Search

Content

Wednesday, August 7, 2013

Tęczowe Ombre

Witajcie :* ja wiem, obiecywałem wam nagrać filmik jak układam fale, ale niestety nie wiem jak go nagrać, raz nagrałem - włosy wyszły mi perfekcyjnie aby je pokazać- i się nie dodał (próbowałem w następujący sposób : wstaw film wideo-> z kamery internetowej) no i dupa blada bo ja mam ManyCam i tam nie mam opcji nagrywania :( pomożecie mi? 

Na dziś przygotowałem dla was specjalne ombre, w kolorach fioletów i różu na głowie Marty :*, która podobnie jak ja znana jest z licznych szaleństw :v

Włosy przed:

Rozjaśniliśmy włosy następującym rozjaśniaczem( rozjaśniałem wlosy zostawiając około 2-3cm odrostu)

Następnie w ruch poszły następujące pianki :


Efekt końcowy po wystylizowaniu włosów prostownicą:





















Nie byłbym sobą jakbym nie był w rossmanie dzięki czemu mam również:

No a moja poprzednia koloryzacja zakończyła się tak samo-kolor spłynął obecnie jest pomiędzy poziomem 8 a 7 i zastanawiam się czy nie zapigmentować włosów.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

26 komentarze:

  1. Cudny efekt,jestem pod wrazeniem.:)I tak btw...Andy Twoje wlosy nie chca byc ciemne dlatego kolor tak jasnieje,nie rozumiesz??:P.One najlepiej czuja sie w jasnych odcieniach hi hi:-)Lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. WIEM ! ale ja jestem zbyt opalony do tak jasnego blondu :P

      Delete
  2. Aha Andy Szampon nr 1 wg Ciebie to???Oczywiscie do wlosow mocno zniszczonych/po przejsciach,ktore mocna sie koltunia.Pytam bo widze,ze duzo ich zaliczyles:p Lili

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ultra Doux z karite i awokado albo Gliss kur ultimate repair

      Delete
    2. Ten ostatni jak dla mnie to rewelka :D bardzo skuteczny! Joanna.

      Delete
  3. WoooW!!!świetny efekt i dobór kolorystyczny:D Bardzo zaje fajne ombre :D Pomysłowe!

    Nie przyciemniaj za bardzo włosów ;P Joanna.

    ReplyDelete
  4. To miłe, że poświęciłeś czas, żeby ngrać taki filmik dla nas. Co do wrzucenia na bloga to nie pomogę bo nie znam się :(
    Ombre jak zwykle po mistrzowsku i fale też ;)
    Ciekawa jestem co wykombinujesz tym razem z włosami, z tą pigmenatacją.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo nagrałem kamerką bezpośrednio tutaj ale sie nie załadował ani nie zapisał...
      a z wlosami to już sam nie wiem czy kombinować czy nie.

      Delete
  5. przepraszam nie wiem czy to jest własciwe miejsce ale potrzebuje rady, koncowki juz sie nie rozdwajają, ale mam suche włosy, a chciałabym zeby były lśniące, co polecasz na nie, żebym mogła w rossmanie coś kupić?
    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to odpowiednie miejsce ;) a czego używasz obecnie?
      ja polecam na suche włosy garnier albo ultra doux z awokado i karite albo fructis goodbye damage-odzywka albo maska i olejek z tego jest dobry

      Delete
  6. Kolor bombowy, bardzo fajna koncepcja z Twojej strony ;-).
    Mam pytanie: czy na takie włosy, jakie mam teraz:

    http://lh6.ggpht.com/-C-6RB4nr9QE/TqQmolrbWOI/AAAAAAAACGI/OjQydUGpcpE/s1600-h/IMG_1141%25255B2%25255D.jpg

    mogę położyć "naturę" nr 9 z majirela lub nr 8 (w ogóle to chyba nr 8, bo chcę trochę zejść z jasności, a z majirela, bo akurat w mojej hurto jest teraz promo tej farby, więc wiesz ;D ). Czy mogę? nie będę miała na głowie zieloniastej trawy? Uhmm? Jak sądzisz?

    Nicola / Kołobrzeg

    ReplyDelete
    Replies
    1. trudno Ci będzie wyrównać te kolory, mocno złote od nasady i końce jasne, ja bym na to jednej farby nie kładł tylko dwie, perłową albo perłowo-popielatą na złotą nasadę a na rozjaśnione końce lekko złocisty albo perłowo złocisty kolor

      Delete
  7. Hej, hej, chciałabym taki kolorek, jak tutaj (miodowy to czy jakiś inny? nie wiem):

    http://amriga.pinger.pl/p/2#mid=8881177&idx=2

    Nie wiem, jaki to i co mam pomieszać z tych farb (paleta pod opisem):

    http://powerlook.pl/product-pol-2761-Loreal-Majirel-farba-kryjaca-siwe-wlosy-PELNA-PALETA-50-ml.html

    Byłoby super, gdybyś znalazł chwilku czasu i mi odpowiedział dzisiaj, bo jutro mam wolny dzionek to bym sobie zrobiła włoski.
    Obecnie mam jasny blond ;-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ta paleta jest nieaktualna jakaś i wybrakowana.
      9.04 i 9.3 bym zmieszał

      Delete
  8. może to takie 8.04, ale ten kolor jest wycofany i ogólnie niedostępny, więc nie wiem, czy idę we właściwym kierunku: 8.0 (0,75ml) + 8.4 (0,25ml) = 8.04???? No ale z drugiej strony, skoro głębokie natury z .0 mają bazę zieloną to nie wiem, czy to właściwy trop jest. No i miedziana / ruda też nie chcę być, tylko MIODOWA ;-)

    ReplyDelete
  9. Andy co myslisz o skladzie tego szamponu,kupilam go w rossmanie za niecale 10 zeta.Mam wlosy rozjasniane sianowate,ciezkie do obciazenia. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=59731

    ReplyDelete
    Replies
    1. powinien wygładzić lekko i zmiękczać, nie powinny się po nim plątać :) moje też żaden szampon nie obciąża

      Delete
  10. andy a moge pomieszac 9.23 z 9.13, bo mam 5te dwie farby a jedna na moje włosy to za mało, ale nie wiem, czy nie wyjdzie z tego jakiś dziwy kolor ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz te dwa odcienie? wyjdzie hm ciepły beż raczej, dośc naturalny

      Delete
  11. No mam właśnie. Czyli co, mówisz, że mogę pomieszać? To dobrze. To dzięki, uspokoiłeś mnie. Ale mam nadzieję, że nie wyjdzie to-to ZBYT ciepło. No nic, zobaczymy ;-)) Poinformuję o efektach, ale to za jakieś 2-3 tygodnie dopiero. Niemniej jednak, dam znać, co uzyskałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. czysto cieplo nie będzie ani też czysto zimno, każdy z nich jest chlodno-ciepły z przewagą chłodnego

      Delete
  12. no najważniejsze, żeby glona nie było, bo ciągle gdzieś czytam, że "wyszły mi zielone włosy" etc, i sama mam teraz schizę na tym punkcie :D

    ReplyDelete
  13. świetnie się te kolorki przenikają
    Zaczynam się przekonywać do ombre..:)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...