Search

Content

Friday, June 7, 2013

Ombre i nowe zakupy

Jak dobrze wiecie, uwielbiam robić ombre, dziś zaprezentuję ombre u Pani Dorotki na ciemnych włosach (poziom 4-3, farbowany różnymi ciemnymi brązami ostatnio Syoss Mixing colors 3-12)

zamiarem było uzyskanie ciepłego brązowego ombre. czy cel został osiągnięty? 
zobaczcie sami, niestety mam tylko zdjęcia "PO"
Do rozjasnienia użyliśmy Syoss 13-0

Spodziewałem się większego problemu z rozjaśnianiem, ale włoski po 30 minutach zrobiły się jasno żółte i wcale nie zniszczyły się.
Po wysuszeniu nałożyliśmy Londę 32 na odrosty, którą później przeciągałem dalej i zrobiłem malaks na koniec aby przyciemnić i zgasic żółć.
Po zmyciu nałożyliśmy na 15 min na całość Syoss Oleo Intense złotą miedź w celu ocieplenia całości

Kolor wyszedł taki, jaki widzicie :)

Przy okazji pokażę najnowsze zakupy poczynione z myślą o mojej Mamusi i farbowaniu jej odrostów na biało:
rozjaśniacz Vincent Ledier Flash 500g który połączę z wodą 9%
a następnie położę :

Palette Intensive Color Creme C9

*Przy okazji poinformuję was, ze widziałem już Garniera Olie w Rossmanie za 19,99zł :v

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

37 komentarze:

  1. wow dla mnie przepiekne ombre, jestes mistrzem ombre ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. e tam, nie jestem, Guy Tang jest :v
      https://www.facebook.com/GuyTangHairArtist?fref=ts

      ale to miłe kochanie ;* pokaz kiedyś swoje ombre jak robisz :D

      Delete
  2. Mnie się również bardzo podoba, zwłaszcza na lokach. Wyszło bardzo naturalnie, tak jak ombre powinno wglądać. Gratuluję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję serdecznie ;* też jestem zadowolony z efektu :D
      swoją drogą że ombre wygląda najpiękniej na lokach/falach

      Delete
  3. Efekt powalający :D Naprawdę coś niesamowitego!Ty to masz rękę do ombre.
    Joanna.

    ReplyDelete
  4. nie nakładałam farby na całość, tylko na odrost + 15 cm. jestem już po i jestem zachwycona, kolor wyszedł super chłodno! nie ma różnicy między odrostem a zafarbowanymi wcześniej włosami. mam nadzieję, że chłodny pigment szybko się nie wypłucze. jutro wrzucę zdjęcia

    ReplyDelete
  5. chętnie zobaczyłabym jak wychodzi olia 10.0.
    w realu ta farba jest za 14.99 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jutro obczaję wiesz, zastanowię się czy wezmę. ale nie wiem czy 10.0 czy 9.0 :v widziałem na opakowaniu że 10.0 jest polecana do max średniego blondu nie ciemniej... więc nie wiem ja jaki efekt moge liczyć, może 9.0 wyszłaby chłodniej

      Delete
  6. Cześć, jestem pod wrażeniem Twojej pracy! Poważnie, to ombre wyszło Ci bardzo ładnie:) Szkoda, że mieszkasz na śląsku, mi też przydałaby się konsultacja u Ciebie;) Tylko, że ja mam skomplikowany problem z włosami (użyłam mieszanki henna + indygo, które ma niebieski pigment, niestety nie do pozbycia bez zieleniości) Pozostaje mi wzdychać do rudych i podglądać efekty Twojej pracy;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. NIC NIE JEST NIEMOŻLIWE! :D

      chcesz rudy z te henny tak? no podejrzewam że po rozjaśnieniu możesz się spodziewać zieleni ale zieleń zbijamy czerwienią więc nie a sytuacji bez wyjścia, wiele dziewczyn pozbywało się henny bez problemów większych.
      jak długo się farbujesz indygo i jakie masz naturalne włosy?

      Delete
    2. O tak rudość to moje marzenie;) Najlepsze jest to, że wcześniej miałam rude i na własne życzenie się jej pozbyłam. Początkowo brąz mi się podobał, ale później.. sam wiesz;)
      Mieszanki użyłam 3 razy, ostatni jakiś 1,5 miesiaca temu. Widzę, że włosy trochę pojaśniały, wypłukały się. Powiedzmy, że naturalnie przeszły od ciemnego chłodnego brązu do ciemnego kasztana. Naturalnie mam włosy jasno brązowe, raczej cienkie, gęste. Przy skórze, gdzie jest sama natura - słabo łapią jakikolwiek kolor, poza henną rzecz jasna i stąd moje zainteresowanie nią się wzięło;)
      Muszę przyznać, że dałeś mi nadzieję;)

      Delete
    3. to nie powinno być problemu, sugeruję Ci użyć rozjaśniacza Vincent Ledier, weź sobie Intensive (zielony) z wodą 6%, kup 2-3 saszetki. dwa razy tyle wody%.
      jak rozjasnisz i ewentualnie byłby zielony chociaż nie powinno być, to nałożysz na nie czerwień np tą:
      http://sklep.prymex.pl/329-thickbox_default/palette-318-szamp-rubin-czerwony.jpg

      albo szamponetkę z joanny tą
      http://www.bdsklep.pl/gfx/600x600/5901018000516.jpg

      one powinny zniwelować ewentualne zielenie, po tym już mozesz kłaść rudą farbę ja proponuję Loreal Mango. ale jakbys miała zamiar robic zabieg to informuj mnie o tym co robisz i co wyszło, zebym był na bierząco.

      Delete
    4. Bardzo chętnie zastosuję się do Twoich rad w najbliższej przyszłości:) Widziałam, że rozjaśniacz jest tani i łatwo dostępny, i chyba dość delikatny dla włosów. A powiedz, po rozjaśnianiu nie będzie problemu, żeby szamponetka złapała kolor? Ogólnie cały eksperyment zaplanuję sobie na początek lipca ze względu na pracę (mam kontakt z ludźmi i muszę wyglądać na w miarę "normalną" osobę he he, a mimo wszystko konsekwencje takiego rozjaśniania bywają różne;))
      PS. Miałam wcześniej na włosach właśnie mango;) Dobrze mnie wyczułeś;)

      Delete
    5. No jest dostępny Vincent, ja kupuję na Pro-sprzęt bo maja małe saszetki 40g i sa tanie, szamponetka powinna złapać spokojnie, ona tu jest tylko w charakterze zakrycia ewentualnej zieleni, będziesz mi pisała wszystko jak wyszło to będziemy mysleć co dalej :)

      Delete
    6. Jak tylko zrobię to obiecuję pochwalić się efektem:) dzięki!

      Delete
  7. genialny efekt, szkoda,że nie możesz zrobić mi ombre xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ! zależy gdzie mieszkasz xd

      Delete
  8. Przepraszam za spam, ale co to za utwór, który zahipnotyzował moje uszy od pierwszeo momentu? Pozatym, że "Jump" nie mogę znaleźć autora :( z góry dzięki!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, spoko :D rihanna Jump. wkleiłem sobie instrumentale moich ulubionych piosenek, ale bez podawania artysty :P

      Delete
  9. Andy jaka szamponetka przyciemnie wlosy do sredniego/ciemnego blondu,najchetniej zimnego.Chcialabym aby kolor byl ze mna na krotki czas,a nie na wieki:)Aktualnie mam wlosy rozjasniane rozjasniaczem+farba blond.Kolor na poziomie 10 chlodny kolorek.Dorota

    ReplyDelete
  10. A ten orzechowy braz ile tak mniej wiecej bedzie sie trzymal wlosow rozjasnianych rozjasniaczem??Poza tym orzechowy braz brzmi mi jakos tak cieplo...Nie wyjdzie rudawo pod slonce??Mnie tak jak pisalam wczesniej zalezaloby na przyciemnieniu do ciemnego/sredniego blondu ale koniecznie zimnego,i na kilka dni tylko.Pozniej chce kolorek ten ktory mam,czyli bardzo jasny blond popielato-bezowy(poziom 10):)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. dodawałem post z efektem koloryzacji tą szamponetką:
      http://andyfromhell.blogspot.com/2012/09/orzechowy-braz-i-pielegnacja-moich-wosow.html

      Delete
  11. czy ten rozjasniacz syoss 13-0 na pewno nie usmaży mi włosów? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie powinien ;) o ile nie masz teraz w złym stanie włosów i nie będziesz ich niczym przykrywała

      Delete
    2. moje wlosy są 2 tygodnie po dekoloryzacji Chantalem z czarnego koloru, są teraz tak między średnim a ciemnym brązem ;) w sumie od połowy długości po same końce są dość suche, chociaż stosuje różne dobre maski i odżywki ;/ marzy mi sie kolor taki miodowy blond :) co mi radzisz? ;)

      Delete
    3. color peelem? sugerujesz że on je wysuszył? czy takie juz były? radziłbym kąpiel rozjaśniającą

      Delete
    4. taak tym color peelem ;) no raczej wlasnie on bo przed dekolorem byly w swietnej kondycji i poczytałam o nim dobre opinie więc kupiłam no i zrobił mi nie miła niespodzianke :) kąpiel rozjaśniającą przy użyciu tego rozjaśniacza z syossa?

      Delete
    5. no dość dziwne że on wysuszył, nie powinien.
      jak chcesz użyć syossa to bez kąpieli, bezpośrednio już rozjaśnij nim.

      Delete
    6. no tez sie troszke zdziwilam :) ok to sprobuje tak zrobic tylko najpierw odżywie troszke jeszcze włosy bo słyszałam że taki silny rozjasniacz to dla nich zabójstwo.. a jeśli moge jeszcze zapytać to ile Ty tej pani trzymałeś ten 13-0 na włosach? :)

      Delete
    7. nigdy nie patrzę na czas, zawsze sie sugeruję kolorem jaki widać pod rozjaśniaczem, po prostu patrzę czy one sa już gotowe czy jeszcze nie. sugeruję Ci to samo, maksymalnie 50 min trzymać

      Delete
    8. ok dziekuje :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...