Search

Content

Monday, December 23, 2013

Metamorfoza Caruni, z turkusu na brąz!

No hej znowu dzisiaj :) postarałem się i mam dla was efekt dzisiejszej koloryzacji. skłamałem trochę mówiąc dzisiejszej bo koloryzacja grzywki Kamili trwała ponad tydzień. Ale może po kolei!

Kolor włosów przed:























Całość była naturalna na poziomie 7 natomiast grzywka była farbowana tonerem La Riche turquoise
( TUTAJ zobaczycie post o tonerach, natomiast TUTAJ walka z usunięciem go)
Kamila męczyła grzywcię (wcześniej rozjaśnianą rozjaśniaczem) przez 3 miesiące co 2 tygodnie. 
Sam przekonałem się na swoich włosach że turkus z palety La Riche jest najwredniejszym odcieniem bo najtrwalszym, zależnie od sytuacji może to być zaleta jak i wada, w tym przypadku duża wada bo dopiero po 10 koloryzacjach grzywki, jest równo, w miarę.

Kolorem docelowym była czekolada, na całości, trudne zadanie o tyle, że musiałem się pozbyć turkusu najpierw, a on sam okazał się bardzo wredny i kilkakrotnie kładziona miedź lub czerwień w różnej postaci nadal pozostawiały po sobie zielony glonowaty odcień, ani kąpiele rozjasniające, ani brązy ani miedzie ani mahonie, nic nie chciało go zakryć! no dziś po 10 koloryzacji grzywki, mamy piękny równy kolor na całości, zdaję sobie sprawę że za jakiś tydzień usłyszę od mojej kochanej Kamili "Andy przychodź bo kolor zszedł" będziemy go męczyć aż najwyżej z czasem zetniemy całkiem grzywkę.

Nie mniej jednak z koloru jestem zadowolony (biorąc pod uwagę czas i nerwy jakie poświęciliśmy tej grzywce).

Zdjęcie robione z fleszem bo już późno i ciemno, ale oddaje w miarę realistycznie kolor.
Ostateczny kolor To Palette Deluxe 760 Olśniewający Brąz

Po zabiegach:




Tak przy okazji, mimo iż nie przepadam za świętami i nie specjalnie je obchodzę to życzę wam po prostu żebyście spędzili ten czas miło z rodziną, bez smutków i rozczarowań :*


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

35 komentarze:

  1. Ale pieknie Ci sie udalo po takiej ilosci pracy. Brawo. Julka

    ReplyDelete
    Replies
    1. i tak to nie jest jeszcze koniec zabaw z tą grzywką :)

      Delete
  2. Boski braz <3 no ale tyle koloryzacji, to modelka ma pancerne wlosy :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to nie koniec mojej pracy nad tą grzywką -.- ostrzegam turkus najtrwalszy xD
      kolor na całości to nie tylko ta deluxe, wcześniej robiłem innym ale deluxem dorównywałem do grzywki

      Delete
    2. Ja myslalam o tym deluxe dla siebie jakbym miala przyciemniac kiedys, bo podobaja mi sie czekoladki :-)

      Delete
    3. no śliczne są odcienie ;) ale powiem Ci, że palette ogólnie nie mają nadmiaru ciepłych barwników... bardzo łatwo uzyskać nimi teraz zimne kolory, nawet jak jest jakiś mahoń, czy miedź czy czerwień to widze ze wychodzi jak ma wyjść a nie ma przesadnych refleksów.

      Delete
  3. Do końca życia będę wspominała cudu jakiego dokonałeś na tym zasranym turkusie, hahahaha :D
    (ale i tak nie żałuję, że go miałam <3)
    Także jest git, nawet jakby teraz troszkę wychodziła glutowa zieleń to i tak jestem bardzo zadowolona i trud się w sumie opłacił :)

    DZIĘKUJĘ :*

    ReplyDelete
  4. Do końca życia będę wspominała cudu jakiego dokonałeś na tym zasranym turkusie, hahahaha :D
    (ale i tak nie żałuję, że go miałam <3)
    Także jest git, nawet jakby teraz troszkę wychodziła glutowa zieleń to i tak jestem bardzo zadowolona i trud się w sumie opłacił :)

    DZIĘKUJĘ :*


    (P.S. nie znoszę blogspota!!! :P MUSIAŁAM TO NAPISAĆ SORRY DZIĘKUJĘ DOBRANOC)

    ReplyDelete
    Replies
    1. w razie czego poprawimy ;* od czego mnie masz? :D

      Delete
  5. Życzę ci wesołych świat:) dzis po umyciu wlosow siostra czekała mnie i stwierdziła ze niektóre sie rozciągają .ja nie zwróciłam na to uwagi.fdy wyschną wyglądają dobrze.nie sa suche ani bardzo zniszczone.co im jest?sa az tak zniszczone?tylko czemu tego nie zauważyłam?acha i jak układam włosy na szczotce to wyglądają ładnie.zawsze myslalam ze zniszczone włosy wyglądają jak siano a moje sa miękkie w dotyku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. może sa przeolejowane? czego do nich stosujesz? może powinnaś wprowadzić proteiny

      Delete
  6. Moze sa bo przed każdym myciem nakładam na cała noc olejek arganowy.a co myslisz o tej serii do wlosow. Cementem keraste? Chyba tak sie pisze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam nie stosowałem. nie wiem czy faktycznie coś daje, cement to oczywiście chwyt marketingowy.
      kup sobie maseczkę gliss kur ultimate repair taka czarna, nakładaj małą ilość, na 1min , tak co 2-3 mycie, powinnas sie pozbyć problemu

      Delete
  7. Mam takie samo podejście do świąt ale pomimo tego...
    Zdrowia,szczęscia,pomyślności :D
    Nie połykaj z karpia ości ;)
    Jedz pierogi,lep bałwana ;P
    A w Sylwestra tańcz do rana!!!
    życzy Tobie Joanna.
    ps.zejście z turkusu to rzeczywiście hardkor jakiś ale przy Twoich zdolnościach wszystko jest możliwe.Modelka ma przepiękny,głęboki odcień :D


    ReplyDelete
    Replies
    1. nie chodzi może o moje umiejętności ale ogólnie, obecnie przy dzisiejszych produktach to WSZYSTKO jest możliwe :)

      Delete
    2. Oj,Andy...produkty nie pomogą jak się nie wie co i jak zdziałać ;P
      Skromny jesteś-to się chwali ale pozwól ze pozostanę przy swoim zdaniu że masz zdolności bo to szczera prawda i fakt :D
      Joanna.

      Delete
    3. to mega miłe i kochane ! dziekuję bardzo :*
      produkty sa coraz nowocześniejsze i często coraz lepsze więc ułatwiają pracę i tak komuś kto się zna :)

      Delete
  8. cvet_volos_karamelnyj_foto.jpg Andy jak uzyskać taki kolor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andy,przejrzałam calego Twojego bloga i znalazlam farbkę idealną dla mnie ,to infiniti 8.035,odcien przepiekny,ale mam problem ,ponieważ mieszkam za granica i tylko na ebayu lub amazonie mogę ta farbę dostać a jak na złośc tego odcienia nie ma:(. Poradz ,może gdzies to kupujesz,albo chociaz przybliżony odcień np. z marjiel ,koleston lub alfaparf?chodzi o odcien z 8 poziomu,ale aby wychodził tak ciemniej,głeboko

      Delete
    2. infiniti 8.3 wychodzi podobnie :)

      z majirela to moze zmieszaj 8,34 i 7,3

      Delete
    3. super,dzieki wyprobuję:)

      Delete
  9. Andy mam bardzo pilne pytanko.Kupilam farbe Alfaparf alt moda kolor 7.3 sredni zloty blond.Moje naturalne sa na poziomie cos pomiedzy 4 / 5.Otwierajac opakowanie zauwazylam,ze oksydant w farbie ma 9%,czy producent nie przesadzil az z tym 9%,czy nie starczy 6%???Nadmienie,ze chcialam rozjasnic wlasnie wlosy do poziomu 7 i nadac im zlotych refleksow aby nie byly takie smutne,nijakie jak sa obecnie.Nie otrzymam jasniejszego blondu ta farba niz poziom 7,tak??I powiedz prosze co z tym utleniaczem,bo ja kompletnie sie nie znam w tej dziedzinie ,a dzis farbowanie przed sylwkiem,aby wygladac jak czlowiek:P.Pozdrawiam Renata

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak z poziomu 4 chcesz na 7 przejść to woda 9% jest okey. nie wyjdzie jasniej niż powinna. na niższej wodzie moze wyjśc rudo

      Delete
  10. Wczoraj odkryłam twój blog. Jesteś bardzo zdolnym chłopakiem, podziwiam zwłaszcza ombre, które wykonałeś kilkakrotnie i zaprezentowałeś na blogu, BRAWO! Mam jednak inne pytanie. Mam krótkie włosy, były dekoloryzowane u fryzjera 4 m-ce temu, z średniego farbowanego blondu wyszły prawie białe, no trochę żółte. Obecnie odrosty robię Lorealem 10.2, i wychodzą ciemniejsze niż te dekoloryzowane. Mimo przeciągania pod koniec farbowania na ok. 5 minut. Jak wyrównać kolor, żeby końce były trochę ciemniejsze? Mogą być lekko ciepłe, nie mogą być zimne, nie pasują mi. Moje naturalne włosy są w kolorze blond poziom 7 - 8, oraz 50% siwych. Pozdrawiam, Katarzyna z Łodzi

    ReplyDelete
    Replies
    1. trzeba by zapigmentować końce poziomem 10 albo pół na pół 9 i 10. zawsze tak jest po rozjaśniaczu, że farby ciemniej łapią.

      Delete
    2. Dzięki za odpowiedź. Zapigmentować, czyli samą farbą bez wody utlenionej? Na ile minut? I czy potem już nic nie robić? Czy jakoś jeszcze utrwalać, żeby się nie zmyło po pierwszym myciu głowy? Katarzyna z Łodzi

      Delete
    3. weź farbę 10 i 10.2 tą której uzywasz. to jest feria preference?
      albo nawet 9 możesz wziąć np tą
      http://www.lorealparis.pl/img/l10n/products/305x262/recital-preference-y-hollywood-bardzo-jasny-blond.jpg

      i ją położyć bez utleniacza na całe włosy na 20 min, musisz nałożyć farbę dokładnie, rozczesując ją, żeby plam sobie nie zrobić, no i po 20 min, bez zmywania jej, na nią nałożyć normalnie 10.2 z utleniaczem i zmyc po upływie określonego czasu

      Delete
    4. Dzięki za błyskawiczną odpowiedź. Jak będzie z kondycją włosów po takiej "inwazji"? :)

      Delete
    5. kondycja powinna się poprawić

      Delete
  11. A ja mam pytanie z zakresu tego postu i walki z zielonym. Jakieś 3 m-ce temu miałam u fryzjera nakładany naturalny blond z Majirela, ale wyszło jakoś tak zielono. W końcu się to wymyło, to zielone, i kolor mi się podobał pod tym kątem, że nie wymył się na rudo (zawsze tak miałam po popielatych blondach, nie wiedzieć czemu) i teraz, po tych 3 m-cach chciałabym znowu go położyć, ale myślę o naturalnym blondzie nr 9 (ten 8-my był lekko za ciemy). Moje pytanie brzmi: czy znowu mi wyjdzie coś zieloego, skoro tamta zieleń się wypłukała?
    Monika, Wałbrzych

    ReplyDelete
    Replies
    1. hm przy 9 na pewno mniejsze prawdopodobieństwo zieleni, a moze ta 8 to była majirel 8.0 glęboka natura? kładź samą 9, nie powinno być zieleni, ostatecznie jakby była o umyj szamponem do włosów brązowych, albo rudych

      Delete
    2. Szampon do rudych włosów? jest taki, bo chyba jestem nieoświecona w tym zakresie - nigdy nie spotkałam. No ale dobrze wiedzieć, rozjerzę się. Dziękuję. I teraz poproszę o 9-tkę ;)

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...