Search

Content

Saturday, July 6, 2013

Angelika i jej Ombre

Witam was :* 
Dzisiaj krótki wpis, ale możecie się spodziewać bardzo kolorowego i ciekawego, może szokującego wpisu (możliwe, że jutro) :D

Dzisiaj tylko chciałem zaprezentować ombre wykonane na włosach Angeliki :* to chyba najpiękniejsze ombre jakie do tej pory zrobiłem. Przepraszam za jakość zdjęcia "po" ale było robione na szybkiego na przystanku autobusowym :v -telefonem w dodatku.
Produkty użyte do zabiegu- rozjaśniacz Vincent Ledier.

Przed:

Po:

Włosy wyglądają o niebo piękniej na żywo to mogę wam zapewnić :*


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*


4 komentarze:

  1. Pięknie jak zawsze:) Wcześniej pisałam w sprawie rozjaśnienia ciemno brązowej henny i powiem Ci, że już mam Vincenta, kupiłam też farbę na "po" w pięknej czerwieni (Joanna czerwona porzeczka) i niebawem będę działać z moją henną:) Pozdr!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no akurat ta czerwień do trwałych nie należy, nie lubię jej. ale powodzenia w rozjaśnianiu :*

      Delete
  2. kocham oglądać te Twoje PRZED i PO, mam nadzieję, że moje włoski też się tu kiedyś znajdą :D

    Julka

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...