Search

Content

Thursday, December 5, 2013

Ice Queen czyli Mamusia znów robi odrosty ^^

Hej :* mało wyświetleń ma mój wczorajszy film, chyba wam się nie podoba co? :P
Dziś robiłem odrościaki mojej Mamusi, w ruch poszedł rozjaśniacz Montibello na wodzie 10.5% i farba Palette A10 na wodzie 6% + na brwi na chwilę. Postanowiłem zwiększyć stężenie wody do rozjaśniacza bo stwierdziłem, ze wolę niech się Mamka przemęczy z pieczeniem ale niech wyjdzie tak jak Ona chce, zwłaszcza, ze czasami 9% wychodziły żółtawo, ostatnio było 6% celowo zeby ją nie piekło ale pojawiło się zaskoczenie kiedy usłyszałem dzisiaj podczas 10.5% że nie czuje nic, zero.
Kto czyta mojego bloga, zna włosy mojej mamy więc na szybko tylko wklejam zdjęcia:

Odrost:

Po rozjaśnieniu:



Po Palette A10



No i z pierworodnym <3

Dziekuję za czytanie ;*

OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*







48 komentarze:

  1. Kiedy beda foteczki do ogladniecia?;-)

    ReplyDelete
  2. jak ja zazdroszczę Twojej Mamie tego koloru <3.<3

    J.

    ReplyDelete
  3. Wow! Piękny kolor i fryzura!

    ReplyDelete
  4. Cudownie :D
    Ależ Twoja Mamusia ma dobrze-prywatny fryzjer :D
    I znow musze to napisać-wspaniałe cięcie i fantastyczny kolor blondu ;D
    Napatrzeć się nie mogę ;D
    Joanna.
    ps.atrakcyjna ta Twoja mama-jesteś do niej podobny czy tylko mi się wydaje? :D

    ReplyDelete
  5. Kolor swietny juz nawet po samym rozjasniaczu.:)Chyba faktycznie lepiej ze dales wyzszy utleniacz do rozjasniacza bo poprzednio wyszlo zolto:)Tylko zastanawia mnie jedna kwestia...To rozjasniacz+wysoki oxyd. czy wlosy nie beda sie wykruszaly z czasem??Aha i jeszcze jedno wazne pytanie,czy rozjasniacz na 7,5% rozjasni mocniej wlosy niz rozjasniacz na 6%,czy bedzie to podobny stopien rozjasnienia??Lilly

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) nie będą się wykruszać bo Mamcia ma mocne włosy, używa do pielęgnacji szamponu, stylizuje pianką, żelem, lakierem suszarką i lokówką - po każdym myciu, włosy nie są i nigdy nie były ani suche ani zniszczone, są po prostu cienkie ale nic poza tym złego się nie dzieje.

      Delete
    2. aha co do wody, tak na 7,5% mocniej, ale lepiej wydłużyć czas trzymania rozjaśniacza, niż stężenie, w przypadku jak np ta woda 6% przy maksymalnym czasie trzymania daje za ciemny, za żółty kolor to faktycznie daj mocniejszą wodę. pamietaj włosy mniej się zniszczą jak położysz na niższej wodzie, ale wydłużysz maksymalnie czas trzymania ( działanie rozjasniacza słabnie z czasem ale działa bardzo długo, nawet do kilku godzin COŚ TAM podziała, a farba tylko określony czas- chyba że rozjaśniająca)

      Delete
    3. Oki przekonales mnie:)To zostaje przy rozjaniaczu+6% ale trzymam dluzej.Zwykle trzymalam 50-60 min i przy tym czasie wychodzily zawsze jasno zolte i musialam pozniej tonowac jakas farba.To moze teraz sprobuje potrzymac 1,5 h??:-)Lilly

      Delete
    4. 50-60 min to i tak jest długi czas, jak nie podoba Ci sie kolor po takim czasie na 6% to możesz spróbować 7,5% i ten sam czas trzymać. myślałem, że krócej go trzymasz coś koło 30-40 min. spróbuj 6% dłużej a jak będzie to samo to 7,5% ten czas, jak chcesz uzyskać kolor bez tonowania to nie zda egzaminu bo żółtko i tak będzie, rozjaśniacz zawsze da ciepłe tony, w dodatku sztucznie wyglądające

      Delete
  6. super wyszlo!!!!!!mama pewnie zadowolona :) pozdrawiam kasia

    ReplyDelete
  7. pomozesz rozszyfrowac jaki to kolor? http://katjaplace.blogspot.com/2011_07_01_archive.html zdjecie 3 modelka w rozowym . i jeszcze shakira http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=49590 .ania

    ReplyDelete
  8. piękny kolor <3 postarales sie nie ma co ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak na opakowaniu wyszło co? :* dziękuje niunia

      Delete
  9. A jak oceniasz rozjasniacz montibello??Lepszy od Vincenta L.??Lilliy

    ReplyDelete
    Replies
    1. czy lepszy, mam porównanie z 3 wariantami VL na różnych wodach, ten poradził sobie dobrze i nie piekł mamę, a już 9% potrafiło ją bardzo mocno piec. więc łagodnośc na duży plus

      Delete
  10. Świetna fryzura mamci i kolorek też fajniutki. Ty widzę zostałeś przy ciemniejszych, ale ja znów się powtórzę, Tobie pasują takie kolory bo podkreślają oczy :)

    ReplyDelete
  11. Cześć ;-)))))))))))))))). Nie wiem, może Ty mi coś racjonalnego poradzisz, bo sama nie wiem, co z tym zrobić. Otóż:
    NATURALNIE MAM: jasno-rude włosy (poziom taki podchodzący już pod 9-ty)
    CHCĘ: stonować ten kolor, żeby nie był taki typowo rudy, aczkolwiek, żeby był ciepły i taki a'la miodowy bardziej.
    BYŁAM: u fryzjerki celem zasięgnięcia opinii i ona mi powiedziała, że rudości tonuje się popielami, czyli 9.1 itd, ALE zaznaczyła także, że te popielate farby bazują na bardzo malutkich niebieskich kuleczkach z kolorem, no i konsekwencją tego jest to, że te niebiesie szybko uciekają z włosa pozostawiając po sobie żółte/rude tony, a jeśli naturalny włos jest ciepły to już wgl nie mam co liczyć na naturalny, ciepły blond z mojego koloru.
    INTRYGUJĄ MNIE: farby typu "natura" - fryzjerka twierdzi, że one także służą do gaszenia ciepłych tonów - kolor jest wtedy mniej intensywny, bardziej spokojny, aczkolwiek przyznała, że nie ma pojęcia, jak by to zadziałało na naturalnie rudych włosach, bo do tej pory nie miała takiego przypadku (co za szczerość XD )
    ROZWAŻAM: farbę naturę nr 9 z kolekcji Majirel na oksydancie 4,5%:
    - jak sądzisz, co uzyskam na moich naturalnych, rudawkowych włosach kładąc naturę nr 9?
    - czy nie wyjdzie mi to ciemno jakoś na tak niskim oksydancie????
    - czy nie będę ŻÓŁTA?
    - CZY TO MA SENS?
    I jeszcze jedno: nie chcę chłodzić koloru, lecz tylko go uspokoić pozostając w ciepłych tonacjach (na innym blogu notoryczie dostawałam odp, żeby dać 9.2 lub 9.23 albo 9.1 pomieszać z 9.2 etc, ale to wszystko zmierza do całkowietj neutralizacji rudości a ja - nie wiem, czy niejsano opisałam kwestię czy jak - ale nie chcę mieć zimy na głowie tylko z rudego chcę zrobić spokojny, naturalny karmelowy / miodowy kolor.
    NIE SĄDZIAŁAM, ŻE okaże się to takie trudne, jakby z czarnego chciała jaśniutki blond - przecież w moim przypadku chodzi tylko o lekkie stonowanie naturalego koloru.
    ANDY, HELP ME, PLEASE ;****************
    Kornelia z Gdańska

    ReplyDelete
    Replies
    1. spotkałem sie na moim blogu juz z 2 przypadkami gdy dziewczyny chciały naturalny rudy stonować i perły wychodziły im fioletowe a natury zielone. ja bym na Twoim miejscu spróbował 9.23

      Delete
    2. Tylko wiesz, 9.23 robiłam już 2x, ale kolor wychodził co najmniej dziwny - niby .2 ma tonować, ale u mnie jeszcze bardziej wybijała rudość po pierwszym myciu. Oj, to natury zielone wychodzą? To nie wiem, fryzjerka mi tego nie powiedziała. No ale to dziwne, bo na palecie zielone nie są tylko normalne.
      Kornelia

      Delete
    3. A nie wiesz, co te dziewczyny sobie w końcu zaaplikowały na swoje włosy? Bo tak szperam w necie i na jakimś forum w kafeterii wyczytałam, że laska położyła na rude naturalne włosy naturę nr 8 i przez tydzień miała faktycznie zielonkawe włosy - pisała, że myła codziennie włosy, nakładała maski, żeby wyciągnąć zieleń, ale po tygodniu miała już kolor idealny - neutralny, no ale ja nie wiem, czy tygodniowe męczarnie są dla mnie. Uhmm.
      Kornelia

      Delete
    4. pamiętam że mówiły, że jak rozjaśniają rozjaśniaczem i na to położą docelowy odcień to jest ok.
      z tego co widzę z rudych naturalnych zrobić ciekawy blond to nie lada wyzwanie.
      może próbuj produktami półtrwałymi? jak nie chcesz diametralnie zmieniac koloru

      Delete
    5. No nic, dzięki za sugestie. Nie pozostaje mi nic innego, jak zaryzykować.
      dzięki za odpowiedzi i to takie szybkie ;)
      Kornelia

      Delete
  12. Hej, moja mama ma 80% siwych włosów, ale jest z nimi coś nie tak - ilekoroć je farbuje u fryzjera (była u kilku i zawsze to samo) to po 3-4 myciach po farbie nie ma śladu ! żaden fryzjer nie wie, jak to wyjaśnić. Stosują na jej włosy tradycyjne farby z amoniakiem (dwóch nawet robiło jej prepigmentację), więc kolor powinien jakoś się 3mać min.3 tygodnie, a tu coś takiego. Mama jest załamana, bo nie ma zbyt wielu zmarszczek (ogólnie wygląda młodo), ale te siwe włosy ją postarzają i unieszczęśliwiają po prostu. Nie wiem, może Ty coś poradzisz.
    Viola

    ReplyDelete
    Replies
    1. a jaki to kolor? niech spróbuje daną farbę wymieszać z wodą 3% w proporcji 2:1

      Delete
  13. Kornelia moja kuzynka naturalnie rudowlosa, kiedys u fryzjera miala kladziony odcien Majirel 9 naturalny bardzo jasny blond z oksydantem 3%.Farby Majirel niby jak to natury neutralne ale ida bardziej w cieple tony(nie sa tak zimne jak zwykle natury np z Alfaparf,tak mowila fryzjerka ktora na nich pracowala),natury rownoczesnie daja najmocniejsze krycie kolorem.Wlosy po tej mieszance nie miala juz tak "wiewiorcze" .Kolor po wygladal bardzo naturalnie i byl stonowany,ladniejszy.Wiem,ze z polecenia tej fryzjerki zakupila sobie jeszcze plukanke niebieska/srebrna fllor illum i kazala jej plukac wlosy raz na 2 tyg.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, dziękuję Ci za tą odpowiedź ! czyli ta natura nr 9 z majirela przygasiła rudość kuzynki - a mnie właśnie o to chodzi. Naprawdę super, że tu się wypowiedziałaś, bo ja właśnie chcę taki przygaszony rudy. DZIĘKUJĘ ;*
      Kornelia

      Delete
  14. Cześć Andy. Spotkałeś się może już z włosami, które niby nie są zabójczo ciemne (określane przez fryzjerów jako ciemny blond), a przy próbie rozjaśnienia zawsze wychodzą rude?

    Stosowane już było:
    Alfaparf 8.1 z wodą 9%, majirel 9.1 z woda 9%, colour by fama 9.1 z 9%, gołebi popiel, londa 18 (trzymana 50 min), garnier 111 przez 50 min, ostatnio joanna professional 10.01 z 9% przez 50 min.Proszę, jeśli wiesz, powiedz jak stonować tę rudość po joannie. Położyłabym coś popielatego, ale gdzieniegdzie są białawe pasemka i nie chcę by wyszedł mi fiolet. Myślałam o jakiejś naturze, ale nie bardzo wiem z jaką wodą to zrobić.
    Zależy mi na kolorze z poziomu 8 lub między 7 a 8 - nie musi być nawet jakiś bardzo chłody. Problem tylko w tym, że farby z poziomu 8 z wodą 9% wychodzą jak już pisałam rudo. Andy, błagam pomóż - nawet fryzjerzy rozkładają ręce. Potrafią tyko krytykować swoich poprzedników :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. zacznijmy od tego że pokażesz mi zdjęcie dokładnie oddające swój kolor i zobaczymy co dalej. każda z powyżej wypisanych farb wychodziła rudo? dlaczego nie próbowałaś zatem wody 12%? jak na 9 zawsze jest rudo

      Delete
    2. Na wiecznie wychodzace rude wlosy po rozjasnianiu polecam farbe Alfaparf 8.1+mixton niebieski(obojetnie jakiej firmy),na cala tubke farby Alfaparf dodajesz 4cm"glizdki"mixtonu+12% utleniacz.Po tym nie ma prawa wyjsc rudo.Tylko bron boze nie kladz tego kobietko na pelny czas na cale wlosy,tylko kladz na swieze odrosty i te ktore wg Ciebie sa najbardziej rude.Na koniec mozesz zrobic ewentualnie malaks na 5- max10 min.

      Delete
  15. Ok zrobię zdjęcia przy naturalnym świetle i podeślę. Nie próbowałam na 12% chyba trochę obawiałam się, że wyjdą zbyt jasno.Uważasz, ze mogłabym ten swój naturalny odrost zrobić np. poziomem 8 z 12% i uzyskać nie taki bardzo jasny blond, ale bardziej zbliżony do naturalnego? Nie chcę włosów białych i w ogóle jakoś superjasnych. Najchętniej nosiłabym właśnie taki średni blond tylko, że zamiast takiego odcienia uzyskuję wciąż rudy. Czasem nawet zastanawiałam się, ze może nie wyższy a niższy oxydant 6% dałby ten kolor. Jakoś innym ludziom te kolory wychodzą, coś pewnie robię źle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to spróbuj może na wodzie 10,5% spróbować (zmieszaj 12% i 9%) może na niej wyjdzie ładniej. jak nie to masz dwa wyjścia odrost na wodzie 12%, albo uprzednio rozjaśniasz superrozjaśniającą farbą i kładziesz tonującą farbę np 8 albo nawet 7 i masz spokój

      Delete
  16. czesc.co myslisz o kolorze np 9.31 ,10.31 itd.wiem ze to zlocisto popielaty .chcialabym lekko cieply.ale tez nie chcialabym miec wlosow w kolorze "ruskiego zlota".jeszcze tez mysle nad 10 NB alfaparf.(ciepla natura).widziales moze ten odcien na zywo?pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale jakie masz włosy? a jak niby wygląda ruskie złoto? bo nie wiem
      ta alfa wyjdzie naturalnie

      Delete
  17. Ruskie złoto jest żółto pomarańczowe :) mam ciemny blond.moge położyć 9nb tj ciepły naturalny blond alfaparf.nie bedzie rudego odrostu? A ten ciepły blond to nie bedzie żółty kurczak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. żółto pomarańczowo to może wyjść rozjaśniacz, jak chcesz ciepły ale nie żółto rudy to raczej żadnego z wypisanych odcieni nie musisz się bać :) tylko użyj 9%

      Delete
    2. Dzieki:) tak zrobię a na długości na 6 czy lepiej na 3%? Teraz mam poziom10/9

      Delete
  18. Cześć andy.mam pytanie do ciebie.caly czas chodziłam do fryzjera ale chce sama spróbować koloryzacji.mam dość tego ze fryzjer do którego chodziłam nakładał mi farbe loreal na cała głowę na pełny czas.bo sie zmywa.ale włosy sa z każdym takim farbowaniem coraz bardziej zniszczone.i to na wodzie 9%.chce nałożyć na 10% wodzie loreal 10 na same odrosty.a jak zrobic z reszta wlosow?chce na 3-4.5% na długości.czy mam to srobic zaraz po nałożeniu odrostow?ale czy nie bedzie różnicy pomiędzy odrostem a reszta?czy zrobic odrosty splukac i wtedy nałożyć na resztę wlosow na 3%?jakiej ty to robisz?nie wiem czy to ma znaczenie ale mam długie włosy .pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. kładł Ci farbe 10 na wodzie 9% na całą długośc włosów BO SIĘ SPIERAŁA? totalnie bez sensu, przecież taka woda nie sprawi ze farba sie nie zmyje a wręcz przeciwnie....zrób tak jak mówisz, odrost na 9% w sumie wystarczy, jak na takiej Ci robili do tej pory, a na resztę rzuć na 3%
      chcesz zachować poziom 10? może zmieszaj 9 z 10 i to połóż na 3% na długość, lekko ciemniej może wyjść ale zejdzie troszkę. możesz najpierw zrobić odrost a potem po zmyciu na całe włosy rzucić dla pewności żeby było równo, albo możesz od razu, odrost na 9% i od razu po nałożeniu na 3% na całe, jak Ci wygodniej

      Delete
  19. Cześć . Pomóż co to Znaczy opalizujacy blond?i jaka jest różnica pomiędzy farba loreal majirel 9.13 a 9.23? Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. opalizujący to inaczej perłowy (odcień fioletu/różu) jest on chłodnym odcieniem i zdecydowanie łagodniejszym od np popielu który jest szarawy.
      oczywiście, że jest różnica, 9.13 to zimny beż - 9-bardzo jasny blond, .13-popielato-złoty (jeżeli popiel występuje na pierwszym miejscu to jest go dominujący, a złota jest tylko dodatek) natomiast 9.23 to ciepły beż, .23-perłowo-złoty (łagodniejszy od tego na górze i lekko cieplejszy)

      zależnie od tego jakie masz obecnie włosy, ja bym brał 9.23 bo wyszedłby bezpieczniej, np na bardzo jasnych włosach np rozjaśnionych, 9.13 często wychodzą rudawo na odrostach i szarawo na pozostałej długości włosów.

      Delete
    2. a odcien 9.21?:)

      Delete
    3. perłowo popielaty, więcej perły i mniej popielu, powinien wyjść bardzo ładnie zimno, ale nie szaro, kładąc na żółty blond nie ryzykujesz zielenią

      Delete
  20. Piękny efekt
    piękne zdjęcie :)

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...