Search

Content

Tuesday, November 12, 2013

Mój najnowszy HIT włosowy!

Hej :) Dzisiaj mam fajny dzień bo odnalazłem (stary) nowy HIT włosowy! Dlaczego stary? bo stoi na półkach od co najmniej roku czasu, ale nowy dla mnie.
Jest nim eliksir upiększający z L'Oreal Paris <3

Nie będę pisał wiele informacji od producenta, z ważnych rzeczy powinniście wiedzieć tyle, że ma lekką formułę, zawiera następujące składniki: ekstrakt z rumianku, lotosu wodnego, lnu, gardenii, róży olejek sojowy oraz olejek kokosowy. Ma pojemność 100ml, obecnie znajduje się w plastikowej buteleczce i kosztuje w Rossmanie 24.99zł

I własnie do kupna skusiły mnie 3 ważne aspekty, to że jego cena jest bardzo niska (kiedyś była w granicy 40-50zł), jest wydajny z tego co dziewczyny opisują na blogach oraz fakt iż moje włosy wymagają czegoś tego typu obecnie bo są wysuszone. Nie wiem czy cena jest zaniżona na stałe, nie widzę żadnych promocji ani przekreślonych cen więc chyba stała cena, może to za sprawą zmiany buteleczki ze sklanej na plastikową-nie wiem i mało mnie to interesuje, ważne ze jest tani wydajny i jest moim hitem :D


Oto moje włosy dzisiaj w pełnym słońcu, jeszcze lekko wilgotne, dlatego że ich nie suszyłem to może nie są tak złe ale ogólnie puszą się zwłaszcza końcówki grzywki.

Po nałożeniu jednej porcji (która sugerując się innymi blogami-starsza na całe włosy do zapięcia stanika powiedzmy) przestraszyłem sie przeciążenia, świeciły sie strasznie i były mokre od niego, przesuszyłem tylko lekko suszarką i oto efekt:


(kolory zdjęć są realne,po prostu tutaj była chmura na niebie dlatego wyszło chłodniej)

Jeżeli różnicy nie widać jakoś bardzo gołym okiem to na pewno ja czuć! ja czuję jakbym odjął moim włosom co najmniej pół roku zabiegów chemicznych i termicznych. Są genialne!
Jak pisałem wcześniej przesadziłem z ilością, ale zero obciążenia! totalnie! wchłania się w 100% przynajmniej w moje, a grubo przesadziłem z ilością. Faktem jest też że pomaga włosom do kolejnego mycia, ale co z tego jeżeli mamy piękny wygląd włosów za niską cenę i super wydajność? od pielęgnacji mam maski, od tego olejku oczekiwałem własnie tego co mi dał czyli wyrównanie struktury, nadanie blasku, miękkości, gładkości, to zrobił! cudotwórca w złotym flakoniku.

Jest moim hitem włosowym zaraz obok czarnej maski Gliss Kur, maski Elseve Total Repair Extreme i odżywki Fructis Goodbye Damage!


Btw: Nie zmieniałem koloru do poprzedniego postu, ten 8.3 po prostu zjaśniał mi a nie wiem sam dlaczego, ale jak robiłem rozjaśniaczem refleksy to chyba dużo mi się ich maźnęło! tak czy inaczej kolejne farbowanie będzie także odcieniem 8.3 ale już nie na całej długości włosów. Postaram się wam nakręcić cały proces :* no i apopo kręcenia filmów. Odnalazłem sposób, online przez Youtube moge nagrywać dla was filmy i od razu tutaj wklejać link. Nagrałem jeden ale nie nadawał się totalnie do publikacji- moim błędem było puszczenie muzyki co zagłuszyło moje mówienie. a tak ładnie mi fryzura wyszła. no i w sumie nakręciłbym cos dla was jutro z rana ale sam nie wiem teraz co bo podejrzewam ze nie umyje jutro włosów.

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

32 komentarze:

  1. Oj, wypróbuję na pewno :)
    Trzeba list do Mikołajogwiazdki zacząć pisać :D

    ReplyDelete
  2. musze sprobowac.ostatnio kupilam olejek 8w 1 z eveline.ale nie mam zdania.nie widze poprawy.chodzi tylko o koncowki.

    a co myslisz o farbach profesjonalnych joanny?warto sprobowac? basia

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie uzywałem ich więc nie mam zdania

      Delete
    2. do BASI: zajrzyj tutaj:
      http://kokardka-mysi.blogspot.com/2013/04/wasze-wosy-u-mysi-platynowy-ale.html

      Mysia ostatnio często używa farb z Joanny Pro i efekty są powalające.

      Delete
  3. ostatnio chciałam sobie zrobić pare pasemek rozjasniaczem i wyszło z tego tyle ze mam popalone te partwie włosów... jako że jest to tylko z wierzchu,pare pasemek i tak od połowy głowy to myslisz ze da sie to jakos wycieniować bo te włoski sie juz niczego nie nadaja praktycznie ledwo sie trzymaja i mam wrazenie ze same odpadną, nie wiem czy isc do fryzjera,bo nie zamierzam scinac calych wlosow,, przeciez musialabym je do połowy głowy obciac wtedy;oo

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak nie jest tego dużo to ścięcie ich chyba nie zmieni wiele, idź lepiej do frzyjera nic sama nie kombinuj, najwyżej wycieniuje Ci tylko górną wasrtwę

      Delete
    2. Oj,3 lata temu też się tak urządzilam :(
      Jak przeczytałam posta to aż niedobrze mi sie zrobiło ;(
      Nigdy więcej rozjaśniacza.To morderca zwłaszcza dla cienkich,delikatnych włosów.Moje urwały się od połowy i całosć cieniowana była.
      Joanna.
      Joanna.

      Delete
  4. To dobrze ze Tobie tak służy :D
    Ja uwielbiam odżywki w sprayu Gliss Kur-czarna i złota są absolutnie genialne :D

    ps.widziałeś farby Rossmann Accent? Ja wzięłam odcień Sahara 87 ale obawiam się ze za ciemny wyjdzie i zastanawiam się czy nie zrobić mieszanki z wodą 9%.Bo tam chyba jest 6% tak przynajmniej mi się wydaje...
    Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. widziałem ale nie testowałem, jaki to ta sahara? 87 to wygląda mi na ciepły brązowawy jasny blond, więc na roziaśnienie bym nie liczyl

      Delete
    2. Tez tak myslalam ze odcień wpada w brąz.
      Dziękuję za odpowiedz.
      Wymieniłam odcień Sahara na Swietlisty blond 100 :D
      Joanna.

      Delete
    3. na pewno będzie jaśniej, konsultowałem się z koleżanką która twierdzi że mają wodę 9%

      Delete
    4. Dziękuję bardzo :D
      Jesteś niezastąpiony.Dzięki Tobie mam pewność co kladę na włosy :D
      Joanna.

      Delete
    5. ale masz świadomość, że to tylko wiedza teoretyczna w przypadku tej farby? ja jej nie testowałem

      Delete
  5. jak uzyskać z blondo-rudych włosów tzn blond ale ma rudawy, taki oto kolor:)
    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1366&bih=666&tbm=isch&tbnid=H1j6YAQ4AqHioM:&imgrefurl=http://www.glamour.com/beauty/blogs/girls-in-the-beauty-department/2012/03/vanessa-hudgens-drastically-ch.html&docid=bRauNnXQo0gUuM&imgurl=http://www.glamour.com/beauty/blogs/girls-in-the-beauty-department/2012/03/05/0305-vanessa-hudgens-blonde-hair-spring-breakers_fa.jpg&w=448&h=495&ei=ATWFUpTjOIWK4wSGoYGwBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:8,s:0,i:110&iact=rc&page=1&tbnh=184&tbnw=153&start=0&ndsp=13&tx=111&ty=57

    http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=1366&bih=666&tbm=isch&tbnid=o0sCskimtOxcsM:&imgrefurl=http://www.justjaredjr.com/2012/03/05/vanessa-hudgens-blonde-for-spring-breakers/&docid=0BzLCMAfUVOLWM&imgurl=http://cdn03.cdn.justjaredjr.com/wp-content/uploads/headlines/2012/03/vanessa-hudgens-blonde-breakers.jpg&w=300&h=300&ei=ATWFUpTjOIWK4wSGoYGwBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:0,s:0,i:86&iact=rc&page=1&tbnh=183&tbnw=193&start=0&ndsp=13&tx=147&ty=68

    prosze o pomoc :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokaż mi zdjęcie jak bardzo jasne i rude masz te włosy

      Delete
  6. jeestes gejem ? odpowiedz pls :* tez jestem

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem zajęty i tak xD czy ten komentarz ma jakikolwiek związek z tym postem? chyba nie!

      Delete
  7. Natrafiłam na Twojego bloga dziś i... nie mogę wyjść z podziwu masz talent. Nie zmarnuj go ;) Pozdrawiam !

    ReplyDelete
  8. Andy, a nie myślałeś o jakimś stonowanym rudawkowym kolorku? Takim w kierunku bardziej konkretnego miodowego, aczkolwiek nie jakiegoś oczobijnego. Ten 8.3 fajny jest, ale wg mnie brakuje tu odrobinki .4, bo samo .3 daje taki niesprecyzowany efekt. Będąc u fryzjerki, która konsultowała kolor z klientką, uslyszałam, że tamta chciała właśnie jakiś "ładny miodowy", a fryzjerka jej nałożyła kolory: 8.34 + 8.32 i faktycznie wyszło to fajnie ;).
    Inga.

    ReplyDelete
  9. Andy jeszcze wczoraj miałam taki zwykły jasny zżółkły blond. Postanowiłam trochę zmienić kolor. Na początek położyłam rozjaśniacz VL Flash z wodą 6% na odrosty (poziom 6) a po rozjaśnianiu położyłam Garnier Color Naturals nr.8. I wyszedł zielony mop o poziomie 8-7 :(. Więc w ruch poszedł czerwony szampon do rudych włosów, posiedziałam z nim trochę i teraz nie mam już zieleni tylko taki porudziały blond z poziomu 8 no może 7. Mam w domu odcień 9.13 i chciała bym właśnie uzyskać jakiś chłodniejszy i jaśniejszy blond, co mogę zrobić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie kładź beżu, masz jeszcze VL? ja bym teraz proponował zrobić kąpiel rozjaśniająca, jeżeli masz VL, jak nie to kup Wellatona 10/0

      Delete
  10. Andy, czy możesz polecić jakąś hurtownię/sklep fryzjerski we Wrocławiu?
    I chciałabym się dowiedzieć, które profesjonalne farby wychodzą najchłodniej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na krzemienieckiej, "multidrogeria"
      alfaparf

      Delete
  11. czesc Andy :) kochany pomoz.czy podjasnianie wlosow rozjasniaczem bardzo niszczy?mam wlosy 5 poziom .ale bardzo ciezko sie rozjasniaja.od roku fryzjer podjasnia mi przed farbowaniem.nawet przy uzyciu farby na 12 % mam rudziejacy odrost. robie poziom 9 wiesz szkoda mi juz pieniedzy.vco miesiac place 300 zl.a ostatnie 1,5 tyg i tak chodze w opasce aby odrostu nie bylo widac.potrafie sama polozyc farbe na odrosty.chcialabym w domu taki zabieg przeprowadzic.ale jak dlugo mam trzymac rozjasniacz?no gapa ze mnie ale zawsze u fryza czytam gazetki i nie wiem jak dlugo mi trzyma.czy do koloru kurczka wystarczy?czy lepsza farba drogeryjna?czy bez amoniaku np farbowanie ton w ton np richesse loreal(chyba taka pisownia) na jakiej wodzie 3%? pomoz.....please....corka chce koniki filly w mlynie a to kosztuje 180 zl wiec moze na sobie zaoszczedze.poza tym pozdrawiam.:) gdybym byla mlodsza....ech przystojniaczek z ciebie:) no az taka stara nie jestem nie mysl ze jakas siwa staruszka pisze hihi bbbb.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D e tam pierdoły, blond zawsze odmładza nie?
      jaki to ton tego poziomu 9? chłodny? ciepły? bardzo nie niszczy, ale cieńsze włosy masz przez to, najważniejsze żebyś tylko raz rozjaśniała sam odrost a potem już nie, wiesz co mam na myśli, żeby włosy raz rozjaśnione nie miały już potem styczności z rozjaśniaczem. spróbuj rozjaśnić syoss 13-0 i położyć na to potem Londa 18+38 na wodzie 4,5% to Ci da chłodny blond na poziomie 9 a nawe10

      Delete
  12. aa ostatni tzn tydzien temu farbowalam wloski na 9.0 i rude odrosty mam.czy rozjasniacz pomoze?bbbbb

    ReplyDelete
    Replies
    1. no pomoże, jak rozjaśnisz na jasną żółć, bez pomarańczy to spokojnie możesz położyć kolor :) tylko jaki ma mieć ton? naturalny? bez? złoty? popiel?

      Delete
    2. niechcący usunąłem komentarze ale przeczytałem że chcesz ciepły lekko? więc rozjaśnij syossem 13-0 odrosty i połóz Londa 38 i 17 razem zmieszane na wodzie 4,5% (po 1/4 każdej z tubki)

      Delete
    3. albo wellatony 8/0 i 9/3 dla cieplejszego niż mieszanka londy która będzie bardziej perłowo beżowa

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...