Search

Content

Wednesday, July 10, 2013

URODZINY

Witam serdecznie kochani dziś mój blog obchodzi swoje pierwsze urodziny! :D TAK TO JUŻ ROK!
Życzę sobie (i mojemu blogowi) więcej tak wspaniałych odwiedzających, śledzących i komentujących jak wy :*


W prezencie mały gif przedstawiający skrót roku tego bloga


Z nowości u mnie , to zmieniłem kolor włosów :D Delia 4.0 Brąz


Spokojnie, to tylko szamponetka, moje włosy utrzymują kolory szamponetek do tygodnia czasu, więc za tydzień znów mam blond :)

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*



18 komentarze:

  1. gratki, gratki, gratki. życzę kolejnych stu z równie dobrymi postami! :*

    Julka.

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego najlepszego Andy Tobie i dla bloga :) Życzę kolejnych udanych lat blogowania, weny do pisania i niebanalnych pomysłów :) Świetny blog, tak trzymaj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi złożysz 7 grudnia xD haha teraz tylko blog :D dziekuję! to kochane

      Delete
  3. Replies
    1. przydało by mi się jej więcej. Każdemu w sumie bo jej nigdy zbyt wiele :*

      Delete
  4. Andy to My Tobie bardzo dziekujemy,ze jestes i przede wszystkim za Twoja cierpliwosc do ludzi:-)Podejrzewam,ze uratowales niejedna glowe(wlosy) swoimi cennymi poradami:* Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo miło mi jest czytając własnie takie wiadomości od was :* jesteście kochani na prawdę! :* nie prowadziłbym nawet bloga gdyby nie wy :)

      Delete
  5. I ja życzę weny, pisz bo bardzo lubię tutaj zagladać ;)
    Lubię Cię w takim kolorze włosów, masz oczy bardziej wyraziste :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :*
      i tak już zszedł dziś po 1 myciu do poziomu 6/7 :P

      Delete
  6. zmieniłeś kolor na mój przyjazd, takie uczczenie mnie? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK KOCHANIE :* ale sprał się juz i tak

      Delete
  7. http://www.photoblog.pl/iamafreebitchbaby/154554096/artpop.html na dzień dzisiejszy po 2 myciach kolor prezentuje się tak. dziekuję dobranoc :P

    ReplyDelete
  8. Więcej postów,więcej metamorfoz :D Obyś był tu z nami jak najdłużej :D Bo czekamy i czytamy :D Pozdrawiam serdecznie-Joanna.

    ReplyDelete
  9. Andy błagam Cię ratuj.Przed chwilą dekoloryzowałam włosy. Kolor wyszedł za jasny, żółty. Mam w domu londe 18. Chciałabym przyciemnić nieco ten łeb. Czy położyć z ich wodą 9% czy rościeńczyć do 6 a może 3%? Nic nie robię póki nie doradzisz:) Dzięki Maja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. do jakiego koloru chcesz przyciemnić? zmieszaj z Londa 17 albo 16

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...