Search

Content

Monday, December 30, 2013

Odświeżony kolor i ścinanie włosów

Hej hej ;* już jutro sylwester, ja nadal nie mam planów na spędzenie go, jutro okolo godziny 19 pewnie sie dowiem. :v

Tym czasem prezentuję efekt po ponownej (trzeciej już) koloryzacji Affinage odcieniem 8.3 
(pierwsza koloryzacja TUTAJ, a TUTAJ druga)
Jutro miną 4 tygodnie od poprzedniego farbowania, zwykle kurczowo trzymam się tego miesiąca pomiędzy koloryzacjami, ale jutro nie będzie czasu.

Dla przypomnienia odcień:

kolor przed:
(zrobione dwa dni temu zdjęcie)

tuż przed farbowaniem:

Po koloryzacji i ścięciu :


kolor kładłem na większą długość włosów, pozostawiając końcówki blond, one były tylko zmalaksowane na 5 min.

Życzę wam szczęśliwego nowego roku kochani :* 
i macie ode mnie Gagę. Miłego dnia <3


OCZYWIŚCIE - KTO CHCE SIĘ PORADZIĆ W KWESTII FRYZJERSTWA NADAL MOŻE ZADAWAĆ PYTANIA W KOMENTARZACH LUB MAILOWO :*







30 komentarze:

  1. Kurczę :D Ale ładnie wyglądasz po koloryzacji. :)
    Ale szczerze to bardzo ciemno wychodzi ten kolor jak na poziom 8...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem ale wybierając go sugerowałem sie próbnikiem a nie poziomem i wychodzi tak jak chcę

      Delete
  2. Kolor super! :) Czy tym razem też używałeś oxy 4,5% na odrost? Ciekawa jestem, jak by ten kolor wyszedł na odrostach z wodą 6% lub 9% :> Też się przymierzam do poziomu 8 na swoich włosach :)

    Aga

    ReplyDelete
    Replies
    1. tym razem 6%, poprzednio było 9% a pierwszy raz 4,5% xd

      Delete
    2. Aaa :) No to wszystko już wiem :) Dzięki!

      Delete
  3. super wychodzi ten 8.3.fajnie podkresla Twój kolor oczu.Skuszę sie koniecznie na ten odcień,proszę tylko o poradę .Na farbowne włosy poziom zbliżony do tego 8.3 z próbnika, a naturalne odrosty jakas piatka,to dac tą wodę 6% na całość na 45 min,czy jakoś inaczej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zrób 9% na odrosty na 45-50 min i na całe na 6% wystarczy 30 min

      Delete
    2. a jak uzyje 6% bedzie ciemniej?Bo dokladnie taki efekt jaki wyszedl Twojej modelce mnie interesuje

      Delete
    3. moja modelka naturalny odrost ma poziom 7, do poziomu 5 jak Ty masz to już uzyj 9%

      Delete
  4. Wiesz ładnie ci wyszło:) ale ciemno bardzo!!! Doradz mi prosze ju od kilku miesięcy farbuje 10 nb naturalnie ciepły alfaparf. Odrost nie jest taki jak bym chciała .wiem ze bedzie różnica bo reszta jest podjasniana rozjasniaczem.doradz mi farbe superrozjasniajaca ale nie chłodna lekka ciepła.ktora pasowałoby do 10 cieplej po całości.patrzylam dzis w necie z slfaparfu same chłodne . Jest odcień 11.13 i majiblond tak samo.ale te tez chłodne beda.jeszcze Znalazłam matrix ul-n+ beż i ul-n piasek opisany jako ciepły.zalezy mi na naturalnie ciepłym odcieniu nie żółtym.i musi to byc rozjasniajacy bo średnio włosy sie rozjasniaja. Pozdrawiam. Szczęśliwego nowego roku!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matrix UL-M
      wella koleston 12/3 albo 12/7
      alfaparf ma 11.30 jeszcze

      Delete
    2. Mokka nie pAsuje mi. A alfaparf 11.3 boje sie bedzie kurczakowy.mysle jeszcze nad matrix natura ul-nv i ul -n piasek.czy wiesz moze jak te 2 kolory wychodzą?czy natura jest ciepła czy raczej zimna ?a ten piaskowy jest ciepły tylko czy tez żółtaczki nie bedzie ?bo ba kompie to rożnie wyglada.

      Delete
    3. mówisz ze chcesz cieply i mówisz ze alfa ma same zimne, to jak znalazłem Ci rozjaśniający ciepły to źle ;P

      a alfa 11.00?
      11.13 powinna wyjśc ciepło beżowo ale nie żółto na odroście

      Delete
    4. Dzieki :) chyba nie potrafię określić dokładnie czego chce:) mam farbowane alfaparf 10nb naturalnie ciepły.i wychodzi mi jak jasny blond leciutko piaskowy.pod słońce lekko złotawy.ale nie żółty.a na moim monitorze alfą 11.3 wyglada mega żółto.dlatego tez pytałam cie o piaskowy matrix..szukam lekko ciepłego odcienia ale nie złotego czy tez żółtego:)

      Delete
    5. no a wella? 12/7 ?
      albo ta afla 11.00 natura, bez dodatków i wyjdzie jaśniej niż ta Twoja 10nb

      Delete
  5. bardzo ładny kolor, fajnie współgra z cerą, ale jak na poziom 8 to ciemno:)
    pozdrawiam Andy - fajnego Sylwestra!!
    p.s Vitalitys ten kolor zupełnie inny

    ReplyDelete
  6. by the way..najlepiej chyba by pasował ci jasny blond

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałem, nawet bardzo jasny ;) wróce do niego na wiosnę

      Delete
    2. Hurrra!!!!!!
      Czekam :D
      Joanna.
      ps.na wiosnę,oczywiście ;P

      Delete
  7. Hej Andy,jak tam po sylwku,dynka boli???:-)Ktora farba rozjasni wlosy o wiecej tonow, 8.3 + 9% czy moze o ton ciemniejsza 7.3 +9% ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie boli, nigdy nie miewam kaca tym się akurat pochwalić mogę :D
      żadna, 9% rozjaśnia tak samo czyli do 3 tonów. ja masz poziom 5, to 8.3 wyjdzie na 9%, i 7.3 też wyjdzie jak powinna, jak masz ciemniej niż 5 to 8.3 już ciemniej wyjdzie.
      glupie pytanie, z dwóch farb (jasniejsza i ciemniejsza) mam wybrac która wyjdzie jasniej, no oczywiste że jaśniejsza, w dodatku woda taka sama w obydwu

      Delete
    2. Czyli aby rozjasnic wlosy do 4 tonow musze siegnac koniecznie po wode 12%,tak??Moje naturalki to poziom 5 bardzo ciezko rozjasniajacy sie.Chcialabym uzyskac poziom 9.Powiedz jeszcze czy farba z poziomu 10 np odcien 10.11 z woda 9% rozjasni wlosy bardziej niz np farba odcien 9.1+12%,???pytam bo nie wiem czy to procentowosc utleniacza odpowiada za moc rozjasniania czy farba z wyzszego poziomu tj najasniejszy blond.I sorrki jesli to glupie pytanie,ale ja naprawde nie mam bladego pojecia o koloryzacji.Pozdrawiam Anka

      Delete
    3. stężenie odpowiada za moc rozjaśnienia :)
      6% rozjaśni o 1-2 tony
      9% 2-3 tony
      a 12% aż do 5-6 tonów.

      z poziomu 5 do poziomu 9 to są 4 poziomy różnicy, więc coś między 9% a 12% teoretycznie. w praktyce 9% pozostawiona na jakieś 50-60 min powinna sobie poradzić z odrostem, jak jest cięzko rozjasniający to niewykluczone że kolor będzie wpadał w rudości lub złota. możesz zmieszać dwa oxydanty czyli 9% i 12% pól na pół otrzymując 10,5% i taka woda juz powinna fajnie rozjasniać

      Delete
  8. Hej hej. Od roku mam jaśniejsze włosy - wielokrotnie farbowane na ciemne kolory włosy stopniowo, co 2-3 miesiące rozjaśniałam pasemkami. Gdy już pasemek było dużo, poprosiłam fryzjerkę o farbę, dość rozjaśniacza. Zrobiła mi farbę (kurde, nie pamiętam poziomu, ale na pewno nie była to 10, bo dopiero ostatnio napomknęła, że może byśmy spróbowały teraz jaśniejszej farbki na poziomie10) i wyszło rudo. Na pewno robiła na wodzie 9 i powiedziała, że na mocniejszej robić nie będzie. To nie był blond z odcieniem rudego, to był rudy. :P Poszłam na korektę, dołożyła mi jasnych pasemek rozjaśniaczem i bardzo się sobie podobałam (bo włosy w końcu były jednolite, to jest rozjaśnione wszystkie, a nie pasemkami). Przyszedł odrost, poszłam do niej nie wiedząc, co będziemy robić, zrobiła mi pasemka na odroście. Wybrałam tę opcję, bo farbowanie jej się nie udało. A ta mi na koniec zabiegu pasemkowego mówi, że "może byśmy następnym razem spróbowały jaśniejszej farby - na poziomie 10" i trochę mnie zatkało, bo zawsze gadała, że mam naturalkę dość ciemną więc myślałam, że to co zrobiła mi farbą na włosach to już najjaśniejsze i najmocniejsze farbowanie, na jakie może sobie pozwolić. ;) I teraz mam pytanie, bo właśnie ta moja fryzjerka nawija, że mam ciemną naturę i że farba nie będzie brała jasno i trzeba kłaść najpierw rozjaśniacz, później farba. Teraz mi proponuje farbę 10 na wypróbowanie (na bank na wodzie 9%). Trzecia jest opcja - kolejny raz pasemka. Ale już nie chcę pasemek, chcę wszystkie rozjaśnione włosy, przy pasemkach od razu mam odrost. :P Którą z trzech opcji byś polecał? Czy spróbować tej 10. i w razie nieudanego farbowania kłaść refleksy rozjaśniaczem, czy rozjaśniacz od razu, a potem tonowanie farbą? Inne pytanie - czy takie kładzenie farby na rozjaśniacz jeszcze bardziej niszczy włosy czy farba trochę niweluje mocne działanie rozjaśniacza?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nic nie zniweluje dzialana rozjaśniacza! odpada, kup sobie farbe fryzjerską poziom 12 jakiś ultrarozjaśniajacy i wode 12% jak masz MEGA ciemne. przede wszystkim pokaż mi zdjęcie, chce zobaczyć Twoje odrosty i obecny kolor.

      Delete
    2. Właśnie na moje pytanie, dlaczego nie spróbuje na mocniejszej niż 9 wodzie, odpowiedziała, że "12 za szybko chwyta i za mocno" WTF
      Postaram się zrobić jakieś zdjęcia i Ci wysłać. Ostrzegam tylko, że mam na podorędziu telefon jedynie. ;p

      Delete
    3. za przeproszeniem, jebnięta jakaś xd kolor nie wychodzi Ci taki jaki chcesz bo masz za ciemne włosy i kolor nie chwyta, ale na 12 za mocno chwyci :v boze.
      ludzie.... są jeszcze opcje mieszania i rozcieńczania, z dwóch wód 9% i 12% możesz zrobic 10,5%

      Delete
  9. Wszystkiego naj...w Nowym Roku :D
    zdrowia,szczęscia,pomyślności :D I oczywiście duuużo miłości-i żeby przyjaciele zawsze byli z Tobą :D
    Do Siego Roku !!!!
    Joanna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuję bardzo :* akurat to czego mi życzysz już mam, chyba, że składałaś mi w myślach te życzenia już wcześniej co? :** wzajemnie ! niech ten rok będzie lepszy

      Delete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...