Search

Content

Sunday, July 7, 2013

Co Andy miał na głowie? czyli moja włosowa historia!

Witam kochani, dziś jak obiecywałem zaprezentuję wam wpis który może lekko zszokować. 
Zaprezentuję wam historię moich włosów które przeszły prawie każdy kolor. Inspirację do bloga zaczerpnąłem od M.Ortycji z TEGO  posta, serdecznie zapraszam odwiedzić jej bloga, odważna i wspaniała dziewczyna którą serdecznie pozdrawiam i czekam bo chce już iść z nią na lody xD
Ok, Przedział czasowy w którym umieszczę zdjęcia moich włosowych szaleństw mieści się od 2007 roku do dziś, nie są to moje wszystkie kolory ani stylizacje, ale w latach wcześniejszych nie robiłem tylu zdjęć co dziś, dziś fotografuję najmniejsza zmianę, a wtedy nie. Dodatkowo jako atrakcję zamierzam podpisywać czym robiłem dany kolor (tak! ja to pamiętam!)- w nawiasach wpisuję "FARBA" i to odsyła do każdego produktu jakiego wtedy używałem.

Ok zacznijmy:

Rok 2007 mój naturalny kolor włosów i dziecinna morda :v

Pierwsze farbowania miały dać w rezultacie czerń z tego co pamiętam, ale nie sztuczną, więc wybierałem ciemne brązy. (FARBA) farbowałem się na ciemne brązy okolo roku, co miesiąc.

2008 .Moje pierwsze w życiu rozjaśnienie włosów oczywiście rozjaśniacz joanna do pasemek(FARBA) nałożony pod folię na godzinę Ciągnęły sie jak guma, ale to był przełomowy moment, bo nie zraziłem się tylko od tamtej pory zacząłem kombinować coraz więcej, gdyby nie te eksperymenty do tej pory nie miałbym nic wspólnego z fryzjerstwem.

Jednak po tym jak całkowicie mi sie te pasma wykruszyły a były prostowane codziennie na 230*C bez termoochrony, ściąłem je i zafarbowałem na czarno (FARBA)

Aż w końcu postanowiłem zrobić drugi eksperyment z rozjaśnieniem (FARBA)

nie został na mojej głowie na długo... wróciła czerń i pasemka :v tandetne ale musiały być (FARBA)

i Maj 2009 ciemny brąz (FARBA)

i granatowa czerń (FARBA)

i jeszcze bardziej granatowa czerń (FARBA)

kolejne rozjaśnienia jakoś październik 2009 (FARBA) i (FARBA)

i tu szaleństwo w sylwestra (FARBA) i (FARBA)

i mocniej! (FARBA) i (FARBA)

i luty 2010-prawdopodobnie-powrót co ciemnych (FARBA)

i Granatowa czerń (FARBA)

i karmelowy brąz - marzec 2010 (FARBA)

i Blond kwiecień 2010- pierwsza dekoloryzacja ( FARBA) (2xFARBA) i (2x FARBA)

i brąz (FARBA)

i jakaś tam kąpiel rozjasniajaca chyba

wakacje 2010 blond (FARBA) i (FARBA)

i Brąz z fioletowymi pasemkami (FARBA) i (FARBA)

i czerwień rzucona na to co wyżej (FARBA)

Wrzesień 2010 dostałem maszynkę Remingtona m.in. do testowania i od razu musiałem iśc na całość (FARBA)
i jeszcze we wrześniu 2010 dekoloryzacja i popielaty brąz (FARBA) i (FARBA)

i kąpiel rudy-przejściowo do blondu- (FARBA) i (FARBA)

Październik 2010 blond (FARBA)

i pasemka niebieskim markerem na imprezę :v

grudzień 2010-moje 18 urodziny btw- ciemno (FARBA)

dostałem zamówione tonery i wyprobowałem na brazie (FARBA)

więc dekoloryzacja i toner ponownie (FARBA) (FARBA) i (FARBA)

Styczeń 2011 przyciemniłem całość ale zostawiłem dwa pasemka niebieskie (FARBA)+(FARBA)

i Granatowa czerń (FARBA)

i zwykła czerń (FARBA)

dekoloryzacja po której moje włosy było gorsze niż po rozjaśniaczu joanny! :v NIGDY WIECEJ TEGO GÓWNA! (FARBA) i (FARBA)

i luty 2011 przyciemnienie (FARBA)

i tutaj nie farbowałem ich sobie aż do lipca 2011 więc 6 miesięcy!
były sobie takie:


w maju 2011 ściąłem włosy drastycznie z powodu paskudnych białych rozdwojonych końcówek

i to był mój kolor naturalny


w lipcu 2011 zachciało mi się blondu więc (FARBA) która złapała tak jak widać nizej ten brąz, więc dorobiłem pasemka (FARBA)

później rozjaśniałem samymi farbami te włosy aż w ostatnim tygodniu sierpnia 2011 miałem taki kolor oraz doczepioną grzywkę:

Październik 2011 zafarbowałem całe włosy na jasny brąz (FARBA)

kolor szybko blakł a ja rozjaśniłem pasma i zrobiłem je na niebiesko (FARBA) (FARBA)

i pewnego dnia chyba w listopadzie już zapragnąłem na chwilę wrócić do ciemnych (FARBA)

kolor się zmywał a ja położyłem farby blond (FARBA) + (FARBA)

nosiłem je caly grudzień
w styczniu zafarbowałem na czerwień (FARBA)

nosiłem go tydzień bo był sraczy jakis taki i zrobiłem dekoloryzację (FARBA)

później był ten kolor (FARBA)

Luty 2012 ombre różowe -bibuła

Kwiecień 2012 przyciemnianie (FARBA)

niedługo po tym blond (FARBA)

i szaleństwo w czerwcu 2012 (FARBA)

Po wyblaknięciu fiolet (FARBA)+(FARBA)


Po tygodniu od wyblaknięcia koloru, wyrównałem całość na blond (FARBA)

potem doszła turkusowa grzywka pod koniec czerwca (FARBA)

w lipcu rozjaśniłem część blond na jaśniejszą (FARBA)

i na koncert w sierpniu całe turkusik

później we wrześniu kąpiel rozjaśniająca i blond (FARBA)

i przyciemnienie (FARBA)

i ombre w październiku (FARBA)

i poprawiłem po tygodniu tym samym kolorem

i powrót do blond w grudniu 2012 (FARBA)

i 2 dni przed sylwestrem drastyczna zmiana! (FARBA) i krótkie włosy
który się spierał lekko 

i w lutym 2013 powrót do blondu (FARBA) (FARBA) (FARBA) (FARBA)

i farbowałem różnymi blondami aż w kwietniu do sesji zrobiłem zieleń bibułą

Potem były jakieś londy a ostatnio palette to kto czyta ten pamięta

Obecnie:


Ja wiem, że tego jest dużo, wyszalałem się z włosami i już mi przeszło totalnie odwalać radykalne zmiany, Blond to mój kolor i wiem ze przy nim pozostanę, ewentualnie jakieś chwilowe romanse ale nie długotrwałe!

Jak się wam podoba Post? w której odsłonie lubicie mnie najbardziej? :D


po 2 godzinach skończyłem tworzyć tego posta! <3

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

46 komentarze:

  1. genialny post!!! ja zawsze podziwiam to, że potrafisz tyle przejść na głowie, a potem i tak to naprawić (kondycję włosów), podczas gdy u mnie farbowanie nawet "bezpieczną" farbą może doprowadzić do długotrwałego zniszczenia i trudności z naprawą xD sam wiesz :-P
    chyba najbardziej mi się podobałeś z tymi ze zdjęć 5 i 6 od dołu, chociaż inne kolory były świetne (turkus zawsze love! :-D). Ale aktualna fryzura też mi się bardzo podoba ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez sie dziwię ich kondycji ale widzisz tyle lat miałem jedną długość włosów bo sie kruszyły hue hue :* zrobimy Ci fioletik bezpiecznie

      Delete
  2. fajnie wyglądałeś z ogolonym bokiem (bokami?), ale tak nie na całkiem łyso, tylko na kilka mm. sup[er jest też to 5 od dołu z nastroszonymi do góry włosami :)
    no a najlepiej Ci i tak w takiej emo długiej grzywie na jedno oko ;)

    a na pierwszych zdjęciach jaka gówniarska mordka! :D :*

    ReplyDelete
  3. najlepiej chyba ci z blondem i blond plus zieleń.. :) w czarnym nie podobasz mi sie w ogóle skarbie :D

    ReplyDelete
  4. Najbardziej mi sie podobasz w Blond i Blond+ zieleń.. W czarnym w ogóle mi się nie widzisz skarbie** :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja tez juz nie widze siebie w czarnych xD

      Delete
  5. Karmelowy brąz nakładałeś na czerń? Super wyszło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. podejrzewam ze je wtedy rozjasniałem. :v

      Delete
  6. odnajduję w Tobie cząstkę siebie i za to też Cię uwielbiam :D genialne metamorfozy.
    PS i tak najbardziej wielbię Cię w blond lokach.

    Julka

    ReplyDelete
  7. ja pierdziu :D ja chce jeszcze mieć niebieskości na głowie ! bardzo bardzo :D

    ReplyDelete
  8. ej ladniej Ci w ciemnych wlosach. a te niebieskie, omomom <3

    ReplyDelete
  9. WoooW!!! rzeczywiście czyste szaleństwo...

    Bardzo Tobie dziękuję za tego posta,drogi Andy :D Pokażę go mojemu A.który się krzywi ilekroć zmieniam odcień blondu ;P ale ja tak już mam ;P

    Najkorzystniej wyglądasz w blondach-ach ta magia tego koloru...:D
    Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie ma za co :* to czysta przyjemność dla mnie pochwalić się taką skarbnicą kolorów :D
      tez lubie siebie najbardziej w blondach <3

      Delete
  10. Totalnie jestem zakochana w tych granatowych/niebieskich z okolic stycznia 2011!
    Zdecydowanie dużo lepiej Ci we wszelkich rodzajach blondów niż w ciemnych. No i rozwaliły mnie na łopatki te czerwone ciapki na głowie :D

    Ahh już wiem, dlaczego mnie znowu korci do ścięcia włosów! Tyle zabawy z nimi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niebieski był mega ale nietrwały, turkus był trwały, ale preferuję teraz blondy :D

      Delete
  11. Aktualny kolor najlepszy!!!Andy only blond blond blond!!!Wygladasz w nim swietnie:)Ps:A mowia,ze baby tylko takie niezdecydowane:P.Kaska

    ReplyDelete
  12. niebieskie włosy były przepiękne <3

    ReplyDelete
  13. Chcę się poradzić, nosiłam trzy lata czerwienie rudości, po drodze zrobiłam trwałą(katastrofa nie umiejętna koleżanka i roczny puch na głowie), rude blondy, róże i inne pierdoły, teraz na czas przejściowy ściełam moje długie włosy zafarbowałam na brąz i zrobiłam sobie krótkie dredloki.
    Chcę fioletowe jak Kelly Osbourne, jak zrobić, żeby włosy to przeżyły ?
    Naturalnie mam właśnie brąz, ciemny, taki na jaki sobie zafarbowałam, bo odrostów od 2 miesiecy nie widać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozjaśnij i farbuj tonerem fioletowym. odcień Violet- pół na pół mieszać z odżywką i nałożyć na 3 godzinki :P
      w jakim stanie masz obecnie włosy? wyslij mi zdjęcie swoich włosków. ja bym rozjasniał (mówię teraz w ciemno) Vincent Ledier Intensive na wodzie 6%

      Delete
    2. zamiast toneru mozesz używac szamponetki z joanny oberzyna mieszając ją z perłowym blondem -też szamponetka joanny. jedna fioletowa na dwie saszetki blond. albo to samo robić co pisałem z tonerem, ale z pianką venita fioletową

      Delete
  14. Obecnie mam zaplecione dredloki, więc stanu włosów nie widać;) Ale przez ich założeniem (dredloków) po umyciu, rozczesaniu i nalozeniu jakiejs odżywki były lśniące i ładne(podcięłam 30 cm koncówek bo wykruszały mi się po ombre).Ogólnie nie narzekam na stan moich włosow, kombinuje na nich i się mocno nie niszczą(pomijając trwałą 3 lata temu -.-). Włosów nie mam ani super dużo, ani super mało, ale są grube ;)

    http://imageshack.us/f/191/a4wl.jpg/

    Zdjęcie włosów z przed miesiąca. Aktualnie trochę słonko mi je wypaliło i są delikatniej jaśniejsze.
    I widać przebłyski rudego- farba nue chwyciła równo (resztki czerwonego) od tamtej pory nie malowałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie otwiera mi się zdjęcie, możesz na meila? toysoldier.16@gmail.com
      dredloki chyba musisz rozpuścić do rozjasniania. nie wiem nigdy nie bawiłem się w dready ani tym podobne

      Delete
  15. Dopiero dzisiaj odkryłem Twojego bloga i oglądając notkę zakochałem się w tych włosach i wszystkich ich zmianach! Każda fryzura, każdy kolor to naprawdę inny Ty i kocham wszystkie te odsłony, choć wiadomo, że w niektórych lepiej, niż w innych. Piszę komentarz, aby pogratulować i powiedzieć, że jestem pod ogromnym, gigantycznym wrażeniem. Od teraz śledzę bloga :)
    Krzysiek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej dziękuję, bardzo mi miło :*

      Delete
  16. Wow nieźle! trafiłam tu przypadkiem i zostaję na dłużej bo mi się podoba :) świetny post i niezła historia włosowa. podejrzewam, że w te kilka lat zmieniłeś fryzurę i kolor więcej razy niż ja przez całe życie :D

    ReplyDelete
  17. o rajciu ale kombinowałeś i to wszystko spamiętałaś :D
    Najlepiej wg mnie jest Ci w blond :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wg mnie też! :D ale aktualnie przyciemniłem do średniego/ciemnego blondu bo opalony bardzo jestem

      Delete
  18. wpadłam przypadkiem na tę notkę, a tu the kill na ścianie :O i nie wiem, czym bardziej się zjarałam, czy Twoimi wlosami, hahaha :D ale ten turkus przepiękny :O i według mnie bardzo korzystnie wyglądasz w brązach, pozdrawiam c:

    ReplyDelete
  19. Najlepiej wyglądasz w ciemnych brązach i z wygolonymi bokami <3

    Btw świetna jest ta granatowa czerwień i turkus! Jak mi się zmyje róż to chyba spróbuję z turkusem :D

    ReplyDelete
  20. ostatnie zdjęcie, najpiękniejsza fryzura!

    ps. podziwiam! :D

    ReplyDelete
  21. Jestes super przystojny ale...wlosy koniecznie braz zblizony do naturalnegoa grzywka nie taka dluga:)skroc i ewentualnie znow wygolony bok:)i koniecznie ten delikatny zarost...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nigdy w życiu nie wrócę do brązu, średni blond to najciemniej do czego sie moge posunąć. grzywki nie mam obecnie już tak długiej ale tęsknię za tą do brody, zarostu prawie nigdy nie noszę :P ja się ciagle zmieniam

      Delete
  22. Osobiście stwierdzam że najlepiej wygląda Ombre z ciemnym blondem (październikowe) Londy, gdzie na pierwszym planie jest prosta , długa grzywka. TA wersja jest najbardziej wyszukana i oryginalna. Tonacja perfekcyjna. http://4.bp.blogspot.com/-KQ9AZEnRibY/UdlcMWdIauI/AAAAAAAACyQ/LNX-fpKhfRs/s400/55.JPG.

    ReplyDelete
  23. bardzo ładnie ci w lekkim zaroście:P

    ReplyDelete
  24. Że Ci jeszcze się ta czupryna trzyma. :P Mam kilka pytan odnośnie moich włosów, ale to na maila.

    ReplyDelete
  25. Tyle kolorów miałeś juz na głowie ;)
    Świetne wyglądasz w czarnych chociaż blond ci też pasuje ;)
    Mam pytanie xd troszkę dziwne , jesteś wlosomaniakiem ? Pytam bo ogółem jesteś jedyny którego widziałam jak do tej pory w farbowanych włosach :D powiem ci ze masz całkiem fajna kolekcje masek oj odżywek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem kolorystą, uważam ze to duże usprawiedliwienie dla mnie że tak często zmieniam kolory :P

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...