Search

Content

Saturday, May 18, 2013

Szamponetka Delia 5.0 jasny brąz

Witam was kochani :) Postanowiłem zmienić na chwilę kolor włosów na ciemniejszy, tak, kocham mój blond, ale jednak taka chęć zmiany się czasami pojawia, żeby nie zmieniać koloru drastycznie i wiedząc ze i tak wrócę do blondu, robię to szamponetką, zwykle joanną , ale dzisiaj z joanny były tylko czernie i ciemne brązy a one się u mnie brzydko zmywają co nie zmienia faktu, ze schodzą w 99% żeby nie powiedzieć 100%. Więc Delia jasny brąz, już kiedyś robiłem Delią ale 4.0 brąz to chyba było, wyszło ciemno, po tygodniu nie było śladu więc się nie boję. Nawet jeżeli jakies smugi pozostaną to farba to usunie, lezy już u mnie Londa 18 na farbowanie odrostów, już mnie korciło ale przez zabawę szamponetką mogę poczekać jeszcze z tydzień lub dwa (ostatnie farbowanie to była londa naturals miodowy blond- 3 tyg temu.
Szamponetka jak to szamponetka, barwi włosy z zewnątrz, farbowanie szamponetkami są dobre przy włosach mega zniszczonych ktorych nie łapie farba trwała, szamponetka łapie bo ma czego sie chwycić :) rozchylonych łusek.

kolor przed:

użyta szamponetka:


w trakcie(ja zużywam na moje krótkie włosy zawsze jedno całe opakowanie bo chce dokładnie pokryć włosy  ja nakładam na suche)


Po:




Bardzo przepraszam za naganną jakość zdjęć- telefon komórkowy :) ponieważ zostawiłem ładowarkę do lustrzanki u przyjaciółki a z karta pamięci się dzieją dziwne rzeczy...

generalnie nie narzekam na kondycję włosów, na to co im funduję jak zwykle trzymają się znakomicie (obecna pielęgnacja wygląda nastepująco: szampon garnier ultra doux karite i awokado zamiennie z fioletowym marionem oraz maska garnier fructis (opisywane kilka postów wcześniej, jestem z nich bardzo zadowolony, mimo stosowania tak ciężkiej maski codziennie, nie mam problemu z przeciążeniem)

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

30 komentarze:

  1. kolor wyszedl fantastyczny ale wyglada jak perlowo-różowy ciemny blond ;)
    ty to lubisz poeksperymentowac ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. lubię :D akurat z szamponetkami jest w miarę bezpiecznie :D podoba mi się . powiem Ci, że na żywo wygląda on identycznie z tym na opakowaniu tutaj:
      http://www.stylistka.pl/img/kosmetyk/18034/szamponetki-koloryzujace-multi-color-effect-aromatyczne-cappucino-1-joanna_19311_4.png

      no i przepraszam raz jeszcze za jakość zdjęć :v

      Delete
  2. Kiedyś tam położyłam szamponetkę Delii-to był chyba średni blond czy jakoś tak-zmył się błyskawicznie ;D I to jest własnie zaleta dla jednych a dla drugich wada.Palette długo trzyma,przynajmniej u mnie.Generalnie nie przepadam za szamponetkami.Juz wolę szampony koloryzujące.Co kto lubi :D.

    Ciekawa jestem farbowania Londą nr 18 :D

    Fajny efekt uzyskałeś-podchodzi pod cappucino :D A ta Londa 'miodowa' interesująca...nawet po 3 tygodniach.
    Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie zaleta bo uzywam ich własnie po to by na chwilę zmienić kolor :)
      szampony koloryzujące to taka nazwa ale to praktycznie są farby, tyle że bez amoniaku :P

      juz robiłem londą 18 kiedyś, bardzo lubię odcień po niej, jest jasny i naturalny.

      Delete
  3. Wyszedł fajny kolor, ale raczej nie mający nic wspólnego z brązem :)

    ReplyDelete
  4. Ja chciałabym się poradzić w sprawie koloryzacji: czy jeśli proporcja farby : oxy wynosi 1:1,5 to można zrobić taką farbę w stosunku 1:1? Bo robiłam blondem z poziomu 9-ego na 6% (chciałam przyciemnić troszeczkę mój baaaardzo jasny blond) i niestety, wyszło jakby jeszcze jaśniej. Podejrzewam, że im większa dawka oksydantu tym siła rozjaśniania jest większa, więc gdybym ten blond z poziomu 9-ego z 6% zastosowała w wariancie 1:1 to kolor wyszedłby jako "jasny" a nie mega jasny? Proszę o odpowiedź.

    ReplyDelete
  5. a jaki to był odcień i jaka farba? użyj w takim razie poziomu 8 albo jeszcze słabszej wody, nie zmieniałbym tu proporcji, albo zmieszaj ten odcień ze zwykłą 9

    ReplyDelete
  6. Andy a szamponetki na wlosach po rozjasniaczu wymywaja sie rownomiernie czy w latki???Ja jak kiedys radzilam sie Ciebie w sprawie zieleni,to poleciles mi jakas czerwona szamponetke na 2 minuty potrzymac na mokrych wlosach.Zielen ustapila ale wlosy sie zafarbowaly na czerwono,a trzymalam tylko 2 min:P.Uzylam szamponetki Marion intensywna czerwien.Smiem twierdzic,ze mocna suka z Mariona:P.Moja mama ma calkiem siwe wlosy,a szamponetka Marion do 4-6 myc,kolor ciemny blond pokrywa jej calkowicie siwizne,ale schodzi po 6 myciach do bladego rozowego:).Zakupilam sobie tez ciemny blond Mariona ale boje sie,ze zostanie mi ona na wlosach na wieki:(A ja mam identico kolor jak Ty na pierwszym zdjeciu przed koloryzacja Delia.Pozdrawiam i caluje.Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie lubię Mariona szamponetek, używam zawsze Joanny tylko tym razem wyjątek bo nie było takich odcieni z joanny jak ja chciałem. powinny się równomiernie wypłukiwać, zależy jak mocno włosy sa zniszczone i wytrawione, jak mocno to jest szansa że coś zostanie z szamponetki na nich, ale farba zawsze wybije ten odcień

      Delete
  7. Mam pytanie odnośnie dokładnego wymycia soli amonowych w bezamoniakowym Castingu - wiem już, że po farbowaniu trzeba BARDZO dokładnie wymyć MEA mocno pieniącym - ale nieoczyszczającym - szamponem, żeby nie wypłukać świeżo wprowadzonego pigementu. Jaki szampon polecasz?
    W ogóle polecam Ci te dwa artykuły:

    http://www.tosor.pl/farby-z-amoniakiem-czy-bez-amoniaku-pytam-w-amoku-488/

    http://slawekstawarczyk.com.pl/moda-na-farby-bez-amoniaku/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ja znam to :) z innych źródeł, ale to bardzo mądre artykuły i uważam, że każdy powinien je poznać. niestety nie wiem jak wypłukać sole...wiem ze one siedzą we włosach 28 dni (chyba), najprawdopodobniej sądząc po artykule, szamponem podobnym składowo do szamponu po koloryzacji inoa

      Delete
  8. Dziękuję ;-*. Może gdyby tak wytarmosić włosy przez pół godziny szamponem to większość by wyleciała? zrobię eksperyment na pasemku i sprawdzę kondycję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. może po prostu nałóż delikatniejszy szampon na 30 min, tzn spień go i zostaw, albo wcześniej maskę z żóltka, cytryny i oleju -ona wyciaga kolor

      Delete
    2. no ale mnie chodzi o usunięcie soli amonowych z włosa, a nie koloru.

      Delete
    3. wiem kochanie, ale nigdy nie skupiałem się na wyciąganiu soli, nie wiem czy tak się da w ogóle skoro maja one przez około 28 dni tam być... jak trzeba sie ich pozbyć to chyba lepiej zastosować farbę bez ich obecności?
      mi się wydaje że powinno się je wyciagać w taki sam sposób jak kolor, to idzie w parze bo jednak nie bez powodu kolor po 28 myciach jest spłowiały a włosy matowe- około 28 dni obecności MEA we włosach

      Delete
  9. Aha, ale mam jeszcze pytanko - chciałabym wrócić do naturalnych włosów, mimo, że mam, uhmmm, słomkowo-złocisto-miedziany, no ale nawet już to mi nie przeszkadza, zwłaszcza, że farbowanie włosów na blond zniszczyło mi włosy totalnie (choć max miałam poziom 9-ty). I teraz, JAK MAM TO ZROBIĆ, ANDY ??? bo dotychczas farbowałam chłodnymi blondami a odrost mam ciepły (naturalnie mój poziom jasności to właśnie 9-ty). Jaką farbę wybrać, by uzyskać coś w ten deseń (foto nr 3):

    http://amriga.pinger.pl/m/8881177

    Asia

    ReplyDelete
    Replies
    1. na foto 3 jest (przynajmniej u mnie) poziom 8 naturalnie-złocisty.
      czyli co chcesz zrobić? rozjaśnić czy ochłodzić? jak jedno i drugie to palette A10 albo C10. jak ochłodzić to londa 18

      Delete
    2. ja chcę taki uzyskać, bo wygląda jak mój naturalny a moim celem jest powrót do naturalnych.

      Delete
    3. tak wiem ale nie wiem jak wygląda obecnie Twój, wizualnie nie wiem, jest rudawy jak mówisz ale nie wiem czy chcesz go rozjasnić w dojściu do docelowego czy nie?

      Delete
  10. KWESTIA 1: Nie, nie chcę rozjaśniać, bo mam już z natury dość jasny, zaś ostatnio nakładany chłodny blond (nie wiem, jaki, bo u fryzjera robiłam, w każdym razie jest chłodny) również jest tak jasny jak mój odrost - pozostaje jedynie kwestia, w jaką numerację uderzyć, żeby uzyskać kolor z foto nr 3.

    ******
    KWESTIA 2: Aha, i mam jeszcze pytanie od koleżanki, która sama sobie farbuje włosy - teraz ma taki chłodno-złocisty blond, a chce nałożyć majirel 9.13, ale nie wiemy, czy nie wyjdzie jej nic zielonego, bo jednak ma pożółtawy ten kolorek już trochę, a w tym 9.13 jest chyba niebieski, z drugiej strony słyszałam, że ogólnie beże są z reguły "bezpieczne", ale wiesz, wolimy się upewnić (ja jej będę farbować).

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie chcesz rozjasniac ale chcesz ochłodzić ? bo kolor ze zdjęcia jest jansym blondem naturalnie-zlocistym wg mnie, a napisałaś że masz rudawy kolor więc powinnaś popiel jakiś połozyć np londę 18 , albo zmieszaj 18 z 38, nie powinno rozjasnic, ewentualnie lekko, jak położysz z wodą 6%, ale powinno stonowac ładnie kolor.

      a 9,13 z majirela wychodzi dość ładnie beżowo, naturalnie, taki baby blond :v najpierw na odrosty niech da a potem malaks pod koniec.

      Delete
  11. Ja dziękuję za odpowiedż ;-))

    KOLEŻANKA: "ojej, czyli ten 9.13 wychodzi żółto jakoś????????" (szkoda, że nie widzisz miny mojej koleżanki - załamka), ale nie wyjdzie jej zielone? Ona pyta, czy może np. dać do tego 9.13 jeszcze odcień 9.1 (np. na 50ml 9,13 dałybyśmy 25ml 9.1 - co sądzisz?). TYlko, żeby zielone nie były, wiesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie napisałem że wychodzi żółto, jak dodasz popielu to większe prawdopodobieństwo zieleni, sądze, że ma prawo wyjśc szarawo, ale dam sobie ręki uciąc, wiele zależy od tego czym ostatnio farbowała, w jakiej kondycji ma włosy, jaki ma kolor (napisałaś mi jaki, ale ja go nie widzę) i od przebiegu farbowania, 9,13 ma prawo wyjść szarawo, ciepło na odrostach, zieleni nie powinno być jeżeli NIE MA albo mega rozjaśnionych włosów albo żółtawych.

      Delete
  12. Ona farbowała ostatnio jakimś "naturalnym" blondem, na początku było trochę zielonkawo, po 2 tygodniach to się wymyło, kolor zrobił się jej normalny i teraz jest naprawdę jasny i, uhmmm, SŁOMKOWY, dlatego nie wiemy, czy nie wyjdzie nam to 9.13 jakoś zielono - za szarym jesteśmy jak najbardziej, ale nie za zielonym. To co sądzisz? Na słomkowe bezpiecznie? Chcę jej zrobić na wodzie 6%, żeby jej przyciemnić odrobinkę ten, zbyt jasny, blond.

    Sorki, że tak Cię męczymy (mój problem stał się mniej istotny, bo koleżanka dzień w dzień mi zrzędzi o tym 9.13 - tak się nim zauroczyła na palecie, że wiesz).

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie powinno byc zielono co najwyżej jak mówię-szarawo ale to zejdzie.

      Delete
  13. Dzięki, no wiesz, ta szarość mogłaby zostać ;-))

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...