Search

Content

Thursday, December 19, 2013

Nowe zakupy kosmetyczne!

Hej :) korzystając z promocji świątecznych w moje ręce wpadły dziś trzy produkty do włosów (odżywki Fructisa Goodbye Damage i Color Resist oraz maska L'Oreal Elseve Arginine Resist x3)i mój ulubiony jak do tej pory zapach z tych tańszych Playboy New York.


z odżywek to obydwie stosowałem w przeszłości i z obydwu byłem zadowolony, GD jest cięższa i gęsta ale obydwie dobrze nawilżają i zmiękczają, z tej serii Elseve miałem tylko odżywkę ale bardzo mi pasowała więc przypuszczam że z maski też będę zadowolony.

Jestem zadowolony z zakupów kosmetycznych bo bardzo mało mnie one wyniosły, dzięki Bunny która dodała wczoraj post o promocji na kosmetyki Loreal w biedronce, kupiłem dwie odżywki (jedna 6,76 chyba! maska 13,99) a Playboy 14,99 w Rossmanie.

Przepraszam za ciszę na blogu, w tym tygodniu postaram się wkleić 2 może 3 wpisy z farbowania. 
Pozdrawiam was :*

EDIT: jednak dziś dokupiłem  jeszcze jedną piękność ! <3

L'Oreal Elseve Color Vive we własnej osobie

no...to mam niezły zapas na zimę, 4 maski, 3 odzywki, 3 szampony i eliksir



OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*

13 komentarze:

  1. Garniery polecam :) Oba (takie same) mi podeszły :)

    ReplyDelete
  2. Garniera ostatnio używałam odżywkę awokado i masło karite. Tych dwóch nie znam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. też jest świetna , tą goodbye damage zwłaszcza polecam

      Delete
  3. Andy a jaka polecasz odzywke do wlosow ale koniecznie musi miec jakies olejki w skladzie???Typowo proteinowe maski juz mam.Chcialam teraz jakas odzywke/balsam aby natuszczala moje suche zniszczone wlosy :).Ps:nie moge sie juz doczekac nowych postow o farbowaniu:)Lilly.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no ta własnie garniera pomarańczowa co pokazałem tutaj Goodbye Damage albo też fructis Oleo Repair (z oleo maska jest genialna),garnier naturalna pielęgnacja awokado i karite, biowax ten naturalne oleje taki nowy.

      Delete
  4. Goodbye damage <3 totalnie nie ogarniam jak w tak szybkim tempie może wygładzać moje włosy i ułatwiać ich rozczesywanie!

    ReplyDelete
  5. polecam się, jak znow coś super wylookam to dam znac, zbankrutujemy przeze mnie :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. też Ci daje znać :P
      ej przecież napisałem że cieszę się z zakupów bo tanio wyszły :* dzięki :D

      Delete
  6. Andy, co mniej zniszczy mi włosy- rozjaśniacz VL z wodą 3% a po nim farba na 6% wodzie czy sama farba z 12% wodą? Bo już sama nie wiem jakim sposobem uzupełniać odrosty :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama farba mniej zniszczy oczywiście nawet na wysokiej wodzie

      Delete
  7. Maska Elseve Arginine Resist-moje odkrycie :D
    Moje włosy ją kochają <3
    Joanna.

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...