Search

Content

Wednesday, September 11, 2013

Affiange Infiniti

Hej ;* Krótki wpis, bo tym zaprezentuję farbę którą otrzymałem do testowania, pierwszy rezultat będzie w piątek wieczorem, albo w sobotę rano- na Mamie, zamierzam jeszcze zrobić farbą włosy Babci i sobie samemu ale jeszcze nie teraz. 

Odcień jaki wybrałem to 10.2 Extra light pearl blonde czyli bardzo jasny perłowy blond.
wg palety barw 0.2 to nie perła a Violet Ash czyli fioletowy popiel. no zobaczymy :) do farby poprosiłem o wode 9% 

Zdjęcia :


Ci co pamiętają, że testowałem już Affiange odcień Cappucino, muszą wiedzieć że to jest nowsza wersja
KLIK do poprzedniego testowania!

Nieco o nowej Affinage:

Koloryzacja w systemie DATEM PLUS niedostępna nigdzie indziej
Ponad 90% naturalnych składników
Baza farby oparta na maśle SHEA
Zawiera olejek arganowy
Całkowicie antyalergiczna
Pokrywa 100% siwizny przy użyciu wody 3% bez dodatków
W 100% bezpieczna dla skóry głowy 
Zero pieczenia nawet przy frabach Super - rozjaśniających
Ultra niska zawartość amoniaku - 0,2%
Zaawansowana formuła przeciw blaknięciu kolorru + filtry UV
Nieograniczona liczba kolorów w połączeniu z INTENSIVES

Więcej w piątkowym poście już po farbowaniu.
OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*



17 komentarze:

  1. no masz nie doczekam się efektow ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. doczekasz :* na Mamusi w piątek, na mnie? hm. no 2 i pół tygodnia temu rozjaśniałem brąz więc nie mam az takich odrostów, a nie chce jej marnować na samo tonowanie koloru, poczekam na większy odrost :)

      Delete
  2. ok to czekam na efekty na mamie ;D

    ReplyDelete
  3. hmmm a odcien 10.21 tej farby nie bylyby lepszy do Twoich wloskow??:)Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się, że perłowy wyjdzie ciekawiej. nadal będzie chłodny ale bez szarości :P

      Delete
  4. A ja z małym pytankiem o radę ;) Mam włosy na poziomie 4/3 , do połowy długości naturalne a reszta farbowana ostatnio szamponem Palette jasny brąz jakoś w styczniu (na rozjaśnianych wcześniej kąpielą rozjaśniającą). Farba się wypłukała i teraz całość mam jednego koloru. Marzy mi się ciemny blond, ale nie chciałabym nic robić wcześniej rozjaśniaczem tylko całość farbą (ewentualnie tamte resztki na dole potraktować Elgonem albo innym śćiągaczem koloru :) )
    Moje pytanie tylko brzmi - jaka farba? :)
    Pozdrawiam, Kinga

    ReplyDelete
    Replies
    1. skoro masz poziom 4 to będziesz schodziła tylko o 2 tony, samą farbą wątpię żeby się udało... możesz spróbować rozjaśnić je palette C10 ale może ruszyć z 1-2 tony właśnie

      Delete
    2. Dziękuję za odpowiedź, muszę się dobrze nad tym zastanowić :)

      Delete
  5. Hej, jaka farbe polecasz by osiągnąć taki sarni kolor (brąz jasny albo ciemny byleby taki sarni)?
    Oczywiscie o drogeryjne jest pytanie. Siostrze sie marzy, a garnier braz jej zbyt ciemno wyszedl i jak sie spierze to chce wlasnie sarni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jak zdefiniujesz "sarni"? bo wpisując w google za duzo kolorów mi wyskakuje i w gruncie rzeczy to ja nie wiem jakim jest sarni :p ale patrząc na kolor sierści sarny to ja bym zrobił garnierem 6.41 albo mieszanką wellatonów 7/3 i 8/74, oczywiście po uprzednim rozjaśnieniu albo dekoloryzacji tego brazu garniera

      Delete
    2. a tego to mi siostra nie powiedziała. Powiedziała, że chce sarni kolor włosów ale nie rudy jak ja mam tylko sarni braz. Moze powiem jej zeby zdjecie jakiej sarenki wysłała co ma na myśli... Mieszać się boję :P

      Delete
    3. nie masz czego sie bać, te dwa odcienie powinny wyjśc tak jak ona chce

      Delete
  6. Andy gdzie można kupić tę farbę? Skoro masz kontakt z ta firmą, to zapytaj się gdzie można kupić ich produkty. Bardzo chciała bym wypróbować tę farbę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie kupisz ich tak o w żadnej hurtowni na pewno, ale mogę Ci załatwić. pisz na meila

      Delete
  7. Producent pisze,ze farba juz przy uzyciu oskydantu 3% pokrywa w 100% siwizne.Wydaje mi sie,ze do tak jasnego koloru jak 9.00 i do wlosow posiwialych wiecej niz 80% to mus dac 6% jak nic..Producent moze ma na mysli brazy I czernie??bo wtedy faktycznie 3% styknie.Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pewnie tak, ale wiesz to takie uogólnione informacje :)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...