Search

Content

Monday, December 23, 2013

Próbki La Roche-Posay i Cetaphil :)

Witajcie, do końca tygodnia obiecywałem wam kilka farbowań na blogu, przepraszam, ale farbowań jednak nie było.

Za to mogę się pochwalić próbkami które dostałem od przyjaciółki, taka z niej dobra dziewczyna!
Oto link do jej BLOGA


Opisze krótko co zawiera mój zestawik ^^


Nie wiem czy będę używał wszystkiego z wymienionych, nie mam takiej potrzeby po prostu, nie mam problemów z cerą poza pękającymi naczynkami, przebarwieniami i wągrami, trądziku nie miałem nigdy, ale na jakieś pojedyncze wypryski się mogą przydać, zmarnować się nie zmarnuje na pewno :)
Czy ktoś z czytających ten post używał jakiegokolwiek produktu z wyżej wymienionych? polecacie coś lub odradzacie? Napiszcie co sądzicie :)

Generalnie pomyślałem o tym, że wrzucam wam zdjęcia produktów z zakupów ale prawie nigdy nie pisze recenzji danych produktów, chcecie posty o danych produktach?




5 komentarze:

  1. O patrz, nie słyszałam o tej marce w ogóle :D
    Co do recenzji, jestem za! :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. serio nie? dość popularna apteczna marka, nie tania

      Delete
  2. Andy czy maska do wlosow o takim skladzie to maska proteinowa,czy jakis inny rodzaj???? Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Dipalmytoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Parfum, Cyclomethicone, Limonene, Dimethiconol, Phenoxyethanol, Linalool, Hexyl Cinnamal, Methyldibromo Glutaronitrile, Propylene Glycol, Benzyl Salicylate, Citric Acid, Triticum Vulgare (Wheat Extract), Bambusoidea (Bamboo Extract), Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest pszenica więc proteina -regeneracja i wzmocnienie, oraz bambus który będzie nawilżał i uelastyczniał czyli maska dobra, nie powinna wywołać niepożądanych skutków :)

      Delete
  3. Recenzje produktów mile widziane :D
    Joanna.

    ReplyDelete

Copyright 2012 Andy Solecki. Powered by Blogger.

Total Pageviews

Translate Me

Blog Archive

Polecane

Popular Posts:

Jestem fryzjerem kolorystą. Prowadzę bloga jako miejsce galerii moich prac oraz utrzymywania kontaktu z moimi czytelnikami i doradzania im w sprawach koloryzacji. W razie potrzeby kontaktu ze mną proszę przesyłać wiadomości tutaj : toysoldier.16@gmail.com

Follow Me:

Tu mnie znajdziesz

Instagram

Contact Form

Search This Blog

Loading...