Search

Content

Saturday, June 29, 2013

W drodze po jaskrawą czerwień

Witajcie ;* 
Dzisiaj zaprezentuję wam efekt metamorfozy włosów słynnej  M.ortycji z ciemnej, spranej już czerwieni, na jaskrawą i soczystą. M.ortycja zakupiła już bez mojej wiedzy rozjaśniacz i farbę a następnie poprosiła o pomoc. Co kupiła? a no rozjaśniacz Joanna którego tak nie lubię :v no ale co.


Postanowiłem że zrobię na jej włosach kąpiel rozjaśniającą a następnie położymy farbę (generalnie chciałem abyśmy kupili i użyli zamiast garniera, piankę koloryzująca Venita w kolorze czerwieni bo działa ona jak toner, z tym, że jest w postaci pianki i jest tańsza trzykrotnie, jednak zupełnie przeciwko nam, zamknęli dziś sklep w którym owa pianka była, wcześniej. Więc piankę kupi sobie będąc juz we Wrocławiu i zastosuje ją w celu odświeżenia koloru :)

Nie mam zdjęcia w trakcie bo uznała, ze kolor po kąpieli nie nadaje się do pokazywania ludziom :P

Włosy przed (ostatnie farbowanie półtora miesiąca temu, Garnier CS 5.62)

Efekt po kąpieli i Garnier CN 660




Włoski nie ucierpiały na kondycji i całe szczęście (pożalsieboże joanna xD)
to dlatego nie lubię joanny bo robi coś takiego:


Nie bójcie się, rozjaśniajcie z głową to nic takiego się nie stanie :*

dwa debile


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

24 komentarze:

  1. ale ma piękny koloreeeeek!

    nove

    ReplyDelete
  2. Wooooow, ale suupeeer wyszłooooo :))))) Fajne z Was debile ;)))) Sympatyczne mordki :) Jesteś bardzo zdolny Andy :) Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuję serdecznie :* to bardzo miłe :)

      Delete
  3. super kolor wyszedł :) a tam debile super wyszliście :)

    ReplyDelete
  4. A zakupiłam maskę goodbye damage garniera - genialne to :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o widzisz ;D ja mam dwie z garniera maski i odzywkę, mam używania na pół roku :v

      Delete
    2. Ja losowałam albo maska albo odzywka bo w sumie na razie chcę je chronić przed zniszczeniami skoro zaczynają być długie i trzeć po karku ;3
      Ale nie wykluczam zakupu kiedyś całej serii, choć Radical tak dobrze mi służy, że coś czuję że tylko brak odżywki/maski w tej serii będę tym damage zastępować ^^
      Boże jakie one męciutkie!!! ^^ Jak po serum identycznie ^^
      Ale 100ml zbyt szybko szło, ta damage ma 200ml więc mam na rok pewnie spokojnie ;D

      Delete
    3. ja używałem do tej pory codziennie prawie, maski tej żółtej z fructisa, nutri odbudowa, mam ją od końca kwietnia a ubyło pół słoiczka :P

      Delete
  5. Andy mam pytanie.Kupilam sobie prostownice,ale nie wiem na ilu stopniach trzeba prostowac wlosy cienkie krecone???Nie chce ich popalic:( Ps:Kolorek zajebisty.Nie znam modelki ale wyglada mi na dziewczyne z jajem.Odcien wiec pasuje do niej jak ulal:)Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest z jajem, nawet dwoma hahah <3 żart nie bez powodu jest rzeźnikiem.

      jaka to prostownica? myślę, że 180*C wystarczy stosuj termoochronę.

      Delete
  6. Moje włosy są bardzo zniszczone i przetlenione..ciągną się po jednej pechowej wizycie u fryzjera..:( musiałam obciąć pół włosów...także obecnie mam asymetrycznego boba ale końce znów nadają się tylko pod nożyczki :( chcę dać im juz spokój z farbowaniem. Moje włosy były rozjaśniane Garnierem 110 schodząc stopniowo do ciemniejszych ostatnio nakładałam Allwaves 8.03 na wodzie 6%. Początkowo odrost wyszedł mocno złoty a reszta jasno szara. Jednak po jakiś 2 tygodniach kolor jakimś cudem sam się wyrównał i całość jest ładna..beżowo złota na poziomie 8. Jeszcze jedno przyciemnienie i będę w swoim kolorze tylko nie wiem co nałożyc na ten obecny kolor aby uzyskać http://img24.imageshack.us/img24/9941/naturalne.jpg taki. Wykonać pigmentację żeby się nie spłukał kolor i nałożyc najpierw 8 z kranówką a na to 7 z odrobiną 6? Czy może na 8 mieszankę 7.3 i 6.3? Bo jak widać na zdjęciu ten kolor jest taki trochę złoty trochę miedziany...Co poradzisz? I może masz jakieś sprawdzone kosmetyki niedrogie do włosów które pomagają w regeneracji tak bardzo zniszczonych włosów? Proszę o pomoc :) Aneta
    Odpowiedz na pytanie

    ReplyDelete
    Replies
    1. a czego obecnie używasz do ich pielęgnacji? nie powinnaś nakładać jednej farby na włosy bo potem jest ja mówisz odrosty złote a reszta szara.
      ja bym zrobił pigmentację 8/7 poziomami. chcesz profesjonalnymi czy sklepowymi?
      ja bym kładł na długość mieszankę 8 i 7 (2 porcje 8 i 1 porcja 7) na wilgotne włosy na 20 min, potem 7.3 na całe już na pełen czas.

      Delete
  7. Obecnie używam syosa z serii oleo intense kilka razy w tygodniu maska placenta oleje po myciu odzywka do zniszczonych bez splukiwania z isany raz w miesiącu plukanka z lcysteiny. Wolę profesjonalnymi..myślałam o matrixie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. gliss kur ultimate repair szampon,
      maska jakaś z garniera fructisa, wszystkie są dobre, nutri odbudowa, nutri gładki, color resist,
      odzywka garnier goodbye damage.
      bez spłukiwania polecam cos sylikonowego, np jedwab stapiz sleek.

      palette intensive color creme jest sprawdzona (przeze mnie) i dobra możesz ją uzyć. a jak chcesz profesjonalne to alfaparf albo majirel polecam

      Delete
  8. Bardzo dziękuję :-) ratujesz mi życie. A co do czerwieni to piękna wyszła..:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. życie to może nie ale włosy :P dzięki.

      Delete
  9. Bardzo Cię proszę o poradę ;-((((((((((((((((. Farbuję włosy na jasne blondy - przeważnie "naturami", ale ostatnio po nałożeniu Garniera wyszły mi...ZIELONE WŁOSY ;-(((((((( omg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Przestudiowałam Twojego bloga, ale nie działa ani maska z koncentratu, ani ta z miodem, cytryną + olej, no absolutnie nic....chciałam zrobić kąpiel rozjaśniającą, ale boję się właśnie działania Joanny, bo mam dość zniszczone włosy...Mam pytanie odnośnie działania tej JOANNY MULTI SOFT KARMELOWY BLOND, którym pozbyłeś się zielonego tonera - czy sądzisz, że dałby radę wyeliminować zieleń z moich włosów? Trochę się jej obawiam, bo ma ethanolaminę (moje włosy bardzo źle na nią reagują, no ale może dodałabym odżywki do mieszanki z farbą i byłoby ok), no ale zielonych włosów nie chcę mieć ;-((((((((((((((((((((( .

    poradź coś, bardzo Cię proszę ;-(((((((((((((((((((((((((((
    Izabela

    No i czy potem mogę nałożyć jakiś chłodny beż?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcześniej jakimi kolorami sie farbowałaś konkretnie a jaki był ten kolor z garniera?
      jak sie boisz soft color to użyj multi cream color- tej wersji z amoniakiem. tez ma chyba karmelowy. jak nie on to użyj innego ciepłego koloru, nie musi być koniecznie joanna

      Delete
  10. Dziękuję za expressową odpowiedź ;-*. Wcześniej farbowałam kemonem, cromatone i innymi profeskami, a ten garnier był w takim różowym opakowaniu, chyba sensation, ale nie jestem pewna, numer 8.
    Aha,czyli ta joanna to niekoniecznie musi być? no ale ciepłego to jakiego, bo kupiłam palette de luxe nr 345 - złocisty miodowy blond i nic, zielonka nie ruszona wcale ;-(((, stąd moja desperacja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem jakie oznaczenie ma palette, tzn nie wiem czym jestm 345 w tym przypadku. a garnier 8.0 mi tez dał oliwkowy odcień niestety.
      zrób tą joanną w takim razie

      Delete
  11. nie wiem, brać jakiś 9.3 może?

    ReplyDelete
  12. ok, dziękuję za odpowiedź i za to, że jesteś i tak szybko udzielasz porad. Konkretnych. Dzięki ;-*********************

    ReplyDelete
    Replies
    1. od tego tu jestem dla was :* pochwal się jak poszło. możesz dodać odzywki do niej jeśli chcesz :)
      ona powinna rozjasnić nieco kolor dodatkowo

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...