Search

Content

Tuesday, June 4, 2013

Zakupy-farba i odżywka

Witajcie :) Wczoraj będąc w Cropp'ie składając reklamację (drugą już) na okulary i pasek, kupiłem nowe produkty do moich włosów.


Jest to farba Londa color blend odcień 89 platynowo-srebrny i odżywka Garnier fructis Goodbye Damage (która jest nowością na naszym rynku) nieco o samej odzywce bo farbe chyba każdy zna:


Odżywka wzmacniająca to wyjątkowe połączenie dwóch składników: Keraphyllu i olejku z owoców amli.

    Jej bogata, kremowa formuła o natychmiastowo rozpływającej się konsystencji wnika bezpośrednio do wnętrza włosów uzupełniając naprawcze działanie szamponu Fructis Goodbye Damage. Po umyciu włosów szamponem nałóż odżywkę na całą ich długość i po kilku chwilach spłucz by włosy stały się mocniejsze od nasady aż po same końce.
      Twoje włosy mają wypełnione ubytki od wewnątrz i są uszczelnione od zewnątrz. Dzięki temu włosy są wzmocnione od środka oraz lśniące i gładkie na całej długości.

      Cofnij w 1 tydzień niemal rok uszkodzeń włosów! 
      10x mocniejsze włosy na całej długości 
      4x mniej rozdwojonych końcówek

      Brzmi obiecująco, generalnie lubię bardzo kosmetyki garniera, obecnie jestem w połowie maski i szamponu dokładnie tych które kupiłem 5 tygodni temu:

      Codziennie używam tego duetu, nie mam ani przeciążonych włosów, ani tłustych, są genialne! to znakomite produkty na moje włosy teraz-suche uwrażliwione i rozjaśnione. 



Wahałem się trochę pomiędzy Londą która jest sprawdzona, tania i nie zawiodła mnie (tylko po prostu inny odcień niż zwykle, zamiast 18 wziąłem 89 która ma być chłodniejsza i jaśniejsza), a nowym Garnierem Olia, który jezt dwukrotnie od Londy droższy, ma MEA zamiast amoniaku (chociaż opinie Olia ma dobre jeżeli chodzi o stan włosów po) no i ogólnie nie mam pewności, jak wyjdzie, a ciekawił mnie odcień 10.0 . generalnie farba jest w Superpharm i kosztuję 21zł z tego co pamiętam. sa wszystkie odcienie.
Dla chętnych podam LINK gdzie można sie zapisać i dostać kupon rabatowy na Graniera Olię, z tego chętnie skorzystam :) nawet kupię ją po cenie rabatowej. chociaz farbowałem się ponad tydzień temu, najszybciej kolejne farbowanie zrobię za 3 tygodnie- Londa 89 a starczy mi ona na 2 aplikacje, więc nawet jakbym kupił Olię, to poczeka sobie ona na swój czas.

 OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W SPRAWIE FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

24 komentarze:

  1. Siema:>
    Mam bardzo suche i zniszczone włosy ( malowanie jasny blond, suszenie, prostowanie). Co polecasz? Tylko nie obcięcie :P
    Pozdrawiam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeżeli są suche, na prawdę suche, łamią się i wgl to możesz kupić to co ja mam na zdjęciach w tym wpisie :) jeżeli masz zniszczone, kruszą się, to możesz dokupić maskę jeszcze tą :
      http://www.superkoszyk.pl/pol_pl_GLISS-KUR-Maseczka-do-Wlosow-200-ml-z-Nourishing-Oil-Elixir-19584_1.jpg

      i używać zamiennie z garnierem.

      dodatkowo przyda się coś bez spłukiwania, sylikonowego co ochroni włosy ja polecam to serum:
      http://bi.gazeta.pl/im/9e/03/c3/z12780446Q,marion.jpg

      Delete
  2. ciekawa jestem twojej opinii o tej nowej odżywce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. własnie ją zmyłem, ale nie suszę włosów, schną same. za godzine napiszę Ci jak jest, jest gęsta, dużo gęstsza od fruity passions jaką miałem, pachnie bardzo podobnie do tej maski którą obydwoje mamy, włosy były gładkie, ale mniej "obciążone" przy spłukiwaniu niż po masce. zobaczymy jak wyschną, czy będzie bum nowym kosmetykiem

      Delete
    2. ok są suche, działanie porównywalne do maski tej żółtej co mamy. ale to dopiero 1 uzycie.

      Delete
  3. Andy Pandy, pisz tu ceny, jeśli łaska, bo ja lubię sobie planować zakupy z wyprzedzeniem. Mogę co prawda produkt wygooglować, ale tak byłoby praktyczniej, wydaje mi się. I jeśli ta odżywka będzie jakaś rewelacyjna, to może zastąpię nią tę śmierdzącą za 5 zł z ziai <3
    I ach, zmień może sobie strefę czasową na naszą, bo nie wiadomo kiedy jest "za godzinę" :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. a gdzie się zmienia strefę czasową? ;v

      ok masz- londa 10.99 zł chyba
      granier 8,99zł

      Delete
  4. twoja strona główna blogspota > strzałka w dół obok listy postów > ustawienia > język i formatowanie > i ustawiasz czas jaki tam chcesz. (środkowoeuropejski, jeśli nasz)

    ReplyDelete
  5. Proszę powiedzieć, czy mogę zrobić pigmentację kolorem 9.13?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jakie masz włosy i jakie chcesz oosiągnąć? jakiej firmy ta farba? bazowy kolor pod pigmentację powinien być naturą i dopiero na to dajesz ewnetualnie ten 9.13 - uważaj jak masz bardzo jasne włosy bo beże lubią szarawo wychodzić

      Delete
  6. Mam taki bardzo jasny poziom, uhmm, 9,5 powiedzmy. Chcę zafarbować majirelem 9.13 na wodzie 6% celem przyciemnienia. A to, że szarawo może wyjść to mi zupełnie nie przeszkadza. Może od razu nałożyć, bez pigmentacji? Chcę mieć nadal poziom 9-ty, tylko spokojniejszy. Pani w hurtowni mi doradzała ten 9.13, twierdząc, że wyjdzie neutralnie, skoro boję się "natur", a ten 9.13 na palecie wygląda ślicznie bardzo. Niemniej jednak wolę Ciebie zapytać. Ostatnio też miałam robiony u fryzjera jakiś naprawdę jasny "podstawowy blond", ale nie wiem, dokładnie jaki to był (w sztucznym świetle wyglądał dziwnie jakoś, ale teraz to już się wymyło i jest normalny, tylko, że za jasny, jak dla mnie).

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym zmieszał z naturą, dla bezpieczeństwa. masz bardzo zniszczone włosy czy raczej nie? może tak. rozjasnane one były rozjaśniaczem? czy tylko farbami?
      spróbuj, zmyje się i tak pewnie. jak chcesz przyciemnić to może zmieszaj coś z poziomem 8

      Delete
  7. Czy mam zniszczone? Właśnie nie jestem tego w stanie tak obiektywnie stwierdzić, bo gdy je umyję i wyschną to są takie pusząco-pierzaste, ale gdy zrobię sobie koka na godzinkę to gdy go rozwinę to włosy są już "normalne". Z tymże nie wiem. Zawsze miałam podjaśniane farbą na 9% i to wystarczyło w zupełności. Dzisiaj będę w tej hurtowni, to kupię ten 9.13 i zobaczymy - dzięki ;-***

    ReplyDelete
  8. OK ;-)) farbuję w poniedziałek ;-))) A widzę, że kupiłeś ten 89 - bardzo jestem ciekawa efektu, bo widziałam dziś to opakowanie farby i kolor na pudełku jest boski - oby tak wyszedł ;-) Kiedy robisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem jeszcze kiedy, w piątek miną 4 tygodnie od poprzedniej koloryzacji a odrost mam mniejszy niż w zeszłym miesiącu więc nie wiem czy poczekam jeszcze czy zadziałam w piątek. Ja się nastawiam na podobny efekt do 18 Londy, moze chłodniejszy. dzięki :D Tobie również życzę powodzenia !

      Delete
  9. CZEŚĆ. Chciałaby, trochę oszczędzić włosy na długości, więc mam plan nałożyć farbę WYŁĄCZNIE NA ODROSTY, bez końcowego malaksu i potem spłukać (wydaje mi się, że spływająca farba podczas spłukiwania i tak odświeży kolor).- wcześniej na te włosy, które chcę ochronić zamierzam dość grubo potraktować olejem lub paroma warstwami odżywki - Jak sądzisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale jaki kolor? końcowy malaks praktycznie nie niszczy włosów. sądze, ze nie ma potrzeby na nie nic nakładać

      Delete
  10. Farbuję odcieniem 5.3 (od dłuższego czasu zresztą). Końcowa emuglacja nie niszczy? Oj , to dzięki za to info, uspokoiłeś mnie, bo myślałam, że "brutalne działanie farby" jest na tym etapie tak samo intensywne. W takim razie, odrosty na pełen czas a na 5 minut przed końcem - malaks.
    Andy, DZIĘKUJĘ ;-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojej ale to ciemny odcień to mniejsze prawdopodobieństwo zniszczenia :)
      malaks na 5 min powinno sie robić za kazdym razdem zeby nie męczyć całości farbą. działanie farby słabnie z czasem

      Delete
  11. jaki kolor uzyskam, gdy do 9,21 dodam 1/4 odcienia 8.21 (6%) - czy uzyskam z tego zwykły, jasny blond? bo po samym 9.21 wychodzi mi zbyt jasno a z kolei 8.21 jest zdecydowanie za ciemne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a masz juz zakupione farby? jak nie to ja bym dodał do 9,21 tylko samej 8, tak 2/3 tego 9,21 + 1/3 8 :)

      Delete
  12. Nie, jeszcze nie zakupiłam farb, dlatego fajnie, że mi doradziłeś ;-)))))))))))))))))))). dzięki ;-) love ;*

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...