Search

Content

Sunday, October 20, 2013

Schwarzkopf Palette Salon Colors 9.5-1 platynowy srebrzysty blond!

Witajcie :) ostatni post był dawno więc dzisiaj kolejny post z farbowania.
Znów moje odrosty, bo minęły 4 tygodnie od farbowania Affinage 10.2
Wczoraj chcąc kupić farbę (w planach były joanny gołębi + perła) będąc w jedynym otwartym sklepie z farbami o tehj godzinie -intermarche , wybór był mały, padło na Palette Salon Colors którą już stosowałem i wysuszyła mi włosy, ale jakoś ostatnio bardziej zależy mi na kolorze i ogólnie wyglądzie włosów niż kondycji która zła nie jest.
a oto farba którą używałem

Włosy przed farbowaniem wyglądały następująco:






















Włosy były często myte szamponem do włosów brązowych, w celu wyrównania ich koloru na długości, ciepłe bo ciepłe ale bardziej zależało mi na równości niż na chłodzie, końce koniecznie lubią być dużo chłodniejsze od nasady co mnie poważnie irytuje, ale czemu sie dziwić? przeszły dwie kąpiele w sierpniu przy schodzeniu z brązu, a odrosty farbowane farbą na wodzie 9% jasne jak po rozjaśniaczu nie będą.

W trakcie:
Piekło przez pierwsze 15 minut mocno, co zapewniło mnie w tym aby już nie użyć jej nigdy więcej.
na koniec był malaks na 10 min
Po- na mokro:


Po-dziś na sucho:




Włosy zostały wysuszone na wąskiej okrągłej szczotce przy użyciu porcji pianki, wgl mam wielką nadzieję że niebawem w końcu będę mógł nagrać już dla was filmiki jak układam moje włosy! :*

Podsumowując: Farba jest moim zdaniem odpowiednikiem C9 z serii ICC której używałem, ale C9 jest delikatna, a to nie.
Kolor ma niebieski jak C9 aczkolwiek kilka ostatnich cm z tubki przy wyciskaniu ma zielony kolor.
no rozjaśnia dobrze, jak na moje naturalne włosy poziom 5 na wodzie 9%.
Londa 18 wychodzi u mnie najchłodniej chyba ze wszystkich dotychczas używanych farb :v 


Niestety nie mam teraz swojego laptopa, tu nic nie mam swojego i dziwnie mi tak :x w moim wysiadł system chłodzący mam nadzieję, że w tygodniu juz go odzyskam. Trzymajcie kciuki!

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

18 komentarze:

  1. Czesc:) jakiej firmy farby wedlug Ciebie sa najlepsze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zależy od wielu czynników, od tego jakiego koloru mamy włosy, jaki kolor chcemy uzyskać, jakiej sa one kondycji. + każdemu inne pasują, też pytanie sklepowe czy profesjonalne?
      moimi faworytami ze sklepowych są palette, londa, wella (kiedyś garnier 100% color-the best)
      z pro to wella koleston i loreal majirel

      Delete
  2. ta farba jest taka mega niebieska po nalozeniu? jak rozjasniacz wyglada hmmm..?
    a c9 robiles swoje wlosy? przypomnij...ja nad nia mysle, bo chcialabym cos mocniej szarego do pomieszania z a10 ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. robiłem C9 ale tylko w celu stonowania zbyt ciepłej nasady, sama C9 sie wg mnie nadaje tylko do tonowania, nawet z wodą 9%, sama wychodzi rudawo nawet na poziomie 8-sprawdzałem, na rozjasnionych wychodzi biało jak widziałas u mojej mamy.

      obydwie, C9 i opisywana wyżej 9.5-1 mają niebiesko zielonkawy odcień, tak jak wszytskie cool blondy z ICC miały na początku (C10, C12 i C9)

      ale znowu C9 jest ciemniejsza od A10, może zmieszaj z C10? C9 nieźle chłodzi rozjasnione juz włosy. sama zdecyduj.

      Delete
    2. no własnie ciągle się waham...
      c10 to nie mój klimat, zbyt żółty.

      Delete
    3. a jakbyś domieszała do tej A10, troche color shampoo gołębi 310 (chyba 310) on mocno fioletowy, więc dodatkowo ochłodzi, na rozjaśnionych mocno wychodzi fioletowo totalnie, wydaje mi sie że moze posłużyć fajnie jako coś w rodzaju mixa do farby.

      C10 mnie dwa razy, jak nie wiecej, uratowała rozjaśniając i jednocześnie ochładzając kolor.
      btw brałaś udział w konkursie na ross? ja wziałem c10 więc jak wygram to dostanę 12 opakowań C10 i będę na nią skazany, moze to dobrze bo uniknę niespodzianek :D własnie temu odcieniowi ufam najbardziej z palletowatych blondów. bo dobrze rozjaśnia a ze ma 9% to nie niszczy chociażby tak jakby to zrobiła A10

      Delete
    4. brałam udział, kiedy wyniki?

      Delete
  3. No miodowy kolorek wyszedl.Wolalam Cie w chlodniejszych odslonach.Andy sprobuj Alfaparf 11.11 z 9% lub nawet 12% na allegro widzialam na te farby promocje:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokaż.
      nie chce używać ani poziomu 11 ani wody 12%
      nie chce szarego blondu, tylko neutralny naturalnie wyglądający, ten jest cieply ale nie przeszkadza mi to jakoś bardzo zobaczymy jak bardzo będzie żółkł, jutro chyba kupie szampon z Marion ten ultramocny

      Delete
  4. A mi sie podoba:) jest ładnie i naturalnie.nie cierpię mocno rozjasnionych siwych wlosow.

    ReplyDelete
  5. Świetny kolor! bardzo ładnie pokrył odrost i ogólnie podoba mi się ocień ale zdecydowanie lipa że piekła skóra głowy. Zawsze obawiam się farb Palette.

    ReplyDelete
  6. Andy czy farba blond z oksydantem 9% jest w stanie rozjasnic wlosy farbowane poziomem 8??Chce przejsc na jasniejsze wlosy poziom 9 .Dorota

    ReplyDelete
    Replies
    1. teoretycznie farba farby nie rozjaśnia, poziomem 10 byś ruszyła, np palette C10

      Delete
  7. Taki odcień uzyskałam Garnierem Olią 9.0 jasny blond ale kondycja ucierpiala tudzież kolor przestał mi odpowiadać :(
    Mam w planach położenie Joanny Naturii (właśnie szlachetna perła).Pamiętam Twoją mieszankę z gołębim popielem na blogu Bunny ale dla mnie to ciut za ciemno.
    Teraz mam pytanie-mogę zmieszać perłę ze srebrnym pyłem czy samą perłę kłaść?
    Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. samą perłę też tutaj wrzucałem, wyszła tak hm, jasno, nie specjalnie chłodno, możesz z pyłem

      Delete
    2. Dziękuję :D

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...