Friday, September 27, 2013

Garnier Olia 10.0 Bardzo Jasny Blond

Hej dziś zaprezentuję efekt farbowania Garnier Olia odcień 10.0
Producent obiecuje:
Po raz pierwszy w domowej koloryzacji, olejek nie tylko pielęgnuje włosy, ale też odgrywa kluczową i aktywną rolę bezpośrednio w procesie samej koloryzacji. Ułatwia rozprowadzanie koloru w głąb włosa dla maksymalnie nasyconego i trwałego koloru. 

Proces koloryzacji jest teraz bardziej efektywny i trwały.
NOWA, PRZEŁOMOWA TECHNOLOGIA BEZ AMONIAKU CHRONIONA 21 PATENTAMI*

1. Maksymalnie nasycony kolor na długo 
2. Zdrowiej wyglądające i bardziej lśniące włosy** 
3. Optymalny komfort skóry głowy 
4. 100 % pokrycia siwych włosów 

Jako, ze osobiście nie lubię farb bez amoniaku, to od początku byłem sceptycznie nastawiony do Olii.
Nie pomyliłem się.
Do plusów na pewno można zaliczyć wydajność farby, zapach (ale to w zamian za brak amoniaku), ładne opakowanie.

Minusów będzie więcej:
Trwałość, a raczej jej brak,
Podrażnienie skóry głowy
Wysuszenie włosów

Mi osobiście nie pasuje jeszcze konsystencja, bo farba bardzo zastyga na włosach, przez obecność parafiny (te obiecane oleje) 

Z Olią miałem styczność dwukrotnie, pierwszy raz przyciemniając włosy- nie mam fotorelacji więc się nie pochwalę. Jak na ciemną koloryzacje kolor wyszedł w porządku, był kładziony na włosy rozjaśniane, odcienie 5.0 i 4.3 wyszedł ciepły jasny brąz. sprał się w 100% po 2 tygodniach.

A teraz efekt po odcieniu 10.0 najjaśniejszym z palety, na włosach Angeliki:
Włosy przed:
Odrost naturalny poziom 8

Po:


Odrost pokryty źle, farba miała za zadanie rozjasnić o 2 tony z poziomu 8 na 10, farba miała barwę fioletu/niebieskiego więc powinno zgasić ewentualne żółcie, nie zgasiła, natomiast 1cm za nowym odrostem (no przy nakładaniu maźnie się kawałek dalej) wyszedł szarawy- na włosach Angeliki wcześniej nie było problemu z równym kolorem. Garniery naturals i nutrisse 111 wychodziły gołębio.

Jak dla mnie farba nie jest warta tych pieniędzy ani żadnych.

Edit:
najnowszy nabytek za który dziękuję Angeli :*
Olejek arganowy firmy Mincer Pharma

Skład to czysty olej arganowy faktycznie! szał! ciekawe jak sie sprawdzi :)


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*


59 comments:

  1. też jestem niezadowolona z efektów farbowania Olią. kupiłam ją bo była to jakaś nowość i jeszcze w promocji to wziełam. kolor na opakowaniu piękny... i tyle plusów. farba złapała odrosty a reszte włosów już nie. Na szczeście kolor szybko się zmył i wyrównał z resztą. więcej nie kupię

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. zrobiliśmy* jeszcze nic. Angela sama sobie wybrała taką farbę bez mojej wiedzy :P
      Poczekamy miesiąc i zafarbujemy jej czymś odpowiednim

      Delete
  3. ale porażka ;/ ja też jestem na nie dla farba z olejkami- u mnie zawiodlo palette deluxe, u ciebie garnier...
    jesli pozwolisz to zrobie o tym posta i podlinkuje twoje wpisy, moglabym? ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. jasne :* pomyśleć, ze chciałem tym 10.0 robić, ciekawe jakby mi wyszło.
      Angele piekła bardzo cały czas koloryzacji, juz nawet na jej skład nie chcę patrzeć :P

      Delete
    2. robilam 10.0. nie piekło nic podczas koloryzacji, ale szybko zastygło.:) Kolor wpada teraz w perłowy, ale odrostu nie chwyciło w ogóle, rudości zniwelowało, ale minimalnie (przechodzę z chwilowej fascynacji czerwienią w ukochany blond). EF

      Delete
    3. spróbuj palette intensive color creme c10

      Delete
  4. Ciesze się,że znalazłam twojego bloga! Przeglądając go widzę że się na tym znasz a potrzebuje porady!!
    Miałam włosy rozjaśniane na bardzo bardzo jasny blond: coś w tym stylu http://www.kegel-aj.com/24.JPG
    Po jakimś czasie coś mnie podkusiło i chciałam przyciemnić włosy, tu zaczęła się z przygoda z farbami bo wszystkie wychodziły zielonkawo a gdy w koncu zafarbowalam na brąz i było ok to farby zmywały sie chociaż były oznaczone jako trwałe!! Aktualnie miałam farbowane włosy na burgund, ale wiadomo farba się wymywała i teraz to juz mam tylko jakieś pamiątki(brąz ,jakiś wymyty z poświata czerwieni). Mam w planach zrobienie dekoloryzacji (chyba uzyje rene blanche) i zastanawiam się czy później musze zrobić pigmentacje bo będę chciała przyciemnić włosy do takiego miodowego odcienia blondu:
    1.http://img.likely.pl/photo/large/20121122/fotoblog-liberateme1-w-photoblogpl-likely-pl-a8189009.jpeg
    2.http://s3.favim.com/orig/41/jewelry-miley-cyrus-smoking-Favim.com-345343.jpg
    Nie wiem też jakiej farby użyć bo czytałam że po dekoloryzacji farba ciemnieje... Myślałam nad 8 z Majirel ale boje sie ze wyjdzie brąz... Mógłbyś mi coś doradzić? Byłabym bardzo wdzięczna!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. najpierw zrób dekoloryzacje i kup sobie szampon i odzywkę zakwaszającą z joanny pro albo stapiza np. dobrze jakbys tym umyła włosy po zabiegu, myjesz około 3-4 razy, porządnie, i długo płuczesz, az włosy pozbędą się zapachu dekoloryzatora. myslę ze nawet kolejne farbowanie będzie zbędne, zależy do jakiego kolor Ci zejdzie. za 1 razem po 30 min powinno byc ok, jak sciemnieją to zdekoloryzujesz je ponownie dlatego proponuję zmieszanie połówek tub na 1 raz. zaleznie od tego jakie masz włosy oczywiście

      Delete
  5. dziękujeee! <3 ratujesz mi zycie, jak zrobie to to dam ci znać jak wyszło! :)
    Alex

    ReplyDelete
  6. Też robiłam tą farbą z tym, że przyciemniałam włosy z poziomu 8 do 7. Jeśli chodzi o kolor (7.13) to nie był zły, ale za ciemny i nie poradził sobie z wypłukaną ósemką i z odrostem (!), pomimo tego, że odrost mam na poziomie 6. Jedynym plusem jest to, że nie szczypała w głowę, a koloru nie było już po 2 tygodniach. Na szczęście wróciłam do ulubionej 8 i teraz jest ok :)
    PS.: Blog świetny-pełen profesjonalizm i znajomość tematu ;)
    Ewe

    ReplyDelete
  7. A jak kondycja wlosow po tej farbie? :) kusilam moja siostre ta farba, bo ostatnio byla jak nie dalej jest, na promocji w rossmanie, ale nie dala sie przekonac. jest wierna color sensation :)
    chcialam Ci napisac, ze ten kolor co mi poradziles mleczna czekolada jest rewelacyjny! spral sie juz i z koncowek (ktore dzisiaj mi obcieto.. poszlam do fryzjerki i poprosilam o sciecie koncowek, mialam wlosy prawie do talii, a ciachnela mi z 15-20 cm i skonczylam z takimi przed cycki! pod tym wzgledem jestem zalamana :D i obiecuje sobie kolejny raz, ze nigdy wiecej nie odwiedze juz fryzjera), wlosy pieknie sie blyszcza i w ogole jestem mega zadowolona, takze jak bede jeszcze kiedys farbowac wlosy to na pewno bede pisac do Ciebie :) dziekuje jeszcze raz :*
    Anita

    ReplyDelete
    Replies
    1. wysusza, color sensation także wysusza mocno włosy

      Delete
  8. to zastyganie było okropne :)
    co do Joaśki to u mnie naprawdę po tych 4 użyciach nie widać efektów ubocznych :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. spokojnie poczekaj :P potem będziesz ścinała włosy

      Delete
  9. hej Andy :-*
    czy wiesz może jaką farbą mogę osiągnąć taki kolor włosów jak u dziewczyny w środku - chłodny, średni brąz?
    http://25.media.tumblr.com/734cef3984a1635c57aea04e4609637b/tumblr_msthvzdnra1ra2ojpo1_500.jpg
    myślałam na Wellatonem Gorzka Czekolada 5/77 albo Garnierem Color Naturals 5 Jasny Brąz :) Boję się tylko że będą mi się spłukiwać na ciepły, rudawy kolor :(
    Teraz mam włosy farbowane Color Naturals 6 :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona ma ciemny blond, poza tym zdjęcie jest słabej jakości ale wygląda na zwykły naturalny ciemny blond. zalez jaki masz teraz kolor, tzn jak bardzo ciemny i czy jest ciepły czy nie. palette N5 daje podobny efekt

      Delete
  10. serdecznie dziękuję za odpowiedź. teraz mam jasny brąz, właściwie coś pomiędzy ciemnym blondem a jasnym brązem - trochę "sprany" i w ciepłym odcieniu. na pewno jaśniejszy niż dziewczyna ze zdjęcia. czy ta palette n5 ładnie mi wszystko przykryje i nie nada ciepłego odcienia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak jest ciepły to najpierw bym by ochłodził a potem nałożył N5 :)
      skoro masz jasniejszy od pani na zdjęciu, a ona ma ciemny blond, to masz pewnie średni blond :P jaki masz odcień? złoty? rudawy?

      Delete
    2. a jak ochłodzić?
      farbuję już od kilku miesięcy naturą, Garnier Color Naturals 6.0, a kolor po ok. 2 tygodniach robi się w słońcu rudawy, robią się też rude refleksy. możliwe że mam średni blond :) nie wiem czy to wina farby, typu włosów, czy może nieodpowiedniej pielęgnacji po farbowaniu.

      Delete
    3. brązy i ciemniejsze blondy zmywając sie czesto pozostawiają rudawe odcienie
      garnier color naturals ma 6 i on jest chłodny akurat. color sensation ma 6.0

      ochłodź kładąc blond popielaty np. londa 18. albo joanna gołębi popiel. mają wode 9% więc rozcieńcz ją pół na pół z kranówką to bedzie 4.5%. po zmyciu i wyschnięciu mozesz nałozyć palette N5

      Delete
    4. dziękuję Andy za pomoc :-* czyli jeśli nałożę tą chłodną blond farbę, a potem N5, to N5 nie będzie się spłukiwać na ciepło? gdybym nałożyła N5 na tego garniera to ciepły dalej będzie przebijać? :-)

      Delete
    5. pokryje ale MOŻE przebijać, niekoniecznie musi.

      Delete
  11. Witam Andy:)Przegladalam ostatnio palete tych profesjonalnych farb http://www.sosnowiczanka.pl/p1380,allwaves-farba-100-ml.html i zastanowil mnie odcien 0.1-szary dla mezczyzn.Powieksz sobie okienko z napisem"cenere".Powiedz czy ten odcien 0.1 mozna zastosowac do przetonowania koloru na popielaty???.Teraz mam blond poziom 8 ale zrudzialy,bez odrostow.Zastanawia mnie jeszcze jedno czy nie mozna by ta farba i tym samym odcieniem odsiwic mojego brata??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam zasad mieszania kolorów allwaves ale nie wiem czy 0.1 to nie intensyfikator przypadkiem . spobuj go położyć na włosy an 3% wodzie , najgorsze co sie moze stać to chyba wyjśc siwo a to wtedy zmyjesz to :)

      Delete
  12. o jejku, zajebisty jest twój blog. Mam pytanie jaką farbę drogeryjną mógłbyś mi polecieć z popielatymi blondami, masz jakiegoś ulubieńca pod względem trwałości? Uwielbiam chłodne odcienie ale często mi żółkną ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Londa 18 moim ulubieńcem :) najmocniej popielata i najwolniej żółknie

      Delete
  13. Witam, mam problem z kolorem włosów. Farbuję na ciepły brąz, bo taki jest najbardziej zbliżony do mojego naturalnego i w nim mi dobrze. Niestety tuż przy skórze i jakieś 3-4 cm od nasady włosów kolor ładnie łapie na brąz, ale dalej aż po same końce jest prawie czarny. Takie ombre na odwrót. Bardzo mi się to nie podoba, dwóch fryzjerów sobie nie poradziło, czy jest jakiś sposób by pokryć ładnym jasnym brązem całe włosy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no albo zdekoloryzujesz albo rozjaśnisz włosy i nałożysz na całe na nowo brąz jaki chcesz uzyskać. zgaduję że zawsze farbujesz całe włosy?

      Delete
  14. Farba do dupy jesli nie rozjasnila jak trzeba tak jasnych naturalnych odrostow jak ma modelka.Strach pomyslec co byloby gdyby ten odcien polozyla naturalna ciemna blondi,marchewa gwarantowana!:)

    ReplyDelete
  15. Witam.Chcialam przyciemnic moj kolor wlosow.Obecny kolor to: 3 cm odrostu poziom 6,ciemny blond mysi,a na dlugosciach odcien o 2 tony jasniejszy rozjasniany ostatnio kolorem 8 jasny blond,natura.W domu mam farbe Alfaparf cube 7.21 sredni blond opalizujaco-popielaty.Kupilam ten odcien poniewaz najbardziej przypominal mi moje naturalki..Powiedz na jakim utleniaczu radzisz klasc ten odcien aby przyciemnic te jasniejsze fragmenty wlosow i rowniez aby nie rozjasnil moich popielatych odrostow ????Obawiam sie ze gdybym polozyla go na 6% to ten 3 cm odrost rozjasnilby sie do cieplejszego odcienia ,a konce przyciemnily do mocno chlodnego i wygladaloby to komicznie:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. to kładź od miejsca odrostu w dół, bez odrostu na 4,5%

      Delete
  16. Farbuje fryzku sama,takze wiesz:(Z tylu nalozy sie na odrosty z przodu moze i nie...Powiedz gdybym zaaplikowala na cale wlosy odrazu(lacznie z odrostami) farbe 7.21 z 4,5% czy wlosy rozjasnilby sie bardziej??Czy raczej efekt niezauwazalny??

    ReplyDelete
    Replies
    1. odrost na pewno by się nieco ruszył. jak masz kłaść na całe to kładź na 3%

      Delete
    2. Dziekuje bardzo za porade,jestes wielki i niezastapiony!!:*

      Delete
  17. A właśnie też ostatnio farbowałam Olią..z początku byłam baardzo zadowolona..Mam odrosty w kolorze mysiawego blondu na poziomie 7..reszta rudo-złoty blond poz. 8 i dodatkowo bardzo mocno zniszczone po wczesniejszych dekoloryzacjach rozjasnianiach itp..Kupiłam Olię 7.13 i nie kładłam na odrost. Początkowo wyszło trochę buro ale po 1 myciu idealnie zrównało kolor. Byłam już taka szczęśliwa, że w końcu mam swój na całości..i dupa..jestem po 4 myciu i cała się spłukała :( już nie wiem co mam na nie nałożyć :(

    ReplyDelete
  18. no chcę taki jak odrost czyli taki mysio beżowy :D no taki jak wyszedł właśnie po tej 7.13

    ReplyDelete
    Replies
    1. spróbuj joanna słodkie cappucino, farba ma wode 9%, rozcieńcz ją pół na pół z wodą kranówką żeby uzyskać 4,5% i tym zafarbuj :)

      Delete
  19. A to nie wyjdzie za ciemne :P? Jakoś ta farba mi się kojarzy z brązem niż blondem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie lubie olii i nie wiem jak wychodzi 7.13, poziom 7 to średni blond, joanna to ten sam poziom jasności.
      najlepiej pokaż mi zdjecie koloru jaki chcesz uzyskac

      Delete
  20. Najlepiej coś jak ta Pani ma przy nasadzie

    http://www.google.pl/imgres?q=popielaty+ciemny+blond&client=ms-android-tmobile-pl&hl=pl&source=android-launcher-widget&v=200400000&noj=1&tbm=isch&tbnid=ycDPr6DzgdgmRM:&imgrefurl=http://fryzury.info/typ-kolorystyczny-lato/&docid=4G58cyfYJFuenM&imgurl=http://fryzury.info/images/artykul/105/typ-kolorystyczny-lato_1101_w525.jpg&w=525&h=788&ei=2vBRUp_xD_Oa0AWT6oCAAw&zoom=1&biw=480&bih=645

    Tylko tak jak mówię z moich włosów szybko wyplukuje się farba bo są mocno zmęczone a nie chciałam robić pigmentacji żeby nie wyszły ciemne albo bure a jak byłam u fryzjera to jakoś mi nalozyli raz farbę że się trzymała i bez pigmentacji


    ReplyDelete
  21. Nie wiem czy wczorajszy komentarz poszedł, bo miałam jakieś problemy z internetem więc na wszelki wypadek jeszcze raz :P chciałabym coś taki kolor jak ta modelka ma przy nasadzie włosów http://fryzury.info/images/artykul/105/typ-kolorystyczny-lato_1101_w525.jpg albo może dodatkowo dam zdjęcia dopinek, które mam w takim właśnie kolorze jak moje odrosty :) bo one nie są aż tak mocno popielate bo jednak gdzieś to złoto trochę przebija.. może to coś bardziej ten kolor http://www.google.pl/imgres?client=firefox-a&hs=iv6&sa=X&rls=org.mozilla:pl:official&biw=1600&bih=737&tbm=isch&tbnid=4vvg1_ch94oDhM:&imgrefurl=http://kroliczek-doswiadczalny.blogspot.com/2013_01_01_archive.html&docid=azCTrT3cvL94_M&imgurl=http://24.media.tumblr.com/2c54945a9ac7aa7393647d81447a676d/tumblr_mfgg4aRvm01qbenfjo1_500.jpg&w=500&h=667&ei=mWRSUue_JcvL0AWEpoB4&zoom=1&ved=1t:3588,r:59,s:0,i:276&iact=rc&page=2&tbnh=188&tbnw=139&start=26&ndsp=35&tx=78&ty=128 no nie wiem zobacz: http://img266.imageshack.us/img266/4310/woi0.jpg na zdjęciu też czasem te kolory są przekłamane.. ;) ale po prostu chce dorównać do mojego odrostu a odrost jest taki jak te obie modelki mają :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.palette.schwarzkopf.pl/content/dam/palette/pl/pl/Products/Sliders-280x450/PermanentNaturalColors/ProductSliderNaturalColor_300_280x450.png

      tym możesz zrobić

      Delete
  22. a to nie pogłębi jeszcze bardziej tych złotych które mam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. użyłaś odcienia który ma w sobie złoto, a ten 300 palette jest neutralny, więc wyjdzie naturalnie nie ma ani chłodnych ani ciepłych tonów

      Delete
  23. yhmy :) no to dziękuję :) i na wodzie która jest załączona w farbie?

    ReplyDelete
  24. To nie llepiej rozcienczyc pół na pół z kranowka?

    ReplyDelete
  25. ciekawe co to by wyszło z tego Syossa oleo perłowy blond 10-05? co ten numer oznacza.., czy jakies niebieskie czy szare?

    ReplyDelete
    Replies
    1. perłowy czyli perłowy, w podstawowej serii syossa 5 to tez perła i wychodzi perłowo :D tak jak klasyczny perłowy blond

      Delete
  26. cześć :D na ile i z jakim oxy nałożyć farbe Wellaton 12/0 na rozjaśnione odrosty rozjaśniaczem? czy zmienić trzeba z 9% na 6%? i czy tylko na te odrosty rozjaśnione czy po całości?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. po co odcień rozjaśniający kłaść na rozjaśnione włosy?
      2. do jakiego masz rozjaśnione?
      3. jaki efekt chcesz uzyskać?

      Delete
  27. 1 to dla kolezanki :p ona ma teraz po rozjaniaczu takie zolte wlosy i chce polozyc na to ten kolor (bo sie jej podoba) farby ale to chyba faktycznie nie jest dobry pomysł lepiej chyba ta szlachetna perłę?

    ReplyDelete
    Replies
    1. perła na pewno będzie dobrym wyjściem bo troszeczkę zgasi żółć, dobrze sobie tez poradzi LOreal 10.21 excellence albo 92 feria.

      Delete
  28. Dzień dobry :) Co zrobić żeby na rozjaśnionych włosach, mocniej chwycił mi kolor 9.3 wellaton? jak długo go trzymać i czy tą wodę trzeba z 9% do 6 % zamienić? i co z następnymi farbowaniami bo chyba nie za każdym razem cała farba na włosy po 40 minut? a może tak? no nie wiem, odrost nawet w miare mi się szybko rozjaśnia nie mam aż takich ciemnych włosów, ale co z tymi białymi? żeby to złapało jakoś.. dzieki za odpo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nałóz na 3% na całość, możesz zmieszać z 9/0 to krycie będzie lepsze

      Delete