Search

Content

Saturday, August 10, 2013

Brunette Domin :3

Witajcie ;* 
Najnowszy wpis poświęcony stałej i znanej wam bywalczyni tego bloga, Kasi :*

Ostatnio kombinowaliśmy Matrixem jak pamiętacie, kolor mocno wyprany był niestety nie mam zdjęć "przed" 1cm odrostu bardzo ciemnego, dalej 4-5cm jasnej czerwieni i po końcówki już blond poziom 8/9 taki miedziany.

Cel: ciepły brąz, wyglądający naturalnie z refleksami

wybrałem te dwa odcienie:


Jasny brąz N4 kładłem na odcinek odrostu naturalnego i tą mocną czerwień, natomiast Nugat W5 dalej na bardzo jasne miedziane włosy.

po zmyciu mieszanki zrobiłem duzo drobnych pasemek Vincent Ledier'em Flash

Efekt końcowy:




OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*



35 komentarze:

  1. Andy.Farba do wlosow odcien 9 polozona na 3% stonuje i przyciemni wlosy po rozjasniaczu??Moje wlosy maja taki sam kolor jak Twoja mama na zdjeciach ktore przedstawiales na blogu po rozjasniaczu Vincent Lieder.Gdybym polozyla ta farbe 9-naturalke na 6% oksydancie wlosy dodatkowo by sie pojasnily??Mnie zalezaloby na lekkim przyciemnieniu.Nie chce miec wlosow juz nawet pol tonu jasniejsze:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kładź na 4,5% powinna ładnie stonować i lekko przyciemnić ale serio nie duzo

      Delete
    2. Dziekuje za ekspresowa odpowiedz:* Kurcze ja mam tylko w domu utleniacz 6% jak go przerobic na 4,5% bo nie mam zielonego pojecia??:/

      Delete
    3. Aha do tej farby potrzebuje 50 ml uletniacza :)

      Delete
    4. czekaj niech dobrze pomyślę... ja rozcieńczałem pół na pół 9% z wodą i wyszło 4,5%. więc jak masz 6% + 0% to wyjdzie 3% pół na pół. więc chyb a 3/4 6% + 1/4 kranówy. wyjdzie 4,5%

      Delete
    5. więc 12.5 ml wody z kranu + 37,5 ml 6% :D

      Delete
    6. Kranówka ma procentowość 0,8 %.

      Delete
    7. skąd ta informacja? no to moze być zwykła woda mineralna do picia

      Delete
  2. Piękny efekt ;D nienachalny,naturalny.Nugat ciekawy odcień :D.Ty to masz rekę do takich cudeńków,to fakt ;P.
    A jakie loki :D

    Drogi Andy.Czy na włosy ufarbowane Londą Color Blend nr 17 jasny blond mozna położyć srebrny pył Joanny Naturii Color? czy lepiej Szlachetną perłę.Dziękuję za poradę.Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :*

      zalezy co chcesz uzyskać, powinno rozjasnić nieco. srebny pył wyjdzie jaśniej

      Delete
  3. Ja bym się chciała poradzić w sprawie fryzjerstwa - koloryzacji.
    Naturalnie mam włosy w kolorze jasno-rudego blondu. WSZYSTKIE CHŁODNE ODCIENIE WYCHODZĄ U MNIE INTENSYWNIE ZIELONO. Byłam u kilku fryzjerów - "prawie" żaden nie podjął się farbowania na chłodny odcień, skoro jak ich poinformowałam, mam mega tendencje do zieloności. "Prawie", bo jeden z nich zrobił mi na pasemku "ciepłą naturę", bo uważał, że ta nie może po prostu wyjść zielono, no ale wyszła zielono. Fryzjer nie wie, o co cho, ja zrozpaczona, wiesz...
    Obecnie też się z tym zmagam, bo ostatnio farbowałam 7.03, które też wyszło zielono. Podczytałam Twojego bloga (zwłaszcza komenty, bo tam udzielasz istotnych info - dzięki Ci za to) i szukałam odpowiednika joanny multi soft blond z karmelem (unikam soli/ethanolaminy i MEA - a ten szampon to ma i farba też), ale nie udało mi się niczego znaleźć. Kupiłam więc ten palette B9 - ciepły platynowy blond, który komuś tam polecałeś i niestety, zielonka nadal jest - farba miała kolor filetowy podczas nakładania, kupiłam więc farbę profesjonalną (najtańszą) z Milaton 3d - kolor 9.3 - złocisty blond i do tego oxy 9% - efekt taki, że moje zielone włosy nadal są zielone i do tego się świecą jak oszalałe....zrobiłam kąpiel rozjaśniającą na 6% - włosy się podjaśniły o jakiś ton, kolor był już wtedy lekko zielony (1/4) i w 3/4 żółtawy. Na to dałam farbę 9.23,bo skoro żółte dominowało to wiadomo, że fiolet na to. Zaaplikowałam z 6%, spłukałam i...znowu mam zielone włosy, jak sprzed kąpieli...omg...omg...omg...omg...OMG ANDY ;-((((
    Co ja mam zrobić w takim układzie? Chcę mieć chłodny/neutralny blond ;-((( Tak bardzo, bardzo...a w poniedziałek jadę z NOWYM chłopakiem nad morze,a gdy on zobaczy mnie w tych zielonych włosach to padnie chyba...

    ReplyDelete
    Replies
    1. masakra jest z tym co mówisz :o
      czym robiłaś kąpiel?
      to moze powinnac szukać farby która jest typowo ciepła nawet ruda. np jakbyś zmieszała wellatony dwa 9/3 oraz 8/74-który jest rudawy może tak? jak bardzo jasny kolor chcesz uzyskać? ta mieszanka wyjsć ciemno nie powinna tak czy inaczej.

      teoretycznie czerwień wybija zielen więc jak się nie boisz to zrób kąpiel farbą czerwoną, ale ze słabą wodą, najpierw na jednym pasemku i zobacz jak wyszło. sama czerwień lubi wychodzić ciemno wiec mogłabyś zmieszać czerwień z blondem.

      Delete
  4. Cześć. Kąpiel robiłam tak:
    - dałam część rozjaśniacza w proszku
    - do tego 0,5 szkl wody ciepłej
    - porcja szamponu alterra
    - porcja odżywki
    - oksydant 6%
    Wszystko wymieszałam i na włosy. Wyszło żółtawo-zielono, jak pisałam CI wyżej.
    No tak, proponujesz mi farby ciepłe, a ja...ja chcę mieć chłodny blond ;-(((

    A włoski tej dziewczynie zrobiłeś ślicznie - a to foto przy lustrze jest extra ;-) Naprawdę świetne ujęcie i wyostrzenie planu nr 1 a wtopienie w tło planu nr 2 ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuję :* miło mi.

      no to jak sie boisz to hm, zrób kąpiel jeszcze raz ale inaczej, ja zawsze robię następująco:
      rozjaśniacz + utleniacz - weź 6% - mieszasz w proporcji takiej jak sie powinno czyli 1:2 = np 30g proszku i 60ml wody 6% !

      no i do tego dodaj z dwie- trzy porcje szamponu, jaki masz poza alterrą?
      to wmasuj w wilgotne włosy i trzymaj 40 min. jak będziesz widziała zieleń to możesz 50.

      i na to - jeżeli wyjdzie żółty kolor bez zieleni- połóż perłowy blond, z odcienem fioletu, żaden popiel. no i potem albo farbuj bezpieczną farbą same odrosty a resztę będziesz miała zrobioną, albo farbuj metodą podkładu- wstępnie rozjaśniasz odrosty i kładziesz na nie farbe potem w tym przypadku perłową

      Delete
  5. jak uzyskać na jasnym blondzie taki, naturalnie wyglądający, kolor?

    http://imageshack.us/photo/my-images/46/p82f.jpg/

    dziękuję z góry za odpowiedź

    ReplyDelete
  6. Witaj :) Widząc jakie cuda wyczarowujesz z włosów chciałam się poradzić co począć z moimi włosami, które rozjaśniałam kąpielą r., doszłam do koloru hmm, rudego następnie coś mnie podkusiło i zafarbowałam mango loreal 7.4. Co zrobić by uzyskać taki kolor jak na zdjęciu powyżej - ten najjaśniejszy brąz (lub nawet ciut jaśniejszy) na końcach? Jest boski :) Proszę odpowiedz:)

    ReplyDelete
  7. To jeszcze raz ja, pisałam niedawno :-) Chciałam tylko dopisać, że chodzi mi o ten jasny, brązowy kolor lub toffi...źle się czuję w tym rudym...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokażesz? jak bardzo jasny masz rudy?
      proponuję palette N6 średni blond z serii intensive color creme

      Delete
    2. Właśnie jest to taki brudny rudy przez te moje kombinacje :D Nie wiem czy się obejdzie bez kąpieli ponownej :) Przesyłam fotki na maila bo nie umiem inaczej ;)

      Delete
  8. faktycznie przydałoby sie kąpiel zrobić przynajmniej na końce. powiedz mi jakim rozjasniaczem robiłaś kąpiel?

    ReplyDelete
  9. kąpiel robiłam joanną chyba 4-5 tonów, potem syoss intense czy coś takiego i tu już trzymałam krótko bo się bałam...i padło na to mango potem bo chciałam kolor wyrównać i jest ohydny... chciałabym jakiś karmel, toffi, coś ładnego :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ....powiedzcie mi laski, czemu wszystkie używacie tej cholernej joanny? :v ja wszedzie o tym piszę i pisałem i praktycznie każdy, najgorsze gówno.

      Delete
    2. a syoss to był taki ze był w opakowaniu proszek? czy nie

      Delete
    3. http://www.superkoszyk.pl/product-pol-15945-SYOSS-Farba-do-Wlosow-12-0-Intensywny-Rozjasniacz.html chyba ten :D A z joanną tak wyszło - najpierw kupiłam, potem pomyślałam,hehehe, jak zwykle ;P dlatego teraz proszę specjaliste o radę :)

      Delete
  10. nie wiem czy wysłałam odp. - najpierw joanna,potem na chwilę syoss i mango na to. Bardzo chciałabym osiągnąć karmel lub coś w tym stylu, byle nie ciemne bo miałam ciemny brąz :) a ten kolor na mej głowie jest okropny :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrób syossem 13-0 kąpiel. do mieszanki rozjasniacza dodaj odzywki i szamponu- nie duzo- szaponu około 20ml odzywki 10ml

      potem sądzę, ze możesz użyć tego odcienia którego ja na Kasi

      Delete
  11. a kąpiel do jakiego koloru? Jasno-rudego? I potem ten W5 - na czas z ulotki? Przepraszam, że Cię tak męczę :) Dzięki wielkie za odpowiedź !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie męczysz :) no rozjasnij przynajmniej żeby wyrównac końcówki ciemne, jasny rudy będzie dobrą podstawą

      Delete
    2. Ok :) Lecę do sklepu

      Delete
  12. Super efekt...
    A może mi doradzisz...farbuję włosy od dawna...ostatnio miały kolor kasztanu farbowałam paletta, potem w czerwcu na wakacje postanowiłam je troche rozjaśnić i kupiłam z Loreal kolor platynowy blond 7i8 pomiesza dwa u wyszedł mi ciepły zbożowy blond-rudy...teraz zaczynają być zbyt żółte i odrost widoczny się robi mam swój naturalny kolor, średni chłodny brunet...teraz kupilam z paletty N6 bo chcę te jasne przyciemnić,żeby z odrostem dobrze się ujednoliciły...moje włosy maja tendencję do łapania rudych refleksów...Czy to może być dobry wybór? Czy coś. Innego polecasz? Nie chcę aby były ciemnobrązowe... .I ile polecasz trzymać 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprobuj, powinno troszkę ujednolicić ale nie w 100%

      Delete
  13. A jak długo potrzymać???Wiem że nie będą jednolite ale nie chcę mieć dużej różnicy z odrostem.Pozdrawiam

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...