Search

Content

Thursday, May 2, 2013

Spontan-Mika

Witajcie, dziś spontaniczny wpis, krótki, przedstawiający fryzurę "na szybko" dość spontaniczną.

Otóż Mika (moja modelka, którą znacie ze zdjęć które już wielokrotnie wklejałem, może skojarzycie po tym-Pani od dekoloryzacji) będąc u mnie powiedziała "Andy zrób mi coś, cokolwiek" włączyła mi sie wyobraźnia i przypomniał pewien filmik z YT który widziałem parę dni temu, zupełnie przypadkowo trafiłem na niego, niestety nie wiem jak sie nazywał, coś po rosyjsku chyba :v no i tam pani robiła ciekawą fryzurę z warkoczy dobieranych, na całej głowie, ja zrobiłem podobnie jak miałem w pamięci, lecz na prośbę Miki grzywkę zostawiłem wypuszczoną, przepraszam za małą ilość zdjęć i nie są one też najlepszej jakości, ale coś tam zobaczycie :) nie jest to nic super zajebistego ponieważ pierwszy raz zrobiłem fryzurę tego typu i mogło wyjść krzywo, ale będę próbował! 


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

Piosenka na dziś:

44 komentarze:

  1. o wow! genialnie ci wyszło!!! też takie chce!

    ReplyDelete
  2. szkoda, że nie zdjęcia jak to od przodu wygląda z grzywką, ale i tak mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co, mało widac od przodu, bo większość jest z tyłu, ale Tobie tak moge zrobić i wtedy zrobimy zdjęcie od przodu :D

      Delete
    2. poza tym robiąc zdjęcia nie zamierzałem jeszcze tego publikować xD

      Delete
    3. dobra! to zrobisz mi tak, jak będziesz mi zdjęcia robił następnym razem ;)

      Delete
  3. nice :) istne szaleństwo z tym warkoczem :)

    ReplyDelete
  4. Fajny fajny :D
    Chyba spróbuję tż takie zrobić :)
    Ach no i po raz kolejny z czarnego do brązu zeszłyśmy za sprawą nowego fioletu Loreala... Ciemny Perłowy Fiolet. Na odrostach pięknie wyszedł.

    A ja włosy w końcu ścięłam wszystkie na równo na jakieś 7 cm i rosną sobie :)
    sA w końcu jednolite! :) Tak jak marzyłam! :)

    nie wiem czy bloga obserwujesz... Aż myślę czy na blogspota się nie przenieść.
    http://wizaz.pl/forum/blog.php?u=1003481

    Piszę tu, bo mail ostatni chyba nie doszedł.
    Ściskam cieplutko Andy :)
    I miło wspominam Twoje wparcie przy ratowanbiu moich włosków :)
    ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ja nie wiem czy to przypadek czy co ale akurat dzisiaj przeglądałem twego bloga na wizażu widziałem efekty po farbowaniu palette KI6 i garnier +7.40 slicznie <3

      Delete
    2. Telepatia :D

      No niestety Palette się szybko wypłukał, a był sporo ciemniejszy niż Garnier. No ale Garnier jednak najładniejszy i nie mam wyrzutów sumienia finansowo :) Bo co innego 14 a co innego szarpać się z PurePapricą (32 zeta normalnie) żeby ją równo podzielić na pół :p

      Fryzurkę raczej nosze jednak z przedziałkiem, coś z tym do tyłu wszystkim to tak dość odważnie więc tylko odświętnie tak się czeszę :D Bo wtedy tony żelu w spreju Isany idzie -.-

      Delete
  5. naprawdę ciekawy i inspirujący blog, widać że sprawia Ci przyjemność to co robisz i do tego efekty są świetne, Tobie odważyłabym się powierzyć moje włosy, pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. a jak długie włosy ma ta dziewczyna? bo chyba bardzo długie trzeba mieć, żeby coś takiego wyszło...

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.photoblog.pl/mikicianka/149190292 takie, dlatego fryzura powstała z 3 warkoczy a nie jednego

      Delete
  8. Moim skromnym zdaniem to takie nic....;P suuuper zajebiste!!!!!!
    Masz talent i co tu dużo pisać :D REWELKA :D
    Pozdrawiam :D Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo to miłe <3 pierwsza część komentarza mnie nieco zbiła z tropu i układałem już w głowie odpowiedź "wiesz...to kwestia gustu, nie twierdzę, że wszystko robię dobrze, ale czemu tego nie pokazać" ale dalsza część mnie ucieszyła ;D

      Delete
    2. ;P specjalnie tak napisałam-wybacz :D
      Joanna.

      Delete
  9. Andy mam pytanko w sprawie koloryzacji.Dostalam w prezencie od kuzynki farby Alfaparf ktore jak twierdzi sa dla niej za ciemne. 7.13-sredni popielato-zloty blond i 7.31-sredni zlocisto-popielaty blond.Mnie marzy sie przyciemnic ten moj bardzo jasny blond,poziom 9 do poziomu 7.Teraz wlosy maja cieply kolor ,lecz nie od farbowania cieplymi odcieniami a perla.Czy moge uzyc ktorejs z tych w/w farb Alfparf hm??:)Czytalam gdzies u bunny na blogu,ze po chlodnym bezu wlosy rozjasniane rozjasniaczem moga nabrac szaro-burego odcienia.,a takich bym niechciala:(Ten drugi cieply bez Alfaparf 7.31 troche mnie przeraza bo boje sie,ze wyjdzie bardzo cieply ,a mnie pasuja zimne kolory:(Fryzjerka podczas ciecia powiedziala mi,ze wlosy rozjasniane rozjasniaczem najbezpieczniej przyciemnic jakims cieplym odcieniem aby nie uzyskac glona.I przekonywala,ze ten cieply barwnik w farbie wbuduje sie w jalowe miejsca po rozjasniaczu i zginie otrzymujac jakis neutralny blond.Czy to prawda??hellp Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, ciepłym bezpiecznie się przyciemnia, mozesz 7.31 uzyć, a jeżeli wyjdzie zbyt ciepło to zrobisz kąpiel na farbie 7.13 dodasz szamponu do niej i nałozysz na 10 min na włosy

      Delete
  10. dzieki Andy za szybko odpowiedz:*.A jaki oksydant do tego 7.31??? Powiedz jesli jak piszesz ta 7.31 wyszla by zbyt cieplo to bardziej by ochlodzilo ten kolor 7.13 czy naura sama 7???Tylko wtedy musialabym juz ja dokupic...Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6%. możesz nawet 4,5% (jak zmieszasz 6% z 3% po pół albo rozcienczysz tak)
      jak sie boisz to możesz zmieszać 7,31 i troszkę 7,13 w proporcji 2:1 np 50ml 7,31 i 25ml 7,13

      Delete
  11. Andy, super ta fryzurka ! Masz zręczne łapki ;p Naprawdę super to wygląda ;-)

    ReplyDelete
  12. Oki dziekuje serdecznie skarbie za pomoc:* Zmieszam 7,31 i 7,13 + 4,5% utleniacz.Tylko nasuwa mi sie jeszcze pytanko czy ten kolorek bedzie trwaly??Wiem,ze najlepiej na moje kudly rozjasniane rozjasniaczem przydala by sie pigmentacja ale jestem troche leniem:)Wole zmieszac jedno z drugim i klasc za jednym zamachem:)Aha mam maly odrost 1,5 cm ciemny mysi blond/jasny braz.Po tej mieszance z oksydantem 4,5% nie rozjasnia sie na jakis rudy kolorek na odrostach??Czy lepiej pominac odrost??Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmmmm to jak chcesz zeby było równo o połóż na odrost 7,13 z 6% a na całośc 7,31 z 4,5%

      Delete
  13. Zainspirowałeś mnie :) Uczesałam podobnie córeczkę, wyszło fajnie, może nie tak idealnie jak Tobie, ale też ciekawie i zawsze to jakoś inaczej.

    ReplyDelete
  14. Andy czy farba Majirel 8 i 3% utleniacz rozjasni cos 1,5 cm odrosty ciemny blond mysi/jasny braz ??Mam nadzieje,ze nie:)Chcialam tylko przyciemnic jasniejsze konce:)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie powinna, jeśli juz to bardzo subtelnie i niezauważalnie, jak końce to nie nakładaj na odrosty

      Delete
  15. Andy spytam Cie jeszcze o te farby: http://allegro.pl/kallos-kjmn-farba-cream-hair-keratyna-argan-100ml-i3204159564.html .Chce kupic wlasnie te dwie farbki.Odcienie 9,0 i mixton 0,22.Farba ma 100ml jedna i druga.Na farbowanie moich wlosow wystarczy polowa tubki(50 ml)9,0.Ile ml dodac tego mixtonu 0,22 aby wyszedl perlowy blondzik???:)Kallos niestety w ofercie nie ma gotowego perlowego odcienia, a jedynie popielate,wiec musze kombinowac i nalozyc cos po rozjasniaczu na te zolte wlosy aby je stonowac do chlodnego odcienia.Buziaki

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma 902 i 90.02 :P przeoczyłas czytając odcienie z listy

      Delete
  16. Tak tylko zdaje sie,ze te odcienie ultra i extra blondy,ktore podales to odcienie superrozjasniajace,dobrze pisze??:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba tak.
      902 jest z serii ultra blond
      a 90.02 exra blond. ja bym wziął 902 z 9% woda

      Delete
    2. chociż 90.02 lepszy sie wydajehttp://www.kadernickyservis.sk/uploads/products/images/kjmn-colour-90-02-fialova-blond-100-ml_2596_l.jpg

      Delete
  17. No dla mnie to coś jednak super-zajebistego :D Bardzo bardzo piknie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo to mega miłe :* <3 kochana :D

      Delete
  18. No ale ona nie chce chyba aż tak jasnego blondu, tylko zwykły jasny perłowy a Ty jej proponujesz ultra z 9%...

    ReplyDelete
    Replies
    1. chce poziom 9 a to bardzo jasny blond. pokazałem tylko ze są 2 odcienie z tej farby perłowe, są rozjaśniające wnioskuję po nazwach ale ja osobiście nie znam tej farby, nie wiem jak wychodzi. mogę gdybać tylko i 90,02 wygląda w porządku, zawsze mozna dac na 6 albo 7,5%

      Delete
  19. Andy sorki,ze truje tak caly czas.:P.Zamowilam jednak na allegro Londe color proffesional odcienie 9.0 i 0.66- mix intensywnie fioletowy.Ja Andy chcialam tylko stonowac kurczaka po rozjasniaczu,a ten kolor ultra z 9% to dodatkowo by je pojasnil i moze niepotrzebnie poniszczyl:/.Teraz mam wyjsciowy kolor rozjasniaczowy cos na poziomie 9/10 ale jak pisalam zolty jak kurczak:(.Powiedz ile tego mixtona Londy profesjonalnej( 0.66 ) musze dodac do (9.0) ???Na stronie producenta wyczytalam ,ze te mixy mozna dodawac tylko do naturalnych odcieni,i w malych ilosciach poniewaz pigmenty sa bardzo intensywne.Ale nie napisali ile tego dodac na cala tubke tj 60 ml farby.Moze wiesz???Czy ten mix fioletowy i farba naturalna pomoze mi stonowac ta zolc??buziaki

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...