Search

Content

Wednesday, July 31, 2013

Verona Revia Orzech laskowy

Hej hej ;) Dziś krótki wpis o farbie, która jest jak dla mnie mega szalona i dziwna.
Po ostatnim farbowaniu (25.07) palette N6 kolor sprał sie na tyle że postanowiłem go odświeżyć. 

W tym celu zakupiłem farbę Revia firmy Verona, w odcieniu Orzech laskowy, na opakowaniu sie wydawał ciepłym ciemnym blondem, z tyłu opakowania (czego nie widać moze aż tak na zdjeciach) wychodził niby miedziany wręcz, ale pamiętając moje pierwsze podejście do tej farby i tak nie mogłem być pewnym efektu.
Przypomnę że uzyłem raz odcienia ciemny blond:
Który wyszedł następująco:

Więc biorąc orzech laskowy liczyłem na nieco ciemniejszy efekt- tu się nie zawiodłem.








Wszystko co znajdziemy wewnątrz opakowania (farba ma wodę 6%)

Po nałożeniu mieszanki na włosy zobaczyłem kolor który niespecjalnie mi się podobał:

Przynajmniej nie tego się spodziewałem po odcieniu który teoretycznie ma być ciepły.
po 10 min trzymania , widząc niemal czarne, turkusowo zielone włosy zmyłem. 

Na szczęście farba tylko straszy ale wychodzi dobrze :v 


Byłem i nadal jestem w pozytywnym szoku, bo sądziłem że wyjdzie kolor bardzo odbiegający od tego na opakowaniu jak to mialo miejsce przy ciemnym blondzie (również moja koleżanka użyła odcienia "Rubin" a otrzymała coś jak ja teraz po orzechu, nieco bardziej rudy)

Jak dla  mnie, na plus dla farby idą:
-cena (u mnie 7,99)
-nie niszczy włosów
-kolor jest lśniący, naturalnie wyglądający

Na minusy:
-zapach-bardzo zionie amoniakiem
-nieprzewidywalność kolorystyczna

Generalnie farbę mogę polecić z czystym sumieniem aczkolwiek muszę zaznaczyć, że moim zdaniem nie przewidzicie w 100% efektu kolorystycznego.


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*


101 komentarze:

  1. W sumie kolor nie wyszedł zły, ale chyba wolę Cię w popielach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no rudy to on nie jest, a pasuje mi do opalenizny, w trakcie zmywania jakby wyłaziło rude cos czy złote to będę traktował gencjaną :)

      Delete
  2. mieszanka przerażająca... ale wyszedł super <3

    Julka

    ReplyDelete
  3. Świetny kolorek, Andy, naprawdę mega zajebioo ;-))) Nie sądziłam, że farba w takiej cenie może dać taki spektakularny efekt. Gdybym Cię nie znała to sądziłabym, że to Twoje naturalki są.
    Izabela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. czasami czytam tak słodkie i miłe komentarze że są aż nieprawdziwe :v ale to chyba wina tego że jesteście tacy kochani :* dziękuję :D

      Delete
  4. Brzydko wymyła się ta paletta, wcale się nie dziwię, za tak szybko pofarbowałeś włosy. Teraz jest, ładnie, naturalnie i na pewno nie rudo. A Ty jak się czujesz w takim kolorze? Przecież zawsze pisałś, że kochasz blondy i do tego chłodne?
    Aha, może napiszesz kiedyś jak układasz fale/loki. Widziałam u kilku Twoich modelek i u Ciebie takie fale i bardzo mi się podobają.

    ReplyDelete
    Replies
    1. postaram się nakręcić video jak układam włosy. chcecie taki wpis? :D

      co do palette....hm. ja mam palette za dobrą farbę ale fakt jest taki że miałem mega jasne włosy i miałem świadomość nietrwałości danego koloru. ten też się spierze ;) ale na to w sumie liczę bo do blondu wrócę jak mi opalenizna zejdzie- tym się motywowałem zmieniając kolor i wyglądam dobrze. lepiej niż w blond, ale tylko ze względu na opalenizne, bez niej tylko blond!

      Delete
    2. Pewnie, że chcemy taki wpis ;) jeszcze lepiej w postaci filmiku.
      Ja właśnie przekonałam się do palette a10, dała radę na moich trudnych włosach. Jak w przyszłości będziesz farbował na blond to spróbuj a10, bo pamiętam, że robiłeś c10, a tamta wychodzi chłodniej i mniej rudo, wg mnie oczywiście. Pozdrawiam.

      Delete
    3. uważasz, ze ja bym nie miał A10 na swojej głowie? :D
      akurat w lutym jak schodziłem z ciemnego to mialem mieszanke A10 i C10 :P
      fajnie że Ci podpasowała :D

      Delete
  5. A mnie tam bardzo podobaja sie chlodne blondy+opalenizna:)Tak, filmik jak robisz loki chcemy chcemy:)Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. moge kilka zrobić ;) loki przy mojej obecnej długości wyglądają chujowo. robie fale prostownicą.

      Delete
  6. CHOLERA JASNA ! SZLAG TRAFIŁ MOJE VIDEO DLA WAS. JUZ BYŁO NAGRANE CAŁE, ALE NIE WIEM GDZIE SIĘ ONO PODZIAŁO, A WŁOSY UŁOŻONE I CO NIE BĘDE OD NOWA MYŁ ;V AH CHYBA JUTRO POWTÓRKA

    ReplyDelete
  7. Andy, ale nakręć też filmik, jak farbujesz włosy (swoje + jakieś dłuższe), bo fajnie by było widzieć, jak prawidłowo nakładać farbę, tudzież jak pofarbować odrosty.
    A ja mam jeszcze jedno zapytanie:
    POFARBOWAŁAM WŁOSY FARBĄ Majirel 9,3 - bardzo jasny blond złocisty na 6%, ale kolor wychodzi i tak jasno, więc ostatnio zrobiłam 8.3 na 6%, ale tutaj znowu wyszło mi bardzo ciemno (za ciemno, jak dla mnie, jak cieeeemny blond) - dopiero po miesiącu kolor mi odpowiadał, ale męczyć się z ciemnym włosami nie chcę, WIĘC jak mam to 9.3 zrobić, żeby wyszło ciut ciemniej? na 3% słyszałam, że kolor szybko się wypłukuje, więc już nie mam koncepcji.....Andy, da się jakoś to zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. właśnie nie wiem jak nakręcić :o mam problemy techniczne!

      hm to mieszaj obydwa odcienie na 6%.

      Delete
  8. Andy mam w domu farbe poltrwala profesjonalna Luo color odcien 8-jasny blond naturalny.Aktualnie mam poziom 10,rozjasnione rozjasniaczem a pozniej tonowane farba podwojnie popielata 10.11 ce ce.Chce zmieszac ta luo color 8 z 3% w celu przyciemnienia czy na przetrawionych koncach wyjdzie mi zieleno??Chcialam wiesz przyciemnic wlosy do poziomu 8 ale pigmentacja odpada dlatego,ze to bedzie trwale przyciemnienie a mnie zalezy na kolorze do tych powiedzmy 20 myc,a luo color wlasnie to oferuje.Lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. może wyjść szarawo eweltualnie. na 3% nie powinnaś się bardzo obawiać. w ostateczności zrobisz maskę z koncentratu z pomidorów, żółtka i oleju i zejdzie

      Delete
    2. Dziekuje Andy bardzo za odpowiedz:*.Wiem,ze dla moich przetrawionych wlosow po rozjasniaczu najlepsza bylaby pigmentacja,ale ona odpada z powodu trwalego efektu,a mnie interesuje skok w bok na krotko:).Przyciemnienie cieplym odcieniem-rowniez odpada,poniewaz farbowalam jaki czas temu blondem podwojnie popielatym,a popiel+zlocisty=zielen jak nic:P.Wiec faktycznie nakladajac sama nature powinnam sie najmniej obawiac glona:)Aha w luo color pisza aby stosowac w stosunku 1:1,5 myslisz,ze aby przykrylo w miare dobrze te rozjasniane na maxa wlosy nie lepiej dac 1:1??,czy lepiej nie kombinowac??:).Ja lece nad wode za chwile, poopalac sie i poplywac.W Krakowie ma byc dzisiaj 36 stop,cos okropnego:( Pozdrawiam i mam nadzieje,ze Ciebie nie meczy tak ta pogoda:P

      Delete
    3. męczy bardzo pogoda powiem Ci ;/
      rób normalnie przepisowo.
      jak sie obawiasz a chcesz na chwile przyciemnic to wiesz co, szamponetka joanna aromatyczne cappucino wyszłaby dobrze :)

      Delete
    4. O tak sie sklada,ze mam ja w domu:)Ona na tych moich wlosach poziom 10 wyjdzie dobrze???Aromatyczne cappucino to chlodny kolorek??Lili

      Delete
    5. Hm.Mnie też kusi ta szamponetka,oj kusi...;P Ilekroć jestem w drogerii to spoglądam ale nie biorę ;P.Bo ja kocham jasne blondy najbardziej na swiecie i boje się ze nie zejdzie całkiem ten kolorek ;) Joanna.

      Delete
  9. CZEŚĆ ;-) Andy, mam nadzieję, że udzielisz mi odpowiedzi, bo inaczej umrę z powodu rozterek (naprawdę) ;-(((((. OPIS SYTUACJI:
    Najlepiej się czuję i wyglądam w zimnym beżowym blondzie lub takim typowym chłodnym, toteż wybierałam przeważnie kolory typu 9.1 i 9.13, ale ostatnio te kolory (nie wiem, czy coś pozmieniali w składzie, czy moje włosy zawierają tysiąc rozmaitych barwników w sobie), wychodzą u mnie bynajmniej dziwnie: z oliwkową poświatą, lekko zielonkawe lub w ogóle zielone jakieś. Poszperałam na Twoim blogu i wiem, że na neutralizację zielonego polecasz z autopsji szampon koloryzujący do 24 myć z Joanny pt. Multi Soft KARMELOWY BLOND NR 21 - kupiłam go, ale widzę, że ma wodę 9%, a ja mam dość jasne włosy i nie chcę jaśniejszych, więc:
    1/ Czy mogę zamienić wodę (9%) z pudełka na 6% i czy taka zamiana zadziała na zielonkę? Chodzi mi o to, czy działanie tego karmelowego będzie identyczne pod kątem eliminacji zielonego mimo słabszej wody?
    2/ Czy kolor mi "nie ucieknie" zbyt szybko, bo nie mam pojęcia, czy taki szampon koloryzujący (do 24 myć) wnika do włosa czy oscyluje na jego powierzchni. Czy on działa jak farba a jeśli tak, to jaka jest różnica między takim szamponem a farbą trwałą?
    P.S. Wiem, że jest farba z tej serii, ale poszperałam w necie i widzę, że po farbie kolor wychodzi bardziej ciepło-żółtawy, a po szamponie jest bardziej stonowany i ładniejszy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. beże często mogą tak zielonkawo wychodzić i faktycznie zieleń powinno się teoretycznie zniwelować czerwienia ale ten karmelowy blond powinien dać sobie w zupełności radę

      Delete
  10. Ciekawe jak blondy wychodzą z tej Revii:P Swoja drogą,trafna nazwa skoro ciężko przewidzieć efekt końcowy.Hihiihi.

    Mieszanka straszna :( Ja bym ją zmyła po 5 minutach jak znam siebie.A jak bym panikowała to szkoda gadać.Co to za skład ma ta farbka? koszmar jakiś :(

    Kolor piękny tak czy siak ale ja wolę Ciebie w blondzie ;P z opalenizną czy bez niej ;P pozdrówka-Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie odradzam Revii na pewno, bo jest farbą dobrą na prawdę , przerazić sie mozna ale jak widać jest ok

      Delete
  11. Andy slonko,powiedz jeszcze czy farba z 4,5% oksydantem rozjasni mysi jasny braz(poziom 5) do rudego-cieplego odcienia???Czy to bedzie niezauwazalne rozjasnienie??Lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaka farba? 4,5% powinno o 1 ton rozjasnić

      Delete
  12. nie odpisałeś na bieżąco, więc zrobiłam tym karmelowym bondem na 6% i co? nadal mam zielone włosy...i nie wiem już, co mam zrobić ;((((((((((((((((((((((((( aż się popłakałam z bezradności.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nie było mnie akurat od wczoraj rano na internecie.
      ale tak samo zielone jak przed użyciem? nic nie zmieniło a nic? spóbuj to http://www.palette.schwarzkopf.pl/content/dam/palette/pl/pl/Products/Sliders-280x450/IntensiveColorCreme/ProductSliderIntensiveColorCreme_B9_280x450.png

      Delete
  13. No nic się nie zmieniło w zasadzie - jedynie odrost jest teraz lekko złotawo-zielony a reszta na długości jak była zielona tak jest ;-((( Myślisz, że to palette pomoże? bo ja już tracę nadzieję na "normalny" kolor.....ale czy to mi nie pojaśni włosów, bo widzę, że do 2 tonów ma wariant - może dać tu 6% bo pewnie jest 9%? bo swoje mam już zbyt jasne i kolejne podjaśnienie da mi zaraz białłe włosy a tego nie chcę absolutnie (interesuje mnie poziom 9, a nawet 8,5 a teraz to ja mam 10 i za jasny jak dla mnie).
    Załamana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. przyciemniając często moze podłapać kolor zieleni lub szarości

      Delete
  14. A ten dałby radę z tą zielonką?
    Palette Natuals Color 460 - złocisty blond

    http://www.palette.schwarzkopf.pl/palette/pl/pl/home/produkty/poziom-3-trwaly/permanent-natural-colors/informacje-o-linii.html#7

    ReplyDelete
    Replies
    1. wyjdzie jak brąz. lepiej 254 na wodzie 4.5%

      Delete
    2. Dzięki za ostrzeżenie - brązowa to ja bym nie chciała być.

      Delete
  15. O TEN MI CHODZI:
    http://www.palette.schwarzkopf.pl/palette/pl/pl/home/produkty/poziom-2-do-24-myc/color-shampoo/informacje-o-linii.html

    ReplyDelete
  16. ZŁOTY BLOND 308 SZAMPON

    ReplyDelete
  17. ojej, zauważyłam że to szampon, ale znalazłam FARBĘ - CZY SIĘ NADA ONA?

    http://www.palette.schwarzkopf.pl/palette/pl/pl/home/produkty/poziom-3-trwaly/deluxe/informacje-o-linii.html#4

    ReplyDelete
    Replies
    1. każdy który ma złote-rude odcienie blond sie nada

      Delete
  18. Do zielono-wlosej kolezanki:)Andy wiem,ze to Twoj blog i Ty jestes tu guru jedynym i nieraz ratowales mnie z opresji:)Chcialam doradzic Zalamanej:Nie farbuj popielem po kropce np 9.13 -poniewaz na pierwszym miejscu dominujacy jest 1-niebieski barwnik,a gdy Twoje wlosy maja nawet troche zlocisty refleks farba wyjdzie pod oliwkowy,jesli bardziej zolte to mega zielony.Jesli lubisz beze to polecam Ci z farbe profesjonalna Ce ce odcien 9/23 lub nawet 8/23-w zaleznosci ktory poziom wolisz.Sa to odcienie bezowe ale na pierwszym miejscu maja pigment 2-fioletowy-opal.Tez kocham beze i mam ten sam problem co ty po 9.13-zielonkawy poblask.Poza tym sprobuj sprawdzonego sposobu tj szampon nizoral(dostepny w saszetkach za 3 zl w kazdej aptece-przeciwlupiezowy)Spien go na wlosach i potrzymaj do 20 min on maxymalnie sciaga farbe z wlosow:).Pozdrawiam i nie zalamuj sie.Lili

    ReplyDelete
  19. Dzięki, Lili za poardę, naprawdę ;*****. Tobie Andy także dziękuję ;-*

    ReplyDelete
  20. A mogę na to nałożyć naturę Majirel 8 (bez zera)? bo gdzieś czytałam, że ta 8-ka jest na ciepłej podstawie, no ale nie wiem, czy nie będę jeszcze bardziej zielona od tego. Andy, co sądzisz? zniweluje zieleń czy raczej musi być to coś koniecznie złocistego?

    ReplyDelete
    Replies
    1. uważam, że złociste albo jak mówi Lili perłowo złote czyli cieply beż.

      Delete
  21. ok, dzięki jeszcze raz ;)

    ReplyDelete
  22. To ja mam do Ciebie pytanko Andy:)Moja siora dzwonila do mnie zaplakana i mowi,ze ma kurczakowe wlosy po rozjasniaczu.Miala naturalne ciemny blond i rozjasnila po raz pierwszy wczoraj swoje naturalne wlosy rozjasniaczem.Wlosy jak okreslila ma teraz na poziomie 10 bardzo jasny blond zolty, rownomiernie rozjasnione.W domu ma pod reka farbe: 9 bardzo jasny naturalny blond ,nic sie nie stanie jak polozy ta nature z 6% oksydantem na te wlosy??Bo chyba nie moze odrazu polozyc jakiegos bardzo zimnego odcienia ,bo moze wyjsc zielony,prawda??Lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. może położyć 9 :) niech sobie kupi fioletowy szampon jeszcze z Marion, albo gencjanę w aptece roztwór wodny! nie inny. i niech robi płukankę z jednej kropli

      Delete
    2. A ta farba 9 stonuje tego kurczaka do chlodnego blondu??Czy moze powinna kupic jakas inna farbke i polozyc ja solo??Lili

      Delete
    3. powinna bo natura ma mocniejsze krycie. a jaka to dokładnie farba? może dokupić perłową 9 z tej samej serii i zmieszac.

      Delete
    4. Londa Profesjonalna ma w domu ten odcien naturalny 9/0 .Perlowy kolor Londa w palecie ma ale jedynie odcien 10/8-hmm co ta 8 znaczy??Tak to perlowo zlociste blondy z 38 po uksniku:)Lili

      Delete
  23. ale czy ten majirel 8 jest ciepły, Andy, bo wiem, ze 8.0 wychodzi zielono a wiesz, mam w domu tą 8-mkę i nie wiem, czy gdy ta zielonka już prawie zniknie to czy mogę ją nałożyć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bym uważał... na pewno prawdopodobieństwo jest mniejsze niż w przypadku beżu .13 po kropce.

      Delete
  24. A ja mam pytanie: co wyjdzie z pomieszania majirel 9 z 9.03 (chcę dać pół / pół), bo chcę mieć ciepły blond, ale taki naturalnie wyglądający a nie jakiś żółto-złocity dający po oczach. Czy moja koncepcja stłumi niepożądaną żółć i da mi zwyczajnie ciepły blond?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zmieszaj 9 z 9.3 albo samo 9.03 daj

      Delete
  25. Dobrze, dzięki, Andy.

    ReplyDelete
  26. Andy, jak wiesz (kilka postów wcześniej) miałam zielone włosy, na to nałożyłam ten karmelowy blond z Joanny multi soft z 6% i wydawało mi się, że kolor nie uległ zmianie i już miałam nakładać coś następnego, ale powiem Ci, że ten karmelowy jakby "doszedł" na moich włosach i po 2 dniach zielonki nie było a kolor zmienił się na neutralny (swoją drogą o taki mi właśnie chodzi), tak więc -> KARMELOWY DAŁ RADĘ ;-))))))))))) Czym mam teraz zrobić, żeby utrzymać tą neutralną tonację? Co byś zalecił? (poziom 9).

    ReplyDelete
    Replies
    1. to dobrze, że doszedł :) nie farbuj już wcale całych włosów, tylko same odrosty , może być zwykła farba 9 np wellaton 9/0 , same odrosty i ewentualnie malaks na ostatnie 5min

      Delete
  27. Wiesz, jednak dzisiaj skusiłam się na fryzjera. Poszłam do salonu L'Oreala, bo widziałam kilka efektów koloryzacji jednej z tamtejszych fryzjerek.
    -Mówię jej, że chcę zejść z poziomu 10-ego, który mi się wytworzył po użyciu karmelowego blondu, na poziom 8-9. -Mówię jej także, że mam tendencję do zieleni, zwłaszcza po naturach, zimnych beżach i popielach.
    -Mówię jej, że ostatnie 14 dni to była walka z zielonką, którą uzyskałam po majirel 9.13.
    -Mówię jej, że zniwelowałam tą zieleń tym i tym i mam obecnie to, co mam.
    Pani fryzjerka zaproponowała, że:
    - na odrosty, które po tym karmelowym były mega ciepłe, nałoży mi naturę nr 8
    - na długość z kolei nałoży mi 8 z 8.3, bo złocisty zabije zielonkę na śmierć - uwierzyłam jej, bo Ty też mówiłeś, że trzeba bardzo ciepły dać.
    Fryzjerka nałożyła farbę najpierw na odrosty, po jakimś tam czasie na długości.
    Przyszedł czas na spłukiwanie, pani zaprosiła mnie do myjki.
    Zmywała mi farbę i....zapanował bezruch z jej strony (przeraziłam się, że znowu mam zielone! tak to zinterpretowałam). Szorowała mi włosy chyba z 10 minut, ale to chyba nie dało efektu, bo za chwilę usłyszałam: "Nałożę Pani toner". Ja pytam: "A w jakim celu?" A ona: "A wie Pani, żeby pigment z farby lepiej się przyjął". Ani słowa, że "masz pani zielone kłaki to muszę to jakoś zatuszować". Uhmmm. Nałożyła mi ten toner, potem zrobiła mi zapienienie z jakąś farbą kolejną (tekst: "teraz zapienię Pani dla lepszego koloru"). I znowu tarmoszenie włosów, aż mi na tej myjce szyja skostniała. W końcu przyszło suszenie i widzę, że kolor seledynowy. Mówię, że zielony jest a ona, że to kwestia światła, a na zewnątrz to będzie normalny. A ja, że po to idę do fryzjera, żeby mój blond ZAWSZE był ok, a nie tylko w niektórym oświetleniu. Pani nic nie odpowiedziała, ale zapłaciłam tylko 1/2 kwoty za farbowanie, więc winna się czuła. Tylko, co ja mam teraz z tym zrobić???? ;-((((

    ReplyDelete
    Replies
    1. podeślesz mi zdjęcie koloru na meila? a odrost z samą 8 jak wyszedł? mogła dać Ci podwójny złoty albo głęboki złoty, nawet miedziany lekko zwłaszcza ze włosy przyciemniane mają tendencje do zielenienia. możesz zapienić sobie czerwienią, albo szamponetką czerwoną- czerwień niweluje się z zielenią

      Delete
  28. Nie mogę tym moim telefonem uchwycić zieleni na moich włosach, bo na środku foto wychodzi mi pomarańczowa plama (kiedyś tel wpadł mi do wanny i od tego momentu tak ma). W każdym bądź razie odrost na samej 8-mce wyszedł bardziej zielono niż to na długości (8+8.3). Myłam włosy parę razy (woda zielona spływała jak cholerka) i teraz zieleń jest mniej intensywna - skasyfikowałabym ją w kategorii "spokojnej jasno-ciemnej zieleni". Ale jest. Mam już tak podniszczone włosy, że chyba poczekam,aż to się wymyje (o ile to nastąpi, skoro mam zapigmentowane tą zieloną naturą ;-((. Och, Andy, czemu ci wszyscy fryzjerzy są g**** warci?

    *****************
    Aha, Andy, mam pytanie od kuzynki: czy jeśli zawsze farbowała sobie włosy kolorem 10.1 to gdy po m-cu kolor jest taki żółtawo-rudawy to może ona nadal stosować to 10.1? bo jakaś koleżanka jej powiedziała, że nieważne, ze ma ciepły kolor po takim czasie, ale ważne jest to, że ten ciepły wyszedł z nakładanego zimnego, więc może spokojnie tym 10.1 dać na włosy. Obiecałam, że zapytam Ciebie, a do tego czasu zabroniłam jej nakładać.

    ReplyDelete
    Replies
    1. niech zmieni na perłowo popielaty odcień coś a'la 10.21 powinno być zimniej już

      Delete
  29. Poczekaj, spróbuję to foto Ci podesłać na @ (pożyczę na chwilę telefon od sąsiadki).

    ReplyDelete
  30. mój @ to ten od Justyny Wrzesińskiej.

    ReplyDelete
  31. Niestety, Andy, pomimo szczerych chęci nie udaje mi się ująć zieleni na zdjęciach - ten tel sąsiadki z kolei uwiecznia moją zieleń jako neutralny kolor, pozbawiony tej okrutnej prawdy, jaką jest zielone na mojej głowie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobrze postaram sobie to wyobrazić :P

      Delete
  32. a czerwonej farby się boję po prostu...nie wiem, Andy, chyba nie pozostaje mi nic innego, jak modlić się o to, żeby to się wymyło..Dziękuję, że starałeś się mi pomóc ;-*** Buziaki 4U.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale możesz domieszać kilka mililitrów czerwieni do złotego blondu , czerwień ma sie zająć wyjedzeniem zieleni, ja bym na Twoim miejscu sporządził przynajmniej minimalną ilośc mieszanki próbując na jakimś paśmie od spodu. co CI szkodzi? teoretycznie tylko czerwień niweluje zieleń, co prawda to ostateczność, ale skoro nic innego nie daje sobie rady to co chcesz innego robić?

      Delete
  33. czyli mówisz, że do złotego dać jakąś czerwoną? ale czy to da mi jakiś chłodny kolor? bo ciepły w ogóle mnie nie pociąga. A tą czerwoną to jaką polecasz, bo jutro w Rossmanie będę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zależy od ilości dodanej czerwieni, nie wiem jak mocno masz zielone włosy, próbowałbym na Twoim miejscu na pasemku.

      ja bym mieszał palette B9 albo N9 z RI5
      z tym, że dodałbym około 1- 1,5cm "glizdy" farby z tubki na całą tubkę blondu, ogarniasz mniej więcej o co mi chodzi?

      serio ja nie widzę innego sposobu na zieleń jak zadziałanie czerwienią.

      Delete
  34. ogarniam, co co chodzi, tak. No ale gdy dam ten ciepły platynowy blond B9 z odrobinką tego R14 to czy kolor będzie blond? o to mi chodzi, Andy.
    Justa.

    ReplyDelete
  35. ten N9 to na stronie palette ma opis: "perłowy blond", choć bardziej mi się podoba niż ten B9, choć chyba ten B9 jest zdecydowanie cieplejszy. Tylko, żeby mi to nie wyszło ciemno jakoś, bo teraz i tak mam zbyt ciemny kolor (taki głęboki 8-my), a zależy mi na JASNYM 8-9.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to poczekaj niech się wypłucze jeszcze obecny i dopiero

      Delete
  36. Ale wiesz, perspektywa, że mogłabym już nie mieć zielonych jest kusząca jak nie wiem co. Zajrzę do Rosska i zobaczę, może zakupię ten N9, skoro mówisz, ze się nadaje, tylko boję się, bo wiesz, to "natura" i może ona mi pogłębi jeszcze bardziej to zielone, co mam? może lepiej wziąć to B9, choć kolor panny z opakowania odpycha mnie na 1500km.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie sugeruj się opakowaniami. B to niby beż ja bym brał N9 i tą czerwień i dodajesz jej odrobinę! 1-1.5cm farby na cała blond. powinno moim zdaniem sprawę załatwić

      Delete
  37. ok, to tak zrobię. Czekałam na Twoją odpowiedź. Teraz już mogę spokojnie się zaopatrzyć w N9 i R15 ;-).
    Napiszę potem, czy mieszanka dała radę zabić zieleń ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. IMO lepiej żeby odcień wyszedł już za ciepły-zmyjesz go, niż znów zielony.
      do pytania niżej- trzymaj tyle co w ulotce czyli 35-40 min , oczywiście liczysz od chwili skończenia nakładania na włosy. zobacz jaką wodę mają strzelam ze czerwień ma 6% a blond 9%, rozcieńcz 9% do stężenia 6%.

      Delete
  38. aha, a ile mam to-to trzymać na włosach? tak jak w ulotce? Wiem, że męczę Cię bardzo, ale nie mam takiej wiedzy jak Ty, więc musisz mi wybaczyć to.

    ReplyDelete
  39. jeśli czerwień będzie mieć 6% to po prostu na niej zrobię ten blond i już, bo w sumie czerwonej to ja i tak dodaję do mieszanki ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, masz racje, przepraszam jestem taki zmęczony xD

      Delete
  40. Wróciłam z Rosska, ale kupiłam ten B9, bo N9 już nie było (pusta wnęka w regale). To R15 ma 6%, tak jak podejrzewałeś, B9 - faktycznie 9%. Zrobię jutro (zależy mi ocenie w świetle dziennym) próbę na pasemku i zobaczę, co wyjdzie. Oczywiście napiszę ;)

    ReplyDelete
  41. A więc tak:
    zrobiłam PRÓBĘ NA SZEROKIM PASEMKU POD SPODEM WŁOSÓW - przygotowałam mini wersję mieszanki: dałam odrobinę farby B9 i do tego dosłownie KROPKĘ farby czerwonej. Wymieszałam i nałożyłam na pasemko, a następnie poszłam umyć ten szklany podstawek, na którym przygotowałam miksturę (zajęło mi to niespełna minuta), spoglądam w lustro a tu moje pasemko jest mega bordowe !!!! zmyłam to szybko zszokowana, ze przez tak krótki moment czerwona farba zdominowała 98% beżowej !!! byłam wkurzona, bo pasmo było szerokie i to bordo widoczne pomiędzy włosami (mam cienkie i delikatne). Dobrze, ze miałam w domu jakiś popiel na zielonym barwniku, który dała mi koleżanka kiedyś tam - wnioskuję, że na zielonym, bo mam pół tubki a po odkręceniu początek farby, która kiedyś tam była używana, jest zielona mega, ciąg dalszy ma normalnie biały). No nic, nałożyłam tą popielato-zieloną na to pasmo, ale nie dało rady tego zakryć. Położyłam drugi raz, trzymając 45 min i udało się - nie mam już bordo pasma, ale za to zielono-brązowe, ciemne. Nie zrażałam się jednak i nałożyłam samo to B9 na pasemko po drugiej stronie, trzymałam ok.35 minut i...nic...zielone stało się ciemno-zielone. Nie poddawałam się jednak i zrobiłam ZAPIENIENIE na kolejnym paśmie na odrobince czerwonej farby i oksy 6% - efekt taki, że włosy znowu zaczęły chłonąć jak opętane czerwoną farbę, która nie tłumiła zieleni tylko zajmowała 100% jej przestrzeni dając 200% wyrazu swojej barwy. Nie mam już siły... Po prostu..nie chcę mieć ani czerwonych ani zielonych włosów. Nie robię już nic, skoro wszystkie metody zawiodły. Myję włosy parokrotnie i liczę na to, że ta zieleń kiedyś ustąpi. Tylko, że gdy ustąpi to znowu nie wiem, jaką farbę mam nałożyć , żeby nie było powtórki z rozrywki pt. "Niekończąca się opowieść.." Chciałabym uzyskać taki neutralny, chłodny blond, no ale skoro popiele, beże i natury wychodzą u mnie w tonacji green to może nałożyć 9.03? to chyba też bardziej chłodno-ciepły?

    ReplyDelete
    Replies
    1. może własnie te proporcje coś nie tak. bo na całą farbe blond ma być serio odrobina czerwieni, wierzę że trudno jest to zrobić z jeszcze mniejszą ilością farb.... nie wiem jak mam Ci pomóc na odległość. szkoda sporządzać mieszankę na całe włosy i próbować znów na pasemku bo farba straci właściwości

      Delete
    2. może rozjaśnij je porządnie całe na żółto, zakryj perłowym blondem i potem rób same odrosty w ten sam sposób- rozjaśnianie odrostu na żółto i chłodzenie perłą

      Delete
  42. Tylko wiesz, wszelkie perłowe / opalizujące wychodzą u mnie jak stare złoto - miałam kilka podejść i nigdy mi nie wyszło chłodno, zawsze wybijała przez ten fiolet jakaś rudość (???), z tymże perłowym dziękuję na wejście.
    Andy, powiedz mi, skoro "natury" są pozbawione barwników ciepłych i zimnych (np. na pudełku z majirela natury mają białe okienka z numerem, popiele - niebieskie, złote - żółte etc), a są przeznaczone i stosowane m.in. do chłodzenia ciepłych tonów to jakiś zimny barwnik muszą mieć - czy jest to właśnie zielony???
    Podoba mi się i dążę do takiego koloru jak tuta (foto na dole strony - neutralny, chłodny blond z subtelnym ciepłym akcentem w tle)) - czym to uzyskać?

    http://sklep.emporium.com.pl/Farba-Majirel-9-Bardzo-Jasny-Blond-50ml(3,15612,4120).aspx

    ALE PRZERAŻA MNIE TO (autopsja):

    http://www.beautydis.com/majirel-coloration-loreal/15772-majirel-9-blond-tres-clair-50-ml-3474634002995.html




    ReplyDelete
    Replies
    1. no ale na obydwu jest majirel 9 , po prostu zdjecia zrobione w innych światłach.

      natura ma w sobie zieleń.

      ale używałaś pereł na jakich wlosach? ja mówię, żebyś rozjaśniła całe do żółtego i na to położyła perłę która schłodzi żółć

      Delete
  43. No właśnie kładłam zawsze na żółty / cytrynowy blond i zawsze mi dziwnie wychodziło, nie czuję się wgl w tonacji rudego, z tymże wiesz.
    Oj, no to mnie załamałeś z tymi "naturami", że wszystkie są zielone same w sobie. No nie utargam po prostu...czyli nigdy nie będę mieć chłodnego blondu z tego wynika...oj-oj...to przykre bardzo, Andy, jednak dziękuję Ci za 100% prawdy w tym zakresie barwnikowym...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to kładź ciepłe beże, czyli perłowo złociste na rozjaśnione włosy. albo płukanki/szampony fioletowe.

      Delete
  44. Czyli takie 9.13 też jest na zielonym chyba, skoro farbując nim uzyskałam zielony odcień...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest chłodnym beżem, ma popiel (niebieski) i złoto (żółty) = ma prawo wyjść szaro-zielono

      Delete
    2. a gdyby do tego dać 0,5 cm korektora czerwonego, to może byłoby ok? dobra, nie męczę Cię już. Dzięki za wszystko ;*

      Delete
    3. dlatego mówiłem żebyś dodała odrobinę czerwonej farby do blondu

      Delete
  45. Interesuje mnie taki kolor beżowy (tutaj jest to już baaaardzo wypłukany 7,13):

    http://imageshack.us/photo/my-images/850/17361135091337014411506.jpg/

    ReplyDelete
  46. To majirel 7.13 po jakimś 1,5 -2 miesiącach od farbowania. Nie są to moje włosy, niestety, ale to kolor moich marzeń, choć interesowałby mnie taki efekt od razu, stąd zainteresowanie 9.13 na 6%, ale skoro to też na zieleni to ja już nie wiem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mówię rozjaśnij włosy na ciepły żółty odcien i rób jakimś ciepłym beżem
      9,23 np

      Delete
  47. Ja używam nr 12 od Revia - Gorzka czekolada. Jednej Pani po tym kolorze wyszły czarne włosy, a mi ciepły brąz ;D Bardzo polubiłam tę farbę i cały czas jej używam :) Równomiernie farbuje, a i kolor nie jest ciemniejszy niż na pudełku (w moim przypadku). Cena też jest na plus! Bardzo mi się podoba efekt na Twoich włosach - wyglądają bardzo naturalnie. Wypróbuję również Orzech laskowy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie rozjaśni Ci włosów. na odrostach wyjdzie jak powinien.

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...