Search

Content

Thursday, May 9, 2013

Matrix SoRed SR-R

Witajcie, dziś zaprezentuję wam koloryzację farbą profesjonalną Matrix SoRed odcień SR-R widoczny na palecie poniżej:

a tak prezentuje się cała farba:

Nasza farba miała 90ml pojemności, dokupiliśmy dwa utleniacze 100ml z Joanny pro wody 9% i 12%
9% miało iść na odrosty - poziom 5
12% na resztę włosów (sugerując się zdjęciami efektów , na 12% wychodziła ładnie, podobnie jak jej siostra Majicontrast Red, oraz tym iż włosy były farbowane poziomem 6 i mocno sprane)

Niestety jednak, efekt wyszedł nie taki, jak sobie zaplanowaliśmy, nie wiem czego to wina, czy wody 12% czy tego jaki kolor miały włosy przedtem (zaznaczam że pierwszy raz użyłem tej farby) efekt wyszedł niezbyt intensywny a spodziewałem się dużo więcej po farbie z boosterem 2w1.

Fakt faktem powinno się mieszać ją z farbą serii Matrix SoColor w propocji 1 część SoRed i 3 części SoColor, ale była opcja do pasemek, samą SoRed bez mieszania ,zresztą efekty dostępne w googlach farbowania samym SoRed były cudowne, tak czy inaczej, zostało nam pół farby więc nie wiem czy kolejne farbowanie nie zrobię całego na 9% . 
Włosy po koloryzacji były sztywniejsze po umyciu, ale maseczka Garnier Fructis Nutri odbudowa naprawiła tą nieprzyjemność :) włoski wysuszone i wygniecione żelem Rossman żółtym.

Kolor przed wyglądał tak:
Małe oszustwo, bo zdjęcie pochodzi z roku 2012, niestety nie posiadamy zdjęcia Kasi z czasu przed koloryzacja bezpośrednio, ale kolor wyglądał praktycznie jak tu + odrost poziom 5 około 3cm


Efekty na Kasi po koloryzacji:




Serdecznie zapraszam na Fanpage Kasi, oraz jej BLOGA :* Tworzy na prawdę przecudne makijaże!

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

słuchamy nowej Demi :3

24 komentarze:

  1. Swietny kolorek.Nie rozumiem Andy skad te niezadowolenie w 100%??!!Kolorek mega intensywny,jednolity,piekny.Ps: kolor oczek modelki obledny:-D.Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo jestem perfekcjonistą i zawsze mam zastrzeżenia do mojej pracy :) kolorem wyszedł oczojebny na odrostach a dalej już nie, intensywny ale nie oczojebny a na to liczyliśmy. tak oczka ma kochane :D

      Delete
  2. Zacznę od tego że makijaż przecudowny :D Odcień włosów zniewalający :D...pamiętam jak 10 lat temu szalałam z czerwieniami...eh,wspomnienia ;P
    Na palecie zauroczył mnie odcień SR-RV :D Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się, że makijaż się spodobał :) zapraszam na bloga :) http://jollymakeup.blogspot.com/

      Delete
  3. Kiedyś o takiej czerwieni TŻ marzyła, ale że niestety pure spice była bardziej rudoczerwona niż czerwona, a ciemna czerwien jakos tak blado wychodziła mimo wszystko to teraz jestesmy na etapie natury 7, zeby wlosy ujednolicic pod to:
    http://www.goldmax.pl/images/loreal_feria_p38.jpg :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. uuu fiolecik :D fioleciki lubią wybijać na czerwono

      Delete
    2. Dlatego teraz zabilysmy czerwien na taki ciemny blond na poziomie 7. Póki co czekamy az jasniejsze pasma przestaną wybijać blondem i poleci fiolet :D
      No i wiemy, ze po jednym malowaniu nie trzeba sie spodziewac cudow. No niby ten fiolet perłowy, wiec...

      A ja pozostaje jednak przy garnierze - zrobilam ostateczny eksperyment pure paprica bo stala mi od lutego bez sensu...

      http://wizaz.pl/forum/blog.php?b=13832

      Może ktoś skorzysta :)

      Delete
  4. Andy, a możesz podać proporcje maseczki z miodu i cytryny? Bo ostatnio mój blond zaczął zielenieć - odświeżałam go "naturą" i kolorek wyszedł normalnie, ale teraz myłam włosy już 3 razy i wyłania się coraz bardziej wyraźny zielonkawy kolor ;-(, a gdzieś polecałeś (chyba na wizazu.pl) taką maseczkę - no i czy to na pewno zadziała? Ile tej cytryny? Ile miodu? jak długo to trzymać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. cytryna miód olej żółtko, taką polecałem, albo bez miodu :) ile chcesz czego, zależy jakie masz włosy, ja bym dał 2 żółtka, łyżka oleju, dwie łyżki miodu i pół cytryny. tak na 1-2h pod folię i ręcznik który potem poleci do prania bo ta maseczka lubi ściekać wiesz...

      Delete
  5. a teraz musicie mi napisać JAK mam się czesać, żeby mieć takie cudowne włosy jak Jolly!!! :D cud fryzura!

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrobię Ci trwałą :v tylko do kurwy nędzy zapuść te włosy bo od 5 lat masz jedną długość >.<

      Delete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. mnie sie ta czerwien podoba ,choc rozumiem ze liczyliscie na inny efekt ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. jako czerwień, jest czerwona, ale jako farba z boosterem profesjonalna, gdzie innym wychodziła mocniej, to nie wiem no. może to wina 12% na długości? kolejny raz radzisz 9% na całość ?

      Delete
  8. włosy farbowałam szamponetką. kolor nie jest wyrównany, zdjęcia tak wyszły. :)

    ReplyDelete
  9. Czesc Andy:)Wlasnie doszly do mnie moje dlugo oczekiwane farby Londa color professional.Jak juz pisalam Ci kiedys zakupilam sobie rozjasniacz w saszetce vincent...costam -ten ktory kiedys polecales:).Rozjasnilam wczoraj nim wlosy i jak to po rozjasniaczu...Wlosy bardzo jasne, w kolorze skory od cytryny-doslownie.Jutro bede tonowac Londa farba trwala odcieniem 9/0 i mixtonem 0/66 intensywnie fioletowym.W instrukcji uzycia tego mixtonu jest tabelka z ktorej troche nic nie rozumiem,moze ty fachowiec od koloryzacji powiesz o co chodzi??:)
    Tabela proporcji mixtonow:
    Poziom 10-----Mix tone---------1cm=0,5 g
    Poziom 9-----Mix tone---------2cm=1,0g

    Jasno zolte wlosy to poziom 10/9 zdaje sie.Na pol tubki 30ml odcienia 9/0( krotkie wlosy) mam dodac 2 cm tylko??Gdybym dodala 4 cm to odcien wyszedlby mocniej perlowy,czy juz intensywny fiolet??Help skarbie:)

    ReplyDelete
  10. Poziom 9-----Mix tone---------2cm=1,0g to znaczy że na całą tubkę wyciskasz 1g mixa, więc na pół tubki wyciśnij 1cm=0.5g, jak dasz za duzo wyjdzie nawet ciemny fiolet

    ReplyDelete
  11. Hmmm to niedobrze.W takim razie tego mixa nie zdarze zuzyc przed koncem daty waznosci:/.Andy a tego mixa nie mozna nakladac samego z kranowka na 10-15 min ??np gdy kolor po sloncu i wakacjach zzolknie??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie próbowałem na blondzie, ale podejrzewam że tez wyjdzie fiolet

      Delete
  12. Andy, Andy , w Tobie moja ostatnia nadzieja ;-)
    Słuchaj, mam teraz jasny blond z dość widoczną zieloną poświatą (widoczną zarówno w świetle dziennym, jak i sztucznym).
    Kupiłam w Rossmannie taką farbę dla potrzeb niwelacji zielonego:

    http://www.palette.schwarzkopf.pl/palette/pl/pl/home/produkty/poziom-3-trwaly/intensive-color-creme/kolekcja-intensywnych-czerwieni.html#3

    CZY MOGĘ JĄ NAŁOŻYĆ - BEZ OKSYDANTU - NA WŁOSY, MIESZAJĄC NP. Z ODŻYWKĄ / MASKĄ? ZEŻRE TP-TO TĄ POŚWIATĘ ZIELONĄ? zaznaczam, że NIE CHCĘ MIEĆ CZERWONYCH WŁOSÓW.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kup joanna soft color karmelowy blond możesz ją bez obaw z oxy kłaść na całe włosy

      Delete
  13. A ten karmelowy na pewno zje zielone?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...