Search

Content

Saturday, June 22, 2013

Londa 89 Platynowo-srebrny

Witajcie, rzadko piszę. wiem . ale nie mam czasu. Przepraszam was. przynajmniej staram się odpowiadać na każde pytania w komentarzach :*
Dziś na szybko efekt po farbowaniu odrostów Londą 89. Ostatnie farbowanie było równe 4 tygodnie temu w sobotę.

Przed:



Po:





Wyszło na odrostach jaśniej i cieplej od 18-tak jak mi mówiła Bunny. nie no nie jest jakoś źle. ale liczyłem na chłodniejszy efekt na odrostach. opaliłem się i wyglądam chyba jak solara lekko. :v

Możecie się spodziewać jutro oczekiwanego postu z farbowaniem mojej Mamusi :*

Życzę wam miłego i chłodniejszego niż u mnie dnia :)


8 komentarze:

  1. rzeczywiście, ciepło wyszło

    Zapraszam Cię na konkurs! Do wybrania para dowolnych okularów korekcyjnych lub przeciwsłonecznych i 6 voucherów po $20!
    Wystarczy tylko wybrać model!

    http://obojetnieco.blogspot.com/2013/06/konkurs-firmoo-giveaway.html

    ReplyDelete
  2. Andy a wlasnie mialam Cie pytac o koloryzacje Twojej mamy:)Pojechalam na 2 tyg na wakacje po powrocie szybko wchodze na Twojego bloga z nadzieja,ze juz bedzie ten post,a tu nie ma:(Ale juz jestem uspokojona.Kolorek faktycznie po londzie 18 na odrostach wychodzil Ci bardziej zimno,ten jak dla mnie jest ciut za rudy:/Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez ta uważam. sądziłem ze wyjdzie inaczej, źle chyba rozszyfrowałem sobie numerację 89 bo myślałem ze będzie jaśniejszy od 18 ale i chłodniejszy a nie odwrotnie, no nic :) w każdym razie na pewno od 19 jest chłodniejsza

      Delete
  3. Mnie się podoba ten Twój efekt - wyszedł taki beżowy, neutralny blond, bardzo fajny zresztą, ale faktycznie, sugerując się opakowaniem też sądziłam, że wyjdzie chłodno a tu proszę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolejna farba pójdzie chyba o poziom ciemniejsza i w odcieniu fioletowym.

      Delete
  4. ty jestes z natury jasnym szatynem?

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...