Search

Content

Sunday, June 23, 2013

Królowa Śniegu w moim wydaniu

Witajcie :) Jak obiecywałem, tak dodaję zdjęcia przedstawiające efekt koloryzacji włosów mojej Mamusi :)
Odrost ma naturalny poziom 3 + troszkę siwków. Niestety wybaczcie mi, ale nie zdążyłem zrobić zdjęcia "przed" tak się spieszyłem żeby zdążyć zrobić zdjęcia zanim się ściemni ze zapomniałem pokazać jak włosy wyglądały przed. ale nie trudno sobie chyba wyobrazić niemal czarny odrost? :D
Ok produkty użyte dziś to  rozjasniacz Vincent Ledier Flash + 9% , oraz Palette ICC odcień C9 Srebrzysty Blond.

Ostatnio przez rok używaliśmy rozjaśniacza Leo Silver i różnice są wielkie, przede wszystkim Leo bardzo piekł Mamę w głowę, a wychodził żółto, cenowo tak samo wychodzi jak VL.

W trakcie rozjaśniania (po 10 min)

Po rozjaśnieniu odrostów:



Palette C9 działa



Efekt końcowy :) Nam się podoba bardzo, jeszcze wcześniej nie uzyskaliśmy tak jasnych i czystych włosów.



OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

27 komentarze:

  1. efekt super ! fakt- szkoda, że nie ma zdjęcia 'PRZED' :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram się edytować post jak pojawi się odrost i wkleję, no ale ma ciemniejsze ode mnie na pewno. prawie czarne, akurat było z 5cm odrostu teraz jak robilismy

      Delete
  2. Wiedżminowe włosy, wow :D
    Muszę zachować link na starość, bo siwków genetycznie przybywa, a one w końcu przestaną kiedyś rudy przyjmować :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. to będziesz farbowała farbą do ścian xd

      Delete
  3. Pieknie Andy wyszlo,mega lodowy chlodny blond:)Do tego piekne cieniowanie wloskow mamy.To tez Twoja sprawka??:)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. poniekąd. ostatnio Mama sama chwyciła sobie nożyczki bo jest tak samodzielna :P

      Delete
  4. Andy powiedz mi prosze jeszcze jak sie nazywa kolor Shakiry ,oraz jaki to poziom kolorystyczny na tym zdjeciu gdzie macha reka.http://www.pudelek.pl/artykul/56283/shakira_z_synkiem_w_brazylii_zdjecia/ Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak dla mnie to Ona ma balejaż z dwóch kolorów. coś jak złote poziomy 8 i 9

      Delete
  5. Niezła kondycja włosów jak na tak wielką zmiane ;o Czego używa twoja mama?
    Sama zastanawiem się nad kupenem rozjaśniacza VL, on jest serio taki delikatny jak na rozjaśniacz? Bo w sumie mojej mamusi tez przydało by sie rozjasnianie przed farbowniem. Mimo, że jest z natury ciemną blondynką farby łapia jej na żółto...

    ReplyDelete
    Replies
    1. szamponu elseve color vive :v tylko. uważa ze lepiej się jej układają jak są suche :D

      zmianę? rozjasnialiśmy jej na biało z rudego, półtora roku temu, od tamtej pory robię jej tylko odrosty no i na chwilkę malaks po farbowaniu.

      tak VL jest delikatny jak na rozjasniacze i serdecznie go polecam.

      Delete
  6. Te wersje rozjaśniczy Vincent Ledier mocno się od siebie różnią?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak Intensive jest najmocniejszy, potem jest Flash, No yellow i silver

      Delete
  7. super efekt, sama bym taki kolor znow ponosila <3

    ReplyDelete
  8. Aleee ładny kolor. Też będę robić blond ale ciut ciemniejszy. Myślę nad połączeniem joaśki gołebi popiel i srebrny pył z podmianą oksy na 12% - co sądzisz o tami sposobie, bo chcę dość zminy, mocno popielaty blond.
    Ps. Niby po rozjaśniaczu nie można kłaść zimnych farb, a tu proszę, pokazałeś, że można i to z jakim cudnym efektem!
    Aga

    ReplyDelete
    Replies
    1. kto powiedział, że nie można? xd

      a jaki masz naturalny? do tej mieszanki joanny? one nie rozjasniają jakos mocno

      Delete
    2. No jak kto.. fryzjer;)

      Mam klasyczny polski mysi blond (kiedyś piękny bardzo jasny słoneczny blond) gdzieś około 8. Farby nie łapią mi najlepiej stąd też pomysł na podmianę utleniacza.
      Jeszcze jedno pytanie mam: co Twoim zdaniem może być przyczyną, że raz robiłam Garnier Color Naturals 111 i wyszło mi ładnie i chłodno (acz nie tak jasno jak wychodzi większości przypadków jakie widziałam na zdjęciach na blogach) a teraz wyszło nie dość, że ton-półtora ciemniej niż poprzednie farbowanie, to jeszcze z rudym refleksem... Za bardzo przetłuściłam włosy? Za krótko (trzymałam ulotkowo), podmienić oksydant?
      Ledwo wyszłam z kurczakowo rudego po długiej walce na długich włosach i myslałam, że już będzie z górki a tu niespodzianka;)
      Ps. Jedno już wiem, farby opalizujące mi nie służą bo podbijaja rudości. Moze to będzie jakaś wskazówka.
      Aga:)

      Delete
    3. nie jesteś jedyna której opalizujące podbijają rudość. a próbowałas palette ? C10 albo A10? możesz tez je obydwie zmieszać

      co do 111, może zmienili recepturę i tak sie trafiło ze zafarbowałaś dwoma? moze faktycznie czas tutaj zawinił

      możesz podmienić oxy w garnierze też bo ma 9% to możesz dać 12%

      Delete
  9. A ja mam dość dziwny problem - moje włosy są w stanie dobrym, a nawet bdb, ale farba nie załapuje w ogóle mojego odrostu (mam mysi blond, a farbuję na beżowy 9.31 z Majirel L'Oreal Professional). Byłam u fryzjera i to samo - fryzjerka nie wie, czemu. Ja tez nie, a nie chcę rezygnować z tego koloru, bo to mój ideał. Używam wody 6% firmy prosalon - może to wina wody? Jest dość tania. Może kupić inną?

    ReplyDelete
    Replies
    1. firma nie gra roli, uzyj z wodą 9%. a jak uzyskiwałaś poprzednio kolor? bo skoro nie łapie odrostów to rozumiem ze reszta ma dobry kolor?

      Delete
  10. Była by możliwość abyś opisął kiedyś w poście jak wykonać dobrze rozjaśnianie/dekoloryzjacje i jakiś kótkie recenzje próduktów do tego przeznaczonych z jakimi miłeś styczność? Ty było by bardzo pomocne! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pomyślę nad edycją postu, aczkolwiek mogę teraz tutaj napisać, że miałem styczność z wieloma produktami, to czy robimy dekoloryzację czy rozjaśnianie zależy od tego jaki mamy obecnie kolor, ile razy był on farbowany i czym, i jaki chcemy efekt docelowy uzyskać.

      jeżeli dekoloryzacja redukcyjna to polecam chantala prosalon albo renee blanche.
      jeżeli rozjaśnianie to rozjaśniacze Vincent ledier są najlepsze moim zdaniem

      Delete
  11. Bardzo mi się kolor końcowy podoba.

    ReplyDelete
  12. Super wyszło, podobają mi się takie chłodne blondy :) Mama ma fajnie, że ma swojego "farbowacza" w domu :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. i własnie dlatego, ze to Mama to może sobie ponarzekać :P

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...