Search

Content

Sunday, September 22, 2013

Affinage Intiniti 10.2 -TESTOWANIE część II

Hej hej ! :)
Dziś znów post o testowaniu farby Affinage Infiniti 10.2 gdyż przypomnę, zamierzam przetestować ją 4 głowach, dziś post drugi (na mnie)

Więc dziś postanowiłem zatrzeć granicę moich odrostów i przy okazji ochłodzić całość włosów, post będzie krótki.

Dla przypomnienia pokazuję odcień:

Włosy przed:


Kładłem na całe włosy od razu, woda 9%, proporcja 1:1,5 (25ml farby) czas trzymania około 35min

Efekt:



Nie wiem czy widać, odrost przy czole jest wyrównany ale im dalej do tyłu tym ciemniej, generalnie odrost sie odróżnia o 1 ton ciemniejszy od reszty. spodziewałem się większego rozjaśnienia i chłodu na całości, ale źle nie jest, kładąc na całe włosy farbę od razu sprawdziłem czy faktycznie nie niszczy włosów- nie, fakt były splątane przed umyciem, ale to chyba normalne. 
Mam nadzieję tylko że nie zżółkną jakoś do kolejnego farbowania.
Efekt porównywalny z londą , z tym ze londa mi zrównuje odrosty z resztą.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*


37 komentarze:

  1. Mnie sie podoba, na zdj wygladasz jak po palette,ale tam bylo troche chłodniej jednak.a ktora londa tak Ci tez wychodzi? Pozdrawiam,Justyna

    ReplyDelete
    Replies
    1. londa 18 wychodzi bardziej szaro, 38 beżowy wychodzi podobnie jak ta affinage

      Delete
  2. wygląda podobnie na odroscie jak u mnie palette deluxe 230. Jak dla mnie chyba za cieplo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. odrost jak 9.23 na palecie trochę wygląda.
      chce odejść od popielatych SZARYCH blondów bo są nudne, chciałbym coś perłowego, ciepłego beżu albo nie wiem, nawet natura, ale także bez żadnego żółknięcia ;/
      kolejnym razem moze spróbuję palette B9? albo zmieszam ją z C10 :v
      albo londa 18+38 (bo 38 wpada w róż) bo tym dwóm ufam że mi blond zrobią dobry :D

      Delete
  3. ja bym palette b9 nei mieszala z c10 bo mieszasz zimny z cieplym ;D
    te londy moglyby byc ciekawe ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no własnie B9 niby jest ciepła, ale nie do końca wiem jaki to odcień, bo gasi żółć na spokojny miodowy.
      same B9 na moje odrosty w życiu nie położe, ale na rozjaśnionych juz prędzej.
      moze faktycznie pokombinuje z londami :3 albo dorwę coś z naturals londy?

      Delete
  4. Mam włosy na poziomie 7 natura , chciałabym uzyskać jasny beżowy blond. Czy to możliwe przy użyciu jedynie farb , bez rozjaśniacza (mój błogosławiony stan nie pozwala mi na rozjaśniacz, a zamiast zachcianek kulinarnych mam ochotę zmienić kolor włosów :P )
    Chodzi mi o mniej więcej taki : http://www.avondrogeria.pl/farby-do-wlosow/461-farba-do-wlosow-100-jasny-bezowy-blond.html http://www.remy-hair.pl/pasma/38-kolor-22-bezowy-blond-.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. te co pokazałaś na zdjęciach nie są bezowe tylko bardzo jasne, neutralne, proponuję uzycie Wellatonu 10/0 + 9/1

      Delete
  5. Efekt bardzo ladny,ale ...dla Ciebie nadalby sie lepiej odcien 10.1+9% na te dosc rude wlosy z odrostem,na pierwszym zdjeciu.Popiel fajnie zgasilby te rude tony.Tak tak czytalam,ze popielu nie chcesz:-) A nie zastanawiales sie moze nad zmieszaniem farby natury+ popielu???Ja tak ostatnio robilam bo rowniez uwazam,ze popiel na poczatku wyglada jak stara szmata do podlogi.Otrzymalam piekny naturalny jasny blond z lekkim poblaskiem popielu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sam popiel jest ładny i nie mam nic przeciw niemu ale mi sie chyba przejadł i dlatego chciałem iśc w bardziej neutralne tony niż szarawe.
      raz do londy 18 która sama w sobie jest popielata dodałem odrobinkę gołębiego popielu z joanny i uzyskałem taki fajny krystaliczny blond miejscami biały,
      kolejne farbowanie chce mieszać farby, popielatą z jakąś inną.
      mam takie opcje:
      palette N9+B9
      londa 18+38
      joanna szlachetna perła + gołębi popiel (tą mieszankę już stosowałem i byłem zadowolony!)

      w rezultacie pewnie i tak zafarbuje czym innym niż te mieszanki o których myślę teraz.
      zastanawiam się również nad wellatonie 9/1 :P

      Delete
    2. Andy jestes bardzo zdolny i kreatywny ,wiec pewno wyczarujesz takim mixem roznych farb znow cos pieknego:)

      Delete
  6. Jakie farby w odcieniach fioletu polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zależy o jaki fiolet konkretnie Ci chodzi, generalnie do takich bardziej ekstrawaganckich kolorów polecam tonery lub pianki venita działające jak tonery właśnie

      Delete
  7. Andy jak wyjdzie toner La Riche Directions odcien "white" na wlosach calych rozjasnionych rozjasniaczem do bardzo jasnego kurczaka???ochlodzi zolc??

    ReplyDelete
    Replies
    1. lekko ochłodzi ale generalnie ma funkcję płukanki, czy szamponu fioletowego wiec nie wiem czy jest sens w niego inwestowac

      Delete
  8. Andy jaki masz swój naturalny kolor? Bo odrost wygląda na bardzo ciemny.

    ReplyDelete
  9. Hej. Wiesz może jaki to bedzie odcień włosów: http://imgur.com/UynaK3x. Chodzi mi o kolor z długości. Konkretnie zależało by mi na numeracji tego odcienia jaki to poziom i jakie ma refleksy, aby wiedzieć na jakie numerki przy wyborze farby ptrzeć (fabuje profesjonalnymi). Z góry dziękuję za odpowiedz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na moje oko to zwykłe 9, ta widać na moim laptopie :)

      Delete
  10. Fajny kolor, taki nugat.
    Po jakim czasie Andy masz taki odrost? u mnie ledwo widoczny po miesiacu, moze dlatgo wciąż palę sobie włosy:]

    ReplyDelete
  11. za krótko trzymałeś poziomy od 1-10 to czas 45 min siwe i super rozjaśniające 55min

    ReplyDelete
    Replies
    1. znam swoje włosy wiem ile mam co trzymać. mam poziom 5 i zero siwych lol

      Delete
  12. czas trzymania tej farby poziom od 1-10 45min a siwe i farby 12 to 55 min

    ReplyDelete
    Replies
    1. poza tym to nie jest poziom rozjaśniający

      Delete
  13. hej Andy mam pytanie .odrost taki jak twoj pozim 6-7 reszta blond b.jasny jesli poloze 9.23 na oxy 9% odrost a reszte blondow na 3% a nawet 2,1 % bedzie w miare ok chce zwby bylo w miare rowno do odrostu moge tez dolozyc troche high liftu co myslisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dołóż HL, odrost ma rawo wyjśc cieplej. najlepiej połóż 9 na odrost i 9.23 na całość

      Delete
  14. hej zrobilam jaja jak berety odrost rdzawy reszta blondow nawet nie drgnela tylko jakos posiniala ale od 9.23 ? szok nie wiem juz co myslec o chemii fryzjerskiej przeciez wczesniej na blondach byla tylko natura 9 poz.odrost pociagnelam znowu na 9.23 ale na 3% pomoglo wyciszyl sie troche klientka ma wogole odrost wlosa natur.z poswiata zlota nie widzialam nigdy takich .opala sie na brazowo i tu chyba wilk pogrzebany. ;;))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. a co o za farba była? jaka firma?
      odrost czym robiłas?

      Delete
  15. affinage 9.23 na 9 %odrost ale mowie ci ciezkie wlosy nawet do pasemek zdziwil bys sie .poprostu kazda farbe jaka jej klade z blondow nawet 12.1 wyszla kiedys na odroscie rdzawo.moze polozyc nast.razem tylko na 6%wode i bd git?

    ReplyDelete
    Replies
    1. musiałbym zobaczyć te włosy bo tak na ślepo to ja mało mogę wiedzieć co zrobić...
      no to na odrost 9.1 albo nawet 8.01 woda 7,5% spróbuj, reszta tak samo-9.23

      Delete
  16. nie polozylam samo 9 bo robilam juz a nie zdazylam odczytac co napisales ale ok kiedys tez samo 9 bylo i tez wytracal sie normalnie zolto rdzawy.

    ReplyDelete
  17. nie polozylam samo 9 bo robilam juz a nie zdazylam odczytac co napisales ale ok kiedys tez samo 9 bylo i tez wytracal sie normalnie zolto rdzawy.

    ReplyDelete
  18. moze jej bez 3 czyli zlota cos polozyc?

    ReplyDelete
  19. Witam, gdzie można nabyć farby Affinage? Dziękuję

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...