Search

Content

Saturday, September 14, 2013

Affinage Intiniti 10.2 -TESTOWANIE

Witajcie na dziś obiecywałem rezultat z farbowania Affinage, przepraszam że dopiero o tej godzinie ale miałem zapełniony czas dziś po brzegi, dopiero usiadłem do komputera.

Więc zacznijmy...

Na początek nieco znów o farbie:

NIEZRÓWNANA TECHNOLOGIA DATEM PLUS®
Permanentna farba do włosów Infiniti wnika głębiej i szybciej do włosa niż jakakolwiek inna farba. 
W trakcie procesu koloryzacji systematycznie zmniejsza się poziom pH, co w połączeniu z naszą unikalną Technologią DATEM PLUS® daje efekt intensywnych i  długotrwałych  rezultatów oraz gwarantuje 100% pokrycia siwizny bez dodawania „natury”. 

INFINITI JEST DELIKATNE

Ultra niska zawartość amoniaku w farbie Infiniti oznacza, że nie jest konieczna tak duża ilość pigmentu do pełnej koloryzacji, a obniżenie tego czynnika bardzo mocno wpływa na zminimalizowanie ryzyka wystąpienia podrażnień lub alergii. Niesamowita moc rozjaśniająca Infiniti pozwala na stosowanie znacznie niższych wód. To w połączeniu z delikatną formułą farby Infiniti z filtrami UV i zawartością olejku arganowego oraz masła SHEA sprawia, że włosy są pozostawione w pięknym stanie niezależnie od zastosowanego koloru  czy to blond, czy żywej czerwieni czy też odcieni naturalnych. 

INFINITI JEST SZYBKIE

Technologia DATEM PLUS® pozwala na wykorzystanie delikatnego źródła ciepła w celu przyśpieszenia czasu działania do 25 minut (30 minut w przypadku serii 12), bez najmniejszego uszczerbku dla włosów.

Koloryzacja w systemie DATEM PLUS niedostępna nigdzie indziej
Ponad 90% naturalnych składników
Baza farby oparta na maśle SHEA
Zawiera olejek arganowy
Całkowicie antyalergiczna
Pokrywa 100% siwizny przy użyciu wody 3% bez dodatków
W 100% bezpieczna dla skóry głowy 
Zero pieczenia nawet przy frabach Super - rozjaśniających
Ultra niska zawartość amoniaku - 0,2%
Zaawansowana formuła przeciw blaknięciu kolorru + filtry UV
Nieograniczona liczba kolorów w połączeniu z INTENSIVES

Dużo o samej firmie jaki i farbie Infiniti mówiłem wam w poście ze stycznia gdy używałem odcienia Cappucino
Zacznijmy od początku 
Odrost mojej mamy

Rozjaśniony VL + woda 7,5% (do tej pory robiliśmy na 9% ale piekło mamę, tym razem nie czuła nic)
wyszło tak:
widzicie problem? chcąc zniżyć stężenie utleniacza, zrobiłem żółtawe odrosty co najmniej o poziom ciemniejsze od reszty, juz wiem zeby Mamie zawsze dawać 9 :v

i przez ten błąd, Affinage nie pokazała na co ją stać, złagodziła odrosty, ale nie zrównała ich z resztą.

Mieszanka ma przyjemną konsystencję, inną niż poprzednia starsza Affinage, tamta była gęstsza, ja bardziej kremowa, pachnie przyjemnie, nienachalnie, delikatnie, ma lekko fioletowy odcień (na włosach po kilkunastu minutach przybrała blado różowy kolor)

Tutaj włoy po Affinage już, jak widać odrosty się odróżniają ale to moja wina, nie dopilnowałem odrostu żeby się dokładniej rozjaśnił.
kawałek chłodniejszy zaraz za nowo farbowanym odrostem to poprzedni odrost który złapał troszkę fioletowego odcienia co pewnie daje większy kontrast .

Nie jest chłodno, ale perłowo jest. Popiel to to nie jest i chyba mama zostanie z popielem na stałę. 
A przede mną jeszcze 2 lub 3 głowy do przetestowania odcienia 10.2 z Affinage, ponieważ farba ma 100ml a ja zużyłem dziś 25ml farby. Wtedy odświeżę ten post i wydam pełną opinię o tym odcieniu - mam nadzieję  że to się stanie do końca tego miesiąca.

Tymczasem jedyny minus jaki mam do farby to to, że nie zaryła dokładnie żółtych odrostów, a po perle (0.2-violet ash) właśnie spodziewałem się dobrego pokrycia żółci, nawet lepszego niż popielem.
Ale sama farba na plus za wydajność, komfort stosowania (brak szczypania-po rozjaśnianiu), zapach, konsystencję.

Zapomniałbym powiedzieć, farbę robiłem także na wodzie 7,5%

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*










8 komentarze:

  1. No ale efekt końcowy i tak jest bardzo fajny. Taki neutralny kolorek wyszedł, z tymże bynajmniej ja byłabym z takiego zadowolona.

    ReplyDelete
  2. Ehh no wlasnie mam z tym samym problem:(Rozjasniam swoje hery rozjasniaczem Alfaparf +6% oksy,samodzielnie.I zawsze mam taki sam efekt jak Twoja mama na zdjeciu po rozjasniaczu.Odrost zloty a dalej bialo.Mimo,ze staram sie nakladac rozjasniacz tylko na sam odrost.No ale wiadomo,zawsze sie cos tam ciapnie gdzies bardziej na juz rozjasnione wloski.5 tyg temu zaraz po rozjasniaczu polozylam farby cece kolor 9 i 10/77 pol na pol-efekt jak u Twojej mamy,stonowane zoltko ale nie do konca bo widac przeblyski cieplego koloru przy nasadzie, a na dlugosciach mocny chlodny kolorek,z poswiata fioletowa.Teraz moje wlosy wygladaja ookropnie po tych 5 tygodniach od farbowania:(Odrost 1,5cm jasny braz ,poziom 5,dalej jakies 2 cm zolte,a reszta az po same dlugosci szare:(to od plukanek z gencjany.Nie rozumiem dlaczego te zolte 2 cm po ostatnim rozjasniaczu gencjana jakby nie lapie/tonuje,tylko same te dlugosci juz I tak szare.W takim sam sposob dzialaja tez farby:(Andy moze powinnam teraz po rozjasniaczu nalozyc na te swiezo rozjasnione wlosy+te 2 cm zoltych odrostow(poprzednie rozjasnianie) sama farbe ce ce 10/77,a na dlugosci odcien 9 ce ce,bo one sa juz strasznie szare biale,hmm??:(Kaska

    ReplyDelete
    Replies
    1. możesz zapigmentować czymś cieplejszym całość, i płukanke robić tylko na żółty odrost, ja tak robie aplikując w sprayu gencjane :)

      widzisz 6% a ja zrobiłem silniejsze stężenie, ale moja mama nie ma poziomu 5 tylko ciemniej

      Delete
    2. A moge robic pigmentacje cieplym odcieniem jesli ostatnim razem kladlam chlodny srebrny blond 10/77???Zebym tez zielona nie zostala.Z dwojga zlego wole juz byc zolto-siwa hehe:)Kaska

      Delete
    3. nie powinnaś, wiesz jak się robi pigmentację?
      fajnie jakbyś położyła jakiś ciepły beż (perłowo złocisty)

      Delete
    4. Pigmentacja czyli natura z odrobina kranowki na 15 min,a potem odcien np 9 lub nawet 8/23,moze byc ten??Kaska

      Delete
    5. tak :) tylko zrób pigmentację na tych szarych włosach, na tym żółtym nie

      Delete
  3. Twoja Mama ma świetną fryzurkę :D No super po prostu.Odcień bardzo ładny,współgra z cięciem.
    Joanna.

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...