Search

Content

Tuesday, August 20, 2013

Co sie siostry to nie jedna !

No i mam dla was post z rezultatem dzisiejszego maratonu z Agnieszką którą znacie oraz Karoliną :)

Przypomnę używane dziś farby:

Są to Palette B9-ciepły platynowy blond, 2x H6- miodowy brąz (aczkolwiek 6 odpowiada średniemu blondowi w palette icc) no i N4 - jasny brąz

Włosy moich modelek PRZED:

Karolina miała naturalny kolor włosów, jeszcze nigdy nie farbowany (poziom 6) a Agnieszka miała ombre zrobione przeze mnie 5 miesięcy temu- nadszedł czas odświeżenia looku :)

Dla Karoliny wybrałem odcienie N4 oraz H6 ( zrobione nieco w kierunku ombre, N4 nalożona jako baza na nasadę a H6 na "końce" im wyżej czubka tym wyżej pasm nakładałem kolor)
Dla Agnieszki B9 i H6 (całość- B9 z odrobiną H6 oraz kilka refleksów po bokach H6 na folię)

Efekt końcowy:
Karolina


Agnieszka






OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

89 komentarze:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. ta farba blond rozjaśniła tak pięknie włosy z poziomu 6 O_O?

    ReplyDelete
    Replies
    1. no zmieszana z brązem. na oko mieszałem, na całą tubke blondu dałem może 1/5 brązu, całość na 9%.

      Delete
  3. Ach i Andy, pisz syzbciutko co zorbiłes że włosy blondyny się tak błyszczą! ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. po farbowaniu zawsze się błyszczą :D
      odżywka loreal (z farby preference) na chwilkę po myciu, potem odżywka w spraju z affinage ASP w celu ułatwienia rozczesania, na końce olejek arganowy z AVON no i prostownica

      Delete
  4. aaa 9%... to wile wyjaśnia bo w farbie chyab jest 6 nie?

    ReplyDelete
  5. Mam pytanie :)
    Moja ciocia chciała by miec kolor taki blond jak twoja modelka po. No może ciutke ciemniejszy. Ale ma siwe włosy :( Co można jej położyć aby miała jasny blond (taki właśnie lekko cipeły jak u modelki) ale tez nei za jasny sztuczny...? Farby fryzjerskie jak i drogeryjne wchodzą w gre

    ReplyDelete
    Replies
    1. całe ma siwe? ja robiłem refleksy dlatego wyszeł wielowymiarowy kolor. a Twojej Cioci proponuję z tej samej serii palette co ja mieszałem, niech zrobi też tym odcieniem B9 + N7 ale obydwie na 6%. może najpierw zapigmentować tym N7 i potem mieszanke na włosy

      Delete
  6. odrosty ma w ok 60-70% posiwiałe, reszta farbowane na blond jasny... che kolor naturlany troche ciemniejszy ale aby był lekko ciepły. Może kłaść na całość B9 z N7 na 6%? Tylko w jakich proporcjach zmieszac te 2 odcienie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm, zależy, ja mieszam kolory w zależności od tego co po prostu chce uzyskać, taka mała kreatywność :D
      możesz zmieszać jej 1/3 B9 i 2/3 N7. N7 ma 6% więc zmieszasz z utleniaczem od N7

      Delete
  7. fajne efekty, bardzo naturalne, brawo za wykonana prace ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo Bunny :* Twoja opinia jest jak skarb :D

      Delete
  8. Normalnie spadly mi wlasnie gacie z wrazenia...Jestem w szoku,pieknie wyszlo u obu dziewczyn:-) Kaska

    ReplyDelete
  9. Andy, które farby profesjonalne polecasz? :)

    ReplyDelete
  10. Hej, a czy możesz napisać, w jaki sposób uzyskałeś ten poprzedni blond (ombre)u Agnieszki? Jaka to farba? Woda? Jak długo trzymana, jaki jest wyjściowy kolor włosów i czy podobny efekt uzyskam na włosach z poziomu 6, które dość trudno jest rozjaśnić (np. garnier 111 trzymany przez 50 min wychodzi beżowo, a po dwóch tygodniach jest całkiem rudy)? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://andyfromhell.blogspot.com/2013/03/mokka-ombre.html

      Delete
  11. Efekt u Agi - super ;-)) Ja myślałam, że ten B9 wyjdzie ciepło bardzo, zwłaszcza, że w nazwie ma "ciepły" platynowy blond a tu wyszedł chłodno. Czy on w świetle dziennym też jest chłodny czy raczej wybija ciepło?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wygląda jak naturalny, blyszczy się na miodowo złoto ale bez miedzi żadnej

      Delete
  12. No i jak udało Ci się zafarbować tak długie włosy JEDNYM opakowaniem farby?????????????? ja mam włosy do ramion i jeśli dokładnie nanoszę farbę to jedna mi starcza na odrosty tylko a gdy chcę odświeżyć kolor po paru miesiącach to na długość muszę mieć drugie opakowanie. Jak farbowałeś Agę? Tylko odrosty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. napisałem, że po dwa opakowania wziąłem dla nich, Agnieszce mieszałem H6 i B9 + samo H6 na odrosty

      Delete
  13. Andy a jakie paletki proponujesz zmieszac aby uzyskac poziom 8 i koniecznie w chlodnej tonacji???.Teraz mam wlosy poziom 10 bez odrostow(rozjasniane 5 dni temu rozjasniaczem+farba)Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokaż mi je, jaki mają odcien? ciepły? neutralny? żółty? hm N6 i B9 zmieszaj pół na pół -6%

      Delete
  14. Andy, a jak uzyskać na jasnym, neutralno-beżowym blondzie taki, naturalnie wyglądający, kolor?

    http://imageshack.us/photo/my-images/46/p82f.jpg/

    Poradzisz coś, uhmm?
    Może być wersja professional lub dostępna w drogeriach, choć powiem Ci, że oblook'ałam takie kolory w Rossku i są albo intensywnie napchane .4 albo jakieś żarówy (bleee).

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten co pokazałaś jest dośc nierówny :v
      taki złoty blond poziomu 9/8 prócz środkowego pasa który jest mniej złoty.

      wellaton 9/3 i 8/0 mozesz spróbować

      Delete
    2. Dzięki za udzielenie porady - spróbuję tych farb, które poleciłeś ;*****

      Delete
  15. Andy oba kolory są bardzo ładne ale niestety ten średni brąz nie pasuje modelce :(

    ReplyDelete
  16. Nie mam zdjec,ale kladlam po rozjasniaczu farby Majirel:10.21+9 pol na pol,wiec wlosy sa cos pomiedzy neutralnym a chlodnym odcieniu,w zadnym wypadku nie sa cieple:)Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. no dobra to zrób jak napisałem N6 i B9

      Delete
  17. co sądzisz o rozjaśniaczu syoss 13-0 bo widze że robiłeś coś nim? mocno rozjaśnia? jest delikatny czy raczej jest ryzyko że 'spali' włosy? z góry dziękuje za odp:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mocno rozjaśnia i raczej nie ma ryzyka spalenia, chyba że masz juz zniszczone włosy, ale jak zdrowe to się nie ma czego bać

      Delete
    2. zniszczone troszke są od prostowania codziennie lub co dwa dni, i ciemnej farby co półtora m-ca od kilku lat ale od paru tygodni kuruje je biowaxem, dovem i paroma innymi odżywkami, przestałam prostować i widze że już są lepsze;)
      więc co polecasz? ryzykować czy nie? ;) ok 2 tyg temu robiła mi koleżanka dekoloryzacje ale nie zniszczyła ich zbyt, tylko te farbowane nie sa juz ciemny brąz tylko średni brąz ;)

      Delete
    3. są lepsze maski dostępne w rossmanie :)

      czym dekoloryzowałaś?

      możesz próbować , weź lepiej ze dwa opakowania.

      Delete
  18. colorpeelem ale tylko z pół opakowania mi go użyla chociaż mam włosy za ramiona ;) a to które odżywki z rossmana polecasz? i ile gdzieś radziłbyś trzymać rozjaśniacz? bo patrze właśnie ciągle na niego na półce w rossmanie i mnie aż kusi żeby go kupić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiedy to było? nie ściemniały? na włosy za ramiona weź dwa syossy 13-0 lepiej zeby było porządnie, mieszaj w miseczce to oszczędzisz czasu i farby.
      50-60 min.

      z masek to gliss kur ultimate repair, garnier fructis nutri repair i elseve total repair extreme

      Delete
    2. tą gliss kur czarną do zniszczonych włosów też mam w domku ;) około 2 tygodnie temu no może z 3 tygodnie, ściemniały troszke bo z początku były taki jasny karmel a teraz taki bardziej średni brąz ;p a i czy to prawda, że do rozjaśniacza można dodać odżywki/maski do włósów i wtedy niby mniej zniszczy? wybacz że tak męcze Cie o to:)

      Delete
    3. można ale sądzę, ze w przypadku tego nie musisz sie az tak obawiać zniszczeń, wiadomo ucierpią włosy jakoś tam, ale nie będzie to spalenie czy coś w tym rodzaju

      Delete
    4. dziękuje Ci bardzo za porady :) teraz po dekolorze mam włosy troszke ciemniejsze niż naturalne tej modelki po lewej (Karoliny jeśli dobrze myśle). więc na jaki mniej więcej kolor może 13-0 rozjaśnić? ;> bo nie wiem jaką farbe kupić żeby nałożyć po :)

      Delete
    5. to zależy, są po dekoloryzacji, zalezy od tego jaki masz naturalny kolor, ile były farbowane, poderzewam że coś w okolicach miedzi, miedzianego blondu

      Delete
    6. ok zobacze jakie mi wyjdą i najwyżej potem wyśle kogoś po farbe :) dzięki wielkie za porady :)

      Delete
  19. A jaką mieszankę farb (oczywiście z Londy, bo wydaje mi się lepsza niż Pallete) żeby uzyskać taki kolorek https://sphotos-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/993693_611183605588456_577227736_n.jpg
    swój mam nieco jaśniejszy i trochę pożółkły :) Lola

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ona ma różne kolory. moim zdaniem miała refleksy + odrostły jej już włosy, więc to nie kwestia mieszania a tego jak nałożysz różne odcienie aby tak wyszło.

      ja bym ty robił średnim blondem

      Delete
    2. Rozumiem, to farbnę się średnim blondem i może zrobię sobie refleksy? tylko czym, 18 byłaby dobra czy nie da sobie rady? czy w ogóle jakąs inną polecasz?

      Delete
    3. 18 wyszłaby szaro. proponuję tylko 17 ale nie na całe włosy. na 40 min na 4-5cm od nasady, na 15 min na całe przeciągnięte + ja bym zostawił kilka refleksów zabezpieczonych w folii nie farbując ich.

      wiem to skomplikowane ale ja bym zrobił ten kolor po prostu tylko średnim blondem. troche sie trzeba napracować zwłaszcza że to nie jest jeden kolor a conajmniej 3

      Delete
    4. Dziękuję, londa już leży na półce i czeka :) jutro się z rana działam

      Delete
  20. Andy, jak uzyskać taki blond jak Agnieszka tylko w opalizującej / chłodnej tonacji?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mieszałem jej B9 i H6 więc bardzo jasny blond beżowy i miodowy średni blond
      mogłabyś zmieszać B9 z N6 :) wyszłoby chłodniej

      Delete
  21. mógłbyś pokazać jak twoim zdaniem będzie wyglądać na głowie farba 10.23 Cece of sweden ?? tzn jakiś link do zdj dać albo coś.. bo kolor na palecie z pasemkami mało mówi, niby beżowy blond

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam osobiście farb Cece ale 10.23 to powinien wyjść bardzo jasno, ciepły beż, raczej naturalnie wyglądający, taki ciepło-naturalny, delikatny. nie umiem CI pokazac, nie znam rezultatu nie znając farby ani koloru wyjściowego oraz użytej wody %

      Delete
    2. a wlasnie lepiej uzyc wody 6% czy 9% ?

      Delete
    3. a jaki masz obecnie kolor? to tak jasnego koloru brałbym 9%

      Delete
  22. witaj, mógłbyś odpowiedzieć na jedno pytanie ? czy to prawda że bezpośrednio po dekoloryzacji nie można rozjaśnić włosów ? z tego co czytałam wyżej wnioskuje że można ale wole zapytać jeszcze osobiście.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co, to jest tak, próbowałem po dekoloryzacji rozjaśniać różnymi rozjaśniaczami, po elgonie, po chantalu i renee blanche, po rozjaśniaczach delii albo chantal, włosy ciemniały, a po elgonie, schwarzkopfie, leo, po nich nie ciemniały, ja osobiście nie siedzę tak głęboko w chemii więc nie wiem z czego to wynika. Powiem tak, mogą, a nie muszą ściemnieć

      Delete
  23. Czy wiesz może, jak uzyskać JASNY miodowy blond z poziomu 9? Byłam w hurto i pani mi poleciła L'Oreala (była to paleta z polskimi opisami i na górze karty z tym kolorem (majirel 8) był opis: PODSTAWOWE pod kolorem nr 8 było napisane: MIODOWY BLOND, więc go kupiłam i zafarbowałam włosy i...nie wyszedł wcale miodowy !!! Ba! Nie wyszedł nawet ciepły!!! na głowie mam szaro-oliwkowy-cieeeeeeeemny blond (oxy 7,5%) a woda po myciu jest...uwaga! zielona...porażka., mówię Ci. Szoruję codziennie włosy i kolor się wymywa (na szczęście), no ale mnie trapi jedno: JAK UZYSKAĆ "JASNY" MIODOWY BLOND, ANDY FROM HELL? TELL ME, PLEASE, BECAUSE IT'S MY DREAM....co mam nałożyć, żeby efekt był naturalny? PLEASE, HELP ME....

    ReplyDelete
    Replies
    1. no nic dziwnego 8 to jasny blond, natura czyli ma zielone pigmenty... nic ciepłego z tego nie wyjdzie, w dodatku nie wiem dlaczego taka wysoka woda.

      maski z żółtka, cytryny i oleju nakładaj żeby wymyć ten kolor.

      Delete
  24. Tak myślę, że może by pomieszać, celem uzyskania tego miodowego z majirela:
    a) 9.03 ( 3/4 tubki) + 8.34 (1/4) = ?????? -> nie wiem, czy z tego wyszedłby jakikolwiek miodowy czy moze jakaś żółtość złocista???? Boję się .4, bo za nic w świecie nie chcę intensywnej pseudo-rudości nie mającej nic wspólnego z naturalnym efekterm

    b) 9 (50ml) + 8.34 (25ml) = ????

    I don't know...

    ReplyDelete
    Replies
    1. miedź jest na drugim miejscu i nie musisz sie jej bać, majac oliwkowy kolor, kolory sie pokryją i nie będziesz na pewno ruda.

      samo 9.04 możesz nawet nałożyć

      Delete
    2. Byłam szukać tego 9.04 - nie jest wgl dostępny a ja nie mam pojęcia, jak go "stworzyć" ;-(((

      Delete
  25. Ja mam pytanie z innej beczki, chcę pomóc kuzynce w zmianie fryzurki. Ma teraz długie włosy z grzywką na bok, spłukany jakiś mahoń z odrostem w kolorze średniego brązu. Oczy piwne, bladzioszek straszny, no i śliczny piegusek, buźka okrągła. Pierwsze pytanie odnośnie koloru, jaki byś polecał? Kuzynka mówi, że może spróbować zimny odcień, ale nie wiem czy to się uda na tym spłukanym mahoniu, może w ogóle jakiś szałowy kolor dla niej wynajdziesz. A druga kwestia, może jakoś zmienić uczesanie, fryzurkę - nie jakaś drastyczna zmiana, ale też bym chciała poznac Twoją opinię w tej sprawie :) Piekielne pozdrowienia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie widzę nigdzie zdjęcia, w ślepo to tak się nie da

      Delete
    2. Się robi :)
      https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1297_541354139256870_1304602936_n.jpg
      oto ona

      Delete
  26. Andy, a ten N9 z Palette nie wyjdzie zielony ani zbytnio ciepły? How do you think?

    ReplyDelete
  27. Hej uzylam tego syossa 13-0 i wyszły takie miedziane ;) tylko że kupiłam dwa opakowania a jedno w zupełności mi wystarczyło ;p wiec drugie chciałam odłożyć na kiedyś tam w przyszłości ale skapłam sie ze ma termin do 8 wrzesnia :o myslisz ze moge tego 8 albo dzien, dwa przed spróbować rozjasnic jeszcze raz? Najwyzej potrzymam z 20 minut ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. sądzę że nawet jak użyjesz jej w październiku to jakoś strasznie na jakości nie straci farba. a docelowo to jaki kolor chcesz? a jak kondycja włosków?

      Delete
    2. marzy mi sie dosc jasny blond, ale nie musi być od razu moge poczekać żeby nie spalić włosów ;) co do kondycji to jak je spłukałam to były takie zsianione i sztywneże szok ;o ale położyłam na chwilke maske dove i po niej było wszystko okey :) nie zauważyłam porozdwajanych końcówek itp więc chyba jedynie minimalnie włosy ucierpiały ;)

      Delete
    3. no to norma, po zmyciu takich rzeczy włosy miękkie raczej nie będą.
      mozesz spokojnie drugi raz rozjaśniać :)

      generalnie dopiero po farbie, jak nałożysz po drugim rozjaśnieniu, to włosy odzyskają blask i miękkość, bo rozjasniacz tego pozbawia

      Delete
  28. Dziekuje ratujesz mi zycie :) to poczekam z dwa tygodnie i znow rozjaśnie :) jeszcze raz dzieki

    ReplyDelete
  29. Czy może coś wiesz na temat tej nowszej wersji Palette N 12 mrożny blond? jak to wygląda na człowieku? :D bo w necie o tym cisza to chyba nikt tym nie farbuje, czy jak.. może Ty wiesz jak to wyjdzie czy nie siwo jakoś. dziex za odpo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. robiłem nią, w poście o dekoloryzacji.
      jest ciepła, żółtawa, mocno rozjaśnia i mocno piecze

      Delete
  30. A więc tak na włosy wcześnie rozjaśnione miałem położony garnier nutrisse 73 złocisty miód/złoty blond i wyszedł troche miedziany po pewnym czasie miedziana poświata się zmyła i został tylko złoty ciepły średni blond i teraz chcę położyć szamponetke tylko niewiem jaki kolor i jakiej firmy żeby był podbmy do tego co mam tylko trochę ciemniejszy jaki kolor wybrać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. szamponetkę? to weź z joanny orzechowy brąz

      Delete
    2. A mam pytanie nie chciał bym żeby wyszły rudawe ani z zieloną poświatą czy ta szamponetka nie da takiego efektu :)

      Delete
    3. Ja myślałem o naturalnym blondzie z joanny :)

      Delete
    4. te szamponetki słabo przyciemniają....i spoko sie wypłukują, orzechowy wygląda jak ciepły ciemny blond

      Delete
    5. Ehh boje się że wyjdzie taki ciemny jak na opakowaniu mi zależy na jakimś blondzie może lepsze by było aromatyczne cappucino.

      Delete
    6. nie spoko nałożę orzech jeżeli tak mi radzisz przecież to ty jesteś najlepszym fryzjerem ever.

      Delete
    7. cappucino wyjdzie jasno i zimno, orzech ciepło i ciemniej lekko ale i tak szybko się spiorą. nie przesadzaj już z tym najlepszym, bo najlepszy nie jestem na pewno, zresztą trudno porównywać jak kazdy ma swój własny styl pracy :P

      Delete
  31. Nie bądź taki skromny :) Najlepszy to najlepszy ja jako przyszły fryzjer namiętnie czytam twojego bloga :) Pamiętaj najlepszy ever :)

    ReplyDelete
  32. No ja myśle :) Miszczu

    ReplyDelete
  33. Witam.Ostatnio miałam blond włosy rozjaśniane i chcąc zmiany nałożyłąm garnier naturals color 4.3 średni złoty brąz i wyszedł brąz ale z czerwono rudą poświatą pod światło matko jak to wygląda.Teraz chcę zrobić blond tylko czym je zdekoloryzować rozjaśniaczem na 9% czy farbą rozjaśnaijącą bo nie chciałabym uzyskać neonowej pomarańczy czy zieleni .Wspomne jeszcze że moje włosy są tempe na zabiegi chemiczne np jak chcę naturalny brąz to wychodzi taki okropny czerwono rudy brąz albo jak raz szamponetka deli zrobiłam jasny bąz to wyszedł czerwono fioletowy.Głupie kłaki.czym mam je rozjaśnić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale brązowe farby (ZWŁASZCZA ZŁOTE) są ciepłe....to że złoto wyszło Ci czerwono rude to całkowicie naturalne zwłaszcza ze farby sklepowe mają silniejsze wody co tylko pogłębia efekt rudości... chcesz wrócić do koloru z przed przyciemnienia? połóż po prostu dekoloryzator (chantal prosalon na przykład)

      Delete
    2. A może być dekoloryzator z delii ?

      Delete
    3. to jest słabsze od farby. w takich sklepach nie ma dekoloryzatorow, tylko hurtownie fryzjerskie

      Delete
  34. Za każdym razem kiedy wchodzę na tego bloga wpadam w szczery zachwyt! Jesteś niesamowity:)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...