mieć krótsze na ciepłą porę roku, nie mniej jednak nowy ciuch dla mnie xD

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

Piosenka na dziś w której jestem wprost zauroczony dzieki Kotkowi :*

36 komentarze:

  1. ta londa 13/8 = 8.31?

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG dlaczego ja nigdy nie wpadłem na to rozszyfrowanie numeracji :o co za debil ze mnie ...NO TAK TO BY SIE ZGADZAŁO! zatem blondy londy naturals sa takie:
      10/10 = 10.10
      11/9 = 9.11
      12/9 = 9.21 / 9.12
      12/8 = 8.21 / 8.12
      13/8 = 8.31 / 8.13 - i tym ja robiłem, co za lama ze mnie :v
      13/9 = 9.31 / 9.13

      kolejnym razem wziąłbym 12/8 albo 12/9 ....

      Delete
    2. ale odpowiadając na Twoje pytanie to uważam, że masz rację...bo kolor wyszedł na moich rozjaśnionych włosach jak typowy beż co ma .13 po kropce.

      Delete
    3. takie szyfrowanie sie nie sprawdza ;] np londa 12/9 to nie jest zadne 9.21! wlosy wychodza po niej wrecz biale a nie poziom 9ty.

      Delete
    4. myślisz? bo oficjalnie nie ma jak sprawdzić, to tylko domysł, ale coś w tym jest chyba... miodowa wygląda faktycznie jak beż .

      Delete
    5. miodowe potrafia wychodzic jak cieply bez ale ocieplaja sie do zlota o rudym polysku.
      kiedys z blondynami rozkminialysmy i niestety- lipa tak czytana numeracja sie nie sprawdza.

      Delete
    6. nie chciałem brać chłodnego bo miałem za mocno rozjasnione....wręcz platyne.mam pół jej jeszcze, zmieszać z londą 18 albo 89 ? o kolejne farbowanie pytam bo nie teraz :P

      Delete
  2. Uwielbiam farbę Londa Naturals. kiedyś często stosowałam 12/9 - piękny odcień!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem widziałem pięknie było :* ale teraz kiedy odkryłem numerację Londy to żałuję że nie wziąłem 12/9 albo 12/8 bo to chłodne blondy, a wziąłem beż :v

      Delete
    2. Zdarza się ;) Ja trzymam się ostatnio 8.0 (Wellaton,Garnier).Najbezpieczniej jak na tą chwile dla mnie ;P
      Joanna.

      Delete
    3. Kocham blond poziom 9 :D Ale teraz moja peruka by tego nie przeżyła ;P(wody 9%) Ale co tam! Nadejdzie ten wielki dzień...kiedyś ;)
      Joanna.

      Delete
    4. londa nie niszczy mimo takiej wody

      Delete
  3. Nieżle się obkupiłeś ;P Świetne dodatki,buty zarąbiste :D Widać że masz dobry gust ;P
    Zieleń na włosach skojarzyła mi się z ...glonem :(-odcień zdecydowanie nie mój ;P-Ufff jak to dobrze że się go pozbyłeś ;) Efekt końcowy bardzo ciekawy :D ładnie Ci w tym beżu.
    Ciekawa jestem jak sprawdzą się kosmetyki na Twojej czuprynie? :D
    Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szampon garniera i mariona miałem i skoro kupuję dalej to znaczy, ze są dobre dla mnie, ale tak! marion barwi mocno więc polecam jak ktoś na prawdę chce załagodzić żółte lud rudawe odcienie. Garnier jest ciężki, ja mam krótkie włosy myję codziennie więc mi to większej różnicy nie robi a włosy są miękkie i lśniące po nim, nadaje się do suchych z tym, że zrobi oklapnięte włosy.

      maski jeszcze nie próbowałem. serum marion genialne-pisałem o nim kiedyś już tutaj.

      a co do gustu i butów. to moje pierwsze tego typu buty wcześniej tylko trampki :P wybór był ciężki kilka par mi się podobało <3 ale to miłe i dziekuję, gust to gust, czy mam dobry? nie wiem, na modzie się na pewno nie znam :P

      Delete
    2. Ja też się na modzie nie znam ;P Najbardziej uniwersalne są proste fasony bo to ponadczasowość i elegancja-stonowane barwy-A Ty takie rzeczy wybrałeś i to pochwaliłam :D
      Dzięki za info o szamponach-warto wiedzieć co faktycznie łagodzi rude refleksy ;D
      Joanna.

      Delete
    3. szary stonowany ale jednak bluzę mam jaskrawo niebieską np i buty mają elementy niebieskiego, spodnie czarne i kurtka także, tak lubię :p

      no ale miło ze ktoś mnie pochwala za to :D :*

      nie ma za co, jestem tu od tego, by doradzać i pomagać mieć piękne włosy :P

      Delete
  4. Andy, słuchaj, skoro już jesteś oświecony w kwestii rozszyfrowywania numeracji < ;-P > to powiedz mi, bo mam dylemat odnośnie farby Kemon Performance HD i tak wygląda numeracja + opisy:
    -> 9/0 - naturalny b.jasny blond (CZY TEN WYJDZIE NEUTRALNIE CZY ZIELONKAWO?)
    -> 9/00 - ciepły naturalny b.jasny blond (TEN TO CHYBA ZIELONY NIE BĘDZIE?)
    -> 99/0 - intensywny naturalny b.jasny blond (A TEN TO CHYBA 100% OLIWKOWO-ZIELONKAWY?)

    Właściwie to analizuję?

    ReplyDelete
    Replies
    1. okazało sie że londę źle rozszyfrowałem... więc nie każdą jest tak łatwo. nie znam Kemona. wg mnie 9/00 powinien wyjśc bardziej zielono od 9/0 ale skoro napisali ciepły to nie wiem.. generalnie znalazłem że 9/00 jest naturalny b.jasny blond a 99/0 intensywny, 9/0 nie widzę. weź 9/00 albo złoty

      Delete
  5. Skoro nie wiesz, to nie ryzykuję, ALE spójrz na tę paletę (jest pod opisem i opisem dostępnych kolorów) i potem na dole jest takie koło z kolorami, ale np. takie 9/7 ma opis po ang. ash, a na tym kółku jest w dziale żółto-pomarańczowym i nie wiem, o co cho? w ogóle np. przy takich 8/1...9/1 jest w rogu podany korektor, to chyba oznacza bazę główną tego odcienia, no i też to się nie zgadza z tym kółkiem - zobacz na 9/13 - że to niby na zielonym jest???. Podoba mi się ten 9/7, ale skoro jest on popielaty to odpada, bo zielona to nie chcę być, no ale to kółko sugeruje coś odmiennego znowu. Look'nij na to, Andy, proszę Cię i poradź, co będzie neutralne i nie zielone ani oczobijne?

    http://allegro.pl/inebrya-zestaw-farba-100-ml-utleniacz-150-ml-i3158580595.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. 13 to beż -popiel + złoto więc dobrze ze jest na zieleni. 7 to odcien cieply, taki przybrązowiony, mozesz wziać 9/7 nie bedzie chłodny/ popiel to 1 a 9/7 świetlisty blond brązowy jesion widzisz nie ma popielu

      Delete
  6. Bo wiesz, podobają mi się następujące odcienie:
    - 9/0 - ma opis "świetlisty b.jasny blond", czyli może coś wyszłoby w kierunku GCSensation? ta farba ma lepszy skład - właśnie dostałam z allegro, ALE czy nie będzie on zielony? wg mnie te z /00 mogą chyba zielone być, no ale nie wiem, dlatego pytam, bo sugerując się tym kółkiem na samym dole to ja już nie umiem wywnioskować nic ;-((
    - 9/7 - dlatego, że wygląda w miarę neutralnie, no ale nie wiem, bo to niby brązowy blond popielaty, więc czy nie wyjdzie za ciemno jakoś, za brązowo?

    Zamówię, gdy doradzisz, Andy, wiem, że mogłeś nie mieć styczności z tymi farbami, ale może Twoja fryzjerska intuicja coś Ci podpowie, który z nich to neutralny blond będzie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 9/7 weź, powinien być ciepły, on nie jest popielaty w żadnym wypadku

      Delete
  7. Dzięki, no ale mówisz, że pobrązowawy wyjdzie to ja już nie wiem, bo mnie odpowiada jednak jasny blond a nie jakiś brązowy, no i jednak nie ciepły (sama mam ciepły naturalny kolor a wolę się w chłodniejszych, wiesz). Czyli nie ryzykować z tym 9/0 świetlistym blondem?
    Wybacz w ogóle, że Cię tak męczę, ale wiesz, szukam odpowiednika tego Garniera Sensation...

    ReplyDelete
  8. Wydaje mi się, że to 9/7 mogłoby wyjść w tym kierunku, jak ma ta aktorka na foto nr 1 tutaj:

    http://allegro.pl/khadi-henna-jasny-swietlisty-braz-zdrowych-wlosow-i3064824555.html

    taki jakiś lekko rudy...a ja chcę neutral blonde, wiesz...

    Nie wiem, co brać, boję się tego świetlistego, ale może?

    ReplyDelete
  9. no ale tutaj kolor fajny:

    http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=25829

    o ile tak wyglądałoby 9/7 - taki ciepły, ale stonowany.

    ReplyDelete
  10. No ale Andy, ale chcę być neutralna, a nie ciepło-blondowa. Rozumiem, że z tym świetlistym 9/0 mam nie ryzykować?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale jak sie boisz zieleni to wiesz, możesz zaryzykować. generalnie im wyższy poziom tym większe ryzyko zieleni, np pewniej, ze 8 wyjdzie zielona niz 9

      Delete
  11. No nie wiem już..niby polskie tłumaczenie brzmi: "świetlisty...", więc może wyszedłby podobnie jak GCS 8/0 - świetlisty jasny blond - w sumie ten też nie wychodzi zielono przecież, gdy tak przejrzałam net. Za to Garnier Naturlas 8 już owszem - zielono. Zamówię ten świetlisty i zaryzykuję po prostu. Jak na razie nie mam zbyt dużych odrostów, ale zrobię próbę na pasemku, czy ten świetlisty wykazuje cechy zieleni czy neutralu. Żałuję bardzo, że tak łatwo osiągalny GCS 8/0 niszczy moje włosy (farbowałam nim włosy koleżance, która była pod wrażeniem Twojego efektu, i zrobiłam sobie pasemko - normalnie mam przesuszone jak po zaniedbanej trwałej jakiejś! Maseczkę na to pasmo zaaplikowałam i nic, zero poprawy, a szkoda, bo kolor wyszedł boski ;-((()

    ReplyDelete
  12. Nutrisse 80 wychodzi u mnie jak...poziom 6-ty i kolor, jaki otzrymałam (robiłam nim jakieś 3 m-ce temu) to jakiś płaski ciemny brąz z rudą poświatą. Gdy się zmył, po 3 tygodniach to wyglądał jak średni blond - dla mnie i tak za ciemny - ja lubię siebie w JASNYM blondzie, ale "jasnym" nie z nazwy, tylko z rzeczywistego odbioru ;-)
    Zamówiłam już ten 9/0 - jeśli wyjdzie zielono to trudno, będę szukać dalej, a jeśli wyjdzie fajnie to...I will be very happy ;-)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. aha, dziwnie. no to farbuj i zobaczymy :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...