Search

Content

Sunday, September 15, 2013

Paula - miodowy blond

Witajcie :) Dzisiaj zaprezentuję wam efekt wczorajszego rozjaśniania włosów Pauli.
Z góry przepraszam za jakość zdjęć- z fleszem, ale było za ciemno i zbyt brzydka pogoda na zrobienie zdjęć w świetle dziennym, wybrałem te zdjęcia które najbardziej oddają realistyczny kolor.

Kilka miesięcy temu rozjaśnialiśmy Pauli włosy na poziomie 6/5. były w miare jednolitym kolorze, jednak około 75% koloru to był kolor farbowany na brąz, reszta to duże odrosty więc rozjaśniliśmy jej Syoss 13-0 i stonowalismy palette ICC średni blond N6, wyszedł poziom  8, od góry neutralny, w miejscach gdzie włosy były kiedyś farbowane- taki złoty niestety nie mam zdjęć. Paula powiedziała mi ze w czerwcu całe włosy zafarbowała brązem, do tej pory już miała swoje odrosty. kolor był o tyle nierównomierny, że od nasady był naturalny kolor, potem około 2 cm farbowanego brązu, niżej bliżej nieokreślony blond -zmył się brąz, a końce ciemniejsze. 
taki własnie jak widzicie.
Docelowy kolor to ciepły, miodowy blond.
Włosy zostały rozjaśnione dwoma rozjaśniaczami:
tym do pasemek na dolną partię włosów (około 1/3 długości od końcówek) natomiast wyżej ten

pod koniec zmalaksowałem całość aby podjaśnić odrosty (nie było wyraźnej różnicy między naturalnym brązem, a tym farbowanym w czerwcu)
Po wszystkim położyłem Palette B9

na około 2/3 długości, a na końcówki malaks na ostatnie kilka minut.
Efekt końcowy:

jak wam się podoba? sa tu wielbicielki ciepłych blondów?

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*





25 komentarze:

  1. A owszem, owszem, ja się lubuję w cieplutkich blondach, aczkolwiek bardziej miodowych ;-)

    ReplyDelete
  2. ładnie wyszło :) a jak kondycja po 2 rozjaśnianiach? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dobra, tzn niewielka zmiana, włosy były suche już przed rozjaśnieniem.

      było jedno rozjaśnianie i jedno farbowanie, a nie dwa rozjaśniania

      Delete
  3. Super wyszło, bardzo mi się podoba nawet mimo tego , że podobają mi się chłodne, popielate blondy to ten wygląda naturalnie, dla mnie bomba :)

    ReplyDelete
  4. super efekt Ci wyszedl sama musze pokombinowac z kolorem

    ReplyDelete
  5. O matko, chcialabym, zebys kiedys zrobil cos z moimi wlosami :D Pieknie wyszlo i jak rowno! Az trudno uwierzyc, ze nie jestes fryzjerem takim zawodowym :) Mendi

    ReplyDelete
  6. Podziwiam Cię, że na głowie umiesz zdziałać cuda.
    Świetny efekt!

    ReplyDelete
  7. Andy bede kladla w sobote luo color odcien 8,jasny naturalny blond.Aktualnie mam wlosy po rozjasniaczu,nastepnie polozona zostala mi farba o numerze 10.2.Kolor zaraz po farbowaniu byl chlodny,ladny.Niestety ocieplil sieszybko sie juz po 2 myciach.Teraz chce przyciemnic tym luo do poziomu 8 ,ale tez chcialabym ochlodzic ten zlotawy poblask.Czy moge do calej tubki luo nr 8 dodac 2 cm mixtonu fioletowego??Czy wtedy kolorek przyciemni mi sie i jednoczesnie ochlodzi podczas jednej aplikacji??Zieleni nie bedzie??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie powinno byc zieleni i powinien sie ładnie ochłodzić :)

      Delete
  8. Andy.Mam dwa pytanka :D
    1)czy ta farbka palette ciepły platynowy blond polozona na wl.farbowane na blond poziom 8 da jakis efekt
    2)jeśli zmieszamy (pół na pół oxy 9%)farbkę Naturalny blond Joanna Multi color creme z Gołebim popielem Joanny Naturii to uzyskamy zimny odcień na wl.ufarbowanych na beżowy blond?
    Bardzo dziękuję za poradę.
    Pozdrawiam cieplutko-Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1-zależy czym farbowane i z jakich włosów, cała historia włosów ma znaczenie a nie tylko ostatnie jedno farbowanie. podejrzewam że mogłaby pojasnić o pół tonu albo jeden ton

      2 to ja bym zmieszał gołębi ze szlachetną perłą

      Delete
  9. Mam pytanie. Jaki oxydant ma casting z loreala? bo na opakowaniu chyba nie pisze, a jestem ciekawa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. te podstawowe chyba 2,7% tak mi sie obiło o uszy, natomiast te blondy rozjaśniające chyba 7,5

      Delete
  10. Fajnie to wyszlo i jak rowno! :)
    Pisalam do Ciebie kilka dni temu i wysylalam zdjecie wlosow Leighton Meester jakie chcialam uzyskac, i poradziles mi wtedy mleczna czekolade z wellatonu. I powiem tak, ze na odrostach kolor wyszedl piekny braz z taka zlota poswiata, nie chamsko ruda czy czerwona ;) Bardzo mi sie podoba i wlasnie taki efekt chcialam uzyskac :* Tylko mam taki problem, ze koncowki zlapalo prawie na czarno... i nie ma na nich tego polysku, w ogole nie ma polysku :D chyba przez to, ze byly rozjasniane w zeszlym roku, ogolnie jasniejsze niz reszta wlosow. Mam pytanie - czy to sie wypluka?! Jesli tak to w jakim czasie?! Bo moim zdaniem nie ma nic gorszego jak czubek jasiejszy niz konce! A jak sie nie zmyje to co powinnam zrobic??

    ReplyDelete
    Replies
    1. no skoro tak wyszło, to znaczy że musiałby być one zniszczone . nie było mi dane ocenić ich stanu niestety. powinno zejść, a jak nie to zrób maskę z cytryny, żółtka i oleju, tylko na te ciemne partie , zawiń w woreczek i potrzymaj z godzinke, taka maska naturalna wyciąga kolor

      Delete
    2. No byly, byly, bo niestety w tamtym roku rozjasnialam wlosy rozjasniaczem i dalej czuje tego efekty ;) A i jeszcze moj osobisty fryzjer w postaci siostry zamiast najpierw zrobic czubek, a pozniej konce, to robila pasemko po pasemku. No ale niewazne! Nie slyszalam o takim sposobie, ale oczywiscie sprobuje jak tarcie head%shouldersem nie pomoze :) a jaki to ma byc olej? dobrze, ze napisalam, bo chcialam jutro leciec po nastepna farbe i klasc ja tylko na czubek :D

      Delete
    3. wellaton jest trwały...ale powinno puścić za którym razem :)

      Delete
    4. Ale pocieszenie, haha :D zrobie tak jak mowisz :)

      Delete
    5. Wymylam konce head&shouldersem i wlasnie siedze w tej maseczce na glowie :D Uzylam oleju kokosowego. Moj chlopak mowi, ze nie widac roznicy, siostra tez (ale to pewnie z obawy, ze ukrece jej glowe :D) ale ja widze! Szukalam na wizazu roznych sposobow na szybsze spranie i ludzie pisza o sodzie, proszku do pieczenia?! Hahaha, dziala to? ;)

      Delete
    6. oczywiście że soda działa, ale bardzo wysusza włosy

      Delete
  11. A i jeszcze tylko dodam, ze faktycznie fajne wloski po tym wellatonie :) wlosy miekkie jak pupka niemowlaka! koncowki troche szorstkie, ale u mnie to normalne. Fajna ta odzywka zalaczona w zestawie :D

    ReplyDelete
  12. Fryzku nie wiesz moze czy 25 ml (pol tubki)farby + 1,5 tyle utleniacza starczy na geste krotkie wlosy???Fryzurka podobna do tej http://www.fryzury-galeria.net/Images/galeria-fryzury-krotkie-damskie-288.jpg.Poza tym jak uzyskac identyczny kolor jak ten w zalaczonym adresie???Wyjsciowy kolor jasny mysi szatyn,poziom 5 cholernie ciezko rozjasniajacy sie,a jak juz to do cieplych tonow.

    ReplyDelete
    Replies
    1. naturalny? ja bym rozjaśnił rozjaśniaczem na wodzie 9%- tak na 50min. to jako podkład i na to farba popielata np Palette C9

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...